Ik speel ook net een paar dagen met Braintree!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:58 schreef Rorata het volgende:
tvp
ik speel nu in het tweede seizoen met Braintree (gepromoveerd naar blue square premier) en ik heb gemiddeld 9 Nederlanders in de basis
Ik maak geen onderscheid in de Eredivisie, ik kijk naar de tegenstander. Als ik tegen laag geklasseerde tegenstanders speel, dan ga ik nog aanvallender spelen, dan speel ik 3-3-2-1 zelfs. Ik heb gemerkt dat ik de tegenstander op zo`n moment totaal geen kans moet geven de bal te hebben, anders gaat het mis.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:35 schreef BertMaalderink het volgende:
Scorpie, speel jij eigenlijk uit en thuis exact hetzelfde?
Ik speel zelf met een redelijk aanvallende speelstijl, waardoor ik zonet een prachtige 4-0 thuisoverwinning boekte. De uitwedstrijd daarna krijg ik echter weer geen enkele geslaagde combinatie en wordt ik volledig overlopen.
Zoals ik al zei; ik heb geleerd dat ik gewoon super-aanvallend moet spelen, 3 sterke verdedigers en een super-keeper op doel, en dan merk ik dat ik qua finishing een stuk beter ben. Ik krijg wel veel 'kansen' tegen, schoten op doel enzo, maar meestal zijn ze qua finishing slecht en dat geeft de doorslag.quote:Ik weet wel dat uit- en thuiswedstrijden enigszins van invloed zijn, maar ik vind het wel jammer dat het me zelfs tegen degradatieploegen niet lukt om ze op vreemde bodem te overklassen.
Op een enkel slecht jaar na, waarin ik direct weer uit de League 1 werd gekegeld, ben ik ook telkens direct gepromoveerd. Tot de championship, waar ik nu al aan m'n derde seizoen beginquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef TiMPiN het volgende:
Gelijk gepromoveerd naar de Coca Cola League 2. 2 jaar en 2 x promoveren, ik lig op schema
Heel netjes, ik ging er het tweede jaar uit in de play-offs, jaar daarop wel door, dus loop een jaartje achterquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef TiMPiN het volgende:
Gelijk gepromoveerd naar de Coca Cola League 2. 2 jaar en 2 x promoveren, ik lig op schema
De tactiek heb ik alweer gewijzigd voor het nieuwe seizoenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar je ongeslagen tactiek.
Prima prestaties hoor!
Hoe?quote:
De code invullen die op de achterkant van het boekje (inlay) staat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:26 schreef Don-enzone het volgende:
gewoon in de winkel,
maar wat moet ik nu doen?
Terug naar de winkel gaan. Of leren typen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef Don-enzone het volgende:
dat heb ik gedaan maar dan komt er te staan dat het niet geactiveerd kan worden omdat er geen verbinding met het internet gemaakt kon worden, terwijl mijn internet het gewoon doet....
het schijnt dat die code op de achterkant van het boekje invalid is
wat kan ik daar aan doen?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:18 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Terug naar de winkel gaan. Of leren typen.
Probeer Edgar Davids es. Die heeft mij 1 seizoen met Leeds uit de brand geholpenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:29 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek nog een ervaren VMC, type Galasek (die wilde niet komen), die naar de Coca Cola League 2 wil komen
Die wil niet komen at this momentquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:45 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Probeer Edgar Davids es. Die heeft mij 1 seizoen met Leeds uit de brand geholpen
Minder ervaren, maar wel goed -> Zuculini. Na wat moeite heb ik m iig de Coca Cola League ingekregen (was wel CCL1, niet 2 :/)quote:
Wil ook niet komenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Minder ervaren, maar wel goed -> Zuculini. Na wat moeite heb ik m iig de Coca Cola League ingekregen (was wel CCL1, niet 2 :/)
Seyfo Soley zal waarschijnlijk wel willen komen naar de CCL2. Hij zit aan het begin van het spel zonder club en ik vind hem nog een aardige en ervaren spelerquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:29 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek nog een ervaren VMC, type Galasek (die wilde niet komen), die naar de Coca Cola League 2 wil komen
Iedere club trekt aan hem, maar ik kan niks bieden, behalve huurquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:05 schreef Vilano het volgende:
[..]
Seyfo Soley zal waarschijnlijk wel willen komen naar de CCL2. Hij zit aan het begin van het spel zonder club en ik vind hem nog een aardige en ervaren speler
Ow jammer, bij mij wilde hij nochtans direct komen, maar dat was ook wel in het begin van het spelquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iedere club trekt aan hem, maar ik kan niks bieden, behalve huur
Probeer Binyaquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iedere club trekt aan hem, maar ik kan niks bieden, behalve huur
Geprobeerd, nu fingers crossedquote:
Binya is inderdaad een hele goede speler, ik heb hem in een vorige game nog bij Cercle Brugge gehaaldquote:
Beiden niet haalbaar, net als Binyaquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:39 schreef Vilano het volgende:
[..]
Binya is inderdaad een hele goede speler, ik heb hem in een vorige game nog bij Cercle Brugge gehaaldProbeer anders eens Giannichedda Giuliano of Alan Haydock
Hoe is je carrière gegaan tot nu toe?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:12 schreef Saviola het volgende:
Ja ik ga altijd veels te lang door met een gameDit is niet eens mn langste uit FM 08 zelfs.
En het verveelt nooit?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:34 schreef Saviola het volgende:
Goed hoor.. begonnen bij Standard en zit er nog steeds.. 30 seizoenen lang al![]()
29 titels, 19 bekers, 27 supercups, 13 CL's (plus 6 verloren finales), 9 Europese supercups, 12 WK voor clubs
WK gewonnen met Spanje (2022) en België (2026). WK gehaald met Nederlandse Antillen (2018), groepsfase uitgeschakeld wel. Verder nog Argentinië, Estland, Mexico, Andorra, Australië, China en Tsjechië gecoacht maar zonder noemenswaardige successen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |