abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71169553
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat het spel nogal achter loopt bij de ontwikkeling van de club. Nog steeds ben ik overal de underdog (terwijl ik al een heel seizoen 10e sta), mijn spelers zijn stukken goedkoper dan mindere collega's van andere teams, enzovoort.

Nu is Jules Reimerink gevleid door de interesse van Burnley, dat 13 plaatsen onder me staat en keihard gaat degraderen
Er zijn ook in het echt nog steeds spelers die naar een lager geklasseerde club willen. Zie Cisse die naar Twente kon, maar voor Feyenoord koos.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 07:58:20 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71169934
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat het spel nogal achter loopt bij de ontwikkeling van de club. Nog steeds ben ik overal de underdog (terwijl ik al een heel seizoen 10e sta), mijn spelers zijn stukken goedkoper dan mindere collega's van andere teams, enzovoort.

Nu is Jules Reimerink gevleid door de interesse van Burnley, dat 13 plaatsen onder me staat en keihard gaat degraderen
Heel herkenbaar, heb ik met QPR ook.

Marquinhos wilde naar een grotere club, vertrok naar Newcastle United en degradeerde. Met flinke winst heb ik heb toen weer terug kunnen kopen. Afgelopen seizoen achtste geworden, nu sta ik weer achtste.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71169993
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 07:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

. Afgelopen seizoen achtste geworden, nu sta ik weer achtste.
Je bent iig stabiel
pi_71171143
Met Hartlepool United uitgeschakeld in de FA Cup
Had de 4e ronde gehaald met onder andere een 1-0 overwinning op Carlisle(waar ik 3 dagen eerder nog met 1-0 van verloor).

De loting van de 4e ronde bracht wel wat ik een beetje gehoopt had. Ik hoopte of op een League One/League Two club, en anders een topclub, en dan voornamelijk Liverpool of Manchester United(het liefst uit, ivm gedeelde financien in de beker).
Het werd een thuisduel tegen Liverpool. Die werd met 0-3 verloren, maar het leverde me wel ongeveer 85000 aan gate receipts op. Totaal 170k maar dat wordt als het goed is verdeeld over de 2 clubs..

En aangezien alle beetjes helpen.. want ik moet iedere maand 85000 euro aan lening terugbetalen..

Competitie sta ik nu rond de 14e plaats.. wat wat mij betreft acceptabel is. Mijn doel was namelijk om in 1e instantie degradatie te ontlopen. Iig een aantal belangrijke spelers, zoals Joel Porter, ook voor volgend seizoen bij laten tekenen!
pi_71176694
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 05:15 schreef Bow het volgende:

[..]

Er zijn ook in het echt nog steeds spelers die naar een lager geklasseerde club willen. Zie Cisse die naar Twente kon, maar voor Feyenoord koos.
Cissé doet natuurlijk wel een stap omhoog. Hij komt zelf van een laag geklasseerde club af. Feyenoord is voor hem een stap omhoog. Twente was qua klassering nog een stap hoger geweest ja.

Mijn voorbeeld is eerder te vergelijken met de sterspeler van Heerenveen die op z'n 24ste bij ADO den Haag wil gaan voetballen.
pi_71191480
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:53 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Cissé doet natuurlijk wel een stap omhoog. Hij komt zelf van een laag geklasseerde club af. Feyenoord is voor hem een stap omhoog. Twente was qua klassering nog een stap hoger geweest ja.

Mijn voorbeeld is eerder te vergelijken met de sterspeler van Heerenveen die op z'n 24ste bij ADO den Haag wil gaan voetballen.
Hm...daar had ik bij Figline Valdarno geen last van. Sterker nog, mijn reputatie groeide als kool. Binnen no-time had ik het geld én de reputatie om Victor Irineu te kopen voor 17.5 miljoen euro. Hij heeft dit seizoen 21 goals gemaakt voor Figline, en staat in de belangstelling van Bayern en Chelsea...ik speel er dan niet meer, maar volg het natuurlijk nog wel
Vrijwel iedere speler in de selectie is trots om voor een succesvolle club uit te komen

Mijn ervaring is juist dat zodra je in de hoogste divisie speelt, én behoorlijke resultaten haalt, je reputatie erg snel stijgt. Op een gegeven moment was ik zelfs de favoriet tegen gerenommeerde clubs als Lazio Roma, in mijn eerste Serie A seizoen!
pi_71191880
In navolging op mijn Vauxhall avonturen van het vorige topic; door een enorme wooping van alle tegenstanders op mijn pad, ben ik boven mijn beoogde 5e plek uitgestegen. Ik ben zelfs 2e geworden, en 3 minuten voor het einde van de laatste competitiewedstrijd stond ik zelfs comfortabel eerste. Helaas wist Cambridge een 1-2 achterstand door goals in de 87e en 89e minuut om te buigen in een overwinning.

Mijn pad naar de finale heeft tot nu toe alleen naïevelingen opgeleverd die dachten een kans te maken:

Wens me succes voor de finale!
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:14:17 #83
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71191989
Denk dat ik mijn Fiorentina-game in de ijskast zet en een nieuw LLM-clubje ga pakken
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_71192200
Zo, 2e seizoen met Talleres zit erop en kampioen geworden

Seizoen begon matig, na 3 wedstrijden zelfs 11e. Maar door het seizoen te "eindigen" met een streak van een whopping 31 wedstrijden was ik 6 wedstrijden voor het eind van de competitie al gepromoveerd. Verdediging stond als een huis, en zelfs m'n spitsen scoorden vaker dan eens in de 15 uur

Opstelling waarmee dit alles lukte:

CB's erg verdedigend met een goede DM ervoor. Voor de rest vrij aanvallend.
Held van het seizoen, een CB met volgens mij al z'n goals uit corners.

Volgend seizoen gaat lastig worden, daar ga ik vanuit. Moet in ieder geval een nieuwe asst. manager, omdat deze steralluers kreeg en meer wilde verdienen dan ikzelf
Ook moeten er 2 goede DC's bij een ML/AML
Ja, schrok je toch even he!
pi_71194782
Ik denk dat ik zo maar eens even ga afkoelen. Onvoorstelbaar hoeveel kansen er elke wedstrijd verprutst worden

Kan nog wel de 6e play-off plaats halen (als FM het toestaat dat er één bal op de 10 kansen in gaat dan)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:40:00 #86
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71197766
Ik heb het opgegeven. Kreeg ze niet meer aan de praat.

Nu maar weer op zoek naar een nieuwe club. Heb al in België gesolliciteerd bij VV Hamme.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71198317
Wat mij opvalt is dat veel mensen hier die in een kleinere competitie spelen niet even een logo-pack installeren om zo al die mooie exotische club logo's te zien in plaats van de 'generic' club kleuren in een patroontje.

Intereseerd het jullie niet of is het teveel 'gedoe'? Ik download zowiezo altijd een paar 'mega' paketten (club/competitie logo's en spelersfoto's) als er een nieuwe FM uitkomt.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:56:27 #88
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71198414
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:54 schreef jeroen1976 het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel mensen hier die in een kleinere competitie spelen niet even een logo-pack installeren om zo al die mooie exotische club logo's te zien in plaats van de 'generic' club kleuren in een patroontje.

Intereseerd het jullie niet of is het teveel 'gedoe'? Ik download zowiezo altijd een paar 'mega' paketten (club/competitie logo's en spelersfoto's) als er een nieuwe FM uitkomt.
Intresseerd me niet echt eigenlijk, en weet ook niet helemaal precies hoe je het moet toevoegen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:15:24 #89
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71199146
Ik heb de meeste packs wel geïnstalleerd, maar op een gegeven moment heb ik niet echt zin meer om er actief naar te zoeken..
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71199439
Jaaaaaaaaa, ik ga naar de CC2

Finale van de play offs was geen probleem met mijn huidige vorm. Het werd een oranje feestje!

Wel jammer dat ik gefeliciteerd wordt met promotie en de derde plek, terwijl ik toch echt 2e was.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_71200273
Hee Marcel Pronk had ik ook in het eerste jaar Heeft daarna tot z'n pensioen bij NAC gespeeld.

York is 7e (en dus net buiten de play-offs) geeindigd in de Championship. Financieel kan ik helemaal niets op de transfermarkt, dus ik ga met hetzelfde team en wat free transfers verder.

M'n parentteam Bolton is gedegradeerd uit de PL, dus die zit nu bij mij. Dat betekende ontbinding en op zoek naar een nieuwe. Nu heb ik Arsenal
pi_71200940
Alleen wil er niemand van Arsenal aan mij verhuurd worden. Doe dan maar Bolton terug
pi_71201818
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Alleen wil er niemand van Arsenal aan mij verhuurd worden. Doe dan maar Bolton terug
Ik had -echt- veel baat bij Arsenal als parent club met mn Leeds-game

Toen ik in de Coca Cola League zat, kreeg ik een rits 18 jarige sneuzeltjes (5 om precies te zijn)...alle 5 basis-waardig, waardoor ik in de Championship kwam.

Vervolgens kreeg ik in de Championship Bendtner in mn schoot geworpen van Arsenal Die vond t wel grappig spelen in de Championship volgens mij. Samen met mn lucky aankoop Laurito heeft die daar -echt- flink huisgehouden. Maja daardoor moest ik weer zonodig promoveren naar de PL en werd t samenwerkingsverband verbroken
pi_71202541
Tja ik vind het wel leuk om de details te hebben van de competitie waar ik in speel, als ik bij een onbekende club zit dan google ik altijd de echte informatie zodat ik kan inleven wat er daar zoal gebeurd.

Ik speel met een sub-topper in the Columbiaanse competitie (Centauros) en heb een link met Chelsea, maar echt niemand wil naar mijn clubje op Loan .

Ze betalen mij wel 100.000 per seizoen dus dat is wel mooi meegenomen.

Ik zit nu in het jaar 2016 en ben net aangenomen als bondscoach van Servie. Er zitten bijna geen originele spelers meer in maar heel veel gegenereerde talentjes in de nationale pool! Ik won net in de voorronde van het WK 2018 van Zweden met 2-1 uit en van Litouwen 4-0 thuis.

Na 4 seizoenen in de Columbiaanse competitie wil ik weer weg, maar tot nu toe willen de clubs waarbij ik soliciteer (vooral League 1 clubs in de Engelse competie) mij niet nemen. En dat terwijl ik al 2 jaar achter elkaar kampioen ben geworden met Centauros (en daarvoor AZ).
pi_71205594
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:09 schreef jeroen1976 het volgende:
Na 4 seizoenen in de Columbiaanse competitie wil ik weer weg, maar tot nu toe willen de clubs waarbij ik soliciteer (vooral League 1 clubs in de Engelse competie) mij niet nemen. En dat terwijl ik al 2 jaar achter elkaar kampioen ben geworden met Centauros (en daarvoor AZ).
Jij speelt het spel bijzonder zeg, probeer je niet juist carriere te maken? Dan lijkt het me dat je na AZ kampioen te maken een stap hogerop gaat (ik noem een Bayern ), maar je trekt naar Colombia. Wat is nu je uiteindelijke doel?
pi_71206889
Ik was mijn NAC Breda game een beetje zat, meerdere competities en clubs waardoor het niet echt opschoot.. dus ben op nieuw begonnen.

Mijn doelen:
1) Hoger dan 17e eindigen in de Jupiler League(prognose = 17e)
2) Promoveren naar Eredivisie
3) Overleven in de Eredivisie
4) Europees voetbal
5) Kampioen van de Eredivisie
6) Meerdere malen boven de stadsgenoot eindigen!

Club: FC Eindhoven!

Had het bestuur gevraagd een mooie moederclub te vinden.. maar die vonden ze niet. Vervolgens heb ik mijn assisten naar 6 clubs(PSV, Feyenoord, Ajax, AZ, Heerenveen en Groningen) gestuurd voor een huurspelersverslag. Dit heeft uiteindelijk opgeleverd dat Daley Blind, Marvin Hasselbaink en Kevin Wattamaleo een jaar voor FC Eindhoven spelen.

Na een duel of 6 sta ik op de 17e plaats. Dus voor het einde van de competitie moet ik minimaal 1 plaats stijgen
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:51:17 #97
168255 J.Herrer
pi_71209314
Ik heb nu echt een wereldteam

Heerenveen's nieuwe status zorgt ervoor dat ik in de CL nu in de 2e pot zit en dus maar 1 goede tegenstander kan loten, dus ik zou in de CL best wel eens hoge ogen kunnen gooien. Vorig seizoen miste ik nog de kwartfinale op 2 doelpunten tegen Barca dus er zit iig potentieel in
Ik sta inmiddels ook bij de beste 15 clubs van Europa

Laat het nieuwe seizoen maar beginnen want ze hebben er blijkbaar zin in

Selectie:

One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:59:15 #98
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71209628
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:51 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb nu echt een wereldteam

Heerenveen's nieuwe status zorgt ervoor dat ik in de CL nu in de 2e pot zit en dus maar 1 goede tegenstander kan loten, dus ik zou in de CL best wel eens hoge ogen kunnen gooien. Vorig seizoen miste ik nog de kwartfinale op 2 doelpunten tegen Barca dus er zit iig potentieel in
Ik sta inmiddels ook bij de beste 15 clubs van Europa

Laat het nieuwe seizoen maar beginnen want ze hebben er blijkbaar zin in

[ afbeelding ]

Selectie:

[ afbeelding ]
Dat Ajax shirt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
><(({°>
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:10:02 #99
168255 J.Herrer
pi_71209990
Heel matig idd
Blijkbaar had die maker een hekel aan Ajax ofzo, want de rest van de eredivisie heeft wel aardige shirts

Ik weet ook niet hoe ik alleen het normale Ajax-shirt terug kan zetten
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:14:50 #100
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71212023
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef J.Herrer het volgende:
Heel matig idd
Blijkbaar had die maker een hekel aan Ajax ofzo, want de rest van de eredivisie heeft wel aardige shirts

Ik weet ook niet hoe ik alleen het normale Ajax-shirt terug kan zetten
Die van Heerenveen is ook belachelijk zonder die rooie dingetjes waarvan ik de naam even kwijt ben.
><(({°>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')