quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:42 schreef BruggiKeane het volgende:
Ahhh balen joh, is je 1e seizoen in de PL toch? Toch goed resultaat![]()
Wel zuur overigens dat je met een 7e plek geen europees voetbal hebt, ik had het wel omdat de League en FA Cup gewonnen werd door een club uit de top 6.....
Jij zegt een post eerder dat het überhaupt niet gebeurd, ik weerleg dat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar Keirrison is gewoon een bekend talent in Brazilië, speelt bij een grote club... Het is niet zo dat Barca die via FM op het spoor gekomen hebben, die club is groot genoeg voor een of meerdere scouts in Z-Amerika.
Asenjo is gewoon Spaans jeugdinternational en speelt in de PD, is in Spanje daarom veel bekender vanwege zijn echte prestaties dan van zijn potential in FM...
Het is zo voorbarig overal FM bij te betrekkenAlleen Everton heeft het idd eens toegegeven, maar dan moet je niet gaan denken dat ze van elke speler eerst zijn potential gaan bekijken in FM
Sterkte!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef J.Herrer het volgende:
CL finale gemist door een goal van Juventus in de verlenging
Waarschijnlijk toch een extra plek. Of Fairplay?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Huh snap er ff niks van?
Nu doe ik volgens t spel -wel- mee in de UEFA Cup? Geen idee hoe dat komt, maar dat kijk ik morgen wel ff na, nu wordt t tijd voor slapie gaan
Denk fairplay jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch een extra plek. Of Fairplay?
Dan moet je een melding hebben gehad, of nog krijgen. Misschien overheen gelezenquote:
Moet ik dan gemist hebben. Ik zag echter plotseling een loting van de europa league team van Leeds versus oostblokteamquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Dan moet je een melding hebben gehad, of nog krijgen. Misschien overheen gelezen
Ik overwinter dus al zeker, na 4 wedstrijden.
Heb nu 20 miljoen in kas, waarvan ik een topper wil halen naast Polenta in de verdediging.
Enigste nadeel wat je op gaat breken denk ik, is de werkvergunningen. Die krijg je niet zomaar in de Engelse competitie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:31 schreef jeroen1976 het volgende:
Alle spelers bekeken en ze hebben een goede spelersgroep, dus versterking hoef ik eigenlijk niet te halen op dit moment. Wel even kijken of ik wat talentjes die ik bij m'n vorige club gescout heb kan halen. De Engelse competitie spreekt menig jong talentje meer aan dan de Columbiaanse competitie dus hopelijk komen er een paar!
Misschien iets verdedigender/compacter gaan spelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Heb zojuist de home & away form bekeken.
In thuiswedstrijden sta ik 5e en in uitwedstrijden 21ste![]()
Wat zou ik daar aan kunnen doen? Zo streng ben ik niet in m'n teambesprekingen volgens mij.
Kwart over twee 's nachts. We hebben een die hardquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:14 schreef kweek89 het volgende:
JAAAAAA na 2 wedstrijden staan we 4-3 tegen Tienen, uit met 3-1 gewonnen!!!!! finale van belgische 3B competitie, ik ben 3e geeindigt en win nu promotie na 4 seizoenen in 3B te hebben gezeten!
een aardig team, er zit geld bij het bestuur dus dat komt goed! veel spelers die te min zijn of waar ik 10k voor kon krijgen zijn weg. ik moet nog heel wat inkopen doen en mn hele team moet geprofessionaliseerd worden maar dat komt wel goed!
ben echt super gelukkig! Kelmis, leuk teampje
Ik verlies elke uitwedstrijdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:15 schreef J.Herrer het volgende:
Was ik al 38 wedstrijden ongeslagen, moet ik uit bij VVV... verlies ik 1-0
Hoe speel je in die uitwedstrijden dan? Ik zou, als ik constant verloor in uitwedstrijden, vol op de counter gaan spelen en een zeer defensieve opstelling neerzetten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:50 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik verlies elke uitwedstrijd
Als ik in uitwedstrijden maar de helft meer punten haal stond ik gewoon bovenaan. Op basis van thuiswedstrijden sta ik nu 4e. Op basis van uitwedstrijden 21ste.
Ik speel in beide gevallen met 4-2-3-1. Thuis aanvallend en uit neutraal. Wel met de counter en redelijk direct spel ingesteld. Tegen de bovenste ploegen speel ik uit meestal wel echt defensief.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:58 schreef Happel het volgende:
Hoe speel je in die uitwedstrijden dan? Ik zou, als ik constant verloor in uitwedstrijden, vol op de counter gaan spelen en een zeer defensieve opstelling neerzetten.
Afhankelijk van de tegenstander, maar bij uitwedstrijden zeg ik zelden dat ik een overwinning eis. Meestal gewoon 'you can win' of 'voor de supporters'quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat zeg je dan aan het begin van de wedstrijd?
Ok, dat is wel raar. Maar in uitwedstrijden tegen lagere ploegen kan je toch makkelijk een overwinning eisen? Gewoon even de odds checken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:12 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Afhankelijk van de tegenstander, maar bij uitwedstrijden zeg ik zelden dat ik een overwinning eis. Meestal gewoon 'you can win' of 'voor de supporters'
In de rust wil ik bij uitwedstrijden nog wel eens kwaad worden, maar dat helpt ook prima. Meestal gaan ze dan echt een stuk beter voetballen, alleen wil dat niet zeggen dat ik de achterstand ook nog ongedaan krijg.
Ik geloof dat je zoiets kan bekijken bij de stand.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zie trouwens wel dat die home en away form op basis van de laatste 5 wedstrijden is. Kan je ergens ook de statistieken van het hele seizoen zien?
Niet dat ik geen uitwedstrijd-probleem heb, maar 21ste zal ik ook weer niet zijn dan.
Ja, daar heb je wel een punt. Ik heb de odds alleen wel erg vaak tegen me. Ploegen rondom de degradatieplaatsen worden vaak nog gezien als favoriet, terwijl ik vorig jaar 7e en nu 6e sta. De media-prediction is ook nog altijd een 18e plaats.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ok, dat is wel raar. Maar in uitwedstrijden tegen lagere ploegen kan je toch makkelijk een overwinning eisen? Gewoon even de odds checken.
Klopt, thx!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik geloof dat je zoiets kan bekijken bij de stand.
En ook zo goed dat je zelf maar met 3-2 wint...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:11 schreef BertMaalderink het volgende:
Wel stoer dat je zelfs je jeugdelftal zo goed maakt dat ze allerlei eredivisieploegen kunnen verslaan
Scoutenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:16 schreef BertMaalderink het volgende:
Wtf doet mijn scout in San Marino?
Of J.Herrer is zo slechtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
En ook zo goed dat je zelf maar met 3-2 wint...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |