abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71191480
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:53 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Cissé doet natuurlijk wel een stap omhoog. Hij komt zelf van een laag geklasseerde club af. Feyenoord is voor hem een stap omhoog. Twente was qua klassering nog een stap hoger geweest ja.

Mijn voorbeeld is eerder te vergelijken met de sterspeler van Heerenveen die op z'n 24ste bij ADO den Haag wil gaan voetballen.
Hm...daar had ik bij Figline Valdarno geen last van. Sterker nog, mijn reputatie groeide als kool. Binnen no-time had ik het geld én de reputatie om Victor Irineu te kopen voor 17.5 miljoen euro. Hij heeft dit seizoen 21 goals gemaakt voor Figline, en staat in de belangstelling van Bayern en Chelsea...ik speel er dan niet meer, maar volg het natuurlijk nog wel
Vrijwel iedere speler in de selectie is trots om voor een succesvolle club uit te komen

Mijn ervaring is juist dat zodra je in de hoogste divisie speelt, én behoorlijke resultaten haalt, je reputatie erg snel stijgt. Op een gegeven moment was ik zelfs de favoriet tegen gerenommeerde clubs als Lazio Roma, in mijn eerste Serie A seizoen!
pi_71191880
In navolging op mijn Vauxhall avonturen van het vorige topic; door een enorme wooping van alle tegenstanders op mijn pad, ben ik boven mijn beoogde 5e plek uitgestegen. Ik ben zelfs 2e geworden, en 3 minuten voor het einde van de laatste competitiewedstrijd stond ik zelfs comfortabel eerste. Helaas wist Cambridge een 1-2 achterstand door goals in de 87e en 89e minuut om te buigen in een overwinning.

Mijn pad naar de finale heeft tot nu toe alleen naïevelingen opgeleverd die dachten een kans te maken:

Wens me succes voor de finale!
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:14:17 #83
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71191989
Denk dat ik mijn Fiorentina-game in de ijskast zet en een nieuw LLM-clubje ga pakken
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_71192200
Zo, 2e seizoen met Talleres zit erop en kampioen geworden

Seizoen begon matig, na 3 wedstrijden zelfs 11e. Maar door het seizoen te "eindigen" met een streak van een whopping 31 wedstrijden was ik 6 wedstrijden voor het eind van de competitie al gepromoveerd. Verdediging stond als een huis, en zelfs m'n spitsen scoorden vaker dan eens in de 15 uur

Opstelling waarmee dit alles lukte:

CB's erg verdedigend met een goede DM ervoor. Voor de rest vrij aanvallend.
Held van het seizoen, een CB met volgens mij al z'n goals uit corners.

Volgend seizoen gaat lastig worden, daar ga ik vanuit. Moet in ieder geval een nieuwe asst. manager, omdat deze steralluers kreeg en meer wilde verdienen dan ikzelf
Ook moeten er 2 goede DC's bij een ML/AML
Ja, schrok je toch even he!
pi_71194782
Ik denk dat ik zo maar eens even ga afkoelen. Onvoorstelbaar hoeveel kansen er elke wedstrijd verprutst worden

Kan nog wel de 6e play-off plaats halen (als FM het toestaat dat er één bal op de 10 kansen in gaat dan)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:40:00 #86
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71197766
Ik heb het opgegeven. Kreeg ze niet meer aan de praat.

Nu maar weer op zoek naar een nieuwe club. Heb al in België gesolliciteerd bij VV Hamme.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71198317
Wat mij opvalt is dat veel mensen hier die in een kleinere competitie spelen niet even een logo-pack installeren om zo al die mooie exotische club logo's te zien in plaats van de 'generic' club kleuren in een patroontje.

Intereseerd het jullie niet of is het teveel 'gedoe'? Ik download zowiezo altijd een paar 'mega' paketten (club/competitie logo's en spelersfoto's) als er een nieuwe FM uitkomt.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:56:27 #88
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71198414
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:54 schreef jeroen1976 het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel mensen hier die in een kleinere competitie spelen niet even een logo-pack installeren om zo al die mooie exotische club logo's te zien in plaats van de 'generic' club kleuren in een patroontje.

Intereseerd het jullie niet of is het teveel 'gedoe'? Ik download zowiezo altijd een paar 'mega' paketten (club/competitie logo's en spelersfoto's) als er een nieuwe FM uitkomt.
Intresseerd me niet echt eigenlijk, en weet ook niet helemaal precies hoe je het moet toevoegen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:15:24 #89
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71199146
Ik heb de meeste packs wel geïnstalleerd, maar op een gegeven moment heb ik niet echt zin meer om er actief naar te zoeken..
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71199439
Jaaaaaaaaa, ik ga naar de CC2

Finale van de play offs was geen probleem met mijn huidige vorm. Het werd een oranje feestje!

Wel jammer dat ik gefeliciteerd wordt met promotie en de derde plek, terwijl ik toch echt 2e was.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_71200273
Hee Marcel Pronk had ik ook in het eerste jaar Heeft daarna tot z'n pensioen bij NAC gespeeld.

York is 7e (en dus net buiten de play-offs) geeindigd in de Championship. Financieel kan ik helemaal niets op de transfermarkt, dus ik ga met hetzelfde team en wat free transfers verder.

M'n parentteam Bolton is gedegradeerd uit de PL, dus die zit nu bij mij. Dat betekende ontbinding en op zoek naar een nieuwe. Nu heb ik Arsenal
pi_71200940
Alleen wil er niemand van Arsenal aan mij verhuurd worden. Doe dan maar Bolton terug
pi_71201818
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Alleen wil er niemand van Arsenal aan mij verhuurd worden. Doe dan maar Bolton terug
Ik had -echt- veel baat bij Arsenal als parent club met mn Leeds-game

Toen ik in de Coca Cola League zat, kreeg ik een rits 18 jarige sneuzeltjes (5 om precies te zijn)...alle 5 basis-waardig, waardoor ik in de Championship kwam.

Vervolgens kreeg ik in de Championship Bendtner in mn schoot geworpen van Arsenal Die vond t wel grappig spelen in de Championship volgens mij. Samen met mn lucky aankoop Laurito heeft die daar -echt- flink huisgehouden. Maja daardoor moest ik weer zonodig promoveren naar de PL en werd t samenwerkingsverband verbroken
pi_71202541
Tja ik vind het wel leuk om de details te hebben van de competitie waar ik in speel, als ik bij een onbekende club zit dan google ik altijd de echte informatie zodat ik kan inleven wat er daar zoal gebeurd.

Ik speel met een sub-topper in the Columbiaanse competitie (Centauros) en heb een link met Chelsea, maar echt niemand wil naar mijn clubje op Loan .

Ze betalen mij wel 100.000 per seizoen dus dat is wel mooi meegenomen.

Ik zit nu in het jaar 2016 en ben net aangenomen als bondscoach van Servie. Er zitten bijna geen originele spelers meer in maar heel veel gegenereerde talentjes in de nationale pool! Ik won net in de voorronde van het WK 2018 van Zweden met 2-1 uit en van Litouwen 4-0 thuis.

Na 4 seizoenen in de Columbiaanse competitie wil ik weer weg, maar tot nu toe willen de clubs waarbij ik soliciteer (vooral League 1 clubs in de Engelse competie) mij niet nemen. En dat terwijl ik al 2 jaar achter elkaar kampioen ben geworden met Centauros (en daarvoor AZ).
pi_71205594
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:09 schreef jeroen1976 het volgende:
Na 4 seizoenen in de Columbiaanse competitie wil ik weer weg, maar tot nu toe willen de clubs waarbij ik soliciteer (vooral League 1 clubs in de Engelse competie) mij niet nemen. En dat terwijl ik al 2 jaar achter elkaar kampioen ben geworden met Centauros (en daarvoor AZ).
Jij speelt het spel bijzonder zeg, probeer je niet juist carriere te maken? Dan lijkt het me dat je na AZ kampioen te maken een stap hogerop gaat (ik noem een Bayern ), maar je trekt naar Colombia. Wat is nu je uiteindelijke doel?
pi_71206889
Ik was mijn NAC Breda game een beetje zat, meerdere competities en clubs waardoor het niet echt opschoot.. dus ben op nieuw begonnen.

Mijn doelen:
1) Hoger dan 17e eindigen in de Jupiler League(prognose = 17e)
2) Promoveren naar Eredivisie
3) Overleven in de Eredivisie
4) Europees voetbal
5) Kampioen van de Eredivisie
6) Meerdere malen boven de stadsgenoot eindigen!

Club: FC Eindhoven!

Had het bestuur gevraagd een mooie moederclub te vinden.. maar die vonden ze niet. Vervolgens heb ik mijn assisten naar 6 clubs(PSV, Feyenoord, Ajax, AZ, Heerenveen en Groningen) gestuurd voor een huurspelersverslag. Dit heeft uiteindelijk opgeleverd dat Daley Blind, Marvin Hasselbaink en Kevin Wattamaleo een jaar voor FC Eindhoven spelen.

Na een duel of 6 sta ik op de 17e plaats. Dus voor het einde van de competitie moet ik minimaal 1 plaats stijgen
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:51:17 #97
168255 J.Herrer
pi_71209314
Ik heb nu echt een wereldteam

Heerenveen's nieuwe status zorgt ervoor dat ik in de CL nu in de 2e pot zit en dus maar 1 goede tegenstander kan loten, dus ik zou in de CL best wel eens hoge ogen kunnen gooien. Vorig seizoen miste ik nog de kwartfinale op 2 doelpunten tegen Barca dus er zit iig potentieel in
Ik sta inmiddels ook bij de beste 15 clubs van Europa

Laat het nieuwe seizoen maar beginnen want ze hebben er blijkbaar zin in

Selectie:

One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:59:15 #98
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71209628
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:51 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb nu echt een wereldteam

Heerenveen's nieuwe status zorgt ervoor dat ik in de CL nu in de 2e pot zit en dus maar 1 goede tegenstander kan loten, dus ik zou in de CL best wel eens hoge ogen kunnen gooien. Vorig seizoen miste ik nog de kwartfinale op 2 doelpunten tegen Barca dus er zit iig potentieel in
Ik sta inmiddels ook bij de beste 15 clubs van Europa

Laat het nieuwe seizoen maar beginnen want ze hebben er blijkbaar zin in

[ afbeelding ]

Selectie:

[ afbeelding ]
Dat Ajax shirt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
><(({°>
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:10:02 #99
168255 J.Herrer
pi_71209990
Heel matig idd
Blijkbaar had die maker een hekel aan Ajax ofzo, want de rest van de eredivisie heeft wel aardige shirts

Ik weet ook niet hoe ik alleen het normale Ajax-shirt terug kan zetten
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:14:50 #100
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71212023
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef J.Herrer het volgende:
Heel matig idd
Blijkbaar had die maker een hekel aan Ajax ofzo, want de rest van de eredivisie heeft wel aardige shirts

Ik weet ook niet hoe ik alleen het normale Ajax-shirt terug kan zetten
Die van Heerenveen is ook belachelijk zonder die rooie dingetjes waarvan ik de naam even kwijt ben.
><(({°>
pi_71213600
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:14 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Die van Heerenveen is ook belachelijk zonder die rooie dingetjes waarvan ik de naam even kwijt ben.
Pompebleden

Toch?
pi_71214808
In de zomerstop drie belangrijke spelers verkocht voor een gezamenlijk bedrag van zo'n 10 miljoen euro. Vervolgens wil ook echt geen enkele beetje dure speler bij me komen voetballen Al gaan ze bij mij twee keer zoveel verdienen. Ook de spelers van moederclub Arsenal geven me ongeveer allemaal een dikke vinger

Ik had graag een paar spelers gehaald die er direct stonden, maar het wordt dus ook dit jaar weer een kleuterklasje.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:51:02 #103
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71215403
Spelers voor 90k binnenhalen om ze één jaar later voor meer dan een miljoen te verkopen .

Dat is nou mijn favoriete onderdeel van FM: kopen en doorverkopen .
><(({°>
pi_71215670

BOEYA!

Nieuwe aankoop Aquino die zn waarde bewijst.

*edit* wat ik wel -echt- raar vind in de PL so far. Mn spitsen scoren -niet-

Na 17 wedstrijden is Zuculini, mn def mid mn team topscorer met 7 goals

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2009 15:07:38 ]
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:03:33 #105
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71215780
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:00 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[ afbeelding ]

BOEYA!

Nieuwe aankoop Aquino die zn waarde bewijst.
.
><(({°>
pi_71216380
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:03 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

.
De wedstrijd erna slaat Arsenal me wel met 5-2 terug naar Leeds
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:02:30 #107
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71220474
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:51 schreef BigKahuna het volgende:
Spelers voor 90k binnenhalen om ze één jaar later voor meer dan een miljoen te verkopen .

Dat is nou mijn favoriete onderdeel van FM: kopen en doorverkopen .
Hehe, ik had Dembele in mijn 4e seizoen transfervrij van AZ naar Leeds gehaald. Afgelopen zomer verkocht voor 9 miljoen euro Mijn sterspeler zaten te azen op een vertrek naar een andere club, maar gelukkig heb ik ze kunnen houden en zijn ze weer allemaal tevreden en verbeterde contracten (hoge ontsnappingsclausule`s van 150 miljoen erin). In de UEFA Cup ben ik na 2 ronde`s in de poulefase terrecht gekomen met Inter, HSV en Dnipro. De 1e wedstrijd met 3-1 gewonnen van Dnipro, de 2e uit bij Inter was lullig. Eerst 2-0 achterkomen, dan 2-2 terugkomen om vervolgens de 3-2 in blessuretijd tegen te krijgen. Maar gelukkig speelde HSV en Dnipro gelijk waardoor ik op een 2e plek sta na 2 wedstrijden. Competitie gaat ook lekker, sta 2e
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:05:45 #108
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71220599
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:02 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Hehe, ik had Dembele in mijn 4e seizoen transfervrij van AZ naar Leeds gehaald. Afgelopen zomer verkocht voor 9 miljoen euro Mijn sterspeler zaten te azen op een vertrek naar een andere club, maar gelukkig heb ik ze kunnen houden en zijn ze weer allemaal tevreden en verbeterde contracten (hoge ontsnappingsclausule`s van 150 miljoen erin). In de UEFA Cup ben ik na 2 ronde`s in de poulefase terrecht gekomen met Inter, HSV en Dnipro. De 1e wedstrijd met 3-1 gewonnen van Dnipro, de 2e uit bij Inter was lullig. Eerst 2-0 achterkomen, dan 2-2 terugkomen om vervolgens de 3-2 in blessuretijd tegen te krijgen. Maar gelukkig speelde HSV en Dnipro gelijk waardoor ik op een 2e plek sta na 2 wedstrijden. Competitie gaat ook lekker, sta 2e
Goed bezig .
Wat minder prettig is, is dat mijn topscorer z'n contract volgend jaar afloopt en hij wil niet verlengen... Dus ik moet hem óf in de winterstop verkopen, óf hem gratis de deur uit zien lopen .
><(({°>
pi_71220900
Zo!

Ik kreeg Fellaini aangeboden van Everton, voor 7.25 miljoen. Tegelijkertijd kwam Valencia aan voor mijn middenvelder Schneiderlin.

2.4 miljoen voor neergelegd vorig seizoen. Valencia pikte m op voor 16 miljoen. dat is winst maken
pi_71225845
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 09:33 schreef Akwableet het volgende:

[..]

Jij speelt het spel bijzonder zeg, probeer je niet juist carriere te maken? Dan lijkt het me dat je na AZ kampioen te maken een stap hogerop gaat (ik noem een Bayern ), maar je trekt naar Colombia. Wat is nu je uiteindelijke doel?
Haha ja ik speel meestal LLM (op AZ na). Ik heb eigenlijk niks met het spelen met grote clubs, vind de uitdaging van kleine clubs veel leuker.

Korte overview van mijn FM09 carriere tot nu toe:

Ik ben clubloos begonnen met de laagste voetbal carriere (Sunday League Player oid?) en ben door Montrose in de Schotse 3e divisie aangenomen. Hier heb ik een paar jaar gezeten en ze naar de eerste divisie geloodst (mbv een flink aantal Nederlandse spelers van amateurverenigingen). Dit was helaas een te grote stap voor Montrose en aangezien er nog steeds geen kip naar de wedstrijden kwamen kwam er ook geen geld binnen en daarmee kon ik geen waardige spelers aantrekken. Het was niet meer leuk op een gegeven moment.

Toen een aanbieding gehad van AZ (waren maar een paar punten boven de degredatie zone met 10 wedstrijden te gaan); hier ben ik in het tweede seizoen kampioen geworden en halverwege het 3e seizoen ontslag genomen omdat ik toch weer LLM wilde. Het kampioenschap had mij wel veel punten als manager gescoord.

Tijdens deze periode ook bondscoach van Mali geweest en hiermee met veel moeite de Africa Cup of Nations gewonnen.

Natuurlijk wilde een kleine club uit de onderste regionen van de Columbiaanse 2e divisie mij hebben dus aan de slag gegaan bij het al eerder genoemde Centauros. Er zijn heel veel jonge (16-18 jaar en bijna gratis) talenten te halen bij Columbiaanse teams dus vrij eenvoudig doorgestroomd naar de hoogste divisie. 95% van mij spelers zijn Regens dus namen noemen heeft geen zin.

Nu heb ik bijna alles bereikt met deze club in de lokale competitie en cup en aangezien ik mijn stadium niet kan uitbreiden vanwege 'ruimtegebrek in de omgeving' (15.000 zitplaatsen heb ik nu), zullen mijn inkomsten ook nooit echt omhoog gaan. Het verkopen van spelers gaat ook moeizaam aangezien ik ze niet aan mijn naaste concurrentie wil verkopen en buitenlandse clubs zijn meestal niet geinteresseerd.

Conclusie(tje): Ik verveel mij vrij snel bij een club dus hop ik vrij snel van de ene club naar een andere.
pi_71228103
Zo de eerste competitiewedstrijd van het seizoen zit erop

Pluspunt: ik scoor 5 doelpunten, waarvan 4 op naam van m'n nieuwe aanwinsten
Minpunt: Ik krijg er 4 tegen. Gelukkig haalden al m'n verdedigers ook een onvoldoende, dus dat betekent dat het volledig aan hun lag en niet aan m'n systeem
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:56:18 #112
185115 Juk
Misschien
pi_71228176
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:56 schreef jeroen1976 het volgende:

[..]

Haha ja ik speel meestal LLM (op AZ na). Ik heb eigenlijk niks met het spelen met grote clubs, vind de uitdaging van kleine clubs veel leuker.

Korte overview van mijn FM09 carriere tot nu toe:

Overview
Zo speel ik het ook bijna altijd.
Ik heb altijd een paar saves waarin ik met een bepaalde club wil spelen en daarnaast een carrière save.

In mijn huidige carrière ben ik bij Cambuur begonnen. Na 2 keer gekwalificeerd te zijn voor Europees voetbal ben ik bij het net gedegradeerde Charlois begonnen. Na een ongeslagen kampioenschap en het jaar erna de nacompetitie te zijn ontlopen heb ik mijn biezen gepakt en ben ik naar Bristol verhuist om bij City aan de gang te gaan. Ze speelden destijds in de Championship middenmoot. Na een jaar of 5 deed ik consequent mee om plek 4 in de Premier League en won ik zelfs de Europa League. Na deze overwinning nam ik ontslag en wachtte op een club. Na een half seizoen werkloos te zijn geweest kwam RKC, de nummer laatst uit de Jupiler League. Het 2de deel van de competitie heb ik gebruikt om mijn selectie op te schonen en nu sta ik op het punt om weer te beginnen.

Alleen speel ik op dit moment met mijn eigen gemaakte team in de Jupiler League. Flaming United is in zijn eerste prof seizoen met 13 punten kansloos laatste geworden. Alle spelers hebben namen van vrienden van mij en de hoogste potentie die er is. Dat was goed te zien want bijna alle punten die ik pakte kwamen in de 2de helft van de competitie.
The only thing I fear is my MoM
pi_71230764
Hoe krijgen julliie je spelers van begin af aan scherp? Eén keertje terugkomen tot 5-4 is leuk, maar dit gaat nu al iets te vaak fout. Eerste helft wordt ik telkens door elke prutsploeg weggespeeld. In de tweede helft spelen m'n mannen na een uitbrander wel agressief en goed voetbal. Maar dan is het vaak al te laat.
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:22:43 #114
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71231495
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoe krijgen julliie je spelers van begin af aan scherp? Eén keertje terugkomen tot 5-4 is leuk, maar dit gaat nu al iets te vaak fout. Eerste helft wordt ik telkens door elke prutsploeg weggespeeld. In de tweede helft spelen m'n mannen na een uitbrander wel agressief en goed voetbal. Maar dan is het vaak al te laat.
Ik denk dat het aan je verdediging ligt? Of je speelt te aanvallend?

Met 4-0 Manchester United van de mat gespeeld, een jeugdspelertje wat op mag draven vanwege een blessure speelt Ronaldo zwaar uit de wedstrijd. En na 4 wedstrijden al geplaatst in de Uefa Cup poule
pi_71232584
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:22 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Ik denk dat het aan je verdediging ligt? Of je speelt te aanvallend?

Met 4-0 Manchester United van de mat gespeeld, een jeugdspelertje wat op mag draven vanwege een blessure speelt Ronaldo zwaar uit de wedstrijd. En na 4 wedstrijden al geplaatst in de Uefa Cup poule
Nee, inmiddels krijg ik geen 4 goals meer tegen. Dat was gewoon een eenmalige offday van mijn defensie. Ik speel met dezelfde mannen als vorig jaar en toen konden ze het ook

Nu staat het bij rust hooguit 2-0, meestal nog minder. De tweede helft krijg ik vervolgens wel zeer veel kansen, maar moet ik maar hopen dat m'n spitsen ze er ook inschieten.
pi_71232620
Herkennen jullie dit?: als mijn team de eerste helft puik speelt en met 2 of 3-0 voor sta dan wissel ik meestal 1 of 2 spelers van mijn basis elf voor een talentje of net-niet basis spelers, maar daarna gaat het opeens een stuk minder en komt de tegenstander goed terug en speelt soms gelijk.

Als ik dezelfde spelers in de basis zet en niemand wisselt na rust dan is er nooit iets aan de hand en win ik meestal wel met gemak, dus ik weet dat het wel goede spelers zijn.

Dit vind ik wel een beetje vreemd, alsof m'n hele team concentratie verliest als ik wissel. De spelers die ik wissel zijn meestal ook niet de aanvoerder (die gaat er alleen uit als ze geblesseerd oid zijn), dat zou dan wat meer logisch zijn.
pi_71232927
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef jeroen1976 het volgende:
Herkennen jullie dit?: als mijn team de eerste helft puik speelt en met 2 of 3-0 voor sta dan wissel ik meestal 1 of 2 spelers van mijn basis elf voor een talentje of net-niet basis spelers, maar daarna gaat het opeens een stuk minder en komt de tegenstander goed terug en speelt soms gelijk.

Als ik dezelfde spelers in de basis zet en niemand wisselt na rust dan is er nooit iets aan de hand en win ik meestal wel met gemak, dus ik weet dat het wel goede spelers zijn.

Dit vind ik wel een beetje vreemd, alsof m'n hele team concentratie verliest als ik wissel. De spelers die ik wissel zijn meestal ook niet de aanvoerder (die gaat er alleen uit als ze geblesseerd oid zijn), dat zou dan wat meer logisch zijn.
Bekijk je hun motivatie wel eens gedurende de wedstrijd? Het kan zijn dat die twee spelers gemakzuchtig spelen omdat het al 3-0 staat.

Ik geef spelers die ik er af haal altijd een persoonlijke boodschap mee. Positief of negatief. De speler die je er voor in de plaats brengt krijgt dat namelijk ook mee. Je kan hem dus motiveren door wat te zeggen tegen z'n voorganger.
pi_71233354
Maar misschien moet je niet naar mij luisteren

Zou FM meelezen?
pi_71234075
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar misschien moet je niet naar mij luisteren

[ afbeelding ]

Zou FM meelezen?
Maar je ploeg was wel vanaf het begin scherp.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71234254
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:24 schreef EnGCatjuh het volgende:

Maar je ploeg was wel vanaf het begin scherp.
Da's waar

Als ze deze twee kwaliteiten nog even weten te combineren ben ik een tevreden mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')