Saladshakers komen in ham/kip, tonijn en griek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:58 schreef Niara het volgende:
mm.. zijn er ook saladshakers zonder vlees?
En ik hoop dat de McFlurry Kitekat blijft.. die is zo yummy ^^
Je hoeft niet perse het hele zakje dressing erin te kiepenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef Fastmatti het volgende:
Salad Shakers zijn wel een beetje triest natuurlijk. Sla is vrij gezond, maar vervolgens zit er zoveel dressing op dat het minstens net zoveel calorieën bevat als een burger.
Het gaat om het ideequote:Op woensdag 16 september 2009 00:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse het hele zakje dressing erin te kiepen
Zonder de salsaquote:Op woensdag 16 september 2009 13:03 schreef RockBabe het volgende:
Chili Chicken Salsa Wrap or whatever dat ding ook heet maar jummie.....![]()
Nee die is inderdaad wel sneuquote:Op donderdag 17 september 2009 00:27 schreef Yannick567 het volgende:
Gelukkig hier geen 'HETISALSOFJEONSBEROOFT!!!!11111~~' acties
UIENRINGEN!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef Yannick567 het volgende:
Ik las op personeelssite van mcdonalds dat uienringen geserveerd met chilisaus binnenkort op het menu staan![]()
HA! de Mcuienringen heb ik al geproeftquote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef Yannick567 het volgende:
Ik las op personeelssite van mcdonalds dat uienringen geserveerd met chilisaus binnenkort op het menu staan![]()
was t wat? knapperig? of slappe hap?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
HA! de Mcuienringen heb ik al geproeft
voor niks ook nog
Big Tasty menuquote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef starla het volgende:
zondag weer naar de mac!
iemand een aanradertje? meestal kom ik niet verder dan frietjes, big mac en cheeseburger
viel wat tegen eigenlijkquote:Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
was t wat? knapperig? of slappe hap?
Per hoeveel gingen ze?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
viel wat tegen eigenlijk
je moet er van houden denk ik
quote:
Ik hoor ook steeds vaker dat mensen zeggen honingmosterd saus bij mn kipnuggets.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef junkiesietze het volgende:
hopelijk met honing mosterd saus erbij
Nuh.. Zoetzuur ftw!quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik hoor ook steeds vaker dat mensen zeggen honingmosterd saus bij mn kipnuggets.
terwijl we die niet eens verkopen
Och, echt héquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik hoor ook steeds vaker dat mensen zeggen honingmosterd saus bij mn kipnuggets.
terwijl we die niet eens verkopen
Honing Mosterd saus... maar bij kipnuggets hebben we dat nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wat flikkeren ze dan op de Chicken Wrap met honings mosterdsaus
toch tijd dat dat in het assorti komt dan!quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Och, echt héSoms komen ze terug: "Ik bestelde honing mosterd saus, geen mosterd saus..
en dan mag je ze het uitleggen en dan gaan ze weg met de stinkende BBQ saus ofzo..
[..]
Honing Mosterd saus... maar bij kipnuggets hebben we dat niet
En hoezo wil je dat niet accepteren dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
toch tijd dat dat in het assorti komt dan!
* Ou-Tannu gaat de volgende keer ook kipnuggets met honingmosterdsaus bestellen
en de die hebben we niet accepteer ik dus niet
ze hebben immers WEL honingmosterd saus.. anders kennen ze t niet op de chickenwrap doen :pquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En hoezo wil je dat niet accepteren dan?![]()
Als het niet in het assortiment zit, kun je zo weinig toch?
Heb je wel eens McNuggets besteld?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ze hebben immers WEL honingmosterd saus.. anders kennen ze t niet op de chickenwrap doen :p
dus dan kan dat toch ook op de mcnuggets?
tuurlijk welquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je wel eens McNuggets besteld?
Daar krijg je zo'n cupje met saus bij.
Je kunt er toch ook geen BigMac saus bij bestellen?
Bestellen kan ja, krijgen is wat andersquote:
De Mc-teamleider, enigszins geïrriteerd tegen personeel: "Oh, en doe meneer ook maar van die speciale saus op z'n hamburger..!" Een doodse stilte valt in de Mac, onder het personeel. Meer hoeft de teamleider niet te zeggen tegen Fred, welke bij het station staat waar de hamburgers geprepped worden.quote:

Heb ik helaas ook zelf is mogen meemakenquote:Op zondag 20 september 2009 02:46 schreef Battlefan het volgende:
Iemand hier die wist dat de shake machines ook een mooie grote shake fontein kunnen maken?M'n bedrijfsleider liet het net niet geheel vrijwillig even zien, het zat overal
Shakemachines zijn niet cool als je een zak shakemix laat vallen of met je voet in een emmer met shakemix staptquote:Op zondag 20 september 2009 13:47 schreef Studiotje het volgende:
Shakemachines zijn cool, vooral wanneer het druk er af valt en daarna op wonderbaarlijke manier het weer doet, dan schiet de shake er al een gekke wous er uit
Wij hebben ook net een nieuwe shakemachine, die vult die bekers te hard en dan op het laatst een mega knal dat die klaar is en daardoor valt de beker er uitzo lelijk. De andere die we hebben is 10+ jaar oud en toont gebreken
Waarom bestaat er geen wet die regelt dat binnen een straal van ~800m van elke school een McDonalds zou moeten staanquote:Op maandag 14 september 2009 17:15 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik kom er meestal 's middags tijdens school, en dan wordt ie voor je gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |