quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef J.Herrer het volgende:
Mij is altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan, maar ik begin nu toch wel te twijfelen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb net een nieuwe satellietclub gekregen, 3x raden welke clubquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:16 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd mooi, winnen in de 97 minuut, dat beloofd wat voor de rest van het seizoen ( 1e wedstrijd )
[ afbeelding ]
Olympisch goud, alle goals ( ook de eigen) door spelers van Aláves.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:31 schreef Spougle het volgende:
Al iets bekend over FM2010? Want op 09 ben ik al een tijdje uitgekeken.
Billy Mehmet wil nog wel eens transfervrij zijn rond seizoen 3quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:17 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek nog een spits, begin derde seizoen met Torquay United in de Coca Cola League 1.. Mijn budget is 30K, niet veel, maar wil het wel aan een goede aanvaller volledig besteden.
Die is inmiddels 3,1 miljoen euro waard, niet echt haalbaar meer dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Billy Mehmet wil nog wel eens transfervrij zijn rond seizoen 3
Ik heb in mijn derde seizoen LL Wiljan Pluim gehaald van Vitesse, voor ongeveer 20k, scoort als een tierelier bij mij. Sta 1e in de CC2 nu. Dus wellicht iets te laag niveau, maar het bekijken waard.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die is inmiddels 3,1 miljoen euro waard, niet echt haalbaar meer dusBedankt voor het meedenken
Hmm, ik kan 'm niet vinden, heb alleen Engeland geselecteerdquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:30 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik heb in mijn derde seizoen LL Wiljan Pluim gehaald van Vitesse, voor ongeveer 20k, scoort als een tierelier bij mij. Sta 1e in de CC2 nu. Dus wellicht iets te laag niveau, maar het bekijken waard.
Alávesquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe satellietclub gekregen, 3x raden welke club
Transfersquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:05 schreef donroyco het volgende:
Ik post dadelijk een update van mijn team, Torquay United, want de transferperiode voor het seizoen 2010-2011 is net voorbij
Nieuwe OP, waarvoor?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:07 schreef kevin33 het volgende:
Ben bezig met een nieuwe OP, iemand wat voorbeelden zien?
Ach ik verveelde me, voor dit topicquote:
Leuke selectie zeker met Marcus Williams! Mag ik eens screentje van Coquelin? Die heb ik nu zelf ook bij Fisher Athletic gehuurd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Transfers
[ afbeelding ]
Selectie
[ afbeelding ]
Screens op aanvraag
Ik vind het geen verbeteringquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:13 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ach ik verveelde me, voor dit topic
Voorbeeldjes,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:38 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Leuke selectie zeker met Marcus Williams! Mag ik eens screentje van Coquelin? Die heb ik nu zelf ook bij Fisher Athletic gehuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |