nah echt zon dorre smaak. ik verdenk die bacon enzo.quote:Op maandag 14 september 2009 16:17 schreef Catch22- het volgende:
ik hou echt van de big tasty, die saus is echt heerlijk
no shitquote:Op maandag 14 september 2009 16:17 schreef Catch22- het volgende:
ik hou echt van de big tasty
Flurry cornetto (aardbei) is tot 4 oktober, dus ik denk rond die tijd of misschien tegelijk met die amerikaanse actiequote:Op maandag 14 september 2009 16:37 schreef vanderaalst het volgende:
Doe mij maar een CBO.
Verder zou ik ook wel willen weten wanneer de oreo mcflurry er aan komt.
Ik vind de patat juist wel lekker bij de mac, mits het vers is, maar goed ik eet dan ook niet bij elke mac. Het is iig wel lekkerder dan bij de kfc of bk. Een halve liter cola is wel lekker met dat ijs, maar ik drink dan ook veel. Heb je de "king" cola van bk weleens gezien, dat is pas veel!quote:Op maandag 14 september 2009 15:58 schreef Fastmatti het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen een XL-menu nemen. De patat is sowieso al niet lekker bij de Mac en een halve liter cola is echt veel te veel.
Als hij maar vers is. Want 9 van de 10 keer krijg je zo'n taai, halfwarm stukje zool op je broodje. Met een zielig likje mosterdsaus ergens in een hoek.quote:
Ik kom er meestal 's middags tijdens school, en dan wordt ie voor je gemaakt.quote:Op maandag 14 september 2009 17:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als hij maar vers is. Want 9 van de 10 keer krijg je zo'n taai, halfwarm stukje zool op je broodje. Met een zielig likje mosterdsaus ergens in een hoek.
Die salad shakers moeten echt terug.quote:Op maandag 14 september 2009 17:03 schreef _Loki het volgende:
Salad shakeeer : D
dát is echt lang geleden.
En ik hou van die kipnuggets.
en quarterpounders.
ik krijg honger.
Altijd ham-kip, met 1000 eilanden-dressingquote:Op maandag 14 september 2009 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die salad shakers moeten echt terug.
quote:Op maandag 14 september 2009 17:18 schreef starla het volgende:
[ afbeelding ]
"...en God zag dat het goed was..."
En gaat de KitKat dan uit het assortiment? (Hoe is die eigenlijk, nog niet geprobeerd..quote:Op maandag 14 september 2009 16:21 schreef Omnifacer het volgende:
Amaj, wanneer komt die McFlurry Oreo?
zover ik weet zijn de frietjes (en volgens mij de shakes) bij de kfc en mcdonalds hetzelfde.quote:Op maandag 14 september 2009 17:07 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik vind de patat juist wel lekker bij de mac, mits het vers is, maar goed ik eet dan ook niet bij elke mac. Het is iig wel lekkerder dan bij de kfc of bk. Een halve liter cola is wel lekker met dat ijs, maar ik drink dan ook veel. Heb je de "king" cola van bk weleens gezien, dat is pas veel!
McFlurry Oreo klinkt goedquote:Op zondag 13 september 2009 23:48 schreef Battlefan het volgende:
[..]
De Great Taste of America burgers komen er weer aan, en de McFlurry OreoVerder gaan ze testen met nieuwe salad shakers (in een beker van karton deze keer) en gaan ze testen met een nieuwe wrap (Oriantal ofzo)
Kloptquote:Op maandag 14 september 2009 18:55 schreef Sinarades het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoort die Wrap koud te zijn? Alleen de Chicken was warm.
jaserieus!quote:Op maandag 14 september 2009 17:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]![]()
Die saladshakers moeten terug ja
ham/kip![]()
Dan wordt echt anders gebakken, de frietjes zijn bij de kfc ook wat harder/steviger en minder zout. Met 2 kfc's om de hoek zou ik dat toch wel wetenquote:Op maandag 14 september 2009 18:21 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
zover ik weet zijn de frietjes (en volgens mij de shakes) bij de kfc en mcdonalds hetzelfde.
waar haal je de mc rib ?quote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Prowl het volgende:
Gisteren maar weer 50 km omgereden naar huis voor een heerlijke McRib en een Chili Chicken Burger![]()
![]()
Deutschlandquote:
No way!quote:Op maandag 14 september 2009 18:21 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
zover ik weet zijn de frietjes (en volgens mij de shakes) bij de kfc en mcdonalds hetzelfde.
Maar toch zou ik 'm willen proberenquote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Klopt
In UK hebben ze ook een orientalwrap:
http://www.mcdonalds.co.u(...)ntal-snack-wrap.mcdj
als dat degene is die ze bedoelen is dat dus net als een chiliwrap maar dan met een ander sausje
Saladshakers komen in ham/kip, tonijn en griek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:58 schreef Niara het volgende:
mm.. zijn er ook saladshakers zonder vlees?
En ik hoop dat de McFlurry Kitekat blijft.. die is zo yummy ^^
Je hoeft niet perse het hele zakje dressing erin te kiepenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef Fastmatti het volgende:
Salad Shakers zijn wel een beetje triest natuurlijk. Sla is vrij gezond, maar vervolgens zit er zoveel dressing op dat het minstens net zoveel calorieën bevat als een burger.
Het gaat om het ideequote:Op woensdag 16 september 2009 00:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse het hele zakje dressing erin te kiepen
Zonder de salsaquote:Op woensdag 16 september 2009 13:03 schreef RockBabe het volgende:
Chili Chicken Salsa Wrap or whatever dat ding ook heet maar jummie.....![]()
Nee die is inderdaad wel sneuquote:Op donderdag 17 september 2009 00:27 schreef Yannick567 het volgende:
Gelukkig hier geen 'HETISALSOFJEONSBEROOFT!!!!11111~~' acties
UIENRINGEN!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef Yannick567 het volgende:
Ik las op personeelssite van mcdonalds dat uienringen geserveerd met chilisaus binnenkort op het menu staan![]()
HA! de Mcuienringen heb ik al geproeftquote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef Yannick567 het volgende:
Ik las op personeelssite van mcdonalds dat uienringen geserveerd met chilisaus binnenkort op het menu staan![]()
was t wat? knapperig? of slappe hap?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
HA! de Mcuienringen heb ik al geproeft
voor niks ook nog
Big Tasty menuquote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef starla het volgende:
zondag weer naar de mac!
iemand een aanradertje? meestal kom ik niet verder dan frietjes, big mac en cheeseburger
viel wat tegen eigenlijkquote:Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
was t wat? knapperig? of slappe hap?
Per hoeveel gingen ze?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
viel wat tegen eigenlijk
je moet er van houden denk ik
quote:
Ik hoor ook steeds vaker dat mensen zeggen honingmosterd saus bij mn kipnuggets.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef junkiesietze het volgende:
hopelijk met honing mosterd saus erbij
Nuh.. Zoetzuur ftw!quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik hoor ook steeds vaker dat mensen zeggen honingmosterd saus bij mn kipnuggets.
terwijl we die niet eens verkopen
Och, echt héquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik hoor ook steeds vaker dat mensen zeggen honingmosterd saus bij mn kipnuggets.
terwijl we die niet eens verkopen
Honing Mosterd saus... maar bij kipnuggets hebben we dat nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wat flikkeren ze dan op de Chicken Wrap met honings mosterdsaus
toch tijd dat dat in het assorti komt dan!quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Och, echt héSoms komen ze terug: "Ik bestelde honing mosterd saus, geen mosterd saus..
en dan mag je ze het uitleggen en dan gaan ze weg met de stinkende BBQ saus ofzo..
[..]
Honing Mosterd saus... maar bij kipnuggets hebben we dat niet
En hoezo wil je dat niet accepteren dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
toch tijd dat dat in het assorti komt dan!
* Ou-Tannu gaat de volgende keer ook kipnuggets met honingmosterdsaus bestellen
en de die hebben we niet accepteer ik dus niet
ze hebben immers WEL honingmosterd saus.. anders kennen ze t niet op de chickenwrap doen :pquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En hoezo wil je dat niet accepteren dan?![]()
Als het niet in het assortiment zit, kun je zo weinig toch?
Heb je wel eens McNuggets besteld?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ze hebben immers WEL honingmosterd saus.. anders kennen ze t niet op de chickenwrap doen :p
dus dan kan dat toch ook op de mcnuggets?
tuurlijk welquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je wel eens McNuggets besteld?
Daar krijg je zo'n cupje met saus bij.
Je kunt er toch ook geen BigMac saus bij bestellen?
Bestellen kan ja, krijgen is wat andersquote:
De Mc-teamleider, enigszins geïrriteerd tegen personeel: "Oh, en doe meneer ook maar van die speciale saus op z'n hamburger..!" Een doodse stilte valt in de Mac, onder het personeel. Meer hoeft de teamleider niet te zeggen tegen Fred, welke bij het station staat waar de hamburgers geprepped worden.quote:
Heb ik helaas ook zelf is mogen meemakenquote:Op zondag 20 september 2009 02:46 schreef Battlefan het volgende:
Iemand hier die wist dat de shake machines ook een mooie grote shake fontein kunnen maken?M'n bedrijfsleider liet het net niet geheel vrijwillig even zien, het zat overal
Shakemachines zijn niet cool als je een zak shakemix laat vallen of met je voet in een emmer met shakemix staptquote:Op zondag 20 september 2009 13:47 schreef Studiotje het volgende:
Shakemachines zijn cool, vooral wanneer het druk er af valt en daarna op wonderbaarlijke manier het weer doet, dan schiet de shake er al een gekke wous er uit
Wij hebben ook net een nieuwe shakemachine, die vult die bekers te hard en dan op het laatst een mega knal dat die klaar is en daardoor valt de beker er uitzo lelijk. De andere die we hebben is 10+ jaar oud en toont gebreken
Waarom bestaat er geen wet die regelt dat binnen een straal van ~800m van elke school een McDonalds zou moeten staanquote:Op maandag 14 september 2009 17:15 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik kom er meestal 's middags tijdens school, en dan wordt ie voor je gemaakt.
Je hebt geen idee wat voor onderneming dat voor ons is om er te komen hoor..quote:Op zondag 20 september 2009 14:52 schreef Thas het volgende:
[..]
Waarom bestaat er geen wet die regelt dat binnen een straal van ~800m van elke school een McDonalds zou moeten staan
2 minuten lopenquote:Op zondag 20 september 2009 15:05 schreef Treces het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat voor onderneming dat voor ons is om er te komen hoor..
Ook leuk als er een rolcontainer binnenkomt zonder spanbandjesquote:Op zondag 20 september 2009 14:39 schreef Battlefan het volgende:
Of als Havi iets heeft gedaan met de zakken shake, waardoor ze aan de onderkant openspringen zodra je ze oppaktGaat uberhaupt lekker met Havi de laatste tijd, we krijgen te weinig geleverd, big mac brood is verkeerd verpakt, sla is weer te goed verpakt en de zakken nuggets zijn aan de zijkant open
Bij ons is het eigenlijk nog nooit mis gegaan met die dingenquote:Op zondag 20 september 2009 14:39 schreef Battlefan het volgende:
Of als Havi iets heeft gedaan met de zakken shake, waardoor ze aan de onderkant openspringen zodra je ze oppaktGaat uberhaupt lekker met Havi de laatste tijd, we krijgen te weinig geleverd, big mac brood is verkeerd verpakt, sla is weer te goed verpakt en de zakken nuggets zijn aan de zijkant open
Ik hoopte het voor jequote:Op zondag 20 september 2009 15:41 schreef Treces het volgende:
[..]
Je dacht dat er naast onze school een McDonalds was?
Bedankt, maar het is zo'n 25 minuten fietsenquote:
Die nieuwe gingen niet door, dus hier zit je voorlopig nog aan vastquote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef realbase het volgende:
zouden er niet al nieuwe euroknallers zijn ?
ben deze wel beu nu
Wij gingen met de busquote:Op maandag 21 september 2009 17:32 schreef Treces het volgende:
[..]
Bedankt, maar het is zo'n 25 minuten fietsen(Of indien in bezit van een brommert, 10/15 minuten).
Volgens mij pas per oktoberquote:Op maandag 21 september 2009 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
Komende week nog een nieuwe actie of zo?
hmm swiss cheese/mushroom burgerquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:51 schreef Modjopower het volgende:
Laatst in Amerika gegeten:
de McAngus
http://i.usatoday.net/money/_photos/2009/07/01/angusx-large.jpg
Heerlijk!
die had ik ook in amerikaquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:51 schreef Modjopower het volgende:
Laatst in Amerika gegeten:
de McAngus
http://i.usatoday.net/money/_photos/2009/07/01/angusx-large.jpg
Heerlijk!
valt wel mee. 1/3 pond hamburger (170 gram ongeveer)quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:38 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Veel te veel om fatsoenlijk te kunnen eten volgens mij
komt u voort naar het westen!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:03 schreef muiterij het volgende:
He een topic over mijn werkgever. Wij hebben hier nu ook de Salad Shaker (Eindhoven). Tonijn, Grieks en Ham-Kip. Smaken best lekker en kosten 3,25.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:33 schreef muiterij het volgende:
Er zijn btw genoeg gasten die niet door hebben dat ze de dop tijdens het schudden vast moeten houdenmet alle gevolgen van dien. Ik sta godzijdank nooit in de lobby.
Dan weet ik dus wat ik standaard ga zeggen als ik die dingen ga verkopenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Blijft mooi zoiets..Heb echt zin in dat de salade shakers overal weer zijn, zie het sla al vliegen
FORquote:Op donderdag 24 september 2009 01:59 schreef Battlefan het volgende:
Morgen en overmorgen FOR, ben benieuwdNet met sluit in ieder geval wel flink overgewerkt om sommige dingen extra schoon te krijgen (zoals milkshake van het plafond schrapen
) Gelukkig doen onze schoonmakers het meeste werk
Beter dat dan een kat tussen je bigmac..quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:37 schreef Yannick567 het volgende:
![]()
Salademix op een bigmac?![]()
Als bij ons sla ui of wat dan ook op is gaan we naar de supermarkt
Ah neee! Dit soort keukengeheimen wil ik helemaal niet weten als ik een hamburger koop bij Mickey Dquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:33 schreef Battlefan het volgende:
FOR gehaald, maar dan ook echt maar net(buitenverlichting was niet aan, dat kost best wel wat punten
)
Is die man weg, is na een tijdje de Big Mac sla op, en nergens meer iets te krijgen dus moesten we salademix gaan gebruikenHaal je wat zakken uit de koeling, stap je die uit, tref je dit aan onder je QP grill:
Die was al dicht (en daar kwam de verse ui en de komkommer al vandaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:37 schreef Yannick567 het volgende:
![]()
Dit zijn geen keukengeheimenquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ah neee! Dit soort keukengeheimen wil ik helemaal niet weten als ik een hamburger koop bij Mickey D
Bij de Mc aan de Muntbergweg in Amsterdam ZO stond het wel op mijn bon, hingen de borden er ook nog, maar waren er geen glazen. Dan had ik net zo goed de medium versie kunnen nemen (maar ja via die domme terminal besteld).quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:54 schreef Studiotje het volgende:
Zo moeilijk om ook te begrijpen als de borden en weet ik het weg is van die glazen dat ze er ook niet meer zijn.Stelletje slimbo's.
Wij naar de dichtstbijzijnde mcdonalds (5 minuutjes lopen). Heb btw ooit eens big tasty brood in de magnetron zitten ontdooien omdat het onverwacht druk was en er maar 1 krat tastybroot was uitgehaald. Halverwege de avond hadden we geen vlees meer.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:37 schreef Yannick567 het volgende:![]()
het is toch algemeen bekend dat er op mensen hun burger word gespuugt enzoquote:Op zondag 27 september 2009 01:15 schreef Yannick567 het volgende:
Geheimen, geheimen.... het is maar wat je geheimen noemt hoor
Wat moet je weten dan
Surequote:Op zondag 27 september 2009 16:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
het is toch algemeen bekend dat er op mensen hun burger word gespuugt enzo
Doen wij normaal ook, zijn er nog 2 op 5 minuten lopen, maar dan moeten die natuurlijk wel wat hebbenquote:Op zondag 27 september 2009 11:13 schreef muiterij het volgende:
[..]
Wij naar de dichtstbijzijnde mcdonalds (5 minuutjes lopen).
WAAR DE MCRIB?!!! Man die heb ik al een aantal jaartjes gemistquote:Op maandag 28 september 2009 11:44 schreef flankert het volgende:
Van het weekend een héérlijke McRib gegeten. Nou, dan weten jullie wel waar dat was...
Kan iemand me dan ook vertellen waarom de McNuggets daar zo verschrikkelijk duur zijn?
EUR 3,29 voor zes stuks...
Deutschlandquote:Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
WAAR DE MCRIB?!!! Man die heb ik al een aantal jaartjes gemist
Wel lullig is dat ja, maarja. Niks aan te doenquote:Op maandag 28 september 2009 17:23 schreef muiterij het volgende:
Wie heeft bedacht dat de fishnuggets uit het happy meal moeten. Ik heb gisteren al meerdere teleurgestelde islamitische mensen aan de kassa gehad die ik moest teleurstellen omdat er niks meer Halal is in het happy meal. De mensen vragen dan een mcfish in het happy meal, maar dat kan ik ze helaas niet aanbieden. En het maakt niet uit voor het frituren want het wordt toch in dezelfde pan gebakken als de fish.
Overigens ook nog steeds veel mensen die vragen om flurry crunch en rolo. En dan diep teleurgesteld zijn als blijkt dat die uit het assortiment zijn.
gooi van dat merk de jus d'orange er maar uit, en een ander merk ajb. de jus van tropicana is gewoon bijna rinzig.. dat mensen dat opdrinkenquote:Op maandag 28 september 2009 17:46 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wel lullig is dat ja, maarja. Niks aan te doen
vind t wel jammer dat multifruit eruit is van tropicana. die vond ik wel lekker
niks.quote:Op maandag 28 september 2009 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gooi van dat merk de jus d'orange er maar uit, en een ander merk ajb. de jus van tropicana is gewoon bijna rinzig.. dat mensen dat opdrinken
Klinkt niet heel erg lekker. k heb liever plak tomaat op mijn burger dan saus. Maar ik ben benieuwd. Die wraps beginnen te vervelen mag wel eens iets nieuws voor komen. Maar ze verkopen te goedquote:
Dat was bij de vorige keer toch ook zo op een burger?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:27 schreef Yannick567 het volgende:
ik las vandaag dat er een arizona en een california burger komen met die amerikaanse weken, eentje met blackpepper saus, eentje met tomato(?)saus en eentje met sourcream.
Ben benieuwd
blijven de uienringen ook?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:43 schreef Yannick567 het volgende:
De uienringen gaan per 4 en kosten 1 euro, we krijgen weer 3 broodjes, chicago works, california grande en arizona classic ofzo.
eentje met salsa saus en sour cream, eentje met black pepper saus en een met tomatosaus.
Dat laatste lijkt me niet heel erg geweldig
Nee, die gaan na 6 weken weer wegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
blijven de uienringen ook?
uienringen
ja idd! In sommige filialen zijn toch al te koop? Waarom dan niet overal?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:24 schreef oCe het volgende:
...klinkt goed. Maar waar blijven de salades?
Schijnt dat ze met die salades nogal 'druk aan het testen' zijn...:')quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja idd! In sommige filialen zijn toch al te koop? Waarom dan niet overal?
Ik heb ook recht op een Salad Shaker ham/kip![]()
4 uienringen hmm... als ze net zo groot zijn als die van de BK wordt het wel per paar porties tegelijk besteld denk
geen koekstukjes dus?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef Studiotje het volgende:
Wat ziet dat Oreo spul van de Flurry's er toch mega goor uit zeg, bah! Zwarte korrels en dat is het... heb het meteen overal overheen gegooid aangezien altijd mensen moeten proeven en die zak openen en ik wist dat niet dus zwaai er mee en de hele magazijn onder die troep
En de pen werkt ook nogquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:27 schreef Yannick567 het volgende:
Er komt vanaf 12 oktober ook een actie waarmee je het Ronald Mcdonald's kinderfonds kan steunen, voor 1 euro kan je dan een keycord kopen met pen en die euro gaat dan naar dat kinderfonds
Handig , leuk en een goed doel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:27 schreef Yannick567 het volgende:
Er komt vanaf 12 oktober ook een actie waarmee je het Ronald Mcdonald's kinderfonds kan steunen, voor 1 euro kan je dan een keycord kopen met pen en die euro gaat dan naar dat kinderfonds
Anders houdt de mc donalds eens op met dat schijnheilige gedoe en laten ze voortaan alle winst naar de stichting gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:46 schreef pump_kin het volgende:
anders doe je gewoon eens in de zoveel tijd n euro in dat bakkie bij de kassa, hoeven ze ook geen domme pennen te maken
Zo goooooorquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef ASSpirine het volgende:
De groentenburger is lekker
Vind het jammer dat je deze niet overal kan krijgen
Ze zitten er in elk geval al HEEL lang in..quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:28 schreef EdNoolk het volgende:
Tot wanneer zijn die euroknallers geldig?
keycoardsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:27 schreef Yannick567 het volgende:
Achja...quote:
Giant mac?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:03 schreef AliKebap het volgende:
Ik lust wel een keer weer een BIG big mac!
Zou die ooit weerkomen?
Een shot chocoladetoppingquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:57 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En die oreo mix.. het zijn gewoon kleine balletjes koek, net zo groot als die stukjes crunch toen. Meer niet
Klinkt inderdaad wat beter. Maar ik haal meestal 5 tot 7 maaltijden in 1 keer en leg nu de boodschappenkratten op de achterbank en 1 op de voorstoel voor het drinken en dat werkt prima. De Franse methode is denk ik lastig als je meer dan 1 maaltijd haalt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:47 schreef Yannick567 het volgende:
Ik zag in Frankrijk wel zoiets wat beter is voor bekers. Gewoon een soort kartonnen houder met dan een apart 'deel' waar die zak in kan en een deel voor die beker, dan weer speciaal op maat gemaakt zodat die beker niet omflikkert en daar zat dan een handvat aan. Zag er best grappig uit
Dat heeft de vestiging met McDrive in Enschede ook. Maar daar maken ze dan ook veel meer gebruik van alleen raam 2.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:52 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Een shot chocoladetopping
Maar wat ziet een nieuwe McDonald's er toch mooi uit van binnen :p Vandaag even langs geweest bij de nieuwe McDrive in Utrecht, om wat kassaknoppen te regelen voor de komende actie :p Alleen zit het hokje voor Raam 1 midden in de lobby
Raam 1 midden in de lobby?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:52 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Een shot chocoladetopping
Maar wat ziet een nieuwe McDonald's er toch mooi uit van binnen :p Vandaag even langs geweest bij de nieuwe McDrive in Utrecht, om wat kassaknoppen te regelen voor de komende actie :p Alleen zit het hokje voor Raam 1 midden in de lobby
Agh, dat is nog niet het meest bijzondere, de drivelane is midden in de parkeergarage van het gebouw waar het in zitquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Raam 1 midden in de lobby?![]()
Nooit gezien/gehoord
Lekker rumoerig in de rush.
nja das nog niet zo heel vreemd eigenlijk. Je rijdt daar om het restaurant heen en das over het algemeen zo.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:16 schreef Catch22- het volgende:
in groningen (bij de ikea) loopt de McDrive ingang voor de ingang langs, dus je rijdt tussen de deur en de parkeerplaats door, heeeel handig
Dat was mij ook al opgevallen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:57 schreef muiterij het volgende:
De tweede commercial voor The Great tastes of America is precies dezelfde commercial als vorig jaar. De zanger zingt nog steeds dat de burger er maar 1 week is, maar ze vertalen het met 2 weken.![]()
Niet dat ik weet, nieuwe euroknallers zijn niet doorgegaan omdat de omzetten niet zijn gedaald. De saladshaker zit in de proefperiode.(Hij loopt overigens beter dan de 'normale' salades.)quote:
* Ou-Tannu wil de mc kroket in de pleuroknaller!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:17 schreef muiterij het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, nieuwe euroknallers zijn niet doorgegaan omdat de omzetten niet zijn gedaald. De saladshaker zit in de proefperiode.(Hij loopt overigens beter dan de 'normale' salades.)
Tja, we willen allemaal wel ietsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu wil de mc kroket in de pleuroknaller!!!!!!!!!!!!!
of de cheesburger.. :p
Mij ook ja.quote:
Die uien komen ook nog eens uit zakjes. Wat een pure onverzadigde kanker dat het ook isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:47 schreef Battlefan het volgende:
Die uienVraag me af hoe de afvalruimte morgen ruikt, met al die uien in die verspilbakken
Is niet landelijk, geen idee waar wel, maar niet bij onsquote:
In Delft.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:53 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Is niet landelijk, geen idee waar wel, maar niet bij ons
nou ik vond em niet zo speciaal. teveel chocoladesaus, koek is wel lekker. Ik had em niet helemaal op. Vind de kitkat lekkerder, is die er nog steeds?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:15 schreef Steve-O het volgende:
Is die Oreo Mcflurry lbinnen te houden ?
Moet er niet aan denken die Oreo, vind die Oreo al vies en dan ook nog die gore chocoladesaus van de Mc er doorheenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ik vond em niet zo speciaal. teveel chocoladesaus, koek is wel lekker. Ik had em niet helemaal op. Vind de kitkat lekkerder, is die er nog steeds?
uienringen zijn trouwens lekkeeeerrr. Heeft iemand de 1e Amerikaanse burger al op?
van die oreo vond ik ook dat er teveel choco saus erin zat...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ik vond em niet zo speciaal. teveel chocoladesaus, koek is wel lekker. Ik had em niet helemaal op. Vind de kitkat lekkerder, is die er nog steeds?
uienringen zijn trouwens lekkeeeerrr. Heeft iemand de 1e Amerikaanse burger al op?
als je die oreo zonder chocolade saus bestelt istie best te doenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:07 schreef szalony het volgende:
[..]
van die oreo vond ik ook dat er teveel choco saus erin zat...
maar vind het met de oreo koek erdoorheen wel lekker
kit kat is mijn favo sowieso
Ja, heb em gehad! Vind de tomatensaus verrassend genoeg best goed te doen. Is nog best pittig?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vond het zoiezo al teveel chocola, eerste keer met, 2e keer zonder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
heey dat ga ik volgende keer vragen, thanks
is die tomatensaus soort pittige ketchup?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja, heb em gehad! Vind de tomatensaus verrassend genoeg best goed te doen. Is nog best pittig?
Die Flurry Oreo inderdaad volgende keer zonder chocoladesaus
Die ciabatta komt weer terug als deze actie is afgelopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:24 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Die California classic is imo heel goed te doen.
Lekkere saus, alleen wat te grote, en teveel stukken ui. Heb er nu twee verwerkt, en nu ik eraan denk, krijg ik ineens ontzettende trek!
Wel jammer dat de Ciabatta grande salsa niet meer van de partij is...
lekker vernieuwend altijd die nederlandse restaurants.. waarom snappen ze het bij de oosterburen wel hoe het moet vraag ik me dan af..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die ciabatta komt weer terug als deze actie is afgelopen
Die reclame is best leuk...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:46 schreef neo2000 het volgende:
Overigens vind ik de uienringen maar zwaar goor, vettig en vooral NIET naar ui smaken. Nieuwe tijdelijke burger daarentegen is inderdaad goed te doen.
En, inderdaad die Duitsers:
http://www.loswochos.de/#productos/los_jalapenos
Waarom wij niet?Jalapenos..!
Maar als ze zwart schrijven, werken ze meestal niet...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als ze blank zouden schrijven had je er niets aan
Toch maar eens beter kijken op de sitequote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:44 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Maar als ze zwart schrijven, werken ze meestal niet...
Hoort eigenlijk in het foute kutgrappen topic thuis.
Vind die California burger trouwens heerlijk. Kan iemand een omschrijving geven van die andere burgers, kan alleen picca's vinden op de site namelijk...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:25 schreef Yannick567 het volgende:
ik hoorde ook dat er weer zo'n bonnenactie kwam
Ja maar er staat toch 7.50 op het bonnetje voor 2 menu's????quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:59 schreef muiterij het volgende:
Niet weer die bonnen, die dingen zijn echt een ramp om aan te slaan op de kassa. (Het onoverzichtelijke 'Aktie'- menu.)
ja bij welk drankje is de prijs eigenlijk inclusief? ik weet dat fritessaus niet inclusief is, maar veel drankjes hebben een meerprijs. Welke niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja maar er staat toch 7.50 op het bonnetje voor 2 menu's????
Waarom moet ik dan meer betalen met een milkshake?
Polen en BOPquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:24 schreef Studiotje het volgende:
Wij hebben nu al bijna 2 jaar de BOP, wat een klotesysteem, er staan hier altijd polen op die plaats en die zijn sloom en luisteren niet
Nog niet dus, hoor nu ook al jaren dat we 'volgend jaar' gaan verbouwenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:14 schreef Yannick567 het volgende:
Hebben jullie dat nog niet dan?
Ik moet volgende week een restaurant trainen die ook BOP krijgen....
BOP staat voor Bridge Operating Platform, daarmee worden broodjes pas gemaakt als ze besteld worden en liggen ze dus niet al klaarquote:
ik vond hem helemaal NIET pittig ik vond hem best saai maar de bacon smaakte hier wel op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:41 schreef mmascha het volgende:
Alledrie met bacon![]()
Ik vind de California Classic best pittig door die tomatensaus. Lekker hoor.
Al is de Big Tasty nog stees mijn favoriet met die berg verse sla en tomaat. En die heerlijke saus! Mmm!
Dat maakt voor de voorraden van de benodigde producten niks uit volgens mij.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:09 schreef mmascha het volgende:
De keycords zijn overal al op! En ik moet de oranje nog![]()
Maar wel goed dat we zo veel doneren! Al krijgen we er wel wat voor terug![]()
En: maandag was de California Classic al uitverkocht.
Voorheen waren bij die actie-weken de burgers elk 2 x 1 week verkrijgbaar. Ik vond dit wel een logischer systeem ivm houdbaarheid.
Ja vastquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:56 schreef muiterij het volgende:
Even wat nieuwe acties die 'waarschijnlijk' gaan komen.
1: Ipv wintersport weken de hollandse weken. Met een flurry stroopwafel. En een broodje met unox worst.![]()
2: Een grote chickenwrap die in menuvorm te krijgen is. CBO = Exit
Broodje Unox zou goed een grap van de franchisenmer kunnen zijn geweest. Ik heb het van een manager die net met de franchisenemer had gepraat over nieuwe acties. De manager is autistisch dus. Ik denk dat hollandse weken wel serieus waren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja vastEen broodje Unox. En hoe gaan jullie die warm maken dan? In de frituur?
Rightquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:56 schreef muiterij het volgende:
Even wat nieuwe acties die 'waarschijnlijk' gaan komen.
1: Ipv wintersport weken de hollandse weken. Met een flurry stroopwafel. En een broodje met unox worst.![]()
2: Een grote chickenwrap die in menuvorm te krijgen is. CBO = Exit
Zeg maar dag tegen je crewfeest, bij ons lopen ze als een trein.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:29 schreef Yannick567 het volgende:
Eerst komt de ciabatta ook nog terug na deze actie, ben benieuwd wat er nog meer volgt.
Bij ons lopen die keycords voor geen meter trouwens
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:09 schreef JMarsden het volgende:
Big Mac, eat this:
[ afbeelding ]
Speciaal ter gelegenheid van Windows7 uitgebracht in Japan bij Burger King..
Psst! Kan ik een dealtje met je sluiten? Ik wil graag nog 2 oranje(die rode en paarse heb ik al).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:29 schreef Yannick567 het volgende:
Bij ons lopen die keycords voor geen meter trouwens
genoeg Japanners die dat kunnen eten, inclusief patat en groot drankje. Op YouTube veel gekken gezien die minimaal 10 plakken vlees hebben en achteraf nog in de camera lachen als het op isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:09 schreef JMarsden het volgende:
Big Mac, eat this:
[ afbeelding ]
Speciaal ter gelegenheid van Windows7 uitgebracht in Japan bij Burger King..
HOU OP! Die was goddelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:05 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik wil de McFlurry pecan caramel!!!!!!!
Ik ben nog nooit in m'n leven zó vaak naar de grote gele M gegaan als toen ze dát ijsje hadden!!
Maar het idee met de stroopwafel staat me ook wel aan
Volgens mij wordt zo'n burger zo onwijs droooooog door zoveel vleesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
genoeg Japanners die dat kunnen eten, inclusief patat en groot drankje. Op YouTube veel gekken gezien die minimaal 10 plakken vlees hebben en achteraf nog in de camera lachen als het op is
Dat doe ik altijd stiekem op de allochtone medewerksters.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:16 schreef Mr.DD het volgende:
Stiekem geil ik wel op die saus en de frietjes
LOLquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd stiekem op de allochtone medewerksters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |