abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 23:57:36 #151
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_71476881
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:53 schreef J.Herrer het volgende:
Het seizoen zit er weer op dit jaar, tijd voor de prijzen

Voor de 3e keer op rij Kampioen

[ afbeelding ]

Voor de 3e keer op rij de beker

[ afbeelding ]

En last but not least, voor de 3e keer op rij de CL

[ afbeelding ]
Een doelsaldo van +113?! Jesus fuck.
Dit, dus.
pi_71477136

Gemiddeld 4 goals per wedstrijd!
pi_71480239
VVV-Venlo - FC Eindhoven 2-2 na 90 minuten en 2 minuten blessure tijd.. Strafschop voor Eindhoven en achter de achterlijn wordt een VVV speler behandeld voor een blessure.. Op het moment dat de Bock de aanloop neemt. komt de geblesseerde speler weer het veld in.. Gewoon het strafschop gebied in, alsof dat heel normaal is tijdens een penalty De Bock scoorde en zo werden er 3 punten meegenomen uit Venlo

Duel erna.. 18 schoten, 4 op goal, 0 goals. Zwolle: 8 schoten, 2 op goal, 1 goal... Om moedeloos van te worden..

mijn beste periode van dit seizoen is 5 punten uit 3 duels(2x gelikjk gevolgd door een overwinning..)

[ Bericht 16% gewijzigd door MMUFC op 31-07-2009 08:13:43 ]
  vrijdag 31 juli 2009 @ 08:11:15 #154
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71480528
Ik ben nu met een QPR game begonnen. Screens komen NA de transferperiode van mn selectie. Eerste tegenvaller is al dat Wijnaldum niet komt
pi_71483082
1e seizoen Wetteren(3e klasse België):Eerste 3 competitiewedstrijden

RC Waregem-Wetteren 3-2
Wetteren-Francs Borains 1-0
Zottegem-Wetteren 2-1

Had toch zeker een 6 op 9 verwacht. Maar de anderen hebben meer geluk
pi_71484604
Hoeveel geld krijg je eigenlijk als je in de championship de play-offs haalt? Ik heb het twee jaar achter elkaar op een haar na gemist en dan krijg ik ongeveer 1 miljoen euro.

Dit jaar heb ik weer goede kans om het te halen en ik hoop dat ik dan wat extra centjes krijg

Ik ben al 3 jaar lang subtopper, maar gezien m'n middelen had ik tegen degradatie moeten knokken. Sommige ploegen geven aan één speler al meer salaris uit dan ik aan m'n hele team. Kan je nagaan als ik straks geld heb
pi_71485293
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 08:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben nu met een QPR game begonnen. Screens komen NA de transferperiode van mn selectie. Eerste tegenvaller is al dat Wijnaldum niet komt
Goh, wat gek
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71487496
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Goh, wat gek

Gaat toch wat lastiger met Staines in de Coca Cola League 2. Sta na 8 wedstrijden op een 9e plaats. Wel zijn we dit jaar officieel profclub geworden Transfers willen ook niet echt lukken, bijna niemand wil er komen. Ik let nu dan ook eigenlijk alleen maar op wat mentale stats en het fysiek, techniek is dr toch niet nodig op dit niveau

Heb van Arsenal overigens Gilbert, Emmanuel-Thomas en wederom Sunu geleend. Hoop dat Sunu er net als vorig jaar weer 40 inschiet en 11 assists geeft, maar ik denk het niet.
pi_71490907
Game met Ajax begonnen. In twee seizoenen twee keer kampioen, drie keer de supercup en een keer de beker. Daarnaast vorig jaar poulewinnaar in de CL in een poule met Inter. Villareal bleek echter in de achtste finales te sterk.

En met Ivoorkust poulewinnaar op het WK geworden, maar daarna tegen Duitsland eruit gevlogen met.. jawel, penalties. Mijn beste penaltynemer had Penalty taking 13, Concentration 13 Wat een festijn.

Net mijn derde seizoen ingegaan. Eerste wedstrijd PSV-uit, drie dagen later Sevilla-uit voor de CL en dan weer drie dagen later Feyenoord-thuis. Lekker gepland KNVB / UEFA

Trouwens een lekkere MC uit China gehaald: Sheng Qiang. Vorig seizoen 15 goals in 15 wedstrijden, en dat voor een MC 14 van de 15 goals scoorde hij van buiten het zestienmetergebied (afstandschoten en heul veul vrije trappen) en 1 eentje in het zestienmetergebied (penalty). De fucking held.
pi_71491032

Shen Qiang
Vorig jaar voor ¤1M gehaald
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:01:26 #161
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71491049
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Goh, wat gek
Tsja ik ging het proberen, had goede AMC nodig en van Gini weet je het hé.
pi_71491763
5 wedstrijden voor het einde kampioen met Braintree in de Blue Square South. Net op tijd want mijn tactiek lijkt een beetje in te storten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:39:23 #163
168255 J.Herrer
pi_71492085
Ik heb mijn hele jeugdteam ge-restyled, alle matige spelers vrije transfer gegeven en via fm scout de beste (/met het meeste potentieel) 14-15-16 jarigen talenten opgezocht om ze in de jeugd te stoppen
En ook aan mijn board gevraagd om de jeugdopleiding te upgraden en die gaat binnenkort naar hypermodern
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_71492384
6 wedstrijden op rij gewonnen met staines en dan sta je ineens op een 2e plaats
pi_71492477
SC Heerenveen overgenomen door een oliesjeik en nu een vermogen van 110M
pi_71494018
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:39 schreef J.Herrer het volgende:
via fm scout de beste (/met het meeste potentieel) 14-15-16 jarigen talenten opgezocht om ze in de jeugd te stoppen
Oeh ja, wat een uitdaging.

Ik vind het zelf scouten van een talentje juist zoveel meer voldoening geven...het is toch prachtig als je een 16 jarig sneuzeltje vind en die maakt 3 jaar later zn debuut voor je hoofdmacht?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:53:19 #167
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71494172
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:01 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Tsja ik ging het proberen, had goede AMC nodig en van Gini weet je het hé.
Ook weer bezig?
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:47 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ik vind het zelf scouten van een talentje juist zoveel meer voldoening geven...het is toch prachtig als je een 16 jarig sneuzeltje vind en die maakt 3 jaar later zn debuut voor je hoofdmacht?
QFT.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:07:04 #168
168255 J.Herrer
pi_71494488
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:47 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ik gebruik zelden fmscout, tenzij er op de laatste dag van de deadline een speler wordt verkocht en ik geen tijd heb om snel een vervanger te zoeken binnen 24 uur

Of zoals nu gewoon makkelijk en snel een overzicht krijg van de beste talenten met prijsindicatie zonder dat ik eerst mijn scouts overal de wereld in stuur en maanden te moeten wachten en onderhandelen etc.
Ik heb nu nog maar 3 spelers in mijn jeugd en die wil ik ook gewoon kampioen hebben en dat gaat zo niet lukken als ik niet snel vervangers terug heb alles voor m'n reputatie
pi_71494511
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:07 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ik gebruik zelden fmscout, tenzij er op de laatste dag van de deadline een speler wordt verkocht en ik geen tijd heb om snel een vervanger te zoeken binnen 24 uur

Of zoals nu gewoon makkelijk en snel een overzicht krijg van de beste talenten met prijsindicatie zonder dat ik eerst mijn scouts overal de wereld in stuur en maanden te moeten wachten en onderhandelen etc.
Ik heb nu nog maar 3 spelers in mijn jeugd en die wil ik ook gewoon kampioen hebben en dat gaat zo niet lukken als ik niet snel vervangers terug heb alles voor m'n reputatie
Echte managers hebben ook geen FMscout
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:12:59 #170
168255 J.Herrer
pi_71494610
Je hoeft mij trouwens niet te vertellen hoe ik zelf spelers moet scouten als je mijn game de laatste tijd een beetje hebt gevolgd Dat heb ik allemaal zonder fmscout gedaan, nogmaals: ik had alleen ff snel een paar talenten nodig om de lege plaatsen in mijn jeugdteam op te vullen. That's it
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:19:01 #171
168255 J.Herrer
pi_71494739
Trouwens weer een monsterscore wederom op Ajax
Ik heb de al 9-0 gehad (vorige thread), de 10-0, en nu 7-0
pi_71494769
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:12 schreef J.Herrer het volgende:
Je hoeft mij trouwens niet te vertellen hoe ik zelf spelers moet scouten als je mijn game de laatste tijd een beetje hebt gevolgd Dat heb ik allemaal zonder fmscout gedaan, nogmaals: ik had alleen ff snel een paar talenten nodig om de lege plaatsen in mijn jeugdteam op te vullen. That's it
Ik hoef niks nee, maar ik verkondig alleen mijn mening
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:35:15 #173
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71495089
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:34 schreef Saviola het volgende:
Goed hoor.. begonnen bij Standard en zit er nog steeds.. 30 seizoenen lang al

29 titels, 19 bekers, 27 supercups, 13 CL's (plus 6 verloren finales), 9 Europese supercups, 12 WK voor clubs

WK gewonnen met Spanje (2022) en België (2026). WK gehaald met Nederlandse Antillen (2018), groepsfase uitgeschakeld wel. Verder nog Argentinië, Estland, Mexico, Andorra, Australië, China en Tsjechië gecoacht maar zonder noemenswaardige successen.
Standard Luik fan?
Lijkt me op zich wel een leuke club om mee te spelen, want er zit wel talent. (Witsel, Defour)
Alleen die Belgische competitie....

De laatste dagen weinig gespeeld door tijdgebrek, en mijn game zit nu even in een mindere fase.
Mijn spits heeft een blessure gehad van 2 maanden, dat scheelt een hoop.
Vanavond even weer oppakken
pi_71496968
Swansea City kampioen van CC League One . Weken lang 2e gestaan achter Preston (wat ook direkte promotie is) maar tot mijn verbazing won ik uit bij Preston in de een na laatste competitie wedstrijd van het seizoen en dan verliezen ze ook nog hun laatste wedstrijd.

Ik kreeg maar 130.000 voor het kampioenschap dus dat helpt niet echt als je 2 millioen in het rood staat.

Ik lees hier en daar dat de Championship wat betere inkomsten kan generen, maar ik heb nog geen idee of mijn team zich kan handhaven, laat staan voor prijzen te gaan. Na mijn kampioenschap krijg ik wel opeens een wagen vol met spelers aangeboden gekregen, maar er zit niks interessants bij - veelal oudere spelers (32+) die bij PL reserve teams zitten.

Vanavond weer verder en zien hoeveel tranfer geld en salaris geld ik krijg. Ik kreeg net wel een 'kapitaal' injectie van maar liefst 750.000 euro. Het zal dus wel niet veel worden voor het komende seizoen.

RE: op mijn vorige post's reactie - ja idd ik kan geen enkel talentje bij mijn vorige ploeg in de Columbiaanse competitie halen, vervelende Work Permit ook! Gelukkig lopen er ook genoeg (regen) talenten uit the EU rond.
pi_71499641
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:35 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Standard Luik fan?
Lijkt me op zich wel een leuke club om mee te spelen, want er zit wel talent. (Witsel, Defour)
Alleen die Belgische competitie....

De laatste dagen weinig gespeeld door tijdgebrek, en mijn game zit nu even in een mindere fase.
Mijn spits heeft een blessure gehad van 2 maanden, dat scheelt een hoop.
Vanavond even weer oppakken
ik ben na 4 jaar met Kelmis in 3B in belgie te hebben gezeten nu na 20 wedstrijden 1ste in de second league in mn eerste seizoen, wordt alleen strontziek van 6 belgen en 2 u21 spelers...waarom zou je zoiets instellen?
you might aswell do the white line
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:41:23 #176
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_71499792
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:36 schreef kweek89 het volgende:

[..]

ik ben na 4 jaar met Kelmis in 3B in belgie te hebben gezeten nu na 20 wedstrijden 1ste in de second league in mn eerste seizoen, wordt alleen strontziek van 6 belgen en 2 u21 spelers...waarom zou je zoiets instellen?
Omdat er een paar jaar terug een club in de hoogste divisie speelde met alleen maar afrikanen in de selectie.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_71502368
Beveren had echt veel zwartjes toen ja
pi_71503079
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:07 schreef TiMPiN het volgende:
Beveren had echt veel zwartjes toen ja
Het hele elftal, behalve de keeper volgens mij.

Even het seizoen afmaken met York. Nog 6 wedstrijden te gaan en ik sta op een 6e plaats. De verschillen zijn wel zo klein dat het waarschijnlijk op de laatste dag gaat uitkomen.
pi_71504185
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:41 schreef PirE het volgende:

[..]

Omdat er een paar jaar terug een club in de hoogste divisie speelde met alleen maar afrikanen in de selectie.
vind zes nog steeds veel te veel! en maar 4 wissels is ook zoiets...
you might aswell do the white line
pi_71504956
4 wissels slaat inderdaad helemaal nergens op. Ik vind 5 in Engeland al vervelend.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 23:46:09 #181
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71505144
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 23:39 schreef BertMaalderink het volgende:
4 wissels slaat inderdaad helemaal nergens op. Ik vind 5 in Engeland al vervelend.
Moet je ff promoveren naar de PL, heb je er weer 7
Maar 4/5 wissels is wel erg magertjes....
pi_71506817
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 23:46 schreef BruggiKeane het volgende:

Moet je ff promoveren naar de PL, heb je er weer 7
Maar 4/5 wissels is wel erg magertjes....
Dat probeer ik nu voor het 3e jaar, maar mijn spelers hebben het slot van de competitie aangegrepen om als een stel zoutzakken te voetballen

Sta nu net buiten de play-offs, maar kan het nog inhalen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:16:26 #183
168255 J.Herrer
pi_71509907
Ik zit te twijfelen of ik een verdediger zal aantrekken voor 56 miljoen
Hij is pas 23 en echt goddelijk heeft ook al een globale reputatie en die mis ik nog in mn team

Doen of niet?
Hij heeft zelf wel interesse

[ Bericht 18% gewijzigd door J.Herrer op 01-08-2009 10:25:42 ]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:10:45 #184
168255 J.Herrer
pi_71510603
Schijt Milan die op het laatste moment een bod doet en hem voor mijn neus weg kaapt
pi_71510640
Ik weet of deze vraag al eens eerder is gesteld maar hoe krijg je je spelers rond de 100% fit vóór de wedstrijd ondanks een druk programma Spelers hangen bij mij vaak rond de 95,96% na een midweekse wedstrijd. Dit kost een hoop punten en blessures, en ik moet nu noodgedwongen gaan rouleren maar dat komt de ploeg ook niet ten goede.

In andere edities van FM had ik eigenlijk dezelfde trainingsschema's, nu zijn ze zelfs minder intensief, maar ook dat helpt niks. iemand een idee?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_71510658
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet of deze vraag al eens eerder is gesteld maar hoe krijg je je spelers rond de 100% fit vóór de wedstrijd ondanks een druk programma Spelers hangen bij mij vaak rond de 95,96% na een midweekse wedstrijd. Dit kost een hoop punten en blessures, en ik moet nu noodgedwongen gaan rouleren maar dat komt de ploeg ook niet ten goede.

In andere edities van FM had ik eigenlijk dezelfde trainingsschema's, nu zijn ze zelfs minder intensief, maar ook dat helpt niks. iemand een idee?
Is het niet vrij realistisch eigenlijk? Midweekse wedstrijden zijn IRL ook vaak funest.
pi_71510682
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Is het niet vrij realistisch eigenlijk? Midweekse wedstrijden zijn IRL ook vaak funest.
Ja het is natuurlijk wel realistischer... maar ik vroeg me af of het niet gewoon te voorkomen is door je training aan te passen.... maar ik krijg het niet voor elkaar nu
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:20:48 #188
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_71510764
Zojuist met Alavés, de titel gewonnen ( Real Madrid 2e ), de spaanse cup gewonnen ( na pingels tegen Real Madrid ) en de Europacup 1 ( na pingels tegen Real Madrid )
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_71510874
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:20 schreef kevin33 het volgende:
Zojuist met Alavés, de titel gewonnen ( Real Madrid 2e ), de spaanse cup gewonnen ( na pingels tegen Real Madrid ) en de Europacup 1 ( na pingels tegen Real Madrid )
In welk jaar?

@TheVulture: in het echt heb je dan meestal een dagje vrij/hersteltraining, dan nog een rustige dag en dan een dag wedstrijdvoorbereiding ofzo. Wat je zou kunnen doen - maar dat is erg veel werk - de spelers die een wedstrijd gespeeld hebben, een dag of twee op een heel licht trainingsschema zetten of een paar dagen rust geven... Heb het zelf alleen nooit getest omdat het veel te veel werk zou zijn
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:33:47 #190
168255 J.Herrer
pi_71510976
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:20 schreef kevin33 het volgende:
Netjes
pi_71511068
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:27 schreef EnGCatjuh het volgende:

@TheVulture: in het echt heb je dan meestal een dagje vrij/hersteltraining, dan nog een rustige dag en dan een dag wedstrijdvoorbereiding ofzo. Wat je zou kunnen doen - maar dat is erg veel werk - de spelers die een wedstrijd gespeeld hebben, een dag of twee op een heel licht trainingsschema zetten of een paar dagen rust geven... Heb het zelf alleen nooit getest omdat het veel te veel werk zou zijn
Ja ik dacht dus precies hetzelfde
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:40:45 #192
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_71511120
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:27 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

In welk jaar?

2016

maak vandaag wel ff een paar screenshots
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:41:39 #193
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_71511141
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:33 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Netjes
Alleen vindt de trainer van Real me niet meer lief nu, wou een keeper uit hun jeugd halen, nou dat ging niet door dus.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:44:28 #194
168255 J.Herrer
pi_71511213
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:41 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Alleen vindt de trainer van Real me niet meer lief nu, wou een keeper uit hun jeugd halen, nou dat ging niet door dus.
Dat heb ik met de halve Eredivisie
pi_71511347
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:13 schreef TheVulture het volgende:

Ik rouleer, zeker tegen mindere clubs in de Eredivisie. Dan heb je niet je sterkste opstelling nodig om te winnen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:24:24 #196
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_71514697
Bij deze de beloofde plaatjes.

Eerst ff voorbereiden.

Spreekt voor zich, alleen verloren van Valencia nadat ik een contract van ze had afgewimpeld

De Spaanse beker, let op Ramos, die man heeft geen geluk.

De Europacup 1, tja en weer mist Ramos.

Opstelling,er mist 1 CV dat is Bilbao die heb ik net aan Ajax verkocht.

Even een paar Stats.

De aanvoerder, international, steunpilaar.

Mijn knuffel linksbuiten, 5 jaar geleden transfervrij gehaald van Sevilla, en uitstekend ontwikkeld.

Koning assist, niks meer en niks minder.

Chaves, zocht een vervanger van Stancu, en kwam hem tegen op 1 van mij scout tochten.

En de eventuele vervanger van Chaves.

De vervanger van de vertrokken Hakola
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:56:23 #197
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71516295
Goede prestaties met Alavés, kevin33.. Had ik ook maar zo'n Chaves bij Torquay United
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:02:50 #198
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_71517833
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:56 schreef donroyco het volgende:
Goede prestaties met Alavés, kevin33.. Had ik ook maar zo'n Chaves bij Torquay United
Kijk ff naar Elias, zit er vanaf het begin in,

Nederland verloor net met pingels in de WK finale van Duitsland, ze pisten alles naast toch wel een waarheids getrouw spel.

bondscoach van Spanje geworden
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:04:12 #199
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71517867
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Kijk ff naar Elias, zit er vanaf het begin in,
Elias Figueroa?
pi_71518325
Zo

Heb nog peentjes gezweet. Mn laatste 2 wedstrijden waren namelijk Liverpool uit (is 1-1 geworden)

En als laatste de directe confrontatie met de nummer 2, op 3 punten afstand Aston Villa. Als dan ook nog eens je keeper uitvalt ga je het negatief inzien maar ->

Champions League, here I come
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')