Nou nou, "nog even" dat duurt nog wel evenquote:
Inderdaadquote:
Ik heb stomtoevallig Delph in mijn game aan QPR verkochtquote:Op zondag 19 juli 2009 17:47 schreef M0NTANA het volgende:
Heb alle spelers verkocht die de club wilden verlaten en de teamsfeer is nu goed. Wat een verschil met de resultaten meteen! Na twee zestiende plaatsen sta ik op een keurige negende plaats, terwijl mijn selectie toch wel aan kwaliteit heeft ingeleverd. Delph is echt een koning, vooral ook omdat hij helemaal niet weg wil bij QPR.
Fabian Delph moet je niet verkopenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:22 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb stomtoevallig Delph in mijn game aan QPR verkocht
Weet ik maar er zaten grote premier league teams achter m aan. Toen begon ie te janken dat ie weg wilde, gedemotiveerd raken en zo. Toen ik eindelijk zover was dat ik m dan maar zou verkopen kwam alleen QPR met een bodquote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fabian Delph moet je niet verkopenWordt echt een held
Heb je al concurrentie van Atletico?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Klopt.
Geen nieuws over mijn Santa Clara, ik sta nog steeds fier aan kop.
Tis pas het eerste seizoen, dus nee.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Heb je al concurrentie van Atletico?![]()
Ik ga die game weer oppakken
Veel moeten aankopen of al je huurlingen kunnen behouden?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Draai met Bari in de middenmoot mee (plek 9-10) in mijn eerste seizoen Serie A
Paar (goedkope) aankopen gedaan (8M totaal, voor 4M verkocht), heb geen huurlingen meer.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Veel moeten aankopen of al je huurlingen kunnen behouden?
Bij mij zit hij op de bank bij Chelsea. Heb hem voor iets van 20 miljoen verkocht, en is nu iets van 13,5 miljoen waardquote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fabian Delph moet je niet verkopenWordt echt een held
Ouchquote:Op zondag 19 juli 2009 21:07 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Godver..en ik had al zo'n pleurishekel aan dat team
Normaal scoort Martins toch meer, of is ie nu niet meer zo goed?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef captain.lefteye het volgende:
Eerste seizoen met Newcastle United net afgerond. En in stijl: FA Cup gewonnen!
Ik vind het bijzonderder dat Buonanotte 44 wedstrijden heeft gespeeld. Normaal is die jongen bij mij altijd om de 3 weken geblesseerd.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Normaal scoort Martins toch meer, of is ie nu niet meer zo goed?
Ik denk dat ze gewoon wachten tot 1 september, aangezien de database die je vandaag maakt morgen alweer outdated is.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:08 schreef denthemen het volgende:
Is er eigenlijk een database die redelijk up to date is mbt transfers e.d. van de laatste weken?
Hier: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=24397 of ergens in de buurt..quote:Op zondag 19 juli 2009 22:08 schreef denthemen het volgende:
Is er eigenlijk een database die redelijk up to date is mbt transfers e.d. van de laatste weken?
Dat soort dingen gebeuren idd wel vaker in FM. Beetje jammer.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:11 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en wat een pleurishonden. Wel 6.37miljoen + 20% profit accepteren voor Irineu, maar hetzelfde bod van mij rejecten
Gebeurd echt zo vaak idd.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:11 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en wat een pleurishonden. Wel 6.37miljoen + 20% profit accepteren voor Irineu, maar hetzelfde bod van mij rejecten
Mensen die een beetje aanmodderen in de Liga Vitalis.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij viel me inderdaad een beetje tegen. Aan de andere kant, hij is dan ook 2e spits achter achter Owen en heeft dus vooral de bank warm gehouden.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Normaal scoort Martins toch meer, of is ie nu niet meer zo goed?
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mensen die een beetje aanmodderen in de Liga Vitalis.![]()
.
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben daar allang mee gestopt, ik ben nu met Leeds![]()
Dat knuddeteam van Atletico (ananas) krijg ik nooit meer aan de praat vrees ik
Daar ben je al minstens 5 uur mee gestopt iddquote:Op zondag 19 juli 2009 18:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Gewoon de reactietijd op Next Week zetten, dan wordt het wel geaccepteerd.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:19 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Gebeurd echt zo vaak idd.
Doen ze je een aanbod om een speler te kopen, bied je er op wordt het afgekeurd wegens veel intresse.
Vervolgens zie je 20x hetzelfde bod wel geaccepteerd zien worden bij andere clubs
Serieus ja? Zal het eens proberen, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon de reactietijd op Next Week zetten, dan wordt het wel geaccepteerd.
Ze zeggen ook dat ze de tijd te kort vinden en even willen wachten met het maken van een beslissing. Lijkt me dus vrij logischquote:Op zondag 19 juli 2009 23:59 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Serieus ja? Zal het eens proberen, bedankt voor de tip!
Ik wil altijd meteen dezelfde dag het antwoord weten
Beckham? In welk jaar zit je?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:03 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Selectie waar ik nu zevende mee sta in de PL. Verwachting is twintigste plaats, dus gaat best aardig.
Ben nu op 1 februari 2011. David Beckham is bijna 37 en ga zijn contract niet verlengen. Hij is overigens al bij de club vanaf de zomer van 2009, gewoon voor 4,2 miljoen euro opgepikt bij Los Angeles Galaxy.quote:
Ik counter ze altijd wegquote:Op maandag 20 juli 2009 10:31 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik had dat gedoe ook met een overname. Kon zowat de hele transferperiode niks doen en uiteindelijk was de overname rond met een financiele injectie van 0 euro
Is het voor jullie trouwens ook zowat onmogelijk om te winnen van degradatieploegen? Ik krijg het echt niet voor elkaar. Zijn hier speciale tips voor wellicht?
Ik doe juist het tegenovergestelde van Scorpie. Ik ga juist hyperaanvallend spelen...ik zet 4 bikkels van verdediging neer, die -niet- mee opbouwen, en diep staan. Dus hun kunnen mij niet eruit counteren.Dan is -alles- voor mn verdediging aanvallend ingesteld om ze gewoon helemaal zoek te tikken. Ik vind het ook lastig tegen degradatiekandidaten, maar gooi 6 hyperaanvallende spelers die goed kunnen tikken en schieten voor hun verdediging, en dr moet altijd wel eentje n goal dr in prikken.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:31 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik had dat gedoe ook met een overname. Kon zowat de hele transferperiode niks doen en uiteindelijk was de overname rond met een financiele injectie van 0 euro
Is het voor jullie trouwens ook zowat onmogelijk om te winnen van degradatieploegen? Ik krijg het echt niet voor elkaar. Zijn hier speciale tips voor wellicht?
Mja ik heb het geluk dat ik gemiddeld 0.5 doelpunt tegen krijg in een wedstrijd, dus ik win altijd met 1-0 of 2-0 van zo`n degradatiekandidaat, ook hebben zij meer kansen.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:40 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik doe juist het tegenovergestelde van Scorpie. Ik ga juist hyperaanvallend spelen...ik zet 4 bikkels van verdediging neer, die -niet- mee opbouwen, en diep staan. Dus hun kunnen mij niet eruit counteren.Dan is -alles- voor mn verdediging aanvallend ingesteld om ze gewoon helemaal zoek te tikken. Ik vind het ook lastig tegen degradatiekandidaten, maar gooi 6 hyperaanvallende spelers die goed kunnen tikken en schieten voor hun verdediging, en dr moet altijd wel eentje n goal dr in prikken.
Sinds ik met die mentaliteit speel, verlies ik eigenlijk niet meer tegen degradatiekandidaten (tenzij er rare fratsen gebeuren, zoals rode kaarten en zo)
Ik krijg ook niks tegen, daar heb ik die 4 bikkels voorquote:Op maandag 20 juli 2009 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja ik heb het geluk dat ik gemiddeld 0.5 doelpunt tegen krijg in een wedstrijd, dus ik win altijd met 1-0 of 2-0 van zo`n degradatiekandidaat, ook hebben zij meer kansen.
Ikzelf niet. Klinkt misschien raar, maar met een team wat niet echt top is, speel ik liever UEFA Cup.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:32 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Matig seizoen gedraaid voor de rest, na 34 speelrondes 4e geëindigd, in de plee-offs 1e ronde uitgeschakeld door Feyenoord en de bekerfinale verloren van AZ
Ik ben nu iig wel verzekerd van uefa cup volgend seizoen, toch had ik liever CL gespeeld
Goed bezigquote:Op maandag 20 juli 2009 11:32 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Matig seizoen gedraaid voor de rest, na 34 speelrondes 4e geëindigd, in de plee-offs 1e ronde uitgeschakeld door Feyenoord en de bekerfinale verloren van AZ
Ik ben nu iig wel verzekerd van uefa cup volgend seizoen, toch had ik liever CL gespeeld
In de CL wel, in de UEFA Cup niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:12 schreef Scorpie het volgende:
Je moet toch 2x tegen elke ploeg spelen in de UEFA Cup & CL ?
Vanaf het 2e seizoen toch weer wel?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:48 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
In de CL wel, in de UEFA Cup niet.
zit in het 1e seizoen dan is de UEFA Cup groep van 5 ploegen 1x tegen ieder. Vanaf seizoen 2 is zowel de UEFA Cup als CL groep 4 ploegen en dan 2x tegen ieder...quote:Op maandag 20 juli 2009 13:12 schreef Scorpie het volgende:
Je moet toch 2x tegen elke ploeg spelen in de UEFA Cup & CL ?
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
J. Herrer, Atletico CP is gepromoveerd naar de Liga Vitalis.
Er zijn ook in het echt nog steeds spelers die naar een lager geklasseerde club willen. Zie Cisse die naar Twente kon, maar voor Feyenoord koos.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat het spel nogal achter loopt bij de ontwikkeling van de club. Nog steeds ben ik overal de underdog (terwijl ik al een heel seizoen 10e sta), mijn spelers zijn stukken goedkoper dan mindere collega's van andere teams, enzovoort.
Nu is Jules Reimerink gevleid door de interesse van Burnley, dat 13 plaatsen onder me staat en keihard gaat degraderen
Heel herkenbaar, heb ik met QPR ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat het spel nogal achter loopt bij de ontwikkeling van de club. Nog steeds ben ik overal de underdog (terwijl ik al een heel seizoen 10e sta), mijn spelers zijn stukken goedkoper dan mindere collega's van andere teams, enzovoort.
Nu is Jules Reimerink gevleid door de interesse van Burnley, dat 13 plaatsen onder me staat en keihard gaat degraderen
Je bent iig stabielquote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
. Afgelopen seizoen achtste geworden, nu sta ik weer achtste.
Cissé doet natuurlijk wel een stap omhoog. Hij komt zelf van een laag geklasseerde club af. Feyenoord is voor hem een stap omhoog. Twente was qua klassering nog een stap hoger geweest ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 05:15 schreef Bow het volgende:
[..]
Er zijn ook in het echt nog steeds spelers die naar een lager geklasseerde club willen. Zie Cisse die naar Twente kon, maar voor Feyenoord koos.
Hm...daar had ik bij Figline Valdarno geen last van. Sterker nog, mijn reputatie groeide als kool. Binnen no-time had ik het geld én de reputatie om Victor Irineu te kopen voor 17.5 miljoen euro. Hij heeft dit seizoen 21 goals gemaakt voor Figline, en staat in de belangstelling van Bayern en Chelsea...ik speel er dan niet meer, maar volg het natuurlijk nog welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:53 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Cissé doet natuurlijk wel een stap omhoog. Hij komt zelf van een laag geklasseerde club af. Feyenoord is voor hem een stap omhoog. Twente was qua klassering nog een stap hoger geweest ja.
Mijn voorbeeld is eerder te vergelijken met de sterspeler van Heerenveen die op z'n 24ste bij ADO den Haag wil gaan voetballen.
Intresseerd me niet echt eigenlijk, en weet ook niet helemaal precies hoe je het moet toevoegenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:54 schreef jeroen1976 het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel mensen hier die in een kleinere competitie spelen niet even een logo-pack installeren om zo al die mooie exotische club logo's te zien in plaats van de 'generic' club kleuren in een patroontje.
Intereseerd het jullie niet of is het teveel 'gedoe'? Ik download zowiezo altijd een paar 'mega' paketten (club/competitie logo's en spelersfoto's) als er een nieuwe FM uitkomt.
Ik had -echt- veel baat bij Arsenal als parent club met mn Leeds-gamequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Alleen wil er niemand van Arsenal aan mij verhuurd worden. Doe dan maar Bolton terug
Jij speelt het spel bijzonder zeg, probeer je niet juist carriere te maken? Dan lijkt het me dat je na AZ kampioen te maken een stap hogerop gaat (ik noem een Bayernquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:09 schreef jeroen1976 het volgende:
Na 4 seizoenen in de Columbiaanse competitie wil ik weer weg, maar tot nu toe willen de clubs waarbij ik soliciteer (vooral League 1 clubs in de Engelse competie) mij niet nemen. En dat terwijl ik al 2 jaar achter elkaar kampioen ben geworden met Centauros (en daarvoor AZ).
Dat Ajax shirtquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:51 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb nu echt een wereldteam
Heerenveen's nieuwe status zorgt ervoor dat ik in de CL nu in de 2e pot zit en dus maar 1 goede tegenstander kan loten, dus ik zou in de CL best wel eens hoge ogen kunnen gooien. Vorig seizoen miste ik nog de kwartfinale op 2 doelpunten tegen Barca dus er zit iig potentieel in![]()
Ik sta inmiddels ook bij de beste 15 clubs van Europa![]()
Laat het nieuwe seizoen maar beginnen want ze hebben er blijkbaar zin in![]()
[ afbeelding ]
Selectie:
[ afbeelding ]
Die van Heerenveen is ook belachelijk zonder die rooie dingetjes waarvan ik de naam even kwijt ben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef J.Herrer het volgende:
Heel matig idd![]()
Blijkbaar had die maker een hekel aan Ajax ofzo, want de rest van de eredivisie heeft wel aardige shirts![]()
Ik weet ook niet hoe ik alleen het normale Ajax-shirt terug kan zetten
Pompebledenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die van Heerenveen is ook belachelijk zonder die rooie dingetjes waarvan ik de naam even kwijt ben.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:00 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[ afbeelding ]
BOEYA!
Nieuwe aankoop Aquino die zn waarde bewijst.
Hehe, ik had Dembele in mijn 4e seizoen transfervrij van AZ naar Leeds gehaald. Afgelopen zomer verkocht voor 9 miljoen euroquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:51 schreef BigKahuna het volgende:
Spelers voor 90k binnenhalen om ze één jaar later voor meer dan een miljoen te verkopen.
Dat is nou mijn favoriete onderdeel van FM: kopen en doorverkopen.
Goed bezigquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:02 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Hehe, ik had Dembele in mijn 4e seizoen transfervrij van AZ naar Leeds gehaald. Afgelopen zomer verkocht voor 9 miljoen euroMijn sterspeler zaten te azen op een vertrek naar een andere club, maar gelukkig heb ik ze kunnen houden en zijn ze weer allemaal tevreden en verbeterde contracten (hoge ontsnappingsclausule`s van 150 miljoen erin). In de UEFA Cup ben ik na 2 ronde`s in de poulefase terrecht gekomen met Inter, HSV en Dnipro. De 1e wedstrijd met 3-1 gewonnen van Dnipro, de 2e uit bij Inter was lullig. Eerst 2-0 achterkomen, dan 2-2 terugkomen om vervolgens de 3-2 in blessuretijd tegen te krijgen. Maar gelukkig speelde HSV en Dnipro gelijk waardoor ik op een 2e plek sta na 2 wedstrijden. Competitie gaat ook lekker, sta 2e
Haha ja ik speel meestal LLM (op AZ na). Ik heb eigenlijk niks met het spelen met grote clubs, vind de uitdaging van kleine clubs veel leuker.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:33 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Jij speelt het spel bijzonder zeg, probeer je niet juist carriere te maken? Dan lijkt het me dat je na AZ kampioen te maken een stap hogerop gaat (ik noem een Bayern), maar je trekt naar Colombia. Wat is nu je uiteindelijke doel?
Zo speel ik het ook bijna altijd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:56 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Haha ja ik speel meestal LLM (op AZ na). Ik heb eigenlijk niks met het spelen met grote clubs, vind de uitdaging van kleine clubs veel leuker.
Korte overview van mijn FM09 carriere tot nu toe:
Overview
Ik denk dat het aan je verdediging ligt? Of je speelt te aanvallend?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoe krijgen julliie je spelers van begin af aan scherp? Eén keertje terugkomen tot 5-4 is leuk, maar dit gaat nu al iets te vaak fout. Eerste helft wordt ik telkens door elke prutsploeg weggespeeld. In de tweede helft spelen m'n mannen na een uitbrander wel agressief en goed voetbal. Maar dan is het vaak al te laat.
Nee, inmiddels krijg ik geen 4 goals meer tegen. Dat was gewoon een eenmalige offday van mijn defensie. Ik speel met dezelfde mannen als vorig jaar en toen konden ze het ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:22 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan je verdediging ligt? Of je speelt te aanvallend?
Met 4-0 Manchester United van de mat gespeeld, een jeugdspelertje wat op mag draven vanwege een blessure speelt Ronaldo zwaar uit de wedstrijd. En na 4 wedstrijden al geplaatst in de Uefa Cup poule
Bekijk je hun motivatie wel eens gedurende de wedstrijd? Het kan zijn dat die twee spelers gemakzuchtig spelen omdat het al 3-0 staat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef jeroen1976 het volgende:
Herkennen jullie dit?: als mijn team de eerste helft puik speelt en met 2 of 3-0 voor sta dan wissel ik meestal 1 of 2 spelers van mijn basis elf voor een talentje of net-niet basis spelers, maar daarna gaat het opeens een stuk minder en komt de tegenstander goed terug en speelt soms gelijk.
Als ik dezelfde spelers in de basis zet en niemand wisselt na rust dan is er nooit iets aan de hand en win ik meestal wel met gemak, dus ik weet dat het wel goede spelers zijn.
Dit vind ik wel een beetje vreemd, alsof m'n hele team concentratie verliest als ik wissel.De spelers die ik wissel zijn meestal ook niet de aanvoerder (die gaat er alleen uit als ze geblesseerd oid zijn), dat zou dan wat meer logisch zijn.
Maar je ploeg was wel vanaf het begin scherp.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar misschien moet je niet naar mij luisteren
[ afbeelding ]
Zou FM meelezen?
Da's waarquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar je ploeg was wel vanaf het begin scherp.
Ah nee niet tijdens de wedstrijd, wel vooral aangezien ik spelers die geen goede motivatie/instelling hebben meestal niet spelen (tenzij hun onvree is dat ze te weinig spelen). Dat moet ik maar eens bekijken dan! (Als ik thuis ben dan, zit nu nog op mn werk).quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:58 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Bekijk je hun motivatie wel eens gedurende de wedstrijd? Het kan zijn dat die twee spelers gemakzuchtig spelen omdat het al 3-0 staat.
Ik geef spelers die ik er af haal altijd een persoonlijke boodschap mee. Positief of negatief. De speler die je er voor in de plaats brengt krijgt dat namelijk ook mee. Je kan hem dus motiveren door wat te zeggen tegen z'n voorganger.
Ligt er misschien aan wat je in de rust zegt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:30 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Ah nee niet tijdens de wedstrijd, wel vooral aangezien ik spelers die geen goede motivatie/instelling hebben meestal niet spelen (tenzij hun onvree is dat ze te weinig spelen). Dat moet ik maar eens bekijken dan! (Als ik thuis ben dan, zit nu nog op mn werk).
Het is trouwens niet dat alleen die twee spelers slecht spelen, het is meestal m'n hele team dat inzakt, zelfs de keeper.
Wachten op de volgende kans om iemand te straffen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:11 schreef SteveBudin het volgende:
Weet iemand hoe je dat "worried by lack of manager discipline" (ofzo, heb FM nu niet aanstaan) weg kan krijgen.
Ik krijg gemiddeld 1 rode kaar per seizoenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wachten op de volgende kans om iemand te straffen?![]()
Mijn discipline staat zeer hoog aangeschreven in FM (ja, ik had ook liever een ander sterk punt gehad) en ik heb in drie jaar tijd maar 1 rode kaart gehad en in zeven jaar tijd nooit ruzie binnen de groep.
Ik heb nu wel een speler die zich niet kan motiveren omdat ik geen hoge trainersstatus heb. Wat wel arrogant is van hem, want in zijn tijd ben ik ongeveer 40 plaatsen gestegen met York.
Ik heb hetzelfde, de oudste speler in mijn basis-elf is 23.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:48 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb ook nooit ruzie in de groep, allemaal jonge ventjes scheelt toch ook wel. Allemaal Superb Morale enzo.
Mata voor 3.1 miljoen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:35 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik ben in de vakantie een game met Ajax gestart.
Tot nu toe gaat alles naar wens 1ste in competitie na 15 spelronden met 1 punt voorsprong.
In de Euroleague ben ik door naar rechtstreekse uitschakeling.
mijn selectie:
[ link | afbeelding ]
Transfers:
Juan Manual Mata (Valancia) - 3.1 mil.
Stefan Defour (Standart) - 2.9 mil
Nelson Rivas (Internatzionale) - 950k
uit:
een heleboel o.a Luque die drukte ontzettend op de begroting.
Heet je spits Roy Makaay?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:36 schreef denthemen het volgende:
Vaag net, ik had een strafschop, de speler loopt aan volgens het commentaar en daarna niets, het spel gaat gewoon verder. Er staat ook niet dat ie gemist is of zo
Misschien speelt hij met patch 9.0.1 of 9.0.2 want ik weet dat Mata dan vaak op de transferlijst stond en voor een vrij klein bedrag te kopen was.. vanaf 9.0.3 stond hij nooit meer op de transferlijst en wordt hij niet zomaar meer verkocht..quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:29 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mata voor 3.1 miljoen?![]()
Ik heb m met n paar games ook gekocht, maar 3.1 miljoen zou n sprookje zijn
Dat zou kunnen ja, ik heb m met 9.0.3 gekocht, en daar heb ik echt n grote zak geld voor moeten neerkwakkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Misschien speelt hij met patch 9.0.1 of 9.0.2 want ik weet dat Mata dan vaak op de transferlijst stond en voor een vrij klein bedrag te kopen was.. vanaf 9.0.3 stond hij nooit meer op de transferlijst en wordt hij niet zomaar meer verkocht..
Dat heb ik nu ook. Een hele rits talenten gehaald voor alles tussen de 100K en 2.3 miljoen...nu ik in de PL ben, komen allerlei ploegen aan voor die spelers die ik met een grote sloot winst kan doorverkopen (en gelijkwaardige spelers kan aantrekken voor een lager bedrag)quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:01 schreef BertMaalderink het volgende:
Kon ik maar eens een flinke zak geld neerkwakken. Vind het toch wel lastig om op te boksen tegen het grote geld van sommige ploegen in de Championship. Vooral de ploegen die net uit de PL komen betalen salarissen die soms ruim twee keer zo hoog zijn als mijn plafond. Heeft ook wel te maken met het feit dat ik in mijn weg naar de Champiponship vrij onverantwoord met geld ben omgegaan![]()
Ben nu wel aardig aan het verdienen op m'n getransfereerde spelers. Ook met allemaal toekomst-clausules. Binnen twee jaar is de club rijker dan ooit
Zwaanswijk zou hem nemenquote:
Zet je hem dan ook op de transferlijst? Want bij mij wordt er namelijk niet zo heel vaak boven de prijs betaald.. terwijl bij andere clubs..quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:27 schreef BertMaalderink het volgende:
Klopt. Voordat ik in de Championship speelde had ik ook een paar zeer grote talenten, maar die werden gewoon nooit echt veel waard. Een enkeling speelt nu nog steeds bij mij, zoals Anco Jansen, en die zijn al heel erg in FM-waarde gestegen. En daar komt bij mij meestal nog wel wat bovenop
Ik vind die FM-waardes sowieso een beetje vaag altijd. Een nietszggend talent van mij was volgens FM 200k waard. Ik wilde er vanaf en voerde voor de lol 1,5 miljoen euro in. En dat werd nog betaald ook. Sindsdien zet ik altijd maar extra hoog in. Ook bij spelers die ik maar niks vind.
Nee, ik heb de manutd update en daar zit valancia in de geld problemen net zoals in het echt een Mata stond daarom op de transfer lijstquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Misschien speelt hij met patch 9.0.1 of 9.0.2 want ik weet dat Mata dan vaak op de transferlijst stond en voor een vrij klein bedrag te kopen was.. vanaf 9.0.3 stond hij nooit meer op de transferlijst en wordt hij niet zomaar meer verkocht..
Ik las het en dacht hetzelfdequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:58 schreef Scorpie het volgende:
Barca heeft in het echt Keirrisson aangetrokken, spelen ze daar ook FM
Bij mijn game kwam De Zeeuw naar Ajax....quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:58 schreef Scorpie het volgende:
Atletico Madrid ook met Asenjo.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:58 schreef Scorpie het volgende:
In de eerste plaats heeft bijna geen enkele club zo'n groot scoutingsnetwerk als dat er in potentie aanwezig is binnen FM en buiten dat, Everton heeft ergens een keer officieel gemeld dat ze een bepaalde samenwerking hadden met SI om gebruik te mogen maken van de FM database.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alsof de echte scouts niet zien wat de FMScouts zien. Daar heeft FM als tussenmedium normaal gesproken geen enkele rol in hoor
Maar Keirrison is gewoon een bekend talent in Brazilië, speelt bij een grote club... Het is niet zo dat Barca die via FM op het spoor gekomen hebben, die club is groot genoeg voor een of meerdere scouts in Z-Amerika.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:24 schreef Juk het volgende:
[..]
In de eerste plaats heeft bijna geen enkele club zo'n groot scoutingsnetwerk als dat er in potentie aanwezig is binnen FM en buiten dat, Everton heeft ergens een keer officieel gemeld dat ze een bepaalde samenwerking hadden met SI om gebruik te mogen maken van de FM database.
Klopt, maar het is toch leuk om in de FM flow te ziten. Als je spelers kent via FM die je grote transfers ziet maken? Niet alles zo serieus nemenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is zo voorbarig overal FM bij te betrekkenAlleen Everton heeft het idd eens toegegeven, maar dan moet je niet gaan denken dat ze van elke speler eerst zijn potential gaan bekijken in FM
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:42 schreef BruggiKeane het volgende:
Ahhh balen joh, is je 1e seizoen in de PL toch? Toch goed resultaat![]()
Wel zuur overigens dat je met een 7e plek geen europees voetbal hebt, ik had het wel omdat de League en FA Cup gewonnen werd door een club uit de top 6.....
Jij zegt een post eerder dat het überhaupt niet gebeurd, ik weerleg dat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar Keirrison is gewoon een bekend talent in Brazilië, speelt bij een grote club... Het is niet zo dat Barca die via FM op het spoor gekomen hebben, die club is groot genoeg voor een of meerdere scouts in Z-Amerika.
Asenjo is gewoon Spaans jeugdinternational en speelt in de PD, is in Spanje daarom veel bekender vanwege zijn echte prestaties dan van zijn potential in FM...
Het is zo voorbarig overal FM bij te betrekkenAlleen Everton heeft het idd eens toegegeven, maar dan moet je niet gaan denken dat ze van elke speler eerst zijn potential gaan bekijken in FM
Sterkte!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef J.Herrer het volgende:
CL finale gemist door een goal van Juventus in de verlenging
Waarschijnlijk toch een extra plek. Of Fairplay?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Huh snap er ff niks van?
Nu doe ik volgens t spel -wel- mee in de UEFA Cup? Geen idee hoe dat komt, maar dat kijk ik morgen wel ff na, nu wordt t tijd voor slapie gaan
Denk fairplay jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch een extra plek. Of Fairplay?
Dan moet je een melding hebben gehad, of nog krijgen. Misschien overheen gelezenquote:
Moet ik dan gemist hebben. Ik zag echter plotseling een loting van de europa league team van Leeds versus oostblokteamquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Dan moet je een melding hebben gehad, of nog krijgen. Misschien overheen gelezen
Ik overwinter dus al zeker, na 4 wedstrijden.
Heb nu 20 miljoen in kas, waarvan ik een topper wil halen naast Polenta in de verdediging.
Enigste nadeel wat je op gaat breken denk ik, is de werkvergunningen. Die krijg je niet zomaar in de Engelse competitie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:31 schreef jeroen1976 het volgende:
Alle spelers bekeken en ze hebben een goede spelersgroep, dus versterking hoef ik eigenlijk niet te halen op dit moment. Wel even kijken of ik wat talentjes die ik bij m'n vorige club gescout heb kan halen. De Engelse competitie spreekt menig jong talentje meer aan dan de Columbiaanse competitie dus hopelijk komen er een paar!
Misschien iets verdedigender/compacter gaan spelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Heb zojuist de home & away form bekeken.
In thuiswedstrijden sta ik 5e en in uitwedstrijden 21ste![]()
Wat zou ik daar aan kunnen doen? Zo streng ben ik niet in m'n teambesprekingen volgens mij.
Kwart over twee 's nachts. We hebben een die hardquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:14 schreef kweek89 het volgende:
JAAAAAA na 2 wedstrijden staan we 4-3 tegen Tienen, uit met 3-1 gewonnen!!!!! finale van belgische 3B competitie, ik ben 3e geeindigt en win nu promotie na 4 seizoenen in 3B te hebben gezeten!
een aardig team, er zit geld bij het bestuur dus dat komt goed! veel spelers die te min zijn of waar ik 10k voor kon krijgen zijn weg. ik moet nog heel wat inkopen doen en mn hele team moet geprofessionaliseerd worden maar dat komt wel goed!
ben echt super gelukkig! Kelmis, leuk teampje
Ik verlies elke uitwedstrijdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:15 schreef J.Herrer het volgende:
Was ik al 38 wedstrijden ongeslagen, moet ik uit bij VVV... verlies ik 1-0
Hoe speel je in die uitwedstrijden dan? Ik zou, als ik constant verloor in uitwedstrijden, vol op de counter gaan spelen en een zeer defensieve opstelling neerzetten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:50 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik verlies elke uitwedstrijd
Als ik in uitwedstrijden maar de helft meer punten haal stond ik gewoon bovenaan. Op basis van thuiswedstrijden sta ik nu 4e. Op basis van uitwedstrijden 21ste.
Ik speel in beide gevallen met 4-2-3-1. Thuis aanvallend en uit neutraal. Wel met de counter en redelijk direct spel ingesteld. Tegen de bovenste ploegen speel ik uit meestal wel echt defensief.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:58 schreef Happel het volgende:
Hoe speel je in die uitwedstrijden dan? Ik zou, als ik constant verloor in uitwedstrijden, vol op de counter gaan spelen en een zeer defensieve opstelling neerzetten.
Afhankelijk van de tegenstander, maar bij uitwedstrijden zeg ik zelden dat ik een overwinning eis. Meestal gewoon 'you can win' of 'voor de supporters'quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat zeg je dan aan het begin van de wedstrijd?
Ok, dat is wel raar. Maar in uitwedstrijden tegen lagere ploegen kan je toch makkelijk een overwinning eisen? Gewoon even de odds checken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:12 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Afhankelijk van de tegenstander, maar bij uitwedstrijden zeg ik zelden dat ik een overwinning eis. Meestal gewoon 'you can win' of 'voor de supporters'
In de rust wil ik bij uitwedstrijden nog wel eens kwaad worden, maar dat helpt ook prima. Meestal gaan ze dan echt een stuk beter voetballen, alleen wil dat niet zeggen dat ik de achterstand ook nog ongedaan krijg.
Ik geloof dat je zoiets kan bekijken bij de stand.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zie trouwens wel dat die home en away form op basis van de laatste 5 wedstrijden is. Kan je ergens ook de statistieken van het hele seizoen zien?
Niet dat ik geen uitwedstrijd-probleem heb, maar 21ste zal ik ook weer niet zijn dan.
Ja, daar heb je wel een punt. Ik heb de odds alleen wel erg vaak tegen me. Ploegen rondom de degradatieplaatsen worden vaak nog gezien als favoriet, terwijl ik vorig jaar 7e en nu 6e sta. De media-prediction is ook nog altijd een 18e plaats.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ok, dat is wel raar. Maar in uitwedstrijden tegen lagere ploegen kan je toch makkelijk een overwinning eisen? Gewoon even de odds checken.
Klopt, thx!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik geloof dat je zoiets kan bekijken bij de stand.
En ook zo goed dat je zelf maar met 3-2 wint...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:11 schreef BertMaalderink het volgende:
Wel stoer dat je zelfs je jeugdelftal zo goed maakt dat ze allerlei eredivisieploegen kunnen verslaan
Scoutenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:16 schreef BertMaalderink het volgende:
Wtf doet mijn scout in San Marino?
Of J.Herrer is zo slechtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
En ook zo goed dat je zelf maar met 3-2 wint...
Ik heb t nog nooit gedaan. Ik ga echt mn leven niet verspillen door naar -1- specifiek bolletje te kijken op t schermquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik vraag me af of dat wedstrijden bezoeken als bondscoach nu echt van toegevoegde waarde is.
Voor mijn gevoel is het lezen van progressie van individuele spelers en teams voldoende om een goed draaiend team neer te zetten. Iemand hier meer ervaring mee?
Ik heb het net geprobeerd, maar het is inderdaad echt het saaist ooitquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb t nog nooit gedaan. Ik ga echt mn leven niet verspillen door naar -1- specifiek bolletje te kijken op t scherm
11 bolletjes daarentegen...
Hoezo? Lijkt mij echt helemaal niets. Misschien net als Guus Hiddink zo er tussen door doen oke, maar enkel alleen bondscoach in FM?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het net geprobeerd, maar het is inderdaad echt het saaist ooit![]()
Buiten dat vind ik het bondscoach zijn opzich wel heel leuk in elkaar zitten.
Ik zit nu in de kwalificatie richting het WK en da's best spannend. Oké, het bezoeken van wedstrijden is overdreven, daar doe ik ook niet aan, maar het kwalificeren en talent een kans geven in oefenwedstrijden enzo. Ik ben positief verrast.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:37 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Hoezo? Lijkt mij echt helemaal niets. Misschien net als Guus Hiddink zo er tussen door doen oke, maar enkel alleen bondscoach in FM?
Oefenduels doe ik altijd tegen Amerikaans Samoa, lekker er op los scoren!quote:Op zondag 26 juli 2009 03:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit nu in de kwalificatie richting het WK en da's best spannend. Oké, het bezoeken van wedstrijden is overdreven, daar doe ik ook niet aan, maar het kwalificeren en talent een kans geven in oefenwedstrijden enzo. Ik ben positief verrast.
Voor een verdediger is ie wel slechtquote:Op zondag 26 juli 2009 14:42 schreef J.Herrer het volgende:
1 van 18 dan
[ afbeelding ]
Hier verwacht ik veel van trouwens, hij wordt gezien als de nieuwe Toni en volgens mijn scout wordt het een 7-sterren speler
Gebeurt wel eens vakerquote:Op zondag 26 juli 2009 16:42 schreef Buitendam het volgende:
Komt het vaker voor dat je rechtstreeks uit een corner scoort? Ik zit hier met open mond te gapen, want dit heb ik nog niet meegemaakt. Hij jankt hem met een banaanschot in de verre hoek
Gefeliciteerdquote:Op zondag 26 juli 2009 19:43 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
De 3e titel op rij is binnen![]()
. De degradanten zijn wel grappig
.
Manager » Managernaam » Banen » (linksonder) Advertentie plaatsenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:49 schreef heiden6 het volgende:
Weet iemand hier me te vertellen hoe ik ook alweer een advertentie zet voor nieuw personeel?
Correctie. Ik kan niet alleen een gooi doen naar het kampioenschap. Maar na een algehele verandering van spelersgroep + een ingreep in de tactiek ben ik gewoon de ploeg om te verslaan. Na 11 wedstrijden heb ik gewoon 30 punten op de klok staanquote:Op zondag 26 juli 2009 17:01 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Na mn overname + het gunstige verkoop van een aantal van mn oorspronkelijke talenten had ik genoeg geld en is er echt -niks- meer over van het oorspronkelijke Leeds, maar ik heb wel in mijn ogen een selectie bij elkaar die een gooi kan doen naar het kampioenschap in de PL
En op welke manier is dat leuk?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Een nieuwe game begonnen met Crewe Alexandra :
[ afbeelding ]
Flink aan het cheaten en beschik nu over een kapitaal van 510 miljoen. Speel nu nog in CC Championship maar naar verwachting aan het einde van dit seizoen PL
Gewoon soms vind ik dat leuk. Ik heb ook een andere game waar ik in 2017 ben en wel gewoon eerlijk heb gespeeld.quote:
Stoer jôhquote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[ afbeelding ]
Flink aan het cheaten en beschik nu over een kapitaal van 510 miljoen. Speel nu nog in CC Championship maar naar verwachting aan het einde van dit seizoen PL
waarom heb je niet meteen ff de editor gebruikt om alle europese topspelers in 1 team te gooien?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:12 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Gewoon soms vind ik dat leuk. Ik heb ook een andere game waar ik in 2017 ben en wel gewoon eerlijk heb gespeeld.
Neh , gewoon beetje klieren met veelsteveel geldquote:Op zondag 26 juli 2009 23:16 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
waarom heb je niet meteen ff de editor gebruikt om alle europese topspelers in 1 team te gooien?
Real Madrid heeft 500 m budget .... Jij zet de poppetjes neer en koopt spelers ja/nee. Jij doet het dus wel degelijkquote:Op zondag 26 juli 2009 23:32 schreef Scorpie het volgende:
Serieus, waarom zou je dat doen. Alsof je zelf iets gedaan hebt aan de goeie resultaten die je dan neerzet.
En wat heb je daar aan?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, daar is het inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Manager » Managernaam » Banen » (linksonder) Advertentie plaatsen
Dude serieusquote:Op zondag 26 juli 2009 23:48 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En wat heb je daar aan?![]()
Je kan jezelf wel een kapitaal geven, maar qua reputatie kom je toch gewoon uit op matige spelers
Had je beter Wonderkids Utd database kunnen downloaden
Ja dus?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:13 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Dude serieus![]()
Het is een spel . Een spel met virtuele spelers en virtuele geldstromen met virtuele resultaten. Wat je bereikt of wat je doet is ten alle tijden complete bullshit en a waste of time in the end. Ik kan ook doen blabla kijk wat geweldig allemaal en doen alsof ik eerlijk speel en een held ben. Laat mij gewoon lekker een beetje kutten ter ontspanning ok?
Spelers moeten 75% van de A-interlands van hun land in de afgelopen 3 jaar hebben gespeeld, willen ze een vergunning krijgen.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:17 schreef Eddie-Vedder het volgende:
OT Hoe is het eigenlijk geregeld met het aantrekken van spelers in Engeland van buiten de EU en de afgifte van werkvergunningen? Worden er per club in een bepaalde periode gewoon een beperkt aantal vergunningen afgegeven of kun je door in contracten bepaalde dingen te laten vastleggen ook invloed uitoefenen op het feit of spelers ja/nee een vergunning krijgen?
Als het je allemaal niks boeit hou in het vervolg dan ook gewoon je belerend bullshit voor je jankerdquote:Op maandag 27 juli 2009 00:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat jij verder doet kan mij aan m'n reet roesten
Ok helderquote:Op maandag 27 juli 2009 00:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Spelers moeten 75% van de A-interlands van hun land in de afgelopen 3 jaar hebben gespeeld, willen ze een vergunning krijgen.
Wat een zielig hoopje stront bent jij zegquote:Op maandag 27 juli 2009 00:28 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Als het je allemaal niks boeit hou in het vervolg dan ook gewoon je belerend bullshit voor je jankerd
Nee je stelt geen normale vraag je loopt te janken als een of andere huilbaby die zijn zin niet krijgt. Het boeit je niet? Prima , maar kom niet dom lullen tegen me dan en kanker gewoon op met je "wijsheden" kankerkneusquote:Op maandag 27 juli 2009 00:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat een zielig hoopje stront bent jij zeg
Ik stel gewoon een normale vraag en jij gaat een beetje lopen flamentief dan gewoon zelf op ofzo
-edit-quote:Op maandag 27 juli 2009 00:30 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Ok helder![]()
. Gelden voor spelers die binnen Europa opgeleid zijn , maar nog geen paspoort hebben dan dezelfde regels? Bijvoorbeeld een transfer van een jonge Braziliaan van Bayern naar Man utd?
Het is goed met jequote:Op maandag 27 juli 2009 00:37 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Nee je stelt geen normale vraag je loopt te janken als een of andere huilbaby die zijn zin niet krijgt. Het boeit je niet? Prima , maar kom niet dom lullen tegen me dan en kanker gewoon op met je "wijsheden" kankerkneus
Dat je cheat oke, maar dit....quote:Op maandag 27 juli 2009 00:37 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Nee je stelt geen normale vraag je loopt te janken als een of andere huilbaby die zijn zin niet krijgt. Het boeit je niet? Prima , maar kom niet dom lullen tegen me dan.
Eens,... relax mensen. Dit woordgebruik is niet nodig.quote:
Vast wel . En weet ik het ook van 2... Verder zeg ik nergens dat ik er trots op ben. Maar die gast begon met uit het niets roepen dat ik een "zak stront ben" en maar "op moet tyfen" dan houdt de fatsoenlijke dialoog een beetje op.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:54 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Dat je cheat oke, maar dit....![]()
Wel fair dat je toegeeft dat je cheat overigens. Zullen vast wel vogels tussen zitten die cheaten maar pronken met hun succes. Maar goed, daar heb je alleen je eigen maar mee
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:58 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Maar die gast begon met uit het niets roepen dat ik een "zak stront ben" en maar "op moet tyfen" dan houdt de fatsoenlijke dialoog een beetje op.
Nee dat blijkt wel....quote:Op maandag 27 juli 2009 01:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij mij toch echt uit het niets voor jankerd uit te maken omdat ik je gewoon een vraag stelde en noemde je me vervolgens ook nog een k-kneus
Maar goed, ik maak me er verder ook niet druk over
Dit is wel een hip LL-topic geworden ineens.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:29 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Lees gewoon ff over Eddie-Vedder's posts heen en laten we weer gezellig daadwerkelijk wat bereiken met onze Lower League teams
quote:Op maandag 27 juli 2009 07:32 schreef remlof het volgende:
Eddie-Vedder, kloon van gebande, prullenbak.
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 27 juli 2009 12:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik zal vanavond eens een update posten van mijn Heerenveen game in 2013, ik begin nu echt op stoom te komen, zowel competitief als europees.
Doe maar welquote:Op maandag 27 juli 2009 14:48 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vraag me wel af of ik wel zo nodig naar de Premier League moet promoveren dit jaar. Ik kan m'n spelers gemiddeld een salaris bieden van rond de 6.000 euro. Terwijl de gehele top uit de championship met bedragen van 40.000 smijt voor hun spelers. Kan je nagaan als ik straks PL speel.
Uiteraard ga ik er wel vol voor, maar als het niet lukt is het geen ramp.
Ja, gebeurde bij mij ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:26 schreef BertMaalderink het volgende:
Overigens werd mijn vorige samenwerking met Bolton verbroken toen we in dezelfde league kwamen. Gaat dat ook gebeuren als ik straks in de PL terecht kom? M'n huidige parentclub is nameljk Liverpool en die bevalt goed
Kreeg je een buitenlandse club er voor terug?quote:
Nu ben ik ook nieuwsgierig, hoe speel je nu dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:31 schreef BertMaalderink het volgende:
Komend seizoen maar gewoon weer een simpele 4-4-2.
Rodney wordt vrijwel altijd wel een wereldtopper jaquote:Op maandag 27 juli 2009 17:18 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ok, pas de eerste keer dat ik m zo lang heb behouden, maar wat is de 20-jarige Rodney Sneijder een HELD![]()
Toen ik m kocht had ie net iets te laag niveau voor de Coca Cola League 1, waar ik toen inzat...gaandeweg het seizoen was ie basismateriaal geworden....Meegegroeid naar Championship-niveau...en nu is hij meer dan Premier League niveau.
Hij is bijna even goed als zn 27-jarige 'grote'() broer
4-2-3-1quote:Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nu ben ik ook nieuwsgierig, hoe speel je nu dan?
Je gaat wel snelquote:Op maandag 27 juli 2009 20:41 schreef J.Herrer het volgende:
En CL nummer 2![]()
[ afbeelding ]
Valt me wel op wanneer je hem eens heb gewonnen dat het ineens veel makkelijker gaat
't Zelfde hierquote:Op maandag 27 juli 2009 20:26 schreef Mr-Sander het volgende:
Na het lezen van dit topic ga ik weer proberen mijn verslaving terug te krijgen van dit heerlijke spelletje
Belgisch?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:08 schreef Vilano het volgende:
't Zelfde hier
Ik ben net een nieuw spel begonnen met FC Girona. Hun prognose is laatste worden in de Liga Adelante. Hopelijk kan ik hen naar de Spaanse top brengen en wordt het terug een leuk spel
Bij mij speelt hij nu bij RBCquote:Op maandag 27 juli 2009 17:52 schreef J.Herrer het volgende:
Rodney wordt vrijwel altijd wel een wereldtopper ja
Ik zou voor 1 gaan, maar dat is vooral omdat hij links is en ik heb niet graag een rechtspoot op de linkerflank en hij is sneller en snelle wingers zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef J.Herrer het volgende:
Ik wil nog een speler aantrekken, welke zouden jullie mij aanraden? Ze komen beiden in aanmerking voor 1 positie (aml). Allebei is geen optie
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |