Goed hierbij de update. Stand na 10 wedstrijden:quote:Op maandag 27 juli 2009 12:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik zal vanavond eens een update posten van mijn Heerenveen game in 2013, ik begin nu echt op stoom te komen, zowel competitief als europees.
Allemaal clubnamen die beginnen met een Bquote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Het was dan wel vriendschappelijk en volledig onverdiend, maar....
[ afbeelding ]
...toch mooi
Eigenlijk de eerste keer dat ik een echte topclub tref. In de cup word ik altijd afgescheept met Blackpool, Bradford, Burnley en Barnsley (ik zie een verband).
Ja, en dan vergat ik Bolton nog. Het is geen grapje. Sommige van dit rijtje heb ik zelfs al twee keer in de FA/League Cup ontmoet.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:23 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Allemaal clubnamen die beginnen met een B
Kan wel, maar dan moet je wel genoeg wage budget over hebben volgens het bestuur, anders mag het niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Je kan je in FM wel je wagebudget aanpassen, zodat er wat van je tgransferbudget afgehaald wordt. Maar waarom kan dit niet andersom?![]()
Of ik zie het verkeerd, kan ook natuurlijk.
Ik speel ook met AZ thommie's tactic en die werkt inderdaad heel goedquote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Scorpie het volgende:
Dat doe ik door deze tactiek:
[ afbeelding ]
Ja hoor, je kan je loonbudget én je transferbudget aanpassen. In het schermpje van budgets aanpassen krijg je een knop "transferbudget" of in het andere geval "loonbudget". Zo kan je kiezen welk budget je wil vergrotenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Je kan je in FM wel je wagebudget aanpassen, zodat er wat van je tgransferbudget afgehaald wordt. Maar waarom kan dit niet andersom?![]()
Of ik zie het verkeerd, kan ook natuurlijk.
Gaat leuk worden met parkeren daarquote:Op maandag 27 juli 2009 23:40 schreef J.Herrer het volgende:
Tvp
Mooie tt
Ik krijg er weer een mooie uitbreiding bij![]()
[ afbeelding ]
48.845 + 2570 + 16.000 = 67.415 plaatsen![]()
Niet gek voor een dorpje van 30.000 inwoners ofzo![]()
Bij deze kan ik Bournemouth aan het lijstje toevoegenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef BertMaalderink het volgende:
In de cup word ik altijd afgescheept met Blackpool, Bradford, Burnley en Barnsley (ik zie een verband).
De UEFA is nu van Real? Is dat niet belangenverstrengeling?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 07:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben nu bezig met America, Cruzeiro en Real
Gaat best redelijk eigenlijk met Real de UEFA gewonnen en misschien nog de titel. Met Cruzeiro de staatcompetitie en nog in de CL en met America 2e en 1e, gekwalificeerd voor de CL en nu in de play-offs de eerste ronde door
Heb je een link naar deze tactiek? Ik probeer iets te doen met de lading aan sterke CM's die ik op dit moment heb, maar het komt er niet echt uit nog. Misschien dat hier de sleutel in zitquote:Op maandag 27 juli 2009 23:38 schreef Vilano het volgende:
[..]
Ik speel ook met AZ thommie's tactic en die werkt inderdaad heel goed![]()
[..]
Ik heb nog nooit kant en klare tactieken gebruikt...ik vind het juist leuk om zelf te prutten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb Thommie's ook een keer gebruikt. Volgens mij met Feyenoord. Ging dacht ik wel aardig. Vraag me alleen af of het niet uitsluitend werkt met verschrikkelijk goede spelers, die zelden balverlies hebben. Klopt dat?
Ik ben nu qua tactiek niet echt een goede weg ingeslagen. York heeft een dramatische voorbereiding gehad en in de competitie heb ik uit de eerste twee wedstrijden één punt. Ik twijfel nu of ik niet beter snel kan omschakelen, zo vroeg in het seizoen, want ik zie hier weinig perspectief in.
Ik heb niet direct een link gevonden maar heb de tactiek effe geupload op rapidsharequote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:55 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Heb je een link naar deze tactiek? Ik probeer iets te doen met de lading aan sterke CM's die ik op dit moment heb, maar het komt er niet echt uit nog. Misschien dat hier de sleutel in zit
Ik heb ooit een carriere in ijsland gehad. echt niemand die daar heen wiltquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:17 schreef Winski05 het volgende:
Misschien zet ik mijn Figline-game alsnog in de ijskast, om een new game te starten in Zuid-Amerika. Ik heb in FM08 een prachtige game gehad met Puerto Montt uit Chili, dus misschien ga ik wel weer die kant op. Chili krijgt over het algemeen veel goede regens, mijn team zat er op een gegeven moment helemaal vol mee.
Of eens een game in China, dat lijkt me ook wel eens wat. Of Australië. Allemaal van die onbekende competities, en dat is nu juist het leuke :-)
Nouja, je moet ook niet verwachten dat je allemaal buitenlanders kunt aantrekken. Bij Puerto Montt kon ik dat ook amper tot niet. Maar dat hoeft op zich niet uit te maken...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:19 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb ooit een carriere in ijsland gehad. echt niemand die daar heen wilt
Dat zeker, en ik vond het ook geniaal om te doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Nouja, je moet ook niet verwachten dat je allemaal buitenlanders kunt aantrekken. Bij Puerto Montt kon ik dat ook amper tot niet. Maar dat hoeft op zich niet uit te maken...
In Zuid-Korea heb ik een game gehad met BTC(in FM08), een klein clubje aldaar. Geen enkele buitenlander wilde komen, maar in de University- en High School teams voetbalden genoeg jonge spelers die ik kon aantrekken. Jongens als Yoon Bit-Garam, die in FM09 ook een superspeler wordt.
Genoeg uitdaging in ieder geval, in dat soort landen
Dat heb ik nu ook bij Torquay United, ik heb alleen maar Engeland als land geselecteerd, dus er zitten weinig buitenlanders in het spel. En alleen een aantal transfervrije spelers willen komen die nog niet eens meekunnen met het plaatselijke amateurelftal ben ik bang. Ook heel veel loanplayers willen niet komen. Van mijn moederclub Arsenal wil Merida niet komen, ook al wordt ie steeds verhuurd aan mij. Toch nog wel een aantal (gehuurde) spelers zo gek weten te krijgen dat ze kwamenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat zeker, en ik vond het ook geniaal om te doen.
Maar ik begon met de gedachte "ach, paar transfervrije kaaskoppen meenemen, no problemo"
Nou, niet dus
Haha, inmiddels speel ik CC2 met 8 Nederlanders in de basisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat zeker, en ik vond het ook geniaal om te doen.
Maar ik begon met de gedachte "ach, paar transfervrije kaaskoppen meenemen, no problemo"
Nou, niet dus
Vrij simpel; een kwalitatief sterke verdediging, en een aanval met gearriveerde toppers / aanstormende talenten. Weinig gezeik in de groep, veel balbezit, veel kansen. Om met Johan te spreken; als zij de bal nie hebben, kunnen ze ook nie scoren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ Scorpie: hoe kan het zo aanvallend? Tenminste, dat is het op het oog.
David Pruttonquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:31 schreef donroyco het volgende:
Hoe heet die ene speler ook alweer die zo op Jezus lijkt?Als ik hem zie, moet ik spontaan glimlachen
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:47 schreef donroyco het volgende:
[..]Inderdaad, wat een bakkes
In FM nog meer dan hier op het plaatje
Hmhm..quote:
Ik zou hem maar wat graag hebbenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:15 schreef Akwableet het volgende:
Ik zou hem maar wat graag hebben
om zijn kwaliteiten dan he
Ik speel ook net een paar dagen met Braintree!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:58 schreef Rorata het volgende:
tvp
ik speel nu in het tweede seizoen met Braintree (gepromoveerd naar blue square premier) en ik heb gemiddeld 9 Nederlanders in de basis
Ik maak geen onderscheid in de Eredivisie, ik kijk naar de tegenstander. Als ik tegen laag geklasseerde tegenstanders speel, dan ga ik nog aanvallender spelen, dan speel ik 3-3-2-1 zelfs. Ik heb gemerkt dat ik de tegenstander op zo`n moment totaal geen kans moet geven de bal te hebben, anders gaat het mis.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:35 schreef BertMaalderink het volgende:
Scorpie, speel jij eigenlijk uit en thuis exact hetzelfde?
Ik speel zelf met een redelijk aanvallende speelstijl, waardoor ik zonet een prachtige 4-0 thuisoverwinning boekte. De uitwedstrijd daarna krijg ik echter weer geen enkele geslaagde combinatie en wordt ik volledig overlopen.
Zoals ik al zei; ik heb geleerd dat ik gewoon super-aanvallend moet spelen, 3 sterke verdedigers en een super-keeper op doel, en dan merk ik dat ik qua finishing een stuk beter ben. Ik krijg wel veel 'kansen' tegen, schoten op doel enzo, maar meestal zijn ze qua finishing slecht en dat geeft de doorslag.quote:Ik weet wel dat uit- en thuiswedstrijden enigszins van invloed zijn, maar ik vind het wel jammer dat het me zelfs tegen degradatieploegen niet lukt om ze op vreemde bodem te overklassen.
Op een enkel slecht jaar na, waarin ik direct weer uit de League 1 werd gekegeld, ben ik ook telkens direct gepromoveerd. Tot de championship, waar ik nu al aan m'n derde seizoen beginquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef TiMPiN het volgende:
Gelijk gepromoveerd naar de Coca Cola League 2. 2 jaar en 2 x promoveren, ik lig op schema
Heel netjes, ik ging er het tweede jaar uit in de play-offs, jaar daarop wel door, dus loop een jaartje achterquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef TiMPiN het volgende:
Gelijk gepromoveerd naar de Coca Cola League 2. 2 jaar en 2 x promoveren, ik lig op schema
De tactiek heb ik alweer gewijzigd voor het nieuwe seizoenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar je ongeslagen tactiek.
Prima prestaties hoor!
Hoe?quote:
De code invullen die op de achterkant van het boekje (inlay) staat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:26 schreef Don-enzone het volgende:
gewoon in de winkel,
maar wat moet ik nu doen?
Terug naar de winkel gaan. Of leren typen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef Don-enzone het volgende:
dat heb ik gedaan maar dan komt er te staan dat het niet geactiveerd kan worden omdat er geen verbinding met het internet gemaakt kon worden, terwijl mijn internet het gewoon doet....
het schijnt dat die code op de achterkant van het boekje invalid is
wat kan ik daar aan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |