Een doelsaldo van +113?!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:53 schreef J.Herrer het volgende:
Het seizoen zit er weer op dit jaar, tijd voor de prijzen
Voor de 3e keer op rij Kampioen![]()
[ afbeelding ]
Voor de 3e keer op rij de beker![]()
[ afbeelding ]
En last but not least, voor de 3e keer op rij de CL![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goh, wat gekquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben nu met een QPR game begonnen. Screens komen NA de transferperiode van mn selectie. Eerste tegenvaller is al dat Wijnaldum niet komt
quote:
Oeh ja, wat een uitdaging.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:39 schreef J.Herrer het volgende:
via fm scout de beste (/met het meeste potentieel) 14-15-16 jarigen talenten opgezocht om ze in de jeugd te stoppen
Ook weer bezig?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tsja ik ging het proberen, had goede AMC nodig en van Gini weet je het hé.
QFT.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:47 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Oeh ja, wat een uitdaging.
Ik vind het zelf scouten van een talentje juist zoveel meer voldoening geven...het is toch prachtig als je een 16 jarig sneuzeltje vind en die maakt 3 jaar later zn debuut voor je hoofdmacht?
Ik gebruik zelden fmscout, tenzij er op de laatste dag van de deadline een speler wordt verkocht en ik geen tijd heb om snel een vervanger te zoeken binnen 24 uurquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:47 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Oeh ja, wat een uitdaging.
Ik vind het zelf scouten van een talentje juist zoveel meer voldoening geven...het is toch prachtig als je een 16 jarig sneuzeltje vind en die maakt 3 jaar later zn debuut voor je hoofdmacht?
Echte managers hebben ook geen FMscoutquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik gebruik zelden fmscout, tenzij er op de laatste dag van de deadline een speler wordt verkocht en ik geen tijd heb om snel een vervanger te zoeken binnen 24 uur
Of zoals nu gewoon makkelijk en snel een overzicht krijg van de beste talenten met prijsindicatie zonder dat ik eerst mijn scouts overal de wereld in stuur en maanden te moeten wachten en onderhandelen etc.
Ik heb nu nog maar 3 spelers in mijn jeugd en die wil ik ook gewoon kampioen hebben en dat gaat zo niet lukken als ik niet snel vervangers terug heballes voor m'n reputatie
Ik hoef niks nee, maar ik verkondig alleen mijn meningquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:12 schreef J.Herrer het volgende:
Je hoeft mij trouwens niet te vertellen hoe ik zelf spelers moet scouten als je mijn game de laatste tijd een beetje hebt gevolgdDat heb ik allemaal zonder fmscout gedaan, nogmaals: ik had alleen ff snel een paar talenten nodig om de lege plaatsen in mijn jeugdteam op te vullen. That's it
Standard Luik fan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:34 schreef Saviola het volgende:
Goed hoor.. begonnen bij Standard en zit er nog steeds.. 30 seizoenen lang al![]()
29 titels, 19 bekers, 27 supercups, 13 CL's (plus 6 verloren finales), 9 Europese supercups, 12 WK voor clubs
WK gewonnen met Spanje (2022) en België (2026). WK gehaald met Nederlandse Antillen (2018), groepsfase uitgeschakeld wel. Verder nog Argentinië, Estland, Mexico, Andorra, Australië, China en Tsjechië gecoacht maar zonder noemenswaardige successen.
ik ben na 4 jaar met Kelmis in 3B in belgie te hebben gezeten nu na 20 wedstrijden 1ste in de second league in mn eerste seizoen, wordt alleen strontziek van 6 belgen en 2 u21 spelers...waarom zou je zoiets instellen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:35 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Standard Luik fan?
Lijkt me op zich wel een leuke club om mee te spelen, want er zit wel talent. (Witsel, Defour)
Alleen die Belgische competitie....
De laatste dagen weinig gespeeld door tijdgebrek, en mijn game zit nu even in een mindere fase.
Mijn spits heeft een blessure gehad van 2 maanden, dat scheelt een hoop.
Vanavond even weer oppakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |