Ok helderquote:Op maandag 27 juli 2009 00:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Spelers moeten 75% van de A-interlands van hun land in de afgelopen 3 jaar hebben gespeeld, willen ze een vergunning krijgen.
Wat een zielig hoopje stront bent jij zegquote:Op maandag 27 juli 2009 00:28 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Als het je allemaal niks boeit hou in het vervolg dan ook gewoon je belerend bullshit voor je jankerd
Nee je stelt geen normale vraag je loopt te janken als een of andere huilbaby die zijn zin niet krijgt. Het boeit je niet? Prima , maar kom niet dom lullen tegen me dan en kanker gewoon op met je "wijsheden" kankerkneusquote:Op maandag 27 juli 2009 00:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat een zielig hoopje stront bent jij zeg
Ik stel gewoon een normale vraag en jij gaat een beetje lopen flamentief dan gewoon zelf op ofzo
-edit-quote:Op maandag 27 juli 2009 00:30 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Ok helder![]()
. Gelden voor spelers die binnen Europa opgeleid zijn , maar nog geen paspoort hebben dan dezelfde regels? Bijvoorbeeld een transfer van een jonge Braziliaan van Bayern naar Man utd?
Het is goed met jequote:Op maandag 27 juli 2009 00:37 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Nee je stelt geen normale vraag je loopt te janken als een of andere huilbaby die zijn zin niet krijgt. Het boeit je niet? Prima , maar kom niet dom lullen tegen me dan en kanker gewoon op met je "wijsheden" kankerkneus
Dat je cheat oke, maar dit....quote:Op maandag 27 juli 2009 00:37 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Nee je stelt geen normale vraag je loopt te janken als een of andere huilbaby die zijn zin niet krijgt. Het boeit je niet? Prima , maar kom niet dom lullen tegen me dan.
Eens,... relax mensen. Dit woordgebruik is niet nodig.quote:
Vast wel . En weet ik het ook van 2... Verder zeg ik nergens dat ik er trots op ben. Maar die gast begon met uit het niets roepen dat ik een "zak stront ben" en maar "op moet tyfen" dan houdt de fatsoenlijke dialoog een beetje op.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:54 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Dat je cheat oke, maar dit....![]()
Wel fair dat je toegeeft dat je cheat overigens. Zullen vast wel vogels tussen zitten die cheaten maar pronken met hun succes. Maar goed, daar heb je alleen je eigen maar mee
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:58 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Maar die gast begon met uit het niets roepen dat ik een "zak stront ben" en maar "op moet tyfen" dan houdt de fatsoenlijke dialoog een beetje op.
Nee dat blijkt wel....quote:Op maandag 27 juli 2009 01:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij mij toch echt uit het niets voor jankerd uit te maken omdat ik je gewoon een vraag stelde en noemde je me vervolgens ook nog een k-kneus
Maar goed, ik maak me er verder ook niet druk over
Dit is wel een hip LL-topic geworden ineens.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:29 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Lees gewoon ff over Eddie-Vedder's posts heen en laten we weer gezellig daadwerkelijk wat bereiken met onze Lower League teams
quote:Op maandag 27 juli 2009 07:32 schreef remlof het volgende:
Eddie-Vedder, kloon van gebande, prullenbak.
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 27 juli 2009 12:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik zal vanavond eens een update posten van mijn Heerenveen game in 2013, ik begin nu echt op stoom te komen, zowel competitief als europees.
Doe maar welquote:Op maandag 27 juli 2009 14:48 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vraag me wel af of ik wel zo nodig naar de Premier League moet promoveren dit jaar. Ik kan m'n spelers gemiddeld een salaris bieden van rond de 6.000 euro. Terwijl de gehele top uit de championship met bedragen van 40.000 smijt voor hun spelers. Kan je nagaan als ik straks PL speel.
Uiteraard ga ik er wel vol voor, maar als het niet lukt is het geen ramp.
Ja, gebeurde bij mij ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:26 schreef BertMaalderink het volgende:
Overigens werd mijn vorige samenwerking met Bolton verbroken toen we in dezelfde league kwamen. Gaat dat ook gebeuren als ik straks in de PL terecht kom? M'n huidige parentclub is nameljk Liverpool en die bevalt goed
Kreeg je een buitenlandse club er voor terug?quote:
Nu ben ik ook nieuwsgierig, hoe speel je nu dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:31 schreef BertMaalderink het volgende:
Komend seizoen maar gewoon weer een simpele 4-4-2.
Rodney wordt vrijwel altijd wel een wereldtopper jaquote:Op maandag 27 juli 2009 17:18 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ok, pas de eerste keer dat ik m zo lang heb behouden, maar wat is de 20-jarige Rodney Sneijder een HELD![]()
Toen ik m kocht had ie net iets te laag niveau voor de Coca Cola League 1, waar ik toen inzat...gaandeweg het seizoen was ie basismateriaal geworden....Meegegroeid naar Championship-niveau...en nu is hij meer dan Premier League niveau.
Hij is bijna even goed als zn 27-jarige 'grote'() broer
4-2-3-1quote:Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nu ben ik ook nieuwsgierig, hoe speel je nu dan?
Je gaat wel snelquote:Op maandag 27 juli 2009 20:41 schreef J.Herrer het volgende:
En CL nummer 2![]()
[ afbeelding ]
Valt me wel op wanneer je hem eens heb gewonnen dat het ineens veel makkelijker gaat
't Zelfde hierquote:Op maandag 27 juli 2009 20:26 schreef Mr-Sander het volgende:
Na het lezen van dit topic ga ik weer proberen mijn verslaving terug te krijgen van dit heerlijke spelletje
Belgisch?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:08 schreef Vilano het volgende:
't Zelfde hier
Ik ben net een nieuw spel begonnen met FC Girona. Hun prognose is laatste worden in de Liga Adelante. Hopelijk kan ik hen naar de Spaanse top brengen en wordt het terug een leuk spel
Bij mij speelt hij nu bij RBCquote:Op maandag 27 juli 2009 17:52 schreef J.Herrer het volgende:
Rodney wordt vrijwel altijd wel een wereldtopper ja
Ik zou voor 1 gaan, maar dat is vooral omdat hij links is en ik heb niet graag een rechtspoot op de linkerflank en hij is sneller en snelle wingers zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef J.Herrer het volgende:
Ik wil nog een speler aantrekken, welke zouden jullie mij aanraden? Ze komen beiden in aanmerking voor 1 positie (aml). Allebei is geen optie
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |