het is toch algemeen bekend dat er op mensen hun burger word gespuugt enzoquote:Op zondag 27 september 2009 01:15 schreef Yannick567 het volgende:
Geheimen, geheimen.... het is maar wat je geheimen noemt hoor
Wat moet je weten dan
Surequote:Op zondag 27 september 2009 16:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
het is toch algemeen bekend dat er op mensen hun burger word gespuugt enzo
Doen wij normaal ook, zijn er nog 2 op 5 minuten lopen, maar dan moeten die natuurlijk wel wat hebbenquote:Op zondag 27 september 2009 11:13 schreef muiterij het volgende:
[..]
Wij naar de dichtstbijzijnde mcdonalds (5 minuutjes lopen).
WAAR DE MCRIB?!!! Man die heb ik al een aantal jaartjes gemistquote:Op maandag 28 september 2009 11:44 schreef flankert het volgende:
Van het weekend een héérlijke McRib gegeten. Nou, dan weten jullie wel waar dat was...
Kan iemand me dan ook vertellen waarom de McNuggets daar zo verschrikkelijk duur zijn?
EUR 3,29 voor zes stuks...
Deutschlandquote:Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
WAAR DE MCRIB?!!! Man die heb ik al een aantal jaartjes gemist
Wel lullig is dat ja, maarja. Niks aan te doenquote:Op maandag 28 september 2009 17:23 schreef muiterij het volgende:
Wie heeft bedacht dat de fishnuggets uit het happy meal moeten. Ik heb gisteren al meerdere teleurgestelde islamitische mensen aan de kassa gehad die ik moest teleurstellen omdat er niks meer Halal is in het happy meal. De mensen vragen dan een mcfish in het happy meal, maar dat kan ik ze helaas niet aanbieden. En het maakt niet uit voor het frituren want het wordt toch in dezelfde pan gebakken als de fish.
Overigens ook nog steeds veel mensen die vragen om flurry crunch en rolo. En dan diep teleurgesteld zijn als blijkt dat die uit het assortiment zijn.
gooi van dat merk de jus d'orange er maar uit, en een ander merk ajb. de jus van tropicana is gewoon bijna rinzig.. dat mensen dat opdrinkenquote:Op maandag 28 september 2009 17:46 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wel lullig is dat ja, maarja. Niks aan te doen
vind t wel jammer dat multifruit eruit is van tropicana. die vond ik wel lekker
niks.quote:Op maandag 28 september 2009 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gooi van dat merk de jus d'orange er maar uit, en een ander merk ajb. de jus van tropicana is gewoon bijna rinzig.. dat mensen dat opdrinken
Klinkt niet heel erg lekker. k heb liever plak tomaat op mijn burger dan saus. Maar ik ben benieuwd. Die wraps beginnen te vervelen mag wel eens iets nieuws voor komen. Maar ze verkopen te goedquote:
Dat was bij de vorige keer toch ook zo op een burger?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:27 schreef Yannick567 het volgende:
ik las vandaag dat er een arizona en een california burger komen met die amerikaanse weken, eentje met blackpepper saus, eentje met tomato(?)saus en eentje met sourcream.
Ben benieuwd
blijven de uienringen ook?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:43 schreef Yannick567 het volgende:
De uienringen gaan per 4 en kosten 1 euro, we krijgen weer 3 broodjes, chicago works, california grande en arizona classic ofzo.
eentje met salsa saus en sour cream, eentje met black pepper saus en een met tomatosaus.
Dat laatste lijkt me niet heel erg geweldig
Nee, die gaan na 6 weken weer wegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
blijven de uienringen ook?
uienringen
ja idd! In sommige filialen zijn toch al te koop? Waarom dan niet overal?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:24 schreef oCe het volgende:
...klinkt goed. Maar waar blijven de salades?
Schijnt dat ze met die salades nogal 'druk aan het testen' zijn...:')quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja idd! In sommige filialen zijn toch al te koop? Waarom dan niet overal?
Ik heb ook recht op een Salad Shaker ham/kip![]()
4 uienringen hmm... als ze net zo groot zijn als die van de BK wordt het wel per paar porties tegelijk besteld denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |