Ja, gebeurde bij mij ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:26 schreef BertMaalderink het volgende:
Overigens werd mijn vorige samenwerking met Bolton verbroken toen we in dezelfde league kwamen. Gaat dat ook gebeuren als ik straks in de PL terecht kom? M'n huidige parentclub is nameljk Liverpool en die bevalt goed
Kreeg je een buitenlandse club er voor terug?quote:
Nu ben ik ook nieuwsgierig, hoe speel je nu dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:31 schreef BertMaalderink het volgende:
Komend seizoen maar gewoon weer een simpele 4-4-2.
Rodney wordt vrijwel altijd wel een wereldtopper jaquote:Op maandag 27 juli 2009 17:18 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ok, pas de eerste keer dat ik m zo lang heb behouden, maar wat is de 20-jarige Rodney Sneijder een HELD![]()
Toen ik m kocht had ie net iets te laag niveau voor de Coca Cola League 1, waar ik toen inzat...gaandeweg het seizoen was ie basismateriaal geworden....Meegegroeid naar Championship-niveau...en nu is hij meer dan Premier League niveau.
Hij is bijna even goed als zn 27-jarige 'grote'() broer
4-2-3-1quote:Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nu ben ik ook nieuwsgierig, hoe speel je nu dan?
Je gaat wel snelquote:Op maandag 27 juli 2009 20:41 schreef J.Herrer het volgende:
En CL nummer 2![]()
[ afbeelding ]
Valt me wel op wanneer je hem eens heb gewonnen dat het ineens veel makkelijker gaat
't Zelfde hierquote:Op maandag 27 juli 2009 20:26 schreef Mr-Sander het volgende:
Na het lezen van dit topic ga ik weer proberen mijn verslaving terug te krijgen van dit heerlijke spelletje
Belgisch?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:08 schreef Vilano het volgende:
't Zelfde hier
Ik ben net een nieuw spel begonnen met FC Girona. Hun prognose is laatste worden in de Liga Adelante. Hopelijk kan ik hen naar de Spaanse top brengen en wordt het terug een leuk spel
Bij mij speelt hij nu bij RBCquote:Op maandag 27 juli 2009 17:52 schreef J.Herrer het volgende:
Rodney wordt vrijwel altijd wel een wereldtopper ja
Ik zou voor 1 gaan, maar dat is vooral omdat hij links is en ik heb niet graag een rechtspoot op de linkerflank en hij is sneller en snelle wingers zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef J.Herrer het volgende:
Ik wil nog een speler aantrekken, welke zouden jullie mij aanraden? Ze komen beiden in aanmerking voor 1 positie (aml). Allebei is geen optie
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |