abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71448078
nee
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:20:10 #102
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_71453022
Gister de eerste ronde in de beker gewonnen met 2-0

Me blessurebank is wel vol trouwens:
van de Bergh - Gebroken been
Milic - Gebroken been
Knopper - Kniebanden aan gort
Immers - Hersenschudding

pi_71454497
Hmm, ik krijg Marcelo aangeboden voor 6 miljoen...doen?
pi_71454542
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Hmm, ik krijg Marcelo aangeboden voor 6 miljoen...doen?
De linksback? Die is wel erg goed...

Ik kan natuurlijk niks zeggen over hoe jij in je geld en je linksbacks zit...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71454603
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

De linksback? Die is wel erg goed...

Ik kan natuurlijk niks zeggen over hoe jij in je geld en je linksbacks zit...
Qua geld kan ik t missen, maar ik heb Gareth Bale en Kolarov ook al als linksback.

Kolarov is defensief n rits sterker, Marcelo is aanvallend weer beter

Grappige is dat ik vorig seizoen achter m aan zat te jagen. Toen zou ik m voor niks minder dan 30 miljoen mogen hebben ( ) Niet gedaan uiteraard, Kolarov gekocht...nu kan ik m oppikken voor 6

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2009 12:13:39 ]
pi_71454709
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:10 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Qua geld kan ik t missen, maar ik heb Gareth Bale en Kolarov ook al als linksback.

Kolarov is defensief n rits sterker, Marcelo is aanvallend weer beter

Grappige is dat ik vorig seizoen achter m aan zat te jagen. Toen zou ik m voor niks minder dan 30 miljoen mogen hebben ( ) Niet gedaan uiteraard, Kolarov gekocht...nu kan ik m oppikken voor 6
En met Bale heb je ook de toekomst in handen...

Tsja, je moet zelf kiezen
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_71454729
Ik heb ook een Marcelo op de links-voor positie, een regen.
pi_71454761
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

En met Bale heb je ook de toekomst in handen...

Tsja, je moet zelf kiezen
Kolarov is 26...ik kan hopen dat de 22-jarige Marcelo defensief wat groeit, of tenminste met winst doorverkopen...ik ga em es binnen proberen te hengelen
pi_71454777
Ik val in herhaling, maar: iemand enig idee waarom een speler in Zuid-Korea met een maand tot maand contract (bij zijn contractduur staat N/A) niet transfervrij gehaald kan worden? Ik moet gewoon dikke centen voor die vent neerleggen, terwijl hij daar helemaal niet onder contract staat. Ook andere teams benaderen hem via die wijze. Voor zijn transfervrije teamgenoten geldt hetzelfde.

Heeft dit specifiek iets met Zuid-Korea te maken?
pi_71454823
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik val in herhaling, maar: iemand enig idee waarom een speler in Japan met een maand tot maand contract (bij zijn contractduur staat N/A) niet transfervrij gehaald kan worden? Ik moet gewoon dikke centen voor die vent neerleggen, terwijl hij daar helemaal niet onder contract staat. Ook andere teams benaderen hem via die wijze. Voor zijn transfervrije teamgenoten geldt hetzelfde.

Heeft dit specifiek iets met Japan te maken?
Dat is in principe zo in alle landen buiten de EU. Oorzaak: de Bosman regeling bij ons.
pi_71454853
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik val in herhaling, maar: iemand enig idee waarom een speler in Japan met een maand tot maand contract (bij zijn contractduur staat N/A) niet transfervrij gehaald kan worden? Ik moet gewoon dikke centen voor die vent neerleggen, terwijl hij daar helemaal niet onder contract staat. Ook andere teams benaderen hem via die wijze. Voor zijn transfervrije teamgenoten geldt hetzelfde.

Heeft dit specifiek iets met Japan te maken?
Volgens mij wel...volgens mij moet een club toestaan dat een speler vertrekt daar, contract smontract.
In China moet b.v. zelfs de bond moet toestemming geven om n speler te laten gaan.
pi_71454861
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:

Dat is in principe zo in alle landen buiten de EU. Oorzaak: de Bosman regeling bij ons.
Ah

Da's eigenlijk best logisch
pi_71454946
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:19 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ah

Da's eigenlijk best logisch
Ja, en daar bovenop komen dus nog nationale verschillen zoals Dein_Gesicht zegt, maar dat is per land anders en daar weet ik niks van.

Maar bijvoorbeeld in Oekraïne en Brazilië heb je ook dat je spelers heel lang geen contract kan aanbieden. In ieder geval niet 6 mnd van tevoren.
pi_71456707
Marcelo ging liever naar nummer 6 Tottenham, dan naar nummer 1 Leeds
pi_71457591
Ik word gek van Moreno Marengo. Hij wil z'n contract niet verlengen, maar wordt kwaad als ik hem daarna wil verkopen. Bied ik hem een nieuw contract aan, weigert hij elk bod. Dat kabbelt nu al een half jaar zo voort en ik heb alleen nog de komende winterstop als mogelijkheid om er geld voor te vangen. Wat overigens lang niet genoeg zal zijn voor een degelijke vervanger.

Zie net trouwens ook dat hij me een prutstrainer vindt, dus denk dat ik hem toch beter kan laten gaan
pi_71457672
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik word gek van Moreno Marengo. Hij wil z'n contract niet verlengen, maar wordt kwaad als ik hem daarna wil verkopen. Bied ik hem een nieuw contract aan, weigert hij elk bod. Dat kabbelt nu al een half jaar zo voort en ik heb alleen nog de komende winterstop als mogelijkheid om er geld voor te vangen. Wat overigens lang niet genoeg zal zijn voor een degelijke vervanger.

Zie net trouwens ook dat hij me een prutstrainer vindt, dus denk dat ik hem toch beter kan laten gaan
Handig ja. Dat heb ik ooit in mn game met Juventus gehad...had ik Mata van Valencia gehaald, like 30 miljoen voor neergelegd...en die vertikte t zn contract te verlengen, maar wilde ook niet weg. Is uiteindelijk vrolijk gratis de deur uitgewandeld (en vervolgens maakt de hufter n jaar later een hattrick tegen me....IN DE CL Halve-FINALE )

*edit* correctie, t waren de halve finales, niet de finale

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2009 13:59:45 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:59:28 #117
168255 J.Herrer
pi_71457751
Heerenveen - Ajax 10-0 !
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_71457774
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef J.Herrer het volgende:
Heerenveen - Ajax 10-0 !
Pics or it didn't happen
pi_71457794
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef J.Herrer het volgende:
Heerenveen - Ajax 10-0 !

Geef jij ook cursussen?
pi_71457817
Sooow hey...Bendtner speelde bij mij altijd 2e viool achter Aquino en Laurito...plotseling stopten die met scoren echter, en Bendtner draait plotseling 1 op 1

5 invalbeurten -> 5 goals...5 basisplekken -> 6 goals. Ik heb n nieuwe 1e spits
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:06:54 #121
168255 J.Herrer
pi_71457978
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:00 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen

Is trouwens al de tweede 10-0 dit seizoen eerder ook tegen Heracles
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:14:45 #122
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71458226
Nice

Komt het bij jullie ook wel eens voor dat de linksback topscorer is?
Kevin Nicholson (mijn Torquay United) heeft er al vijf doelpunten inliggen, allemaal strafschoppen..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_71458288
Ik win nooit met grote uitslagen...
pi_71458352
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik win nooit met grote uitslagen...
Ik ook niet

Ik scoor gemiddeld één goal per wedstrijd en de kans dat er daarna nog eentje in gaat is echt enorm klein. Ondanks dat ik er vaak wel de kansen voor krijg,

Gelukkig heb ik dit seizoen een nieuwe keeper, die voor de verandering regelmatiger de 0 houdt
pi_71458802
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef donroyco het volgende:
Nice

Komt het bij jullie ook wel eens voor dat de linksback topscorer is?
Kevin Nicholson (mijn Torquay United) heeft er al vijf doelpunten inliggen, allemaal strafschoppen..
2 seizoenen geleden was mn DMF mn topscorer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')