Er zijn ook in het echt nog steeds spelers die naar een lager geklasseerde club willen. Zie Cisse die naar Twente kon, maar voor Feyenoord koos.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat het spel nogal achter loopt bij de ontwikkeling van de club. Nog steeds ben ik overal de underdog (terwijl ik al een heel seizoen 10e sta), mijn spelers zijn stukken goedkoper dan mindere collega's van andere teams, enzovoort.
Nu is Jules Reimerink gevleid door de interesse van Burnley, dat 13 plaatsen onder me staat en keihard gaat degraderen
Heel herkenbaar, heb ik met QPR ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat het spel nogal achter loopt bij de ontwikkeling van de club. Nog steeds ben ik overal de underdog (terwijl ik al een heel seizoen 10e sta), mijn spelers zijn stukken goedkoper dan mindere collega's van andere teams, enzovoort.
Nu is Jules Reimerink gevleid door de interesse van Burnley, dat 13 plaatsen onder me staat en keihard gaat degraderen
Je bent iig stabielquote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
. Afgelopen seizoen achtste geworden, nu sta ik weer achtste.
Cissé doet natuurlijk wel een stap omhoog. Hij komt zelf van een laag geklasseerde club af. Feyenoord is voor hem een stap omhoog. Twente was qua klassering nog een stap hoger geweest ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 05:15 schreef Bow het volgende:
[..]
Er zijn ook in het echt nog steeds spelers die naar een lager geklasseerde club willen. Zie Cisse die naar Twente kon, maar voor Feyenoord koos.
Hm...daar had ik bij Figline Valdarno geen last van. Sterker nog, mijn reputatie groeide als kool. Binnen no-time had ik het geld én de reputatie om Victor Irineu te kopen voor 17.5 miljoen euro. Hij heeft dit seizoen 21 goals gemaakt voor Figline, en staat in de belangstelling van Bayern en Chelsea...ik speel er dan niet meer, maar volg het natuurlijk nog welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:53 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Cissé doet natuurlijk wel een stap omhoog. Hij komt zelf van een laag geklasseerde club af. Feyenoord is voor hem een stap omhoog. Twente was qua klassering nog een stap hoger geweest ja.
Mijn voorbeeld is eerder te vergelijken met de sterspeler van Heerenveen die op z'n 24ste bij ADO den Haag wil gaan voetballen.
Intresseerd me niet echt eigenlijk, en weet ook niet helemaal precies hoe je het moet toevoegenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:54 schreef jeroen1976 het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel mensen hier die in een kleinere competitie spelen niet even een logo-pack installeren om zo al die mooie exotische club logo's te zien in plaats van de 'generic' club kleuren in een patroontje.
Intereseerd het jullie niet of is het teveel 'gedoe'? Ik download zowiezo altijd een paar 'mega' paketten (club/competitie logo's en spelersfoto's) als er een nieuwe FM uitkomt.
Ik had -echt- veel baat bij Arsenal als parent club met mn Leeds-gamequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Alleen wil er niemand van Arsenal aan mij verhuurd worden. Doe dan maar Bolton terug
Jij speelt het spel bijzonder zeg, probeer je niet juist carriere te maken? Dan lijkt het me dat je na AZ kampioen te maken een stap hogerop gaat (ik noem een Bayernquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:09 schreef jeroen1976 het volgende:
Na 4 seizoenen in de Columbiaanse competitie wil ik weer weg, maar tot nu toe willen de clubs waarbij ik soliciteer (vooral League 1 clubs in de Engelse competie) mij niet nemen. En dat terwijl ik al 2 jaar achter elkaar kampioen ben geworden met Centauros (en daarvoor AZ).
Dat Ajax shirtquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:51 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb nu echt een wereldteam
Heerenveen's nieuwe status zorgt ervoor dat ik in de CL nu in de 2e pot zit en dus maar 1 goede tegenstander kan loten, dus ik zou in de CL best wel eens hoge ogen kunnen gooien. Vorig seizoen miste ik nog de kwartfinale op 2 doelpunten tegen Barca dus er zit iig potentieel in![]()
Ik sta inmiddels ook bij de beste 15 clubs van Europa![]()
Laat het nieuwe seizoen maar beginnen want ze hebben er blijkbaar zin in![]()
[ afbeelding ]
Selectie:
[ afbeelding ]
Die van Heerenveen is ook belachelijk zonder die rooie dingetjes waarvan ik de naam even kwijt ben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef J.Herrer het volgende:
Heel matig idd![]()
Blijkbaar had die maker een hekel aan Ajax ofzo, want de rest van de eredivisie heeft wel aardige shirts![]()
Ik weet ook niet hoe ik alleen het normale Ajax-shirt terug kan zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |