Heul niet, dan was ik op doelsaldo kampioenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:34 schreef BruggiKeane het volgende:
Wel slecht hoor, door een eigen doelpunt kampioen worden![]()
Nee, netjes hoor in je 2e seizoen met een mooie selectie
Komt uit de jeugd van Barca of Realquote:
Hmm, deze niet, helaas..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:07 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Komt uit de jeugd van Barca of Real
Binya,quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:12 schreef Bow het volgende:
weet iemand trouwens een talentvolle dmc die in seizoen 2 naar Swansea zou willen? Bodde loopt gratis de deur uit
Ligt aan de reden waarom t laag is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:21 schreef henry23 het volgende:
hoe krijg je het moreel van je spelers weer omhoog?
Zit nu in de oefenperiode, en veeg ook de Beursbengels weg met 20-0quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef Vilano het volgende:
[..]
Amai mooie spelers zeg! En met 20-0 winnen is wel sterk, ook al is het tegen een zwak ploegje
Mooi toch, hoe krijg je dat voor mekaar met je stadion, ik zit met 25000 zitplaatsen, en uitbreiden doen ze niet aan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:27 schreef J.Herrer het volgende:
Elk jaar de treble winnen begint zo'n beetje traditie te worden
Mijn bestuur heeft 1x uitgebreid met iets van 1000 plekken, maar dat was na het promoveren naar de Primera Division, nu 3x op rij een top 3 club, CL en Spaanse cub, willen ze niet uitbreiden, terwijl die hut strak vol zit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:04 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vroeg eerst 2 keer om een uitbreiding, maar elke keer gingen omwonenden protesteren en het jaar daarop besloten ze om een nieuw stadion te bouwen en die is nu ook al 3 keer uitgebreid
Ik hoop eigenlijk nog op een nieuw megastadion met m'n eigen naam
Welkom in mijn wereldquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:42 schreef BertMaalderink het volgende:
Brak, kater, zondag.
Ideale dag om lamlendig te gaan FM'en
kickje ^_^quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hmm, deze niet, helaas..
Yves Makabu-Makalambay, goede keeper (gratis te halen)?
Hoe sta je er financieel voor? Heb je er wel om gevraagd?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:12 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Mijn bestuur heeft 1x uitgebreid met iets van 1000 plekken, maar dat was na het promoveren naar de Primera Division, nu 3x op rij een top 3 club, CL en Spaanse cub, willen ze niet uitbreiden, terwijl die hut strak vol zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |