quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:42 schreef BruggiKeane het volgende:
Ahhh balen joh, is je 1e seizoen in de PL toch? Toch goed resultaat![]()
Wel zuur overigens dat je met een 7e plek geen europees voetbal hebt, ik had het wel omdat de League en FA Cup gewonnen werd door een club uit de top 6.....
Jij zegt een post eerder dat het überhaupt niet gebeurd, ik weerleg dat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar Keirrison is gewoon een bekend talent in Brazilië, speelt bij een grote club... Het is niet zo dat Barca die via FM op het spoor gekomen hebben, die club is groot genoeg voor een of meerdere scouts in Z-Amerika.
Asenjo is gewoon Spaans jeugdinternational en speelt in de PD, is in Spanje daarom veel bekender vanwege zijn echte prestaties dan van zijn potential in FM...
Het is zo voorbarig overal FM bij te betrekkenAlleen Everton heeft het idd eens toegegeven, maar dan moet je niet gaan denken dat ze van elke speler eerst zijn potential gaan bekijken in FM
Sterkte!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef J.Herrer het volgende:
CL finale gemist door een goal van Juventus in de verlenging
Waarschijnlijk toch een extra plek. Of Fairplay?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Huh snap er ff niks van?
Nu doe ik volgens t spel -wel- mee in de UEFA Cup? Geen idee hoe dat komt, maar dat kijk ik morgen wel ff na, nu wordt t tijd voor slapie gaan
Denk fairplay jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch een extra plek. Of Fairplay?
Dan moet je een melding hebben gehad, of nog krijgen. Misschien overheen gelezenquote:
Moet ik dan gemist hebben. Ik zag echter plotseling een loting van de europa league team van Leeds versus oostblokteamquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Dan moet je een melding hebben gehad, of nog krijgen. Misschien overheen gelezen
Ik overwinter dus al zeker, na 4 wedstrijden.
Heb nu 20 miljoen in kas, waarvan ik een topper wil halen naast Polenta in de verdediging.
Enigste nadeel wat je op gaat breken denk ik, is de werkvergunningen. Die krijg je niet zomaar in de Engelse competitie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:31 schreef jeroen1976 het volgende:
Alle spelers bekeken en ze hebben een goede spelersgroep, dus versterking hoef ik eigenlijk niet te halen op dit moment. Wel even kijken of ik wat talentjes die ik bij m'n vorige club gescout heb kan halen. De Engelse competitie spreekt menig jong talentje meer aan dan de Columbiaanse competitie dus hopelijk komen er een paar!
Misschien iets verdedigender/compacter gaan spelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Heb zojuist de home & away form bekeken.
In thuiswedstrijden sta ik 5e en in uitwedstrijden 21ste![]()
Wat zou ik daar aan kunnen doen? Zo streng ben ik niet in m'n teambesprekingen volgens mij.
Kwart over twee 's nachts. We hebben een die hardquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:14 schreef kweek89 het volgende:
JAAAAAA na 2 wedstrijden staan we 4-3 tegen Tienen, uit met 3-1 gewonnen!!!!! finale van belgische 3B competitie, ik ben 3e geeindigt en win nu promotie na 4 seizoenen in 3B te hebben gezeten!
een aardig team, er zit geld bij het bestuur dus dat komt goed! veel spelers die te min zijn of waar ik 10k voor kon krijgen zijn weg. ik moet nog heel wat inkopen doen en mn hele team moet geprofessionaliseerd worden maar dat komt wel goed!
ben echt super gelukkig! Kelmis, leuk teampje
Ik verlies elke uitwedstrijdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:15 schreef J.Herrer het volgende:
Was ik al 38 wedstrijden ongeslagen, moet ik uit bij VVV... verlies ik 1-0
Hoe speel je in die uitwedstrijden dan? Ik zou, als ik constant verloor in uitwedstrijden, vol op de counter gaan spelen en een zeer defensieve opstelling neerzetten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:50 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik verlies elke uitwedstrijd
Als ik in uitwedstrijden maar de helft meer punten haal stond ik gewoon bovenaan. Op basis van thuiswedstrijden sta ik nu 4e. Op basis van uitwedstrijden 21ste.
Ik speel in beide gevallen met 4-2-3-1. Thuis aanvallend en uit neutraal. Wel met de counter en redelijk direct spel ingesteld. Tegen de bovenste ploegen speel ik uit meestal wel echt defensief.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:58 schreef Happel het volgende:
Hoe speel je in die uitwedstrijden dan? Ik zou, als ik constant verloor in uitwedstrijden, vol op de counter gaan spelen en een zeer defensieve opstelling neerzetten.
Afhankelijk van de tegenstander, maar bij uitwedstrijden zeg ik zelden dat ik een overwinning eis. Meestal gewoon 'you can win' of 'voor de supporters'quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat zeg je dan aan het begin van de wedstrijd?
Ok, dat is wel raar. Maar in uitwedstrijden tegen lagere ploegen kan je toch makkelijk een overwinning eisen? Gewoon even de odds checken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:12 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Afhankelijk van de tegenstander, maar bij uitwedstrijden zeg ik zelden dat ik een overwinning eis. Meestal gewoon 'you can win' of 'voor de supporters'
In de rust wil ik bij uitwedstrijden nog wel eens kwaad worden, maar dat helpt ook prima. Meestal gaan ze dan echt een stuk beter voetballen, alleen wil dat niet zeggen dat ik de achterstand ook nog ongedaan krijg.
Ik geloof dat je zoiets kan bekijken bij de stand.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zie trouwens wel dat die home en away form op basis van de laatste 5 wedstrijden is. Kan je ergens ook de statistieken van het hele seizoen zien?
Niet dat ik geen uitwedstrijd-probleem heb, maar 21ste zal ik ook weer niet zijn dan.
Ja, daar heb je wel een punt. Ik heb de odds alleen wel erg vaak tegen me. Ploegen rondom de degradatieplaatsen worden vaak nog gezien als favoriet, terwijl ik vorig jaar 7e en nu 6e sta. De media-prediction is ook nog altijd een 18e plaats.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ok, dat is wel raar. Maar in uitwedstrijden tegen lagere ploegen kan je toch makkelijk een overwinning eisen? Gewoon even de odds checken.
Klopt, thx!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik geloof dat je zoiets kan bekijken bij de stand.
En ook zo goed dat je zelf maar met 3-2 wint...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:11 schreef BertMaalderink het volgende:
Wel stoer dat je zelfs je jeugdelftal zo goed maakt dat ze allerlei eredivisieploegen kunnen verslaan
Scoutenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:16 schreef BertMaalderink het volgende:
Wtf doet mijn scout in San Marino?
Of J.Herrer is zo slechtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
En ook zo goed dat je zelf maar met 3-2 wint...
Ik heb t nog nooit gedaan. Ik ga echt mn leven niet verspillen door naar -1- specifiek bolletje te kijken op t schermquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik vraag me af of dat wedstrijden bezoeken als bondscoach nu echt van toegevoegde waarde is.
Voor mijn gevoel is het lezen van progressie van individuele spelers en teams voldoende om een goed draaiend team neer te zetten. Iemand hier meer ervaring mee?
Ik heb het net geprobeerd, maar het is inderdaad echt het saaist ooitquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb t nog nooit gedaan. Ik ga echt mn leven niet verspillen door naar -1- specifiek bolletje te kijken op t scherm
11 bolletjes daarentegen...
Hoezo? Lijkt mij echt helemaal niets. Misschien net als Guus Hiddink zo er tussen door doen oke, maar enkel alleen bondscoach in FM?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het net geprobeerd, maar het is inderdaad echt het saaist ooit![]()
Buiten dat vind ik het bondscoach zijn opzich wel heel leuk in elkaar zitten.
Ik zit nu in de kwalificatie richting het WK en da's best spannend. Oké, het bezoeken van wedstrijden is overdreven, daar doe ik ook niet aan, maar het kwalificeren en talent een kans geven in oefenwedstrijden enzo. Ik ben positief verrast.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:37 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Hoezo? Lijkt mij echt helemaal niets. Misschien net als Guus Hiddink zo er tussen door doen oke, maar enkel alleen bondscoach in FM?
Oefenduels doe ik altijd tegen Amerikaans Samoa, lekker er op los scoren!quote:Op zondag 26 juli 2009 03:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit nu in de kwalificatie richting het WK en da's best spannend. Oké, het bezoeken van wedstrijden is overdreven, daar doe ik ook niet aan, maar het kwalificeren en talent een kans geven in oefenwedstrijden enzo. Ik ben positief verrast.
Voor een verdediger is ie wel slechtquote:Op zondag 26 juli 2009 14:42 schreef J.Herrer het volgende:
1 van 18 dan
[ afbeelding ]
Hier verwacht ik veel van trouwens, hij wordt gezien als de nieuwe Toni en volgens mijn scout wordt het een 7-sterren speler
Gebeurt wel eens vakerquote:Op zondag 26 juli 2009 16:42 schreef Buitendam het volgende:
Komt het vaker voor dat je rechtstreeks uit een corner scoort? Ik zit hier met open mond te gapen, want dit heb ik nog niet meegemaakt. Hij jankt hem met een banaanschot in de verre hoek
Gefeliciteerdquote:Op zondag 26 juli 2009 19:43 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
De 3e titel op rij is binnen![]()
. De degradanten zijn wel grappig
.
Manager » Managernaam » Banen » (linksonder) Advertentie plaatsenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:49 schreef heiden6 het volgende:
Weet iemand hier me te vertellen hoe ik ook alweer een advertentie zet voor nieuw personeel?
Correctie. Ik kan niet alleen een gooi doen naar het kampioenschap. Maar na een algehele verandering van spelersgroep + een ingreep in de tactiek ben ik gewoon de ploeg om te verslaan. Na 11 wedstrijden heb ik gewoon 30 punten op de klok staanquote:Op zondag 26 juli 2009 17:01 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Na mn overname + het gunstige verkoop van een aantal van mn oorspronkelijke talenten had ik genoeg geld en is er echt -niks- meer over van het oorspronkelijke Leeds, maar ik heb wel in mijn ogen een selectie bij elkaar die een gooi kan doen naar het kampioenschap in de PL
En op welke manier is dat leuk?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Een nieuwe game begonnen met Crewe Alexandra :
[ afbeelding ]
Flink aan het cheaten en beschik nu over een kapitaal van 510 miljoen. Speel nu nog in CC Championship maar naar verwachting aan het einde van dit seizoen PL
Gewoon soms vind ik dat leuk. Ik heb ook een andere game waar ik in 2017 ben en wel gewoon eerlijk heb gespeeld.quote:
Stoer jôhquote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[ afbeelding ]
Flink aan het cheaten en beschik nu over een kapitaal van 510 miljoen. Speel nu nog in CC Championship maar naar verwachting aan het einde van dit seizoen PL
waarom heb je niet meteen ff de editor gebruikt om alle europese topspelers in 1 team te gooien?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:12 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Gewoon soms vind ik dat leuk. Ik heb ook een andere game waar ik in 2017 ben en wel gewoon eerlijk heb gespeeld.
Neh , gewoon beetje klieren met veelsteveel geldquote:Op zondag 26 juli 2009 23:16 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
waarom heb je niet meteen ff de editor gebruikt om alle europese topspelers in 1 team te gooien?
Real Madrid heeft 500 m budget .... Jij zet de poppetjes neer en koopt spelers ja/nee. Jij doet het dus wel degelijkquote:Op zondag 26 juli 2009 23:32 schreef Scorpie het volgende:
Serieus, waarom zou je dat doen. Alsof je zelf iets gedaan hebt aan de goeie resultaten die je dan neerzet.
En wat heb je daar aan?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, daar is het inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Manager » Managernaam » Banen » (linksonder) Advertentie plaatsen
Dude serieusquote:Op zondag 26 juli 2009 23:48 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En wat heb je daar aan?![]()
Je kan jezelf wel een kapitaal geven, maar qua reputatie kom je toch gewoon uit op matige spelers
Had je beter Wonderkids Utd database kunnen downloaden
Ja dus?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:13 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Dude serieus![]()
Het is een spel . Een spel met virtuele spelers en virtuele geldstromen met virtuele resultaten. Wat je bereikt of wat je doet is ten alle tijden complete bullshit en a waste of time in the end. Ik kan ook doen blabla kijk wat geweldig allemaal en doen alsof ik eerlijk speel en een held ben. Laat mij gewoon lekker een beetje kutten ter ontspanning ok?
Spelers moeten 75% van de A-interlands van hun land in de afgelopen 3 jaar hebben gespeeld, willen ze een vergunning krijgen.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:17 schreef Eddie-Vedder het volgende:
OT Hoe is het eigenlijk geregeld met het aantrekken van spelers in Engeland van buiten de EU en de afgifte van werkvergunningen? Worden er per club in een bepaalde periode gewoon een beperkt aantal vergunningen afgegeven of kun je door in contracten bepaalde dingen te laten vastleggen ook invloed uitoefenen op het feit of spelers ja/nee een vergunning krijgen?
Als het je allemaal niks boeit hou in het vervolg dan ook gewoon je belerend bullshit voor je jankerdquote:Op maandag 27 juli 2009 00:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat jij verder doet kan mij aan m'n reet roesten
Ok helderquote:Op maandag 27 juli 2009 00:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Spelers moeten 75% van de A-interlands van hun land in de afgelopen 3 jaar hebben gespeeld, willen ze een vergunning krijgen.
Wat een zielig hoopje stront bent jij zegquote:Op maandag 27 juli 2009 00:28 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Als het je allemaal niks boeit hou in het vervolg dan ook gewoon je belerend bullshit voor je jankerd
Nee je stelt geen normale vraag je loopt te janken als een of andere huilbaby die zijn zin niet krijgt. Het boeit je niet? Prima , maar kom niet dom lullen tegen me dan en kanker gewoon op met je "wijsheden" kankerkneusquote:Op maandag 27 juli 2009 00:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat een zielig hoopje stront bent jij zeg
Ik stel gewoon een normale vraag en jij gaat een beetje lopen flamentief dan gewoon zelf op ofzo
-edit-quote:Op maandag 27 juli 2009 00:30 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Ok helder![]()
. Gelden voor spelers die binnen Europa opgeleid zijn , maar nog geen paspoort hebben dan dezelfde regels? Bijvoorbeeld een transfer van een jonge Braziliaan van Bayern naar Man utd?
Het is goed met jequote:Op maandag 27 juli 2009 00:37 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Nee je stelt geen normale vraag je loopt te janken als een of andere huilbaby die zijn zin niet krijgt. Het boeit je niet? Prima , maar kom niet dom lullen tegen me dan en kanker gewoon op met je "wijsheden" kankerkneus
Dat je cheat oke, maar dit....quote:Op maandag 27 juli 2009 00:37 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Nee je stelt geen normale vraag je loopt te janken als een of andere huilbaby die zijn zin niet krijgt. Het boeit je niet? Prima , maar kom niet dom lullen tegen me dan.
Eens,... relax mensen. Dit woordgebruik is niet nodig.quote:
Vast wel . En weet ik het ook van 2... Verder zeg ik nergens dat ik er trots op ben. Maar die gast begon met uit het niets roepen dat ik een "zak stront ben" en maar "op moet tyfen" dan houdt de fatsoenlijke dialoog een beetje op.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:54 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Dat je cheat oke, maar dit....![]()
Wel fair dat je toegeeft dat je cheat overigens. Zullen vast wel vogels tussen zitten die cheaten maar pronken met hun succes. Maar goed, daar heb je alleen je eigen maar mee
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:58 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Maar die gast begon met uit het niets roepen dat ik een "zak stront ben" en maar "op moet tyfen" dan houdt de fatsoenlijke dialoog een beetje op.
Nee dat blijkt wel....quote:Op maandag 27 juli 2009 01:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij mij toch echt uit het niets voor jankerd uit te maken omdat ik je gewoon een vraag stelde en noemde je me vervolgens ook nog een k-kneus
Maar goed, ik maak me er verder ook niet druk over
Dit is wel een hip LL-topic geworden ineens.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:29 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Lees gewoon ff over Eddie-Vedder's posts heen en laten we weer gezellig daadwerkelijk wat bereiken met onze Lower League teams
quote:Op maandag 27 juli 2009 07:32 schreef remlof het volgende:
Eddie-Vedder, kloon van gebande, prullenbak.
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 27 juli 2009 12:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik zal vanavond eens een update posten van mijn Heerenveen game in 2013, ik begin nu echt op stoom te komen, zowel competitief als europees.
Doe maar welquote:Op maandag 27 juli 2009 14:48 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vraag me wel af of ik wel zo nodig naar de Premier League moet promoveren dit jaar. Ik kan m'n spelers gemiddeld een salaris bieden van rond de 6.000 euro. Terwijl de gehele top uit de championship met bedragen van 40.000 smijt voor hun spelers. Kan je nagaan als ik straks PL speel.
Uiteraard ga ik er wel vol voor, maar als het niet lukt is het geen ramp.
Ja, gebeurde bij mij ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:26 schreef BertMaalderink het volgende:
Overigens werd mijn vorige samenwerking met Bolton verbroken toen we in dezelfde league kwamen. Gaat dat ook gebeuren als ik straks in de PL terecht kom? M'n huidige parentclub is nameljk Liverpool en die bevalt goed
Kreeg je een buitenlandse club er voor terug?quote:
Nu ben ik ook nieuwsgierig, hoe speel je nu dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:31 schreef BertMaalderink het volgende:
Komend seizoen maar gewoon weer een simpele 4-4-2.
Rodney wordt vrijwel altijd wel een wereldtopper jaquote:Op maandag 27 juli 2009 17:18 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ok, pas de eerste keer dat ik m zo lang heb behouden, maar wat is de 20-jarige Rodney Sneijder een HELD![]()
Toen ik m kocht had ie net iets te laag niveau voor de Coca Cola League 1, waar ik toen inzat...gaandeweg het seizoen was ie basismateriaal geworden....Meegegroeid naar Championship-niveau...en nu is hij meer dan Premier League niveau.
Hij is bijna even goed als zn 27-jarige 'grote'() broer
4-2-3-1quote:Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nu ben ik ook nieuwsgierig, hoe speel je nu dan?
Je gaat wel snelquote:Op maandag 27 juli 2009 20:41 schreef J.Herrer het volgende:
En CL nummer 2![]()
[ afbeelding ]
Valt me wel op wanneer je hem eens heb gewonnen dat het ineens veel makkelijker gaat
't Zelfde hierquote:Op maandag 27 juli 2009 20:26 schreef Mr-Sander het volgende:
Na het lezen van dit topic ga ik weer proberen mijn verslaving terug te krijgen van dit heerlijke spelletje
Belgisch?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:08 schreef Vilano het volgende:
't Zelfde hier
Ik ben net een nieuw spel begonnen met FC Girona. Hun prognose is laatste worden in de Liga Adelante. Hopelijk kan ik hen naar de Spaanse top brengen en wordt het terug een leuk spel
Bij mij speelt hij nu bij RBCquote:Op maandag 27 juli 2009 17:52 schreef J.Herrer het volgende:
Rodney wordt vrijwel altijd wel een wereldtopper ja
Ik zou voor 1 gaan, maar dat is vooral omdat hij links is en ik heb niet graag een rechtspoot op de linkerflank en hij is sneller en snelle wingers zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef J.Herrer het volgende:
Ik wil nog een speler aantrekken, welke zouden jullie mij aanraden? Ze komen beiden in aanmerking voor 1 positie (aml). Allebei is geen optie
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |