Dat heb ik nu ook bij Torquay United, ik heb alleen maar Engeland als land geselecteerd, dus er zitten weinig buitenlanders in het spel. En alleen een aantal transfervrije spelers willen komen die nog niet eens meekunnen met het plaatselijke amateurelftal ben ik bang. Ook heel veel loanplayers willen niet komen. Van mijn moederclub Arsenal wil Merida niet komen, ook al wordt ie steeds verhuurd aan mij. Toch nog wel een aantal (gehuurde) spelers zo gek weten te krijgen dat ze kwamenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat zeker, en ik vond het ook geniaal om te doen.
Maar ik begon met de gedachte "ach, paar transfervrije kaaskoppen meenemen, no problemo"
Nou, niet dus
Haha, inmiddels speel ik CC2 met 8 Nederlanders in de basisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat zeker, en ik vond het ook geniaal om te doen.
Maar ik begon met de gedachte "ach, paar transfervrije kaaskoppen meenemen, no problemo"
Nou, niet dus
Vrij simpel; een kwalitatief sterke verdediging, en een aanval met gearriveerde toppers / aanstormende talenten. Weinig gezeik in de groep, veel balbezit, veel kansen. Om met Johan te spreken; als zij de bal nie hebben, kunnen ze ook nie scoren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ Scorpie: hoe kan het zo aanvallend? Tenminste, dat is het op het oog.
David Pruttonquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:31 schreef donroyco het volgende:
Hoe heet die ene speler ook alweer die zo op Jezus lijkt?Als ik hem zie, moet ik spontaan glimlachen
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:47 schreef donroyco het volgende:
[..]Inderdaad, wat een bakkes
In FM nog meer dan hier op het plaatje
Hmhm..quote:
Ik zou hem maar wat graag hebbenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:15 schreef Akwableet het volgende:
Ik zou hem maar wat graag hebben
om zijn kwaliteiten dan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |