Goed hierbij de update. Stand na 10 wedstrijden:quote:Op maandag 27 juli 2009 12:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik zal vanavond eens een update posten van mijn Heerenveen game in 2013, ik begin nu echt op stoom te komen, zowel competitief als europees.
Allemaal clubnamen die beginnen met een Bquote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Het was dan wel vriendschappelijk en volledig onverdiend, maar....
[ afbeelding ]
...toch mooi
Eigenlijk de eerste keer dat ik een echte topclub tref. In de cup word ik altijd afgescheept met Blackpool, Bradford, Burnley en Barnsley (ik zie een verband).
Ja, en dan vergat ik Bolton nog. Het is geen grapje. Sommige van dit rijtje heb ik zelfs al twee keer in de FA/League Cup ontmoet.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:23 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Allemaal clubnamen die beginnen met een B
Kan wel, maar dan moet je wel genoeg wage budget over hebben volgens het bestuur, anders mag het niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Je kan je in FM wel je wagebudget aanpassen, zodat er wat van je tgransferbudget afgehaald wordt. Maar waarom kan dit niet andersom?![]()
Of ik zie het verkeerd, kan ook natuurlijk.
Ik speel ook met AZ thommie's tactic en die werkt inderdaad heel goedquote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Scorpie het volgende:
Dat doe ik door deze tactiek:
[ afbeelding ]
Ja hoor, je kan je loonbudget én je transferbudget aanpassen. In het schermpje van budgets aanpassen krijg je een knop "transferbudget" of in het andere geval "loonbudget". Zo kan je kiezen welk budget je wil vergrotenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Je kan je in FM wel je wagebudget aanpassen, zodat er wat van je tgransferbudget afgehaald wordt. Maar waarom kan dit niet andersom?![]()
Of ik zie het verkeerd, kan ook natuurlijk.
Gaat leuk worden met parkeren daarquote:Op maandag 27 juli 2009 23:40 schreef J.Herrer het volgende:
Tvp
Mooie tt
Ik krijg er weer een mooie uitbreiding bij![]()
[ afbeelding ]
48.845 + 2570 + 16.000 = 67.415 plaatsen![]()
Niet gek voor een dorpje van 30.000 inwoners ofzo![]()
Bij deze kan ik Bournemouth aan het lijstje toevoegenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef BertMaalderink het volgende:
In de cup word ik altijd afgescheept met Blackpool, Bradford, Burnley en Barnsley (ik zie een verband).
De UEFA is nu van Real? Is dat niet belangenverstrengeling?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 07:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben nu bezig met America, Cruzeiro en Real
Gaat best redelijk eigenlijk met Real de UEFA gewonnen en misschien nog de titel. Met Cruzeiro de staatcompetitie en nog in de CL en met America 2e en 1e, gekwalificeerd voor de CL en nu in de play-offs de eerste ronde door
Heb je een link naar deze tactiek? Ik probeer iets te doen met de lading aan sterke CM's die ik op dit moment heb, maar het komt er niet echt uit nog. Misschien dat hier de sleutel in zitquote:Op maandag 27 juli 2009 23:38 schreef Vilano het volgende:
[..]
Ik speel ook met AZ thommie's tactic en die werkt inderdaad heel goed![]()
[..]
Ik heb nog nooit kant en klare tactieken gebruikt...ik vind het juist leuk om zelf te prutten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb Thommie's ook een keer gebruikt. Volgens mij met Feyenoord. Ging dacht ik wel aardig. Vraag me alleen af of het niet uitsluitend werkt met verschrikkelijk goede spelers, die zelden balverlies hebben. Klopt dat?
Ik ben nu qua tactiek niet echt een goede weg ingeslagen. York heeft een dramatische voorbereiding gehad en in de competitie heb ik uit de eerste twee wedstrijden één punt. Ik twijfel nu of ik niet beter snel kan omschakelen, zo vroeg in het seizoen, want ik zie hier weinig perspectief in.
Ik heb niet direct een link gevonden maar heb de tactiek effe geupload op rapidsharequote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:55 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Heb je een link naar deze tactiek? Ik probeer iets te doen met de lading aan sterke CM's die ik op dit moment heb, maar het komt er niet echt uit nog. Misschien dat hier de sleutel in zit
Ik heb ooit een carriere in ijsland gehad. echt niemand die daar heen wiltquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:17 schreef Winski05 het volgende:
Misschien zet ik mijn Figline-game alsnog in de ijskast, om een new game te starten in Zuid-Amerika. Ik heb in FM08 een prachtige game gehad met Puerto Montt uit Chili, dus misschien ga ik wel weer die kant op. Chili krijgt over het algemeen veel goede regens, mijn team zat er op een gegeven moment helemaal vol mee.
Of eens een game in China, dat lijkt me ook wel eens wat. Of Australië. Allemaal van die onbekende competities, en dat is nu juist het leuke :-)
Nouja, je moet ook niet verwachten dat je allemaal buitenlanders kunt aantrekken. Bij Puerto Montt kon ik dat ook amper tot niet. Maar dat hoeft op zich niet uit te maken...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:19 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb ooit een carriere in ijsland gehad. echt niemand die daar heen wilt
Dat zeker, en ik vond het ook geniaal om te doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Nouja, je moet ook niet verwachten dat je allemaal buitenlanders kunt aantrekken. Bij Puerto Montt kon ik dat ook amper tot niet. Maar dat hoeft op zich niet uit te maken...
In Zuid-Korea heb ik een game gehad met BTC(in FM08), een klein clubje aldaar. Geen enkele buitenlander wilde komen, maar in de University- en High School teams voetbalden genoeg jonge spelers die ik kon aantrekken. Jongens als Yoon Bit-Garam, die in FM09 ook een superspeler wordt.
Genoeg uitdaging in ieder geval, in dat soort landen
Dat heb ik nu ook bij Torquay United, ik heb alleen maar Engeland als land geselecteerd, dus er zitten weinig buitenlanders in het spel. En alleen een aantal transfervrije spelers willen komen die nog niet eens meekunnen met het plaatselijke amateurelftal ben ik bang. Ook heel veel loanplayers willen niet komen. Van mijn moederclub Arsenal wil Merida niet komen, ook al wordt ie steeds verhuurd aan mij. Toch nog wel een aantal (gehuurde) spelers zo gek weten te krijgen dat ze kwamenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat zeker, en ik vond het ook geniaal om te doen.
Maar ik begon met de gedachte "ach, paar transfervrije kaaskoppen meenemen, no problemo"
Nou, niet dus
Haha, inmiddels speel ik CC2 met 8 Nederlanders in de basisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat zeker, en ik vond het ook geniaal om te doen.
Maar ik begon met de gedachte "ach, paar transfervrije kaaskoppen meenemen, no problemo"
Nou, niet dus
Vrij simpel; een kwalitatief sterke verdediging, en een aanval met gearriveerde toppers / aanstormende talenten. Weinig gezeik in de groep, veel balbezit, veel kansen. Om met Johan te spreken; als zij de bal nie hebben, kunnen ze ook nie scoren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ Scorpie: hoe kan het zo aanvallend? Tenminste, dat is het op het oog.
David Pruttonquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:31 schreef donroyco het volgende:
Hoe heet die ene speler ook alweer die zo op Jezus lijkt?Als ik hem zie, moet ik spontaan glimlachen
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:47 schreef donroyco het volgende:
[..]Inderdaad, wat een bakkes
In FM nog meer dan hier op het plaatje
Hmhm..quote:
Ik zou hem maar wat graag hebbenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:15 schreef Akwableet het volgende:
Ik zou hem maar wat graag hebben
om zijn kwaliteiten dan he
Ik speel ook net een paar dagen met Braintree!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:58 schreef Rorata het volgende:
tvp
ik speel nu in het tweede seizoen met Braintree (gepromoveerd naar blue square premier) en ik heb gemiddeld 9 Nederlanders in de basis
Ik maak geen onderscheid in de Eredivisie, ik kijk naar de tegenstander. Als ik tegen laag geklasseerde tegenstanders speel, dan ga ik nog aanvallender spelen, dan speel ik 3-3-2-1 zelfs. Ik heb gemerkt dat ik de tegenstander op zo`n moment totaal geen kans moet geven de bal te hebben, anders gaat het mis.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:35 schreef BertMaalderink het volgende:
Scorpie, speel jij eigenlijk uit en thuis exact hetzelfde?
Ik speel zelf met een redelijk aanvallende speelstijl, waardoor ik zonet een prachtige 4-0 thuisoverwinning boekte. De uitwedstrijd daarna krijg ik echter weer geen enkele geslaagde combinatie en wordt ik volledig overlopen.
Zoals ik al zei; ik heb geleerd dat ik gewoon super-aanvallend moet spelen, 3 sterke verdedigers en een super-keeper op doel, en dan merk ik dat ik qua finishing een stuk beter ben. Ik krijg wel veel 'kansen' tegen, schoten op doel enzo, maar meestal zijn ze qua finishing slecht en dat geeft de doorslag.quote:Ik weet wel dat uit- en thuiswedstrijden enigszins van invloed zijn, maar ik vind het wel jammer dat het me zelfs tegen degradatieploegen niet lukt om ze op vreemde bodem te overklassen.
Op een enkel slecht jaar na, waarin ik direct weer uit de League 1 werd gekegeld, ben ik ook telkens direct gepromoveerd. Tot de championship, waar ik nu al aan m'n derde seizoen beginquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef TiMPiN het volgende:
Gelijk gepromoveerd naar de Coca Cola League 2. 2 jaar en 2 x promoveren, ik lig op schema
Heel netjes, ik ging er het tweede jaar uit in de play-offs, jaar daarop wel door, dus loop een jaartje achterquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef TiMPiN het volgende:
Gelijk gepromoveerd naar de Coca Cola League 2. 2 jaar en 2 x promoveren, ik lig op schema
De tactiek heb ik alweer gewijzigd voor het nieuwe seizoenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar je ongeslagen tactiek.
Prima prestaties hoor!
Hoe?quote:
De code invullen die op de achterkant van het boekje (inlay) staat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:26 schreef Don-enzone het volgende:
gewoon in de winkel,
maar wat moet ik nu doen?
Terug naar de winkel gaan. Of leren typen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef Don-enzone het volgende:
dat heb ik gedaan maar dan komt er te staan dat het niet geactiveerd kan worden omdat er geen verbinding met het internet gemaakt kon worden, terwijl mijn internet het gewoon doet....
het schijnt dat die code op de achterkant van het boekje invalid is
wat kan ik daar aan doen?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:18 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Terug naar de winkel gaan. Of leren typen.
Probeer Edgar Davids es. Die heeft mij 1 seizoen met Leeds uit de brand geholpenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:29 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek nog een ervaren VMC, type Galasek (die wilde niet komen), die naar de Coca Cola League 2 wil komen
Die wil niet komen at this momentquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:45 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Probeer Edgar Davids es. Die heeft mij 1 seizoen met Leeds uit de brand geholpen
Minder ervaren, maar wel goed -> Zuculini. Na wat moeite heb ik m iig de Coca Cola League ingekregen (was wel CCL1, niet 2 :/)quote:
Wil ook niet komenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Minder ervaren, maar wel goed -> Zuculini. Na wat moeite heb ik m iig de Coca Cola League ingekregen (was wel CCL1, niet 2 :/)
Seyfo Soley zal waarschijnlijk wel willen komen naar de CCL2. Hij zit aan het begin van het spel zonder club en ik vind hem nog een aardige en ervaren spelerquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:29 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek nog een ervaren VMC, type Galasek (die wilde niet komen), die naar de Coca Cola League 2 wil komen
Iedere club trekt aan hem, maar ik kan niks bieden, behalve huurquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:05 schreef Vilano het volgende:
[..]
Seyfo Soley zal waarschijnlijk wel willen komen naar de CCL2. Hij zit aan het begin van het spel zonder club en ik vind hem nog een aardige en ervaren speler
Ow jammer, bij mij wilde hij nochtans direct komen, maar dat was ook wel in het begin van het spelquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iedere club trekt aan hem, maar ik kan niks bieden, behalve huur
Probeer Binyaquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iedere club trekt aan hem, maar ik kan niks bieden, behalve huur
Geprobeerd, nu fingers crossedquote:
Binya is inderdaad een hele goede speler, ik heb hem in een vorige game nog bij Cercle Brugge gehaaldquote:
Beiden niet haalbaar, net als Binyaquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:39 schreef Vilano het volgende:
[..]
Binya is inderdaad een hele goede speler, ik heb hem in een vorige game nog bij Cercle Brugge gehaaldProbeer anders eens Giannichedda Giuliano of Alan Haydock
Hoe is je carrière gegaan tot nu toe?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:12 schreef Saviola het volgende:
Ja ik ga altijd veels te lang door met een gameDit is niet eens mn langste uit FM 08 zelfs.
En het verveelt nooit?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:34 schreef Saviola het volgende:
Goed hoor.. begonnen bij Standard en zit er nog steeds.. 30 seizoenen lang al![]()
29 titels, 19 bekers, 27 supercups, 13 CL's (plus 6 verloren finales), 9 Europese supercups, 12 WK voor clubs
WK gewonnen met Spanje (2022) en België (2026). WK gehaald met Nederlandse Antillen (2018), groepsfase uitgeschakeld wel. Verder nog Argentinië, Estland, Mexico, Andorra, Australië, China en Tsjechië gecoacht maar zonder noemenswaardige successen.
De linksback? Die is wel erg goed...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Hmm, ik krijg Marcelo aangeboden voor 6 miljoen...doen?
Qua geld kan ik t missen, maar ik heb Gareth Bale en Kolarov ook al als linksback.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De linksback? Die is wel erg goed...
Ik kan natuurlijk niks zeggen over hoe jij in je geld en je linksbacks zit...
En met Bale heb je ook de toekomst in handen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:10 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Qua geld kan ik t missen, maar ik heb Gareth Bale en Kolarov ook al als linksback.
Kolarov is defensief n rits sterker, Marcelo is aanvallend weer beter
Grappige is dat ik vorig seizoen achter m aan zat te jagen. Toen zou ik m voor niks minder dan 30 miljoen mogen hebben () Niet gedaan uiteraard, Kolarov gekocht...nu kan ik m oppikken voor 6
![]()
Kolarov is 26...ik kan hopen dat de 22-jarige Marcelo defensief wat groeit, of tenminste met winst doorverkopen...ik ga em es binnen proberen te hengelenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En met Bale heb je ook de toekomst in handen...
Tsja, je moet zelf kiezen
Dat is in principe zo in alle landen buiten de EU. Oorzaak: de Bosman regeling bij ons.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik val in herhaling, maar: iemand enig idee waarom een speler in Japan met een maand tot maand contract (bij zijn contractduur staat N/A) niet transfervrij gehaald kan worden? Ik moet gewoon dikke centen voor die vent neerleggen, terwijl hij daar helemaal niet onder contract staat. Ook andere teams benaderen hem via die wijze. Voor zijn transfervrije teamgenoten geldt hetzelfde.
Heeft dit specifiek iets met Japan te maken?
Volgens mij wel...volgens mij moet een club toestaan dat een speler vertrekt daar, contract smontract.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik val in herhaling, maar: iemand enig idee waarom een speler in Japan met een maand tot maand contract (bij zijn contractduur staat N/A) niet transfervrij gehaald kan worden? Ik moet gewoon dikke centen voor die vent neerleggen, terwijl hij daar helemaal niet onder contract staat. Ook andere teams benaderen hem via die wijze. Voor zijn transfervrije teamgenoten geldt hetzelfde.
Heeft dit specifiek iets met Japan te maken?
Ahquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat is in principe zo in alle landen buiten de EU. Oorzaak: de Bosman regeling bij ons.
Ja, en daar bovenop komen dus nog nationale verschillen zoals Dein_Gesicht zegt, maar dat is per land anders en daar weet ik niks van.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:19 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ah
Da's eigenlijk best logisch
Handig ja. Dat heb ik ooit in mn game met Juventus gehad...had ik Mata van Valencia gehaald, like 30 miljoen voor neergelegd...en die vertikte t zn contract te verlengen, maar wilde ook niet weg. Is uiteindelijk vrolijk gratis de deur uitgewandeld (en vervolgens maakt de hufter n jaar later een hattrick tegen me....IN DE CL Halve-FINALEquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik word gek van Moreno Marengo. Hij wil z'n contract niet verlengen, maar wordt kwaad als ik hem daarna wil verkopen. Bied ik hem een nieuw contract aan, weigert hij elk bod. Dat kabbelt nu al een half jaar zo voort en ik heb alleen nog de komende winterstop als mogelijkheid om er geld voor te vangen. Wat overigens lang niet genoeg zal zijn voor een degelijke vervanger.
Zie net trouwens ook dat hij me een prutstrainer vindt, dus denk dat ik hem toch beter kan laten gaan
Pics or it didn't happenquote:
quote:
Ik ook nietquote:
2 seizoenen geleden was mn DMF mn topscorerquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef donroyco het volgende:
Nice
Komt het bij jullie ook wel eens voor dat de linksback topscorer is?
Kevin Nicholson (mijn Torquay United) heeft er al vijf doelpunten inliggen, allemaal strafschoppen..
Okéquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:32 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
2 seizoenen geleden was mn DMF mn topscorer
is dat zo raar dan..?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:25 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Marcelo ging liever naar nummer 6 Tottenham, dan naar nummer 1 Leeds
Neuh, daar was zn kans op speeltijd veel groter.quote:
oh dat kan het ook zijn..:)quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Neuh, daar was zn kans op speeltijd veel groter.
tuurlijk!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Maar ik mag toch wel droevig zijn als ik zo'n koopje niet binnen weet te krijgen?
Met een rode kaart voor Ajax kan ik ook met 10-0 van ze winnenquote:
Een rode kaart in de 90e minuut als het al 9-0 of 10-0 staat bedoel je?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Met een rode kaart voor Ajax kan ik ook met 10-0 van ze winnen![]()
Mijn grootste uitslag in de competitie ooit is PSV - Ajax 6-0, met 6x Toivonen
Ik heb een centrale verdediger die 2e topscorer is met 13 goalsquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef donroyco het volgende:
Kevin Nicholson (mijn Torquay United) heeft er al vijf doelpunten inliggen, allemaal strafschoppen..
Laat maar zienquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Met een rode kaart voor Ajax kan ik ook met 10-0 van ze winnen![]()
Nou laat ik me eerst maar eens concentreren op Eindhoven.. het lukt me daar zowat niet eens meer dan 1 duel achter elkaar te winnen..quote:
Die Tommy's tactic ga ik ook gebruiken. Zowaar 2x gescoord tegen Heracles. Het werd alleen wel 1-1quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tommy's tactic
Zie pagina 1 voor url
Heel herkenbaar bij mijn Leeds. Gewonnen van Man Utd, Liverpool, Chelsea, Arsenal, de gehele britse top 4 dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:49 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat ik tegen de top-5 prima wedstrijden speel, maar tegen de lagere middenmoters en degradatieploegen regelmatig wordt weggespeeld alsof ik tegen Barcelona sta te ballen. In de eerste seizoenshelft leek het redelijk te gaan, maar nu heb ik inmiddels alweer een paar vernederingen achter de rug.
Ik kan er bij m'n eigen ploeg niet de vinger op leggen. Wat ik ook verander in de tactiek, het helpt niks. Dat de tegenstander opeens zo magistraal kan voetballen -en toch 20ste staat- kan ik ook niet begrijpen, maar dat ligt waarschijnlijk aan de zwakte van mijn team op dat moment
Misschien routeer je te veel bij je spitsen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef donroyco het volgende:
Nice
Nee, eigenlijk niet, maar mijn linksback mar de pingels en vrije trappen nemen en speel nogal countervoetbal. Daardoor 'valt' de spits vaak en mag Nicholson het karwei afmaken, inmiddels 9 goals in 17 duelsquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:27 schreef Vilano het volgende:
[..]
Misschien routeer je te veel bij je spitsen?
En nog eentje, nu op eigen veldquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lol!
Er is net een wedstrijd gestaakt (vlak voor aanvang) omdat het veld was overstroomd! Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Ahja zoquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar mijn linksback mar de pingels en vrije trappen nemen en speel nogal countervoetbal. Daardoor 'valt' de spits vaak en mag Nicholson het karwei afmaken, inmiddels 9 goals in 17 duels
Een doelsaldo van +113?!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:53 schreef J.Herrer het volgende:
Het seizoen zit er weer op dit jaar, tijd voor de prijzen
Voor de 3e keer op rij Kampioen![]()
[ afbeelding ]
Voor de 3e keer op rij de beker![]()
[ afbeelding ]
En last but not least, voor de 3e keer op rij de CL![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goh, wat gekquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben nu met een QPR game begonnen. Screens komen NA de transferperiode van mn selectie. Eerste tegenvaller is al dat Wijnaldum niet komt
quote:
Oeh ja, wat een uitdaging.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:39 schreef J.Herrer het volgende:
via fm scout de beste (/met het meeste potentieel) 14-15-16 jarigen talenten opgezocht om ze in de jeugd te stoppen
Ook weer bezig?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tsja ik ging het proberen, had goede AMC nodig en van Gini weet je het hé.
QFT.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:47 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Oeh ja, wat een uitdaging.
Ik vind het zelf scouten van een talentje juist zoveel meer voldoening geven...het is toch prachtig als je een 16 jarig sneuzeltje vind en die maakt 3 jaar later zn debuut voor je hoofdmacht?
Ik gebruik zelden fmscout, tenzij er op de laatste dag van de deadline een speler wordt verkocht en ik geen tijd heb om snel een vervanger te zoeken binnen 24 uurquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:47 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Oeh ja, wat een uitdaging.
Ik vind het zelf scouten van een talentje juist zoveel meer voldoening geven...het is toch prachtig als je een 16 jarig sneuzeltje vind en die maakt 3 jaar later zn debuut voor je hoofdmacht?
Echte managers hebben ook geen FMscoutquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik gebruik zelden fmscout, tenzij er op de laatste dag van de deadline een speler wordt verkocht en ik geen tijd heb om snel een vervanger te zoeken binnen 24 uur
Of zoals nu gewoon makkelijk en snel een overzicht krijg van de beste talenten met prijsindicatie zonder dat ik eerst mijn scouts overal de wereld in stuur en maanden te moeten wachten en onderhandelen etc.
Ik heb nu nog maar 3 spelers in mijn jeugd en die wil ik ook gewoon kampioen hebben en dat gaat zo niet lukken als ik niet snel vervangers terug heballes voor m'n reputatie
Ik hoef niks nee, maar ik verkondig alleen mijn meningquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:12 schreef J.Herrer het volgende:
Je hoeft mij trouwens niet te vertellen hoe ik zelf spelers moet scouten als je mijn game de laatste tijd een beetje hebt gevolgdDat heb ik allemaal zonder fmscout gedaan, nogmaals: ik had alleen ff snel een paar talenten nodig om de lege plaatsen in mijn jeugdteam op te vullen. That's it
Standard Luik fan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:34 schreef Saviola het volgende:
Goed hoor.. begonnen bij Standard en zit er nog steeds.. 30 seizoenen lang al![]()
29 titels, 19 bekers, 27 supercups, 13 CL's (plus 6 verloren finales), 9 Europese supercups, 12 WK voor clubs
WK gewonnen met Spanje (2022) en België (2026). WK gehaald met Nederlandse Antillen (2018), groepsfase uitgeschakeld wel. Verder nog Argentinië, Estland, Mexico, Andorra, Australië, China en Tsjechië gecoacht maar zonder noemenswaardige successen.
ik ben na 4 jaar met Kelmis in 3B in belgie te hebben gezeten nu na 20 wedstrijden 1ste in de second league in mn eerste seizoen, wordt alleen strontziek van 6 belgen en 2 u21 spelers...waarom zou je zoiets instellen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:35 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Standard Luik fan?
Lijkt me op zich wel een leuke club om mee te spelen, want er zit wel talent. (Witsel, Defour)
Alleen die Belgische competitie....
De laatste dagen weinig gespeeld door tijdgebrek, en mijn game zit nu even in een mindere fase.
Mijn spits heeft een blessure gehad van 2 maanden, dat scheelt een hoop.
Vanavond even weer oppakken
Omdat er een paar jaar terug een club in de hoogste divisie speelde met alleen maar afrikanen in de selectie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:36 schreef kweek89 het volgende:
[..]
ik ben na 4 jaar met Kelmis in 3B in belgie te hebben gezeten nu na 20 wedstrijden 1ste in de second league in mn eerste seizoen, wordt alleen strontziek van 6 belgen en 2 u21 spelers...waarom zou je zoiets instellen?
Het hele elftal, behalve de keeper volgens mij.quote:
vind zes nog steeds veel te veel! en maar 4 wissels is ook zoiets...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Omdat er een paar jaar terug een club in de hoogste divisie speelde met alleen maar afrikanen in de selectie.
Moet je ff promoveren naar de PL, heb je er weer 7quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:39 schreef BertMaalderink het volgende:
4 wissels slaat inderdaad helemaal nergens op. Ik vind 5 in Engeland al vervelend.
Dat probeer ik nu voor het 3e jaar, maar mijn spelers hebben het slot van de competitie aangegrepen om als een stel zoutzakken te voetballenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:46 schreef BruggiKeane het volgende:
Moet je ff promoveren naar de PL, heb je er weer 7![]()
Maar 4/5 wissels is wel erg magertjes....
Is het niet vrij realistisch eigenlijk? Midweekse wedstrijden zijn IRL ook vaak funest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet of deze vraag al eens eerder is gesteld maar hoe krijg je je spelers rond de 100% fit vóór de wedstrijd ondanks een druk programmaSpelers hangen bij mij vaak rond de 95,96% na een midweekse wedstrijd. Dit kost een hoop punten en blessures, en ik moet nu noodgedwongen gaan rouleren maar dat komt de ploeg ook niet ten goede.
In andere edities van FM had ik eigenlijk dezelfde trainingsschema's, nu zijn ze zelfs minder intensief, maar ook dat helpt niks. iemand een idee?
Ja het is natuurlijk wel realistischer... maar ik vroeg me af of het niet gewoon te voorkomen is door je training aan te passen.... maar ik krijg het niet voor elkaar nuquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is het niet vrij realistisch eigenlijk? Midweekse wedstrijden zijn IRL ook vaak funest.
In welk jaar?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:20 schreef kevin33 het volgende:
Zojuist met Alavés, de titel gewonnen ( Real Madrid 2e ), de spaanse cup gewonnen ( na pingels tegen Real Madrid ) en de Europacup 1 ( na pingels tegen Real Madrid )
Netjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:20 schreef kevin33 het volgende:
Zojuist met Alavés, de titel gewonnen ( Real Madrid 2e ), de spaanse cup gewonnen ( na pingels tegen Real Madrid ) en de Europacup 1 ( na pingels tegen Real Madrid )
Ja ik dacht dus precies hetzelfdequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
@TheVulture: in het echt heb je dan meestal een dagje vrij/hersteltraining, dan nog een rustige dag en dan een dag wedstrijdvoorbereiding ofzo. Wat je zou kunnen doen - maar dat is erg veel werk - de spelers die een wedstrijd gespeeld hebben, een dag of twee op een heel licht trainingsschema zetten of een paar dagen rust geven... Heb het zelf alleen nooit getest omdat het veel te veel werk zou zijn
2016quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In welk jaar?
@TheVulture: in het echt heb je dan meestal een dagje vrij/hersteltraining, dan nog een rustige dag en dan een dag wedstrijdvoorbereiding ofzo. Wat je zou kunnen doen - maar dat is erg veel werk - de spelers die een wedstrijd gespeeld hebben, een dag of twee op een heel licht trainingsschema zetten of een paar dagen rust geven... Heb het zelf alleen nooit getest omdat het veel te veel werk zou zijn
Alleen vindt de trainer van Real me niet meer lief nu, wou een keeper uit hun jeugd halen, nou dat ging niet door dus.quote:
Dat heb ik met de halve Eredivisiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:41 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Alleen vindt de trainer van Real me niet meer lief nu, wou een keeper uit hun jeugd halen, nou dat ging niet door dus.
Ik rouleer, zeker tegen mindere clubs in de Eredivisie. Dan heb je niet je sterkste opstelling nodig om te winnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet of deze vraag al eens eerder is gesteld maar hoe krijg je je spelers rond de 100% fit vóór de wedstrijd ondanks een druk programmaSpelers hangen bij mij vaak rond de 95,96% na een midweekse wedstrijd. Dit kost een hoop punten en blessures, en ik moet nu noodgedwongen gaan rouleren maar dat komt de ploeg ook niet ten goede.
In andere edities van FM had ik eigenlijk dezelfde trainingsschema's, nu zijn ze zelfs minder intensief, maar ook dat helpt niks. iemand een idee?
Kijk ff naar Elias, zit er vanaf het begin in,quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:56 schreef donroyco het volgende:
Goede prestaties met Alavés, kevin33.. Had ik ook maar zo'n Chaves bij Torquay United
Elias Figueroa?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Kijk ff naar Elias, zit er vanaf het begin in,
Heul niet, dan was ik op doelsaldo kampioenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:34 schreef BruggiKeane het volgende:
Wel slecht hoor, door een eigen doelpunt kampioen worden![]()
Nee, netjes hoor in je 2e seizoen met een mooie selectie
Komt uit de jeugd van Barca of Realquote:
Hmm, deze niet, helaas..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:07 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Komt uit de jeugd van Barca of Real
Binya,quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:12 schreef Bow het volgende:
weet iemand trouwens een talentvolle dmc die in seizoen 2 naar Swansea zou willen? Bodde loopt gratis de deur uit
Ligt aan de reden waarom t laag is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:21 schreef henry23 het volgende:
hoe krijg je het moreel van je spelers weer omhoog?
Zit nu in de oefenperiode, en veeg ook de Beursbengels weg met 20-0quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef Vilano het volgende:
[..]
Amai mooie spelers zeg! En met 20-0 winnen is wel sterk, ook al is het tegen een zwak ploegje
Mooi toch, hoe krijg je dat voor mekaar met je stadion, ik zit met 25000 zitplaatsen, en uitbreiden doen ze niet aan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:27 schreef J.Herrer het volgende:
Elk jaar de treble winnen begint zo'n beetje traditie te worden
Mijn bestuur heeft 1x uitgebreid met iets van 1000 plekken, maar dat was na het promoveren naar de Primera Division, nu 3x op rij een top 3 club, CL en Spaanse cub, willen ze niet uitbreiden, terwijl die hut strak vol zit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:04 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vroeg eerst 2 keer om een uitbreiding, maar elke keer gingen omwonenden protesteren en het jaar daarop besloten ze om een nieuw stadion te bouwen en die is nu ook al 3 keer uitgebreid
Ik hoop eigenlijk nog op een nieuw megastadion met m'n eigen naam
Welkom in mijn wereldquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:42 schreef BertMaalderink het volgende:
Brak, kater, zondag.
Ideale dag om lamlendig te gaan FM'en
kickje ^_^quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hmm, deze niet, helaas..
Yves Makabu-Makalambay, goede keeper (gratis te halen)?
Hoe sta je er financieel voor? Heb je er wel om gevraagd?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:12 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Mijn bestuur heeft 1x uitgebreid met iets van 1000 plekken, maar dat was na het promoveren naar de Primera Division, nu 3x op rij een top 3 club, CL en Spaanse cub, willen ze niet uitbreiden, terwijl die hut strak vol zit.
Ruim in de plus, en vraag het 2x per seizoen, maar ze willen er niet aan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hoe sta je er financieel voor? Heb je er wel om gevraagd?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:33 schreef donroyco het volgende:
NIce, hoe is Mirko Savini in jullie games?Iemand een screentje..?
ff voor je gekeken, zit niet in mijn gamequote:
Hmm.. ik kon niet scouten in Italië, dus maar geprobeerd aan te trekken met Torquay United. Hij speelt nog bij Palermoquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:04 schreef kevin33 het volgende:
[..]
ff voor je gekeken, zit niet in mijn game
Welkomquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:09 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zo eens even kijkenHij is nu met steam FM aan het downloaden
Is het misschien een semi-prof?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:46 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik begrijp inmiddels waarom ik geen transfervrije Koreanen gratis kan oppikken, maar waarom kan ik nou ook geen Engelse spelers met aflopende contracten halen?
[ afbeelding ]
Deze speler hoort toch grats af te halen te zijn?
Dit geldt op dit moment (zit in de play-off periode) voor iedere speler in Engeland, dus het zal wel weer een bijzondere reden zijn. Had het nooit eerder opgemerkt eigenlijk
Nope. Het gold ook voor iedere speler in Engeland. Hij was slechts een voorbeeld. Inmiddels kan het trouwens gewoon weer. Heb al een paar mooie talenten binnen gehaald. Deze uit het voorbeeld trouwens nietquote:
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb alleen Engeland geselecteerd en kan geen spelers waarvan hun contract binnen 6 maanden afloopt niet proberen te benaderen. Dit kan wel met spelers uit andere landen.. What to do?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:33 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nope. Het gold ook voor iedere speler in Engeland. Hij was slechts een voorbeeld. Inmiddels kan het trouwens gewoon weer. Heb al een paar mooie talenten binnen gehaald. Deze uit het voorbeeld trouwens niet
Je inlezen. De beste tactische gids staat hier: Tactical Theorems & Frameworks '09.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
Iemand een idee hoe ik het beste kan beginnen. Ik ken het spel ansich wel maar ik kreeg mijn voetballers nooit aan het presteren
Ja hoor, ik dacht dat je de samenwerking kan stopzetten. In het menu bij "satellietclubs" en daar bij je feederclub kan je kiezen om het te beëindigenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:16 schreef Scorpie het volgende:
Kan je eigenlijk feeder-clubs verwijderen? Ik heb er 2 maar 1tje heb ik geen zak aan.
Iemand een oplossing?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb alleen Engeland geselecteerd en kan geen spelers waarvan hun contract binnen 6 maanden afloopt niet proberen te benaderen. Dit kan wel met spelers uit andere landen.. What to do?
ik heb het ook met Swansea. Ik denk dat het gewoon een regeltje in de UK is waar weinig aan te doen valt. Ik mag Foster ook pas een contract aanbieden als zijn huidige contract ook echt ten einde is.quote:
Stomquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:01 schreef Bow het volgende:
[..]
ik heb het ook met Swansea. Ik denk dat het gewoon een regeltje in de UK is waar weinig aan te doen valt. Ik mag Foster ook pas een contract aanbieden als zijn huidige contract ook echt ten einde is.
Ook lekkerquote:
Bij ijshockey? Ja weetniet..quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:00 schreef Bow het volgende:
btw saviola.... tampa bay? Hoe kom je daar dan bij?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef J.Herrer het volgende:
Mij is altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan, maar ik begin nu toch wel te twijfelen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb net een nieuwe satellietclub gekregen, 3x raden welke clubquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:16 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd mooi, winnen in de 97 minuut, dat beloofd wat voor de rest van het seizoen ( 1e wedstrijd )
[ afbeelding ]
Olympisch goud, alle goals ( ook de eigen) door spelers van Aláves.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:31 schreef Spougle het volgende:
Al iets bekend over FM2010? Want op 09 ben ik al een tijdje uitgekeken.
Billy Mehmet wil nog wel eens transfervrij zijn rond seizoen 3quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:17 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek nog een spits, begin derde seizoen met Torquay United in de Coca Cola League 1.. Mijn budget is 30K, niet veel, maar wil het wel aan een goede aanvaller volledig besteden.
Die is inmiddels 3,1 miljoen euro waard, niet echt haalbaar meer dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Billy Mehmet wil nog wel eens transfervrij zijn rond seizoen 3
Ik heb in mijn derde seizoen LL Wiljan Pluim gehaald van Vitesse, voor ongeveer 20k, scoort als een tierelier bij mij. Sta 1e in de CC2 nu. Dus wellicht iets te laag niveau, maar het bekijken waard.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die is inmiddels 3,1 miljoen euro waard, niet echt haalbaar meer dusBedankt voor het meedenken
Hmm, ik kan 'm niet vinden, heb alleen Engeland geselecteerdquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:30 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik heb in mijn derde seizoen LL Wiljan Pluim gehaald van Vitesse, voor ongeveer 20k, scoort als een tierelier bij mij. Sta 1e in de CC2 nu. Dus wellicht iets te laag niveau, maar het bekijken waard.
Alávesquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe satellietclub gekregen, 3x raden welke club
Transfersquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:05 schreef donroyco het volgende:
Ik post dadelijk een update van mijn team, Torquay United, want de transferperiode voor het seizoen 2010-2011 is net voorbij
Nieuwe OP, waarvoor?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:07 schreef kevin33 het volgende:
Ben bezig met een nieuwe OP, iemand wat voorbeelden zien?
Ach ik verveelde me, voor dit topicquote:
Leuke selectie zeker met Marcus Williams! Mag ik eens screentje van Coquelin? Die heb ik nu zelf ook bij Fisher Athletic gehuurd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Transfers
[ afbeelding ]
Selectie
[ afbeelding ]
Screens op aanvraag
Ik vind het geen verbeteringquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:13 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ach ik verveelde me, voor dit topic
Voorbeeldjes,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:38 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Leuke selectie zeker met Marcus Williams! Mag ik eens screentje van Coquelin? Die heb ik nu zelf ook bij Fisher Athletic gehuurd.
Leuke spelerquote:
Waarom niet wachten totdat het nieuwe deel er is om dan de hele OP te herzien..quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:00 schreef Scorpie het volgende:
Als er in de OP ook de nieuwe updates etc komt dan is het prima!
quote:
Zot tekstjequote:
Hij geen pingelquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:07 schreef Vilano het volgende:
[..]
Zot tekstje3 penalties, waarvan je de 1e mist, de 2e scoort en de 3e terug mist. Of begrijp ik het verkeerd?
Snoddgrass wel een leuke speler voor lager niveau. PL kan je hem als back up ook nog wel gebruiken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Transfers
[ afbeelding ]
Selectie
[ afbeelding ]
Screens op aanvraag
Inderdaad, had een echte spits/linksbuiten nodig, en ze accepteerden het bod ook meteenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Snoddgrass wel een leuke speler voor lager niveau. PL kan je hem als back up ook nog wel gebruiken.
Wat voor team wil je? Low League Management of een middenmoter?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:10 schreef henry23 het volgende:
weet iemand een leuke ploeg om een nieuw spel mee te starten ?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat voor team wil je? Low League Management of een middenmoter?
Heerenveenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:10 schreef henry23 het volgende:
Stade Rennesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:10 schreef henry23 het volgende:
Ik ben nog nooit ontslagen (iig in FM2009...in FM2005 is dat me wel ooit gelukt)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben nog binnen een half jaar ontslagen bij QPR..............
Ben nieuwe game met Holland begonnen. Loopt nu solli bij Roma
Maar TJ regeert overal met harde handquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:37 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ontslagen (iig in FM2009...in FM2005 is dat me wel ooit gelukt)
Met een trainer die Wijnaldum naar QPR denkt te kunnen halen kan het alleen maar slecht aflopenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:37 schreef donroyco het volgende:
Maar TJ regeert overal met harde hand
Ik heb m naar Leeds gekregen? En ik zat toen nog in de Championship (al was promotie wel al een feit)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:50 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Met een trainer die Wijnaldum naar QPR denkt te kunnen halen kan het alleen maar slecht aflopen
Dat is ook niet realistisch, maar niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb m naar Leeds gekregen? En ik zat toen nog in de Championship (al was promotie wel al een feit)
Onvrede met Feyenoordquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:55 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat is ook niet realistisch, maar niet hetzelfde.
Ach, binnen 5 jaar met Leeds de Premier League winnen is sowieso niet realistisch, maar ik amuseer me dr wel meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:55 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat is ook niet realistisch, maar niet hetzelfde.
Dat zou ik ook doen als ik Wijnaldum naar York had kunnen halenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:57 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ach, binnen 5 jaar met Leeds de Premier League winnen is sowieso niet realistisch, maar ik amuseer me dr wel mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |