Leuke spelerquote:
Waarom niet wachten totdat het nieuwe deel er is om dan de hele OP te herzien..quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:00 schreef Scorpie het volgende:
Als er in de OP ook de nieuwe updates etc komt dan is het prima!
quote:
Zot tekstjequote:
Hij geen pingelquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:07 schreef Vilano het volgende:
[..]
Zot tekstje3 penalties, waarvan je de 1e mist, de 2e scoort en de 3e terug mist. Of begrijp ik het verkeerd?
Snoddgrass wel een leuke speler voor lager niveau. PL kan je hem als back up ook nog wel gebruiken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Transfers
[ afbeelding ]
Selectie
[ afbeelding ]
Screens op aanvraag
Inderdaad, had een echte spits/linksbuiten nodig, en ze accepteerden het bod ook meteenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Snoddgrass wel een leuke speler voor lager niveau. PL kan je hem als back up ook nog wel gebruiken.
Wat voor team wil je? Low League Management of een middenmoter?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:10 schreef henry23 het volgende:
weet iemand een leuke ploeg om een nieuw spel mee te starten ?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat voor team wil je? Low League Management of een middenmoter?
Heerenveenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:10 schreef henry23 het volgende:
Stade Rennesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:10 schreef henry23 het volgende:
Ik ben nog nooit ontslagen (iig in FM2009...in FM2005 is dat me wel ooit gelukt)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben nog binnen een half jaar ontslagen bij QPR..............
Ben nieuwe game met Holland begonnen. Loopt nu solli bij Roma
Maar TJ regeert overal met harde handquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:37 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ontslagen (iig in FM2009...in FM2005 is dat me wel ooit gelukt)
Met een trainer die Wijnaldum naar QPR denkt te kunnen halen kan het alleen maar slecht aflopenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:37 schreef donroyco het volgende:
Maar TJ regeert overal met harde hand
Ik heb m naar Leeds gekregen? En ik zat toen nog in de Championship (al was promotie wel al een feit)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:50 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Met een trainer die Wijnaldum naar QPR denkt te kunnen halen kan het alleen maar slecht aflopen
Dat is ook niet realistisch, maar niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb m naar Leeds gekregen? En ik zat toen nog in de Championship (al was promotie wel al een feit)
Onvrede met Feyenoordquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:55 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat is ook niet realistisch, maar niet hetzelfde.
Ach, binnen 5 jaar met Leeds de Premier League winnen is sowieso niet realistisch, maar ik amuseer me dr wel meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:55 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat is ook niet realistisch, maar niet hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |