Nou nou, "nog even" dat duurt nog wel evenquote:
Inderdaadquote:
Ik heb stomtoevallig Delph in mijn game aan QPR verkochtquote:Op zondag 19 juli 2009 17:47 schreef M0NTANA het volgende:
Heb alle spelers verkocht die de club wilden verlaten en de teamsfeer is nu goed. Wat een verschil met de resultaten meteen! Na twee zestiende plaatsen sta ik op een keurige negende plaats, terwijl mijn selectie toch wel aan kwaliteit heeft ingeleverd. Delph is echt een koning, vooral ook omdat hij helemaal niet weg wil bij QPR.
Fabian Delph moet je niet verkopenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:22 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb stomtoevallig Delph in mijn game aan QPR verkocht
Weet ik maar er zaten grote premier league teams achter m aan. Toen begon ie te janken dat ie weg wilde, gedemotiveerd raken en zo. Toen ik eindelijk zover was dat ik m dan maar zou verkopen kwam alleen QPR met een bodquote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fabian Delph moet je niet verkopenWordt echt een held
Heb je al concurrentie van Atletico?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Klopt.
Geen nieuws over mijn Santa Clara, ik sta nog steeds fier aan kop.
Tis pas het eerste seizoen, dus nee.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Heb je al concurrentie van Atletico?![]()
Ik ga die game weer oppakken
Veel moeten aankopen of al je huurlingen kunnen behouden?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Draai met Bari in de middenmoot mee (plek 9-10) in mijn eerste seizoen Serie A
Paar (goedkope) aankopen gedaan (8M totaal, voor 4M verkocht), heb geen huurlingen meer.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Veel moeten aankopen of al je huurlingen kunnen behouden?
Bij mij zit hij op de bank bij Chelsea. Heb hem voor iets van 20 miljoen verkocht, en is nu iets van 13,5 miljoen waardquote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fabian Delph moet je niet verkopenWordt echt een held
Ouchquote:Op zondag 19 juli 2009 21:07 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Godver..en ik had al zo'n pleurishekel aan dat team
Normaal scoort Martins toch meer, of is ie nu niet meer zo goed?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef captain.lefteye het volgende:
Eerste seizoen met Newcastle United net afgerond. En in stijl: FA Cup gewonnen!
Ik vind het bijzonderder dat Buonanotte 44 wedstrijden heeft gespeeld. Normaal is die jongen bij mij altijd om de 3 weken geblesseerd.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Normaal scoort Martins toch meer, of is ie nu niet meer zo goed?
Ik denk dat ze gewoon wachten tot 1 september, aangezien de database die je vandaag maakt morgen alweer outdated is.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:08 schreef denthemen het volgende:
Is er eigenlijk een database die redelijk up to date is mbt transfers e.d. van de laatste weken?
Hier: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=24397 of ergens in de buurt..quote:Op zondag 19 juli 2009 22:08 schreef denthemen het volgende:
Is er eigenlijk een database die redelijk up to date is mbt transfers e.d. van de laatste weken?
Dat soort dingen gebeuren idd wel vaker in FM. Beetje jammer.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:11 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en wat een pleurishonden. Wel 6.37miljoen + 20% profit accepteren voor Irineu, maar hetzelfde bod van mij rejecten
Gebeurd echt zo vaak idd.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:11 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en wat een pleurishonden. Wel 6.37miljoen + 20% profit accepteren voor Irineu, maar hetzelfde bod van mij rejecten
Mensen die een beetje aanmodderen in de Liga Vitalis.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij viel me inderdaad een beetje tegen. Aan de andere kant, hij is dan ook 2e spits achter achter Owen en heeft dus vooral de bank warm gehouden.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Normaal scoort Martins toch meer, of is ie nu niet meer zo goed?
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mensen die een beetje aanmodderen in de Liga Vitalis.![]()
.
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben daar allang mee gestopt, ik ben nu met Leeds![]()
Dat knuddeteam van Atletico (ananas) krijg ik nooit meer aan de praat vrees ik
Daar ben je al minstens 5 uur mee gestopt iddquote:Op zondag 19 juli 2009 18:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Gewoon de reactietijd op Next Week zetten, dan wordt het wel geaccepteerd.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:19 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Gebeurd echt zo vaak idd.
Doen ze je een aanbod om een speler te kopen, bied je er op wordt het afgekeurd wegens veel intresse.
Vervolgens zie je 20x hetzelfde bod wel geaccepteerd zien worden bij andere clubs
Serieus ja? Zal het eens proberen, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon de reactietijd op Next Week zetten, dan wordt het wel geaccepteerd.
Ze zeggen ook dat ze de tijd te kort vinden en even willen wachten met het maken van een beslissing. Lijkt me dus vrij logischquote:Op zondag 19 juli 2009 23:59 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Serieus ja? Zal het eens proberen, bedankt voor de tip!
Ik wil altijd meteen dezelfde dag het antwoord weten
Beckham? In welk jaar zit je?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:03 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Selectie waar ik nu zevende mee sta in de PL. Verwachting is twintigste plaats, dus gaat best aardig.
Ben nu op 1 februari 2011. David Beckham is bijna 37 en ga zijn contract niet verlengen. Hij is overigens al bij de club vanaf de zomer van 2009, gewoon voor 4,2 miljoen euro opgepikt bij Los Angeles Galaxy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |