abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71381068

Sports Interactive Games

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2009 is het spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM2009 patch 1

MAC: Intel Processor, OS X 10.5.5 , NVIDIA GeForce 7300 / ATI X1600 Radeon. 1GB RAM
Windows: OS Windows Vista / XP; Vista 2.0 GHz / XP 1.4 GHz; Vista 1 GB / XP 512 MB RAM; 2 GB vrije ruimte;
128 MB NVIDIA FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL of hoger

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco (met dank aan sjimz)
pi_71381101
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik zal vanavond eens een update posten van mijn Heerenveen game in 2013, ik begin nu echt op stoom te komen, zowel competitief als europees.
Goed hierbij de update. Stand na 10 wedstrijden:

Het aantal punten is netjes, maar slechts 2 tegendoelpunten krijgen in 10 wedstrijden is natuurlijk erg netjes.

Dat doe ik door deze tactiek:

Er zijn een paar nieuwe spelers bij gekomen, waaronder de keeper. Ik was keeper van Ghana toen deze regen mij opviel:

Wereldkeeper, zit helaas bijna aan zijn top, veel beter gaat het niet worden. Zijn opvolger staat al klaar in het reserve elftal echter

Verder zijn Van Dalen en Rutten, mijn super-duo op het middenveld en 100% nederlands, nog verder gegroeid. Ze zijn nu, als 20 jarigen, basisspelers bij het grote Oranje.

Voor de breedte van de selectie, en voor de ervarenheid, heb ik mijn oog op Biglia laten vallen, een 27 jarige Argentijn met heul goeie stats:

Koopje, voor 5.5 miljoen. Verder heb ik op het middenveld de beschikking over wat talentjes, over Elm, en nog wat andere stand-ins of aanstormend talent.

Verder heb ik al 3 keer op rij het Kampioensschap gehaald, de Beker binnengehaald, Super Cup gewonnen.
Het enige wat ik nog mis is Europees succes. Afgelopen jaren deed ik niet echt mee om de prijzen, maar dit jaar kan het wel eens anders uitpakken. In Stuttgart ging mijn veredeld B-elftal door blessures met 4-0 onderuit, en in Engeland met 3-1 verloren, maar daarna volgden winst op Legia uit met 3-0, Manchester United thuis met 3-0 (waardoor de trainer per direct werd ontslagen en ik zijn baan aangeboden kreeg ), Stuttgart met 3-0 thuis, waardoor ik de 3e plek bezet:

De laatste wedstrijd moet ik thuis tegen Biglia, terwijl Manchester thuis tegen Stuttgart moet. Ik ben optimistisch over het halen van de volgende ronde

Verder heb ik aanbiedingen afgeslagen van Ajax, Manchester, A.C Milan, Liverpool, Real Madrid en Barcelona, waarbij A.C Milan toch wel de boventoon voerde met 209 miljoen aan beschikbaar transfergeld

Kan je dat nog ergens terug zien eigenlijk, die job offers?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2009 23:20:49 ]
pi_71381123
Het was dan wel vriendschappelijk en volledig onverdiend, maar....

...toch mooi

Eigenlijk de eerste keer dat ik een echte topclub tref. In de cup word ik altijd afgescheept met Blackpool, Bradford, Burnley en Barnsley (ik zie een verband).
pi_71381192
Je kan je in FM wel je wagebudget aanpassen, zodat er wat van je tgransferbudget afgehaald wordt. Maar waarom kan dit niet andersom?

Of ik zie het verkeerd, kan ook natuurlijk.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:23:23 #5
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71381212
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Het was dan wel vriendschappelijk en volledig onverdiend, maar....
[ afbeelding ]
...toch mooi

Eigenlijk de eerste keer dat ik een echte topclub tref. In de cup word ik altijd afgescheept met Blackpool, Bradford, Burnley en Barnsley (ik zie een verband).
Allemaal clubnamen die beginnen met een B
pi_71381248
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:23 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Allemaal clubnamen die beginnen met een B
Ja, en dan vergat ik Bolton nog. Het is geen grapje. Sommige van dit rijtje heb ik zelfs al twee keer in de FA/League Cup ontmoet.

Ik word meestal ook direct uitgeschakeld, dus ik heb het moment dat de B's op zijn nog niet mogen meemaken.
pi_71381496
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Je kan je in FM wel je wagebudget aanpassen, zodat er wat van je tgransferbudget afgehaald wordt. Maar waarom kan dit niet andersom?

Kan wel, maar dan moet je wel genoeg wage budget over hebben volgens het bestuur, anders mag het niet.
pi_71381663
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Scorpie het volgende:

Dat doe ik door deze tactiek:
[ afbeelding ]

Ik speel ook met AZ thommie's tactic en die werkt inderdaad heel goed
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:22 schreef BertMaalderink het volgende:

Ja hoor, je kan je loonbudget én je transferbudget aanpassen. In het schermpje van budgets aanpassen krijg je een knop "transferbudget" of in het andere geval "loonbudget". Zo kan je kiezen welk budget je wil vergroten
Zoals Scorpie al zei moet je hiervoor wel voldoende transferbudget hebben.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:40:46 #9
168255 J.Herrer
pi_71381707
Tvp
Mooie tt

Ik krijg er weer een mooie uitbreiding bij

48.845 + 2570 + 16.000 = 67.415 plaatsen
Niet gek voor een dorpje van 30.000 inwoners ofzo
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:16:18 #10
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71382722
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:40 schreef J.Herrer het volgende:
Tvp
Mooie tt

Ik krijg er weer een mooie uitbreiding bij

[ afbeelding ]

48.845 + 2570 + 16.000 = 67.415 plaatsen
Niet gek voor een dorpje van 30.000 inwoners ofzo
Gaat leuk worden met parkeren daar
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:23:21 #11
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_71382927
Ik zit toch in mijn laatste contractjaar dus ik dacht dat transferbudget van 100 miljoen moet op .

Duurste speler ooit bij H&R:

Wordt makkelijk scoren tegen al die verdedigers met jumping onder de <10 (is een bug in fm08, waarbij bijna alle regens een laag cijfer voor jumping hebben)
Lima is een ueberlinksback van 21 die ik van de Spurs heb gekocht. Rainy en Lockwood heb ik allebei al in januari gekocht, ze hebben allebei het seizoen bij hun oude club afgemaakt omdat ik ze geen speeltijd kon garanderen.
Wallace, Anderson en Saag heb ik verkocht omdat ze allemaal in hun laatste contractjaar zitten. Wallace is ook al 29 en zo goed was hij niet (wel nuttig). Anderson (die van Man United) was een miskoop, zat alleen maar te zeiken en had ook ruzie met 2 spelers. Saag (zelfde type speler als Riccitelli) heb ik ook verkocht vanwege zijn leeftijd en aflopend contract.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_71383648
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef BertMaalderink het volgende:
In de cup word ik altijd afgescheept met Blackpool, Bradford, Burnley en Barnsley (ik zie een verband).
Bij deze kan ik Bournemouth aan het lijstje toevoegen
pi_71383776
@ Scorpie: hoe kan het zo aanvallend? Tenminste, dat is het op het oog.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71385450
Ben nu bezig met America, Cruzeiro en Real

Gaat best redelijk eigenlijk met Real de UEFA gewonnen en misschien nog de titel. Met Cruzeiro de staatcompetitie en nog in de CL en met America 2e en 1e, gekwalificeerd voor de CL en nu in de play-offs de eerste ronde door
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71385944
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 07:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben nu bezig met America, Cruzeiro en Real

Gaat best redelijk eigenlijk met Real de UEFA gewonnen en misschien nog de titel. Met Cruzeiro de staatcompetitie en nog in de CL en met America 2e en 1e, gekwalificeerd voor de CL en nu in de play-offs de eerste ronde door
De UEFA is nu van Real? Is dat niet belangenverstrengeling?
pi_71387046
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:38 schreef Vilano het volgende:

[..]

Ik speel ook met AZ thommie's tactic en die werkt inderdaad heel goed
[..]

Heb je een link naar deze tactiek? Ik probeer iets te doen met de lading aan sterke CM's die ik op dit moment heb, maar het komt er niet echt uit nog. Misschien dat hier de sleutel in zit
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_71388212
Ik heb Thommie's ook een keer gebruikt. Volgens mij met Feyenoord. Ging dacht ik wel aardig. Vraag me alleen af of het niet uitsluitend werkt met verschrikkelijk goede spelers, die zelden balverlies hebben. Klopt dat?

Ik ben nu qua tactiek niet echt een goede weg ingeslagen. York heeft een dramatische voorbereiding gehad en in de competitie heb ik uit de eerste twee wedstrijden één punt. Ik twijfel nu of ik niet beter snel kan omschakelen, zo vroeg in het seizoen, want ik zie hier weinig perspectief in.
pi_71388604
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb Thommie's ook een keer gebruikt. Volgens mij met Feyenoord. Ging dacht ik wel aardig. Vraag me alleen af of het niet uitsluitend werkt met verschrikkelijk goede spelers, die zelden balverlies hebben. Klopt dat?

Ik ben nu qua tactiek niet echt een goede weg ingeslagen. York heeft een dramatische voorbereiding gehad en in de competitie heb ik uit de eerste twee wedstrijden één punt. Ik twijfel nu of ik niet beter snel kan omschakelen, zo vroeg in het seizoen, want ik zie hier weinig perspectief in.
Ik heb nog nooit kant en klare tactieken gebruikt...ik vind het juist leuk om zelf te prutten.

Wat voor een kaliber tegenstanders haalde je dat slechte resultaat? Tenzij het echt prutteampjes waren zou ik niet direct panisch alles omgooien.

Zijn het echter teams waar je normaal gesproken gewoon goede resultaten neer kan zetten, zou ik het toch wel ff veranderen. Kan namelijk ook heel positief werken

(Ik had eerste 10 wedstrijden v/h seizoen 12 punten...ik maak 1 wijziging, de volgende 10 wedstrijden heb ik plotseling 27 punten )
pi_71389575
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:55 schreef Akwableet het volgende:

[..]

Heb je een link naar deze tactiek? Ik probeer iets te doen met de lading aan sterke CM's die ik op dit moment heb, maar het komt er niet echt uit nog. Misschien dat hier de sleutel in zit
Ik heb niet direct een link gevonden maar heb de tactiek effe geupload op rapidshare
http://rapidshare.com/fil(...)1__AZ__May_2011_.tac
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:35:52 #20
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_71389706
Ik gebruik nagenoeg dezelfde tactiek als Scorpie. Echter ik vind 3 aanvallende middenvelders wat teveel van het goede. dus laat ik de speler in mijn team die op de plaats van Viktor Elm staat zakken en de verdediging helpen. Tot dusver loopt het als een tiet.
Dit, dus.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:55:51 #21
168255 J.Herrer
pi_71390427
Ik ga denk ik een nieuwe game starten met Murcia, met helden zoals Aquino en Goitom
pi_71391189
Misschien zet ik mijn Figline-game alsnog in de ijskast, om een new game te starten in Zuid-Amerika. Ik heb in FM08 een prachtige game gehad met Puerto Montt uit Chili, dus misschien ga ik wel weer die kant op. Chili krijgt over het algemeen veel goede regens, mijn team zat er op een gegeven moment helemaal vol mee.
Of eens een game in China, dat lijkt me ook wel eens wat. Of Australië. Allemaal van die onbekende competities, en dat is nu juist het leuke :-)
pi_71391240
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:17 schreef Winski05 het volgende:
Misschien zet ik mijn Figline-game alsnog in de ijskast, om een new game te starten in Zuid-Amerika. Ik heb in FM08 een prachtige game gehad met Puerto Montt uit Chili, dus misschien ga ik wel weer die kant op. Chili krijgt over het algemeen veel goede regens, mijn team zat er op een gegeven moment helemaal vol mee.
Of eens een game in China, dat lijkt me ook wel eens wat. Of Australië. Allemaal van die onbekende competities, en dat is nu juist het leuke :-)
Ik heb ooit een carriere in ijsland gehad. echt niemand die daar heen wilt
pi_71391408
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:19 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ik heb ooit een carriere in ijsland gehad. echt niemand die daar heen wilt
Nouja, je moet ook niet verwachten dat je allemaal buitenlanders kunt aantrekken. Bij Puerto Montt kon ik dat ook amper tot niet. Maar dat hoeft op zich niet uit te maken...
In Zuid-Korea heb ik een game gehad met BTC(in FM08), een klein clubje aldaar. Geen enkele buitenlander wilde komen, maar in de University- en High School teams voetbalden genoeg jonge spelers die ik kon aantrekken. Jongens als Yoon Bit-Garam, die in FM09 ook een superspeler wordt.
Genoeg uitdaging in ieder geval, in dat soort landen
pi_71391576
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Nouja, je moet ook niet verwachten dat je allemaal buitenlanders kunt aantrekken. Bij Puerto Montt kon ik dat ook amper tot niet. Maar dat hoeft op zich niet uit te maken...
In Zuid-Korea heb ik een game gehad met BTC(in FM08), een klein clubje aldaar. Geen enkele buitenlander wilde komen, maar in de University- en High School teams voetbalden genoeg jonge spelers die ik kon aantrekken. Jongens als Yoon Bit-Garam, die in FM09 ook een superspeler wordt.
Genoeg uitdaging in ieder geval, in dat soort landen
Dat zeker, en ik vond het ook geniaal om te doen.

Maar ik begon met de gedachte "ach, paar transfervrije kaaskoppen meenemen, no problemo"

Nou, niet dus
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:34:03 #26
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71391685
Ah, hier is het topic

Kijken of ik Torquay United ( ) vandaag kampioen kan maken in de Blue Square Premier
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:36:57 #27
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71391788
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Maar ik begon met de gedachte "ach, paar transfervrije kaaskoppen meenemen, no problemo"

Nou, niet dus
Dat heb ik nu ook bij Torquay United, ik heb alleen maar Engeland als land geselecteerd, dus er zitten weinig buitenlanders in het spel. En alleen een aantal transfervrije spelers willen komen die nog niet eens meekunnen met het plaatselijke amateurelftal ben ik bang. Ook heel veel loanplayers willen niet komen. Van mijn moederclub Arsenal wil Merida niet komen, ook al wordt ie steeds verhuurd aan mij. Toch nog wel een aantal (gehuurde) spelers zo gek weten te krijgen dat ze kwamen
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_71392855
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Nou, niet dus
Haha, inmiddels speel ik CC2 met 8 Nederlanders in de basis
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_71393740
Ondertussen ook mn eerste netwerkgame gestart. Aangezien mn huisgenoot niet zoveel speelt als ik, blijf ik mn Leeds-game gewoon aanhouden, en als hij thuis en zin heeft, doen we de netwerkgame. Iets minder llm zeg maar Hij is Arsenal, ik grote liefde Liverpool

Alle pre-season friendlies geannuleerd, en alleen maar friendlies tegen elkaar ingeplant. respectievelijk 2-1 winst voor mij, en 1-1 gelijk tot dusverre. Mn eerste wapenfeit: Mascherano die V/ Persie 4 maanden uit de roulatie schopt
pi_71398071
TVP

Ja, schrok je toch even he!
pi_71398225
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:31 schreef Boe-man het volgende:
TVP

[ afbeelding ]
Jeuj, een middelmatige keeper!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:43:12 #32
168255 J.Herrer
pi_71398444
Het gaat meer om zijn naam denk ik
pi_71398456
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:43 schreef J.Herrer het volgende:
Het gaat meer om zijn naam denk ik
Ok, ik zie t ook nu pas
pi_71398496
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ok, ik zie t ook nu pas
Scherp
Ja, schrok je toch even he!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:45:15 #35
168255 J.Herrer
pi_71398514
Ik heb ook nog wel een grappige

pi_71398527
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ Scorpie: hoe kan het zo aanvallend? Tenminste, dat is het op het oog.
Vrij simpel; een kwalitatief sterke verdediging, en een aanval met gearriveerde toppers / aanstormende talenten. Weinig gezeik in de groep, veel balbezit, veel kansen. Om met Johan te spreken; als zij de bal nie hebben, kunnen ze ook nie scoren.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:13:40 #37
168255 J.Herrer
pi_71399465
Kutduitsers die m'n sterspeler 4 maanden uit de roulatie trappen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:31:14 #38
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71400122
Hoe heet die ene speler ook alweer die zo op Jezus lijkt? Als ik hem zie, moet ik spontaan glimlachen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:40:04 #39
168255 J.Herrer
pi_71400405
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:31 schreef donroyco het volgende:
Hoe heet die ene speler ook alweer die zo op Jezus lijkt? Als ik hem zie, moet ik spontaan glimlachen
David Prutton

pi_71400416
Ben een game begonnen met Stains Town(da west stains massive jwz )

Na 31 competitiewedstrijden sta ik op een 4e plek in de Blue Square south. Geen aankopen gedaan(geen idee wie ik echt kan halen, heb nooit zo laag gespeeld ) wil in ieder geval de CL met ze winnen dus ik zal eindelijk weer een lange game hebben na mijn QPR game
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:47:48 #41
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71400644
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:40 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

David Prutton

[ afbeelding ]
Inderdaad, wat een bakkes In FM nog meer dan hier op het plaatje
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:52:04 #42
168255 J.Herrer
pi_71400767
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:47 schreef donroyco het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een bakkes In FM nog meer dan hier op het plaatje

Deze?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:53:02 #43
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71400794
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:52 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze?
Hmhm..
pi_71401494
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Jeuj, een middelmatige keeper!
Ik zou hem maar wat graag hebben

om zijn kwaliteiten dan he

[ Bericht 13% gewijzigd door Akwableet op 28-07-2009 17:23:32 ]
pi_71401951
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:15 schreef Akwableet het volgende:

Ik zou hem maar wat graag hebben

om zijn kwaliteiten dan he
Ik ook

Maar ik heb nu een groot talent bij PSV weggekaapt. Die is op z'n 24ste wel beter dan dit. Alleen nu nog niet.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:34:43 #46
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_71403780
Gepromoveerd na Playoffs met Stains naar de Blue Square Premier

Prognose voor dit seizoen was was 18e, eindstand 2e
pi_71409440
De prognose voor seizoen 3 is 14e. Nadat de prognose van seizoen 1(17) naar seizoen 2(11) omhoog ging, gaat hij nu dus weer omlaag..
Momenteel bestaat mijn selectie uit 12 spelers van Eindhoven en 12 spelers die van eredivisie clubs gehuurd zijn. En nog zit ik ruim 2 ton boven mijn salaris budget

Overigens is FC Utrecht na 1 seizoen eerste divisie weer terug in de Eredivisie. Waar Ajax met overmacht(ruim 20 punten voor nummer 2 PSV, die halverwege nog 14e stonden) kampioen geworden. Ajax won ook de beker door in de finale van Feyenoord B te winnen. De Graafschap schakelde in ronde 2 Feyenoord uit, om een ronde later te verliezen van Feyenoord B ook Vitesse, Ajax Amateurs, Utrecht en Willem II gingen voor gaas.

Ook wel grappig na een oefenduel: FC Eindhoven doorbreekt traditie en boekt overwinning op Sachsen Leipzig. Weet niet precies wat de traditie is.. want had nog nooit tegen ze gespeeld..
pi_71413361
Scorpie, speel jij eigenlijk uit en thuis exact hetzelfde?

Ik speel zelf met een redelijk aanvallende speelstijl, waardoor ik zonet een prachtige 4-0 thuisoverwinning boekte. De uitwedstrijd daarna krijg ik echter weer geen enkele geslaagde combinatie en wordt ik volledig overlopen.

Ik weet wel dat uit- en thuiswedstrijden enigszins van invloed zijn, maar ik vind het wel jammer dat het me zelfs tegen degradatieploegen niet lukt om ze op vreemde bodem te overklassen.
pi_71414120
tvp

ik speel nu in het tweede seizoen met Braintree (gepromoveerd naar blue square premier) en ik heb gemiddeld 9 Nederlanders in de basis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')