Saladshakers komen in ham/kip, tonijn en griek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:58 schreef Niara het volgende:
mm.. zijn er ook saladshakers zonder vlees?
En ik hoop dat de McFlurry Kitekat blijft.. die is zo yummy ^^
Je hoeft niet perse het hele zakje dressing erin te kiepenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef Fastmatti het volgende:
Salad Shakers zijn wel een beetje triest natuurlijk. Sla is vrij gezond, maar vervolgens zit er zoveel dressing op dat het minstens net zoveel calorieën bevat als een burger.
Het gaat om het ideequote:Op woensdag 16 september 2009 00:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse het hele zakje dressing erin te kiepen
Zonder de salsaquote:Op woensdag 16 september 2009 13:03 schreef RockBabe het volgende:
Chili Chicken Salsa Wrap or whatever dat ding ook heet maar jummie.....![]()
Nee die is inderdaad wel sneuquote:Op donderdag 17 september 2009 00:27 schreef Yannick567 het volgende:
Gelukkig hier geen 'HETISALSOFJEONSBEROOFT!!!!11111~~' acties
UIENRINGEN!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef Yannick567 het volgende:
Ik las op personeelssite van mcdonalds dat uienringen geserveerd met chilisaus binnenkort op het menu staan![]()
HA! de Mcuienringen heb ik al geproeftquote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef Yannick567 het volgende:
Ik las op personeelssite van mcdonalds dat uienringen geserveerd met chilisaus binnenkort op het menu staan![]()
was t wat? knapperig? of slappe hap?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
HA! de Mcuienringen heb ik al geproeft
voor niks ook nog
Big Tasty menuquote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef starla het volgende:
zondag weer naar de mac!
iemand een aanradertje? meestal kom ik niet verder dan frietjes, big mac en cheeseburger
viel wat tegen eigenlijkquote:Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
was t wat? knapperig? of slappe hap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |