komt u voort naar het westen!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:03 schreef muiterij het volgende:
He een topic over mijn werkgever. Wij hebben hier nu ook de Salad Shaker (Eindhoven). Tonijn, Grieks en Ham-Kip. Smaken best lekker en kosten 3,25.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:33 schreef muiterij het volgende:
Er zijn btw genoeg gasten die niet door hebben dat ze de dop tijdens het schudden vast moeten houdenmet alle gevolgen van dien. Ik sta godzijdank nooit in de lobby.
Dan weet ik dus wat ik standaard ga zeggen als ik die dingen ga verkopenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Blijft mooi zoiets..Heb echt zin in dat de salade shakers overal weer zijn, zie het sla al vliegen
FORquote:Op donderdag 24 september 2009 01:59 schreef Battlefan het volgende:
Morgen en overmorgen FOR, ben benieuwdNet met sluit in ieder geval wel flink overgewerkt om sommige dingen extra schoon te krijgen (zoals milkshake van het plafond schrapen
) Gelukkig doen onze schoonmakers het meeste werk
Beter dat dan een kat tussen je bigmac..quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:37 schreef Yannick567 het volgende:
![]()
Salademix op een bigmac?![]()
Als bij ons sla ui of wat dan ook op is gaan we naar de supermarkt
Ah neee! Dit soort keukengeheimen wil ik helemaal niet weten als ik een hamburger koop bij Mickey Dquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:33 schreef Battlefan het volgende:
FOR gehaald, maar dan ook echt maar net(buitenverlichting was niet aan, dat kost best wel wat punten
)
Is die man weg, is na een tijdje de Big Mac sla op, en nergens meer iets te krijgen dus moesten we salademix gaan gebruikenHaal je wat zakken uit de koeling, stap je die uit, tref je dit aan onder je QP grill:
Die was al dicht (en daar kwam de verse ui en de komkommer al vandaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:37 schreef Yannick567 het volgende:
![]()
Dit zijn geen keukengeheimenquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ah neee! Dit soort keukengeheimen wil ik helemaal niet weten als ik een hamburger koop bij Mickey D
Bij de Mc aan de Muntbergweg in Amsterdam ZO stond het wel op mijn bon, hingen de borden er ook nog, maar waren er geen glazen. Dan had ik net zo goed de medium versie kunnen nemen (maar ja via die domme terminal besteld).quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:54 schreef Studiotje het volgende:
Zo moeilijk om ook te begrijpen als de borden en weet ik het weg is van die glazen dat ze er ook niet meer zijn.Stelletje slimbo's.
Wij naar de dichtstbijzijnde mcdonalds (5 minuutjes lopen). Heb btw ooit eens big tasty brood in de magnetron zitten ontdooien omdat het onverwacht druk was en er maar 1 krat tastybroot was uitgehaald. Halverwege de avond hadden we geen vlees meer.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:37 schreef Yannick567 het volgende:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |