abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71269602
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:42 schreef BruggiKeane het volgende:
Ahhh balen joh, is je 1e seizoen in de PL toch? Toch goed resultaat
Wel zuur overigens dat je met een 7e plek geen europees voetbal hebt, ik had het wel omdat de League en FA Cup gewonnen werd door een club uit de top 6.....

Ja het is mn eerste seizoen PL...dus qua resultaat hoor je me echt niet klagen, Leeds mag blij zijn met die 7e plek.

Maar als je zo dichtbij dat Europees voetbal zit, en je loopt het mis op zo'n manier, dan baal je wel ff
heb ook letterlijk zitten vloeken tegen mn laptop

T eerste wat ik vervolgens heb gedaan is Enoh op de transferlijst gemikt. Ik heb een fors transferbudget dankzij de overname en Leeds heeft ambities. Wat ik momenteel mis is een captain, een leider...dat zal een middenvelder moeten worden...mentaal een beer. Ik zit met een schuin oog naar Flamini te kijken, die door AC op de transferlijst is gezet. Kijken of ik daar aan kan voldoen.

Talenten heb ik genoeg, wat ik nu nodig heb zijn enkele namen die er direct staan. (mn oudste speler momenteel is 24, gemiddelde leeftijd is 20 )

Ik heb t geld, en de ambities...mn hele reserves en jeugd zijn omgegooid, daar zal ik in de toekomst uit kunnen putten, en momenteel heb ik interesse in de volgende namen:

Flamini
Miguel Veloso
Azpilicueta (of zo iets )
Micah Richards

Relatief forse namen, maar die relatief lage waardes hebben in mijn game vergeleken met vorige games die ik heb gedaan. Veloso heeft zelfs amper gespeeld bij Sporting ( ), Micah Richards is unhappy bij City, Azpilicueta heeft een min release van 12 miljoen, en Flamini is 15 waard, maar staat op de transferlijst en wil -echt- weg bij AC.

Ambitieus misschien, maar niet onmogelijk. Volgend jaar -eis- ik Europees voetbal van mezelf.

Oh -> en de bekers zijn gewonnen door respectievelijk Man Utd en Arsenal...dus maybe is in mijn game Engeland een ticket kwijtgeraakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2009 23:50:59 ]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:11:19 #152
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71270463
Ziet er goed uit. Europees moet je wel gaan lukken. Mijn 1e jaar was puur overleven, uiteindelijk 12e geindigt en mijn 2e jaar dus op het nippertje geplaatst voor UEFA Cup. Nu doe ik mee voor het kampioensschap.

Engeland staat bij mij zwaar bovenaan. Arsenal had de CL gewonnen geloof ik, Tottenham en Aston Villa beiden een UEFA Cup.
pi_71270733
Huh snap er ff niks van?

Nu doe ik volgens t spel -wel- mee in de UEFA Cup? Geen idee hoe dat komt, maar dat kijk ik morgen wel ff na, nu wordt t tijd voor slapie gaan

*edit* moest toch nog -1- keer op next drukken

Enoh verkast naar Birmingham, voor 9.25 miljoen. Als vervanging heb ik de 16.25 miljoen kostende Flamini aan weten te trekken

Nu maar hopen dat hij de leider kan zijn die ik hoop dat hij kan zijn

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2009 00:22:38 ]
pi_71271680

moet nog tegen de no.6 uit, thuis tegen no7, uit tegen no4, thuis tegen nummer 8 en uit als laatste tegen de no.10

ik voorzie een dipje...
you might aswell do the white line
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:48:06 #155
185115 Juk
Misschien
pi_71271714
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Maar Keirrison is gewoon een bekend talent in Brazilië, speelt bij een grote club... Het is niet zo dat Barca die via FM op het spoor gekomen hebben, die club is groot genoeg voor een of meerdere scouts in Z-Amerika.

Asenjo is gewoon Spaans jeugdinternational en speelt in de PD, is in Spanje daarom veel bekender vanwege zijn echte prestaties dan van zijn potential in FM...

Het is zo voorbarig overal FM bij te betrekken Alleen Everton heeft het idd eens toegegeven, maar dan moet je niet gaan denken dat ze van elke speler eerst zijn potential gaan bekijken in FM
Jij zegt een post eerder dat het überhaupt niet gebeurd, ik weerleg dat.
Ik wil ook niet suggereren dat het in dit geval zo is, maar er zijn blijkbaar wel clubs die er naar kijken. En waarom ook niet. De afgelopen jaren heeft FM behoorlijk wat sterren "voorspelt".

Dat ik in dit geval de link leg is puur omdat ik hem alleen ken als supertalent uit FM. Dat hij dan een transfer naar Barça maakt is gewoon grappig.
The only thing I fear is my MoM
pi_71273851
Ok, deze vond ik toch ook wel het delen waard
pi_71276045
Whoppa -> Gareth Bale op een free transfer opgepikt
pi_71277750
Sta nog steeds 10e. 1 punt achter RBC. Het gaat boven verwachting, had namelijk verwacht dat ik het echt moeilijk ging krijgen om boven plaats 17 te komen.
Maar ik doe zelfs mee om een plaats in de play-offs.

En de overwinningen op kleinere tegenstanders worden afgewisseld met nederlagen tegen de toppers(heb van VVV en RKC verloren). En afentoe een gelijkspel/nederlaag tegen een concurent..

Maar ik ben niet ontevreden.. Het is alleen afwachten hoe het volgend jaar gaat want heb 3 of 4 huurlingen in de basis en Serhat die naar Groningen vertrekt.
Maar ga tijdens de zomerstop weer gewoon wat huurspelerverzoeken versturen, en kijken of ik nog een mazzeltje kan hebben in de vorm van een gratis speler..
pi_71279698
Heb mijn 2e seizoen met Bari (en eerste seizoen in de Serie A) afgerond met een redelijke 10e plaats. Echt veel geld voor serieuze versterkingen was er niet, dat moest dus vooral worden gegenereerd uit verkoop van reserves. Op zich ook prima voor de salarishuishouding, maar voor mijn gevoel stond er hierdoor geen A-waardige selectie op de been. Opvallend was dat ik mijn spits(en) nooit echt aan het scoren kreeg. Volgend seizoen ga ik het proberen met een nieuwe tactiek.

Een overzicht van de transfers, selectie en eindstand in de competitie:

Van de transfervrije spelers is eigenlijk niemand geinteresseerd in mijn cluppie. Tot nu toe heb ik alleen Pellegrino, ervaren verdediger van Atalanta, aangetrokken als stand-in voor de verdediging.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71281807
Ik krijg mijn spitsen ook al een jaar of drie niet echt aan het scoren. De meeste doelpunten komen juist van mijn aanvallende middenvelders. Held Stephen Gerrard (wat een naam ) scoorde er vorig seizoen 15 in de Championship als mid-mid. Mijn spitsen kwamen nog niet boven de 10. Gerrard is overigens alweer verkocht.

Ik heb dit seizoen gezocht naar een echte topspits (in de categorie vergane Premier League spitsen) maar elke striker van een beetje kwaliteit stelt te hoge transfereisen. Nu heb ik een talent van Stoke City overgenomen, die het redelijk doet. Ga vanmiddag weer eens verder

York staat overigens 7e. Net als vorig seizoen. Mijn doelstelling naar het bestuur toe is de top half. Maar zelf wil ik gewoon play-offs halen. De media prediction is 17e ofzo. Ik word onderschat
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:03:14 #161
168255 J.Herrer
pi_71282797
Ik ben een beetje die winnende flow kwijt geraakt bij Heerenveen. Veel spelers zijn er vertrokken en daar zijn nieuwe spelers voor terug gekomen die nog aan het team moeten wennen. Speel ik de ene week Man Utd nog in eigen huis met 3-0 weg, de andere week verlies ik van RBC
Zo heb ik het kampioenschap min of meer aan Ajax weggegeven

Om toch nog iets positiefs te noemen: van der Vaart bij Heerenveen ( ) en ik sta in de halve finale CL
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:35:08 #162
168255 J.Herrer
pi_71284121
CL finale gemist door een goal van Juventus in de verlenging
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:25:52 #163
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71286216
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef J.Herrer het volgende:
CL finale gemist door een goal van Juventus in de verlenging
Sterkte!

Mijn Fiorentina-game gaat van een leiendakje waardoor er bijna geen uitdaging meer zit.. Denk dat ik nu echt een nieuwe game start..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:35:52 #164
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71286575
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Huh snap er ff niks van?

Nu doe ik volgens t spel -wel- mee in de UEFA Cup? Geen idee hoe dat komt, maar dat kijk ik morgen wel ff na, nu wordt t tijd voor slapie gaan
Waarschijnlijk toch een extra plek. Of Fairplay?
pi_71286760
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Waarschijnlijk toch een extra plek. Of Fairplay?
Denk fairplay ja Ik klaag niet.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:43:10 #166
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71286850
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:

Denk fairplay ja Ik klaag niet.
Dan moet je een melding hebben gehad, of nog krijgen. Misschien overheen gelezen

Ik overwinter dus al zeker, na 4 wedstrijden.
Heb nu 20 miljoen in kas, waarvan ik een topper wil halen naast Polenta in de verdediging.
pi_71286941
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Dan moet je een melding hebben gehad, of nog krijgen. Misschien overheen gelezen

Ik overwinter dus al zeker, na 4 wedstrijden.
Heb nu 20 miljoen in kas, waarvan ik een topper wil halen naast Polenta in de verdediging.
Moet ik dan gemist hebben. Ik zag echter plotseling een loting van de europa league team van Leeds versus oostblokteam (oostblokteam met 0-6 en 6-0 opgerold btw )
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:36:09 #168
168255 J.Herrer
pi_71292452
Ik bied voor de grap 20 miljoen voor Aquino en ze accepteren het ook

Hij heeft ook wel interesse om terug te komen, maar ik wil eigenlijk niet zoveel geld voor hem betalen
Ik kan het geld wel missen plus dat ik een garantie heb dat hij minimaal 30 goals scoort, maar toch..

Ik heb trouwens ook een nieuw stadion
Dat geintje heeft wel 70 miljoen ofzo gekost voor amper 10.000 extra plaatsen, maar omwonenden gingen janken als ze wilden uitbreiden
pi_71293129
Ik heb nu in twee oefenwedstrijden m'n korte passing overgezet op direct passing. Er zit wel meteen een stuk meer agressie achter zo. Nadeel zal zeker wel zijn dat het onzoirgvuldiger is? Ik speel nu tegen amateurploegen, dus nu kom ik overal mee weg.

Overigens win ik die wedstrijden nu wel met 10-0 in plaats van 3-0

[ Bericht 53% gewijzigd door BertMaalderink op 24-07-2009 18:11:43 ]
pi_71295378
Real Madrid is echt geloofwaardig in de game

Kopen ze in Januari mijn linksback voor 32 miljoen, staat ie half mei voor 25,5m op de transferlijst. .
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:05:33 #171
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71296528
Na een half jaar werkloos toegekeken te hebben ben ik aan de slag gegaan bij Farsley Celtic. Speelt in dezelfde competitie als de club waar ik ontslag nam. Benieuwd of ik dit wel aan de praat weet te krijgen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71302653
Heb zojuist de home & away form bekeken.

In thuiswedstrijden sta ik 5e en in uitwedstrijden 21ste
Wat zou ik daar aan kunnen doen? Zo streng ben ik niet in m'n teambesprekingen volgens mij.
pi_71303558
Yay eindelijk zit ik in de Engelse competitie: Swansea City FC wilde mij graag hebben, ze staan halverwege het seizoen op een 11e plaats in League One.

Alle spelers bekeken en ze hebben een goede spelersgroep, dus versterking hoef ik eigenlijk niet te halen op dit moment. Wel even kijken of ik wat talentjes die ik bij m'n vorige club gescout heb kan halen. De Engelse competitie spreekt menig jong talentje meer aan dan de Columbiaanse competitie dus hopelijk komen er een paar!

Eerste wedstrijd met 2-1 gewonnen van Port Vale en daarna met 4-0 gewonnen van Accrington, meteen van plaats 11 naar 6, het zit allemaal dicht op elkaar in de top 15. De wedstrijd tegen Accrington was m'n jaarlijkse Fan Day maar van de 20.000 plaatsen waren er maar 13.000 bezet, voorlopig nog geen uitbereiding nodig dus!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:08:34 #174
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71304736
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:31 schreef jeroen1976 het volgende:
Alle spelers bekeken en ze hebben een goede spelersgroep, dus versterking hoef ik eigenlijk niet te halen op dit moment. Wel even kijken of ik wat talentjes die ik bij m'n vorige club gescout heb kan halen. De Engelse competitie spreekt menig jong talentje meer aan dan de Columbiaanse competitie dus hopelijk komen er een paar!
Enigste nadeel wat je op gaat breken denk ik, is de werkvergunningen. Die krijg je niet zomaar in de Engelse competitie.
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Heb zojuist de home & away form bekeken.

In thuiswedstrijden sta ik 5e en in uitwedstrijden 21ste
Wat zou ik daar aan kunnen doen? Zo streng ben ik niet in m'n teambesprekingen volgens mij.
Misschien iets verdedigender/compacter gaan spelen?

[ Bericht 30% gewijzigd door BruggiKeane op 25-07-2009 00:14:55 ]
pi_71304893
Ik heb overigens het zeer sterke vermoeden dat mijn cuplotingen op basis van alfabet worden afgehandeld

Ik loot écht altijd de volgende ploegen: Barnsley, Burnley, Blackpool en Bradford.

Ik kom helaas nooit ver genoeg om te kijken hoe het verder gaat, maar dit zijn de standaard teams die ik aan het begin van een cuptoernooi krijg. De meeste zie ik nu al voor de tweede keer.
pi_71307021
JAAAAAA na 2 wedstrijden staan we 4-3 tegen Tienen, uit met 3-1 gewonnen!!!!! finale van belgische 3B competitie, ik ben 3e geeindigt en win nu promotie na 4 seizoenen in 3B te hebben gezeten!

een aardig team, er zit geld bij het bestuur dus dat komt goed! veel spelers die te min zijn of waar ik 10k voor kon krijgen zijn weg. ik moet nog heel wat inkopen doen en mn hele team moet geprofessionaliseerd worden maar dat komt wel goed!

ben echt super gelukkig! Kelmis, leuk teampje
pi_71307080
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 02:14 schreef kweek89 het volgende:
JAAAAAA na 2 wedstrijden staan we 4-3 tegen Tienen, uit met 3-1 gewonnen!!!!! finale van belgische 3B competitie, ik ben 3e geeindigt en win nu promotie na 4 seizoenen in 3B te hebben gezeten!

een aardig team, er zit geld bij het bestuur dus dat komt goed! veel spelers die te min zijn of waar ik 10k voor kon krijgen zijn weg. ik moet nog heel wat inkopen doen en mn hele team moet geprofessionaliseerd worden maar dat komt wel goed!

ben echt super gelukkig! Kelmis, leuk teampje
Kwart over twee 's nachts. We hebben een die hard

Gefeliciteerd met de promotie
pi_71307172
haha, ja beetje erg eigenlijk wel, kwam terug van de kroeg en dacht ik speel nog ff een paar wedstrijdjes
pi_71308591
Het min punt van mijn FC Eindhoven seizoen: Dat FC Dordrecht als nummer 11 een periode titel won.. Ik heb namelijk een (overigens schitterende!!) 9e plaats gehaald. En door de play-off plaats van nummer 11 Dordrecht geeft die plaats geen recht op de play-offs. Maar al met al ben ik meer dan tevreden, de prognose is 17e en ik eindig 9e!

In 1 periode werd ik 2e, en in 1 periode was ik de 2e ploeg zonder periode titel(Dordrecht was 1e en kreeg dus die titel!)

Kijken of ik wat huurlingen kan behouden, of zelfs uitbreiden. En een vervanger voor Serhat Koç zou wel mooi zijn

EDIT: FC Utrecht is in de play-off 2e ronde uitgeschakeld door TOP Oss. Ronde later versloeg TOP Oss VVV-Venlo en zo speelt TOP Oss komend seizoen Eredivisie

[ Bericht 15% gewijzigd door MMUFC op 25-07-2009 10:28:51 ]
  zaterdag 25 juli 2009 @ 11:15:54 #180
168255 J.Herrer
pi_71309939
Was ik al 38 wedstrijden ongeslagen, moet ik uit bij VVV... verlies ik 1-0
  zaterdag 25 juli 2009 @ 11:45:19 #181
168255 J.Herrer
pi_71310434
Bekerfinale: Heerenveen - Jong Heerenveen
pi_71310519
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:15 schreef J.Herrer het volgende:
Was ik al 38 wedstrijden ongeslagen, moet ik uit bij VVV... verlies ik 1-0
Ik verlies elke uitwedstrijd

Als ik in uitwedstrijden maar de helft meer punten haal stond ik gewoon bovenaan. Op basis van thuiswedstrijden sta ik nu 4e. Op basis van uitwedstrijden 21ste.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 11:58:08 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71310650
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:50 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik verlies elke uitwedstrijd

Als ik in uitwedstrijden maar de helft meer punten haal stond ik gewoon bovenaan. Op basis van thuiswedstrijden sta ik nu 4e. Op basis van uitwedstrijden 21ste.
Hoe speel je in die uitwedstrijden dan? Ik zou, als ik constant verloor in uitwedstrijden, vol op de counter gaan spelen en een zeer defensieve opstelling neerzetten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71310818
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:58 schreef Happel het volgende:

Hoe speel je in die uitwedstrijden dan? Ik zou, als ik constant verloor in uitwedstrijden, vol op de counter gaan spelen en een zeer defensieve opstelling neerzetten.
Ik speel in beide gevallen met 4-2-3-1. Thuis aanvallend en uit neutraal. Wel met de counter en redelijk direct spel ingesteld. Tegen de bovenste ploegen speel ik uit meestal wel echt defensief.

Het probleem is dat ze het vaak na een uitbrander in de rust opeens wel kunnen. Vandaar dat ik nog wat geloof had in deze werkwijze. Maar ik denk dat ik het dan toch meer op de verdediging ga gooien.
pi_71310837
Ik quote mezelf
pi_71310863
Wat zeg je dan aan het begin van de wedstrijd?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_71310931
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat zeg je dan aan het begin van de wedstrijd?
Afhankelijk van de tegenstander, maar bij uitwedstrijden zeg ik zelden dat ik een overwinning eis. Meestal gewoon 'you can win' of 'voor de supporters'

In de rust wil ik bij uitwedstrijden nog wel eens kwaad worden, maar dat helpt ook prima. Meestal gaan ze dan echt een stuk beter voetballen, alleen wil dat niet zeggen dat ik de achterstand ook nog ongedaan krijg.
pi_71310966
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:12 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Afhankelijk van de tegenstander, maar bij uitwedstrijden zeg ik zelden dat ik een overwinning eis. Meestal gewoon 'you can win' of 'voor de supporters'

In de rust wil ik bij uitwedstrijden nog wel eens kwaad worden, maar dat helpt ook prima. Meestal gaan ze dan echt een stuk beter voetballen, alleen wil dat niet zeggen dat ik de achterstand ook nog ongedaan krijg.
Ok, dat is wel raar. Maar in uitwedstrijden tegen lagere ploegen kan je toch makkelijk een overwinning eisen? Gewoon even de odds checken.
pi_71310993
Ik zie trouwens wel dat die home en away form op basis van de laatste 5 wedstrijden is. Kan je ergens ook de statistieken van het hele seizoen zien?

Niet dat ik geen uitwedstrijd-probleem heb, maar 21ste zal ik ook weer niet zijn dan.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:16:52 #190
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71311023
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zie trouwens wel dat die home en away form op basis van de laatste 5 wedstrijden is. Kan je ergens ook de statistieken van het hele seizoen zien?

Niet dat ik geen uitwedstrijd-probleem heb, maar 21ste zal ik ook weer niet zijn dan.
Ik geloof dat je zoiets kan bekijken bij de stand.
><(({°>
pi_71311035
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ok, dat is wel raar. Maar in uitwedstrijden tegen lagere ploegen kan je toch makkelijk een overwinning eisen? Gewoon even de odds checken.
Ja, daar heb je wel een punt. Ik heb de odds alleen wel erg vaak tegen me. Ploegen rondom de degradatieplaatsen worden vaak nog gezien als favoriet, terwijl ik vorig jaar 7e en nu 6e sta. De media-prediction is ook nog altijd een 18e plaats.

Misschien presteer ik wel extreem goed met een verschrikkelijk prutsteam
pi_71311041
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:16 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ik geloof dat je zoiets kan bekijken bij de stand.
Klopt, thx!

Home record 7 - 5 - 1
Away reccord 6 - 0 - 7

Thuis speel ik te vaak gelijk, maar uit verlies ik die wedstrijden.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:07:27 #193
168255 J.Herrer
pi_71312055

Ze dragen ook allebei het thuistenue
Dit duel had beter in Heerenveen gespeeld kunnen worden
pi_71312154

Wel stoer dat je zelfs je jeugdelftal zo goed maakt dat ze allerlei eredivisieploegen kunnen verslaan
pi_71312223
Wtf doet mijn scout in San Marino?
pi_71312225
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:11 schreef BertMaalderink het volgende:

Wel stoer dat je zelfs je jeugdelftal zo goed maakt dat ze allerlei eredivisieploegen kunnen verslaan
En ook zo goed dat je zelf maar met 3-2 wint...
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:32:46 #197
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71312590
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:16 schreef BertMaalderink het volgende:
Wtf doet mijn scout in San Marino?
Scouten
pi_71312601
Ben vandaag begonnen met Cambuur, 3 wedstrijden in de 1e divisie gespeeld en 3x werd het 1-1 en alle 3 de keren in de laatste 5 minuten een doelpunt tegen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_71312639
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

En ook zo goed dat je zelf maar met 3-2 wint...
Of J.Herrer is zo slecht

Heb zojuist zitten sleutelen aan m'n tactiek. De eerste wedstrijden zijn veelbelovend. York staat inmiddels 5e na zo'n 30 wedstrijden.
pi_71312700
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:32 schreef BruggiKeane het volgende:

Scouten
Misschien zoekt York nog een postbode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')