geen koekstukjes dus?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef Studiotje het volgende:
Wat ziet dat Oreo spul van de Flurry's er toch mega goor uit zeg, bah! Zwarte korrels en dat is het... heb het meteen overal overheen gegooid aangezien altijd mensen moeten proeven en die zak openen en ik wist dat niet dus zwaai er mee en de hele magazijn onder die troep
En de pen werkt ook nogquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:27 schreef Yannick567 het volgende:
Er komt vanaf 12 oktober ook een actie waarmee je het Ronald Mcdonald's kinderfonds kan steunen, voor 1 euro kan je dan een keycord kopen met pen en die euro gaat dan naar dat kinderfonds
Handig , leuk en een goed doel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:27 schreef Yannick567 het volgende:
Er komt vanaf 12 oktober ook een actie waarmee je het Ronald Mcdonald's kinderfonds kan steunen, voor 1 euro kan je dan een keycord kopen met pen en die euro gaat dan naar dat kinderfonds
Anders houdt de mc donalds eens op met dat schijnheilige gedoe en laten ze voortaan alle winst naar de stichting gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:46 schreef pump_kin het volgende:
anders doe je gewoon eens in de zoveel tijd n euro in dat bakkie bij de kassa, hoeven ze ook geen domme pennen te maken
Zo goooooorquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef ASSpirine het volgende:
De groentenburger is lekker
Vind het jammer dat je deze niet overal kan krijgen
Ze zitten er in elk geval al HEEL lang in..quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:28 schreef EdNoolk het volgende:
Tot wanneer zijn die euroknallers geldig?
keycoardsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:27 schreef Yannick567 het volgende:
Achja...quote:
Giant mac?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:03 schreef AliKebap het volgende:
Ik lust wel een keer weer een BIG big mac!
Zou die ooit weerkomen?
Een shot chocoladetoppingquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:57 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En die oreo mix.. het zijn gewoon kleine balletjes koek, net zo groot als die stukjes crunch toen. Meer niet
Klinkt inderdaad wat beter. Maar ik haal meestal 5 tot 7 maaltijden in 1 keer en leg nu de boodschappenkratten op de achterbank en 1 op de voorstoel voor het drinken en dat werkt prima. De Franse methode is denk ik lastig als je meer dan 1 maaltijd haalt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:47 schreef Yannick567 het volgende:
Ik zag in Frankrijk wel zoiets wat beter is voor bekers. Gewoon een soort kartonnen houder met dan een apart 'deel' waar die zak in kan en een deel voor die beker, dan weer speciaal op maat gemaakt zodat die beker niet omflikkert en daar zat dan een handvat aan. Zag er best grappig uit
Dat heeft de vestiging met McDrive in Enschede ook. Maar daar maken ze dan ook veel meer gebruik van alleen raam 2.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:52 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Een shot chocoladetopping
Maar wat ziet een nieuwe McDonald's er toch mooi uit van binnen :p Vandaag even langs geweest bij de nieuwe McDrive in Utrecht, om wat kassaknoppen te regelen voor de komende actie :p Alleen zit het hokje voor Raam 1 midden in de lobby
Raam 1 midden in de lobby?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:52 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Een shot chocoladetopping
Maar wat ziet een nieuwe McDonald's er toch mooi uit van binnen :p Vandaag even langs geweest bij de nieuwe McDrive in Utrecht, om wat kassaknoppen te regelen voor de komende actie :p Alleen zit het hokje voor Raam 1 midden in de lobby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |