Hm...daar had ik bij Figline Valdarno geen last van. Sterker nog, mijn reputatie groeide als kool. Binnen no-time had ik het geld én de reputatie om Victor Irineu te kopen voor 17.5 miljoen euro. Hij heeft dit seizoen 21 goals gemaakt voor Figline, en staat in de belangstelling van Bayern en Chelsea...ik speel er dan niet meer, maar volg het natuurlijk nog welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:53 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Cissé doet natuurlijk wel een stap omhoog. Hij komt zelf van een laag geklasseerde club af. Feyenoord is voor hem een stap omhoog. Twente was qua klassering nog een stap hoger geweest ja.
Mijn voorbeeld is eerder te vergelijken met de sterspeler van Heerenveen die op z'n 24ste bij ADO den Haag wil gaan voetballen.
Intresseerd me niet echt eigenlijk, en weet ook niet helemaal precies hoe je het moet toevoegenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:54 schreef jeroen1976 het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel mensen hier die in een kleinere competitie spelen niet even een logo-pack installeren om zo al die mooie exotische club logo's te zien in plaats van de 'generic' club kleuren in een patroontje.
Intereseerd het jullie niet of is het teveel 'gedoe'? Ik download zowiezo altijd een paar 'mega' paketten (club/competitie logo's en spelersfoto's) als er een nieuwe FM uitkomt.
Ik had -echt- veel baat bij Arsenal als parent club met mn Leeds-gamequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Alleen wil er niemand van Arsenal aan mij verhuurd worden. Doe dan maar Bolton terug
Jij speelt het spel bijzonder zeg, probeer je niet juist carriere te maken? Dan lijkt het me dat je na AZ kampioen te maken een stap hogerop gaat (ik noem een Bayernquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:09 schreef jeroen1976 het volgende:
Na 4 seizoenen in de Columbiaanse competitie wil ik weer weg, maar tot nu toe willen de clubs waarbij ik soliciteer (vooral League 1 clubs in de Engelse competie) mij niet nemen. En dat terwijl ik al 2 jaar achter elkaar kampioen ben geworden met Centauros (en daarvoor AZ).
Dat Ajax shirtquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:51 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb nu echt een wereldteam
Heerenveen's nieuwe status zorgt ervoor dat ik in de CL nu in de 2e pot zit en dus maar 1 goede tegenstander kan loten, dus ik zou in de CL best wel eens hoge ogen kunnen gooien. Vorig seizoen miste ik nog de kwartfinale op 2 doelpunten tegen Barca dus er zit iig potentieel in![]()
Ik sta inmiddels ook bij de beste 15 clubs van Europa![]()
Laat het nieuwe seizoen maar beginnen want ze hebben er blijkbaar zin in![]()
[ afbeelding ]
Selectie:
[ afbeelding ]
Die van Heerenveen is ook belachelijk zonder die rooie dingetjes waarvan ik de naam even kwijt ben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef J.Herrer het volgende:
Heel matig idd![]()
Blijkbaar had die maker een hekel aan Ajax ofzo, want de rest van de eredivisie heeft wel aardige shirts![]()
Ik weet ook niet hoe ik alleen het normale Ajax-shirt terug kan zetten
Pompebledenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die van Heerenveen is ook belachelijk zonder die rooie dingetjes waarvan ik de naam even kwijt ben.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:00 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[ afbeelding ]
BOEYA!
Nieuwe aankoop Aquino die zn waarde bewijst.
Hehe, ik had Dembele in mijn 4e seizoen transfervrij van AZ naar Leeds gehaald. Afgelopen zomer verkocht voor 9 miljoen euroquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:51 schreef BigKahuna het volgende:
Spelers voor 90k binnenhalen om ze één jaar later voor meer dan een miljoen te verkopen.
Dat is nou mijn favoriete onderdeel van FM: kopen en doorverkopen.
Goed bezigquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:02 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Hehe, ik had Dembele in mijn 4e seizoen transfervrij van AZ naar Leeds gehaald. Afgelopen zomer verkocht voor 9 miljoen euroMijn sterspeler zaten te azen op een vertrek naar een andere club, maar gelukkig heb ik ze kunnen houden en zijn ze weer allemaal tevreden en verbeterde contracten (hoge ontsnappingsclausule`s van 150 miljoen erin). In de UEFA Cup ben ik na 2 ronde`s in de poulefase terrecht gekomen met Inter, HSV en Dnipro. De 1e wedstrijd met 3-1 gewonnen van Dnipro, de 2e uit bij Inter was lullig. Eerst 2-0 achterkomen, dan 2-2 terugkomen om vervolgens de 3-2 in blessuretijd tegen te krijgen. Maar gelukkig speelde HSV en Dnipro gelijk waardoor ik op een 2e plek sta na 2 wedstrijden. Competitie gaat ook lekker, sta 2e
Haha ja ik speel meestal LLM (op AZ na). Ik heb eigenlijk niks met het spelen met grote clubs, vind de uitdaging van kleine clubs veel leuker.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:33 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Jij speelt het spel bijzonder zeg, probeer je niet juist carriere te maken? Dan lijkt het me dat je na AZ kampioen te maken een stap hogerop gaat (ik noem een Bayern), maar je trekt naar Colombia. Wat is nu je uiteindelijke doel?
Zo speel ik het ook bijna altijd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:56 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Haha ja ik speel meestal LLM (op AZ na). Ik heb eigenlijk niks met het spelen met grote clubs, vind de uitdaging van kleine clubs veel leuker.
Korte overview van mijn FM09 carriere tot nu toe:
Overview
Ik denk dat het aan je verdediging ligt? Of je speelt te aanvallend?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoe krijgen julliie je spelers van begin af aan scherp? Eén keertje terugkomen tot 5-4 is leuk, maar dit gaat nu al iets te vaak fout. Eerste helft wordt ik telkens door elke prutsploeg weggespeeld. In de tweede helft spelen m'n mannen na een uitbrander wel agressief en goed voetbal. Maar dan is het vaak al te laat.
Nee, inmiddels krijg ik geen 4 goals meer tegen. Dat was gewoon een eenmalige offday van mijn defensie. Ik speel met dezelfde mannen als vorig jaar en toen konden ze het ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:22 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan je verdediging ligt? Of je speelt te aanvallend?
Met 4-0 Manchester United van de mat gespeeld, een jeugdspelertje wat op mag draven vanwege een blessure speelt Ronaldo zwaar uit de wedstrijd. En na 4 wedstrijden al geplaatst in de Uefa Cup poule
Bekijk je hun motivatie wel eens gedurende de wedstrijd? Het kan zijn dat die twee spelers gemakzuchtig spelen omdat het al 3-0 staat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef jeroen1976 het volgende:
Herkennen jullie dit?: als mijn team de eerste helft puik speelt en met 2 of 3-0 voor sta dan wissel ik meestal 1 of 2 spelers van mijn basis elf voor een talentje of net-niet basis spelers, maar daarna gaat het opeens een stuk minder en komt de tegenstander goed terug en speelt soms gelijk.
Als ik dezelfde spelers in de basis zet en niemand wisselt na rust dan is er nooit iets aan de hand en win ik meestal wel met gemak, dus ik weet dat het wel goede spelers zijn.
Dit vind ik wel een beetje vreemd, alsof m'n hele team concentratie verliest als ik wissel.De spelers die ik wissel zijn meestal ook niet de aanvoerder (die gaat er alleen uit als ze geblesseerd oid zijn), dat zou dan wat meer logisch zijn.
Maar je ploeg was wel vanaf het begin scherp.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar misschien moet je niet naar mij luisteren
[ afbeelding ]
Zou FM meelezen?
Da's waarquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar je ploeg was wel vanaf het begin scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |