Ik heb t nog nooit gedaan. Ik ga echt mn leven niet verspillen door naar -1- specifiek bolletje te kijken op t schermquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik vraag me af of dat wedstrijden bezoeken als bondscoach nu echt van toegevoegde waarde is.
Voor mijn gevoel is het lezen van progressie van individuele spelers en teams voldoende om een goed draaiend team neer te zetten. Iemand hier meer ervaring mee?
Ik heb het net geprobeerd, maar het is inderdaad echt het saaist ooitquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb t nog nooit gedaan. Ik ga echt mn leven niet verspillen door naar -1- specifiek bolletje te kijken op t scherm
11 bolletjes daarentegen...
Hoezo? Lijkt mij echt helemaal niets. Misschien net als Guus Hiddink zo er tussen door doen oke, maar enkel alleen bondscoach in FM?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het net geprobeerd, maar het is inderdaad echt het saaist ooit![]()
Buiten dat vind ik het bondscoach zijn opzich wel heel leuk in elkaar zitten.
Ik zit nu in de kwalificatie richting het WK en da's best spannend. Oké, het bezoeken van wedstrijden is overdreven, daar doe ik ook niet aan, maar het kwalificeren en talent een kans geven in oefenwedstrijden enzo. Ik ben positief verrast.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:37 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Hoezo? Lijkt mij echt helemaal niets. Misschien net als Guus Hiddink zo er tussen door doen oke, maar enkel alleen bondscoach in FM?
Oefenduels doe ik altijd tegen Amerikaans Samoa, lekker er op los scoren!quote:Op zondag 26 juli 2009 03:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit nu in de kwalificatie richting het WK en da's best spannend. Oké, het bezoeken van wedstrijden is overdreven, daar doe ik ook niet aan, maar het kwalificeren en talent een kans geven in oefenwedstrijden enzo. Ik ben positief verrast.
Voor een verdediger is ie wel slechtquote:Op zondag 26 juli 2009 14:42 schreef J.Herrer het volgende:
1 van 18 dan
[ afbeelding ]
Hier verwacht ik veel van trouwens, hij wordt gezien als de nieuwe Toni en volgens mijn scout wordt het een 7-sterren speler
Gebeurt wel eens vakerquote:Op zondag 26 juli 2009 16:42 schreef Buitendam het volgende:
Komt het vaker voor dat je rechtstreeks uit een corner scoort? Ik zit hier met open mond te gapen, want dit heb ik nog niet meegemaakt. Hij jankt hem met een banaanschot in de verre hoek
Gefeliciteerdquote:Op zondag 26 juli 2009 19:43 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
De 3e titel op rij is binnen![]()
. De degradanten zijn wel grappig
.
Manager » Managernaam » Banen » (linksonder) Advertentie plaatsenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:49 schreef heiden6 het volgende:
Weet iemand hier me te vertellen hoe ik ook alweer een advertentie zet voor nieuw personeel?
Correctie. Ik kan niet alleen een gooi doen naar het kampioenschap. Maar na een algehele verandering van spelersgroep + een ingreep in de tactiek ben ik gewoon de ploeg om te verslaan. Na 11 wedstrijden heb ik gewoon 30 punten op de klok staanquote:Op zondag 26 juli 2009 17:01 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Na mn overname + het gunstige verkoop van een aantal van mn oorspronkelijke talenten had ik genoeg geld en is er echt -niks- meer over van het oorspronkelijke Leeds, maar ik heb wel in mijn ogen een selectie bij elkaar die een gooi kan doen naar het kampioenschap in de PL
En op welke manier is dat leuk?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Een nieuwe game begonnen met Crewe Alexandra :
[ afbeelding ]
Flink aan het cheaten en beschik nu over een kapitaal van 510 miljoen. Speel nu nog in CC Championship maar naar verwachting aan het einde van dit seizoen PL
Gewoon soms vind ik dat leuk. Ik heb ook een andere game waar ik in 2017 ben en wel gewoon eerlijk heb gespeeld.quote:
Stoer jôhquote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[ afbeelding ]
Flink aan het cheaten en beschik nu over een kapitaal van 510 miljoen. Speel nu nog in CC Championship maar naar verwachting aan het einde van dit seizoen PL
waarom heb je niet meteen ff de editor gebruikt om alle europese topspelers in 1 team te gooien?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:12 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Gewoon soms vind ik dat leuk. Ik heb ook een andere game waar ik in 2017 ben en wel gewoon eerlijk heb gespeeld.
Neh , gewoon beetje klieren met veelsteveel geldquote:Op zondag 26 juli 2009 23:16 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
waarom heb je niet meteen ff de editor gebruikt om alle europese topspelers in 1 team te gooien?
Real Madrid heeft 500 m budget .... Jij zet de poppetjes neer en koopt spelers ja/nee. Jij doet het dus wel degelijkquote:Op zondag 26 juli 2009 23:32 schreef Scorpie het volgende:
Serieus, waarom zou je dat doen. Alsof je zelf iets gedaan hebt aan de goeie resultaten die je dan neerzet.
En wat heb je daar aan?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, daar is het inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Manager » Managernaam » Banen » (linksonder) Advertentie plaatsen
Dude serieusquote:Op zondag 26 juli 2009 23:48 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En wat heb je daar aan?![]()
Je kan jezelf wel een kapitaal geven, maar qua reputatie kom je toch gewoon uit op matige spelers
Had je beter Wonderkids Utd database kunnen downloaden
Ja dus?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:13 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Dude serieus![]()
Het is een spel . Een spel met virtuele spelers en virtuele geldstromen met virtuele resultaten. Wat je bereikt of wat je doet is ten alle tijden complete bullshit en a waste of time in the end. Ik kan ook doen blabla kijk wat geweldig allemaal en doen alsof ik eerlijk speel en een held ben. Laat mij gewoon lekker een beetje kutten ter ontspanning ok?
Spelers moeten 75% van de A-interlands van hun land in de afgelopen 3 jaar hebben gespeeld, willen ze een vergunning krijgen.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:17 schreef Eddie-Vedder het volgende:
OT Hoe is het eigenlijk geregeld met het aantrekken van spelers in Engeland van buiten de EU en de afgifte van werkvergunningen? Worden er per club in een bepaalde periode gewoon een beperkt aantal vergunningen afgegeven of kun je door in contracten bepaalde dingen te laten vastleggen ook invloed uitoefenen op het feit of spelers ja/nee een vergunning krijgen?
Als het je allemaal niks boeit hou in het vervolg dan ook gewoon je belerend bullshit voor je jankerdquote:Op maandag 27 juli 2009 00:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat jij verder doet kan mij aan m'n reet roesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |