Dit had ik graag van MODS verhelderd gezien. ook zo raar dat jij van mening bent dat mensen hier onbeargumenteerd reageren. Ik zie niks anders dan beargumenteerde posts op TRU. Soms komen er de standaard " je bent dronken" posts tussen maar de meeste hier weten prima hoe ze een post moeten beargumenteren en dit geld voor zowel sceptici als believers.quote:Als zelfs de mods mij vertellen dat jij je in een stevige bubbel bevind, en niet meer de moeite doen om de rotzooi in dit forum aan te pakken, omdat iedereen van mening is dat deze onzin toch niet ophoudt en dit forum toch niet meer te redden valt van dit soort ongein. Dan is er ook niets meer te redden. Jullie halen dan ook uit ieder het slechtste naar boven, waaronder bij mij en gister bij bassos.
Het is dan ook geenszins mijn bedoeling om dit forum onder te spammen, laat dat duidelijk zijn.
Ik raak alleen soms zo getergd door respectloze onbeargumenteerde opmerkingen, en voorbeelden als een bassos die gisteren een hele dag zich tegen 4 mensen moest verweren, dat ik dit kwijt moet. Excuses daarvoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Dat zijn wel wat meer dan 100 posts, je moet eens wat meer online zijn! Ik heb het al eerder verteld, normaal las ik hier altijd, echter op het moment dat ik vragen heb stelde ik ze. Mjah, toen begon het nieuwe fenomeen bij mij in te slaan. Namelijk mensen die in dit forum met opzet/onhandigheid het bloed onder de nagels van anderen vandaan halen, en ik ben hier vrij vatbaar voor. Kennelijk zijn er hier verschillende maten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:05 schreef Bastard het volgende:
Tvp? Vorige topic ging zo hard.
Media, ik weet niet waar je mee bezig bent hoor maar je hebt hier in TRU misschien 100 posts gedaan in totaal? Ik denk dat 70% daarvan geruzie was, slachtofferrol spelen, trollen, schelden, spijkers zoeken op laagwater.
Ben je hier nou om het forum te verrijken met je ideeen en gedachten of om de sfeer te verpesten? Jezus man wat kan jij miepen!
en:quote:Ik ben en blijf overigens een eerlijk iemand, soms weleens iets te eerlijk, op het moment dat ik fout zit, dan geef ik dat toe[1]. Dit heb ik al meerdere malen bewezen, en het is dan ook niets minder dan mijn bedoeling om mee te helpen aan een goede sfeer op dit forum. Misschien dat het nu wat minder aanvoelt, het is mij iig duidelijk geworden dat de netiquette wederom een topic is geworden dat geen invloed heeft, omdat de belangrijkste regel al niet goed nageleeft word[2]. Namelijk het niet belachelijk maken van mensen door kinderen[2] op dit forum.
[1]: sorry, maar dat heb ik je nog nooit zien doen. Zelfs niet nadat je mensen voor mongool en/of homo hebt uitgemaakt. Dat brengt me naar punt [2]quote:Dan heb ik nog niks verteld over de problemen die ontstaan als je jezelf in je eentje tegen 3 ADHD patienten[2] moet gaan lopen verdedigen, en jij toch ergens het vertrouwen hebt dat je dit kan uitleggen.
Precies,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:
mediaconsument, niet om het een of ander hoor, je komt ook met goede argumenten en je eigen visie en mening (en dat is natuurlijk altijd #1 op welk forum dan ook) maar je neemt wel iedere keer de slachtofferrol op, alsof je tegen "de grote corporatie Fok!" moet opbotsen als 'kleine man van de straat', Dat siert je niet en dat heb je niet nodig, want jij kan in de discussies gewoon goed met steekhoudende argumenten komen.
Normaal wil ik me hier niet mee bemoeien maar in BNW heb je hier nu ook al de neiging naar en het is jammer als je daarmee je eigen postcredibiliteit om zeep zou helpen, want je kan weldegelijk een goede bijdrage aan het forum en de topics leveren.
[1] Doe je ogen eens open. Ik heb hier overigens nog nooit iemand voor mongool uitgemaakt volgens mij, homo wel een keer, eenmalig dacht ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
en:
[..]
[1]: sorry, maar dat heb ik je nog nooit zien doen. Zelfs niet nadat je mensen voor mongool en/of homo hebt uitgemaakt. Dat brengt me naar punt [2]
[2] En dit is nu ook het hele probleem van jou. Zelf schijnheilig doen en het slachtoffer spelen maar anderen wel voor van alles en nog wat uitmaken. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Daarom doe ik hiervoor al flink mijn best. Echter wat zou jij bijvoorbeeld doen, als je iemand ziet die precies hetzelfde als jou ondergaat? Ik doel hier dan op Bassos, die kwam ook in het moeras terecht en kreeg ook ineens ruzie met alles en iedereen. Dit omdat hij continu gekleineerd werd om opmerkingen die hij plaatste mbt zijn kennis astrologie. Kijk, ik kan begrijpen dat je astrologie niet kunt begrijpen, omdat dit begrip nu eenmaal veel te groot is. Ik zal nooit accepteren dat iemand om deze reden gekleineerd word. Die hele betweter instelling met als schild de formele wetenschap zal hier dan ook nooit wat positiefs toevoegen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies,
En er aan toevoegen, het klopt, er zijn mensen die het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen en daar ook plezier in scheppen. We hebben nu de Netiquette gestart, aan de hand daarvan zijn al mensen beoordeeld dus we proberen dat echt wel in goede banen te leiden en te houden. Maar je kan niet voor ieder wissewasje aan de bel trekken, denk ook eens af en toe "ik moet mij niet zo op de kast laten jagen". Wisselwerking, YinYang, peace.
Daar heb ik , LED, Dartanion of wie dan ook op heel TRU nog nooit iemand voor uitgemaakt. Ik zou trots zijn, je bent een unicum.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[1] Doe je ogen eens open. Ik heb hier overigens nog nooit iemand voor mongool uitgemaakt volgens mij, homo wel een keer, eenmalig dacht ik.
Je draait oorzaak en gevolg om. Het begon doordat jij geen enkele kritiek, hoe positief deze ook gegeven is, kunt waarderen, van niemand niet. Je bent continue bezig met anderen als "onvolwassen" te bestempelen, als mensen die niet willen leren. Dit terwijl jij degene bent die continue tot gescheld vervalt en totaal niet bereidt is om te leren. Het gevolg hiervan is dat ik je prins noemde omdat dit een typisch verwaand karaktertrekje is van een prins. Het noemen van prins is dus een gevolg op basis van je gedrag op dit forum, niet de oorzaak!quote:Dat van mongool heb je uit die vraag van mij over wat er strafbaarder is, iemand blijven zieken met opmerkingen als prins mediaconsument, of als reactie hierop iemand mongool noemen?
Dat doet er niet toe. ADHD patienten klinkt ronduit denigrerend en is een belediging, hoe je het ook verdraait. Je houdt jezelf totaal niet aan het nettiquette. Je blijft kleineren, schelden en alles persoonlijk opvatten. Je bent verder niet bereidt om ook maar iets van iemand aan te nemen(of ervan te leren), precies al hetgene waar jij anderen voor uitmaaktquote:[2] Inderdaad hier maak ik een fout, het zijn inmiddels 2 mensen die hebben toegegeven dat ze ADHD hebben en moeite hebben om hun snelheid en kwaliteit van posten in bedwang te houden, en dit zelfs problemen veroorzaakt
Nee, maar als ik het nu over iets van jou ga hebben, vind jij dit ook niet leuk. I.t.t. jou doe ik (en de rest) dit echter niet.quote:. Maak ik dan mensen ergens voor uit?
Nee, natuurlijk niet. Het valt me alleen op dat jij ALLES als belediging opvat, zelfs al zijn dit beargumenteerde posts.quote:En wil jij het hier het liefst zo hebben dat iedereen zijn mond dichthoud, op het moment dat er iemand beledigd word?
Ik beledig niemand i.t.t. jij. Beter nog. De enige die beledigd ben jij(moet ik alle posts er nog eens bij halen?)quote:Is wel net zo leuk, dan kun je iemand beledigen en hem uitlachen, zonder dat hij erop mag reageren. Kom toch eens uit die bubble plz.
Dat dacht ik tochquote:Laatste bericht overigens, excuses dat ik me weer niet aan mijn woord heb gehouden mbt dit onderwerp. Heb wel beters te doen.
Ik heb die "discussie" teruggelezen en bassos was zelf ook nogal snel op de teentjes getrapt. Ik ga uitlokking niet goedpraten hoor, maar in "de echte wereld" kom je ook altijd mensen tegen met een andere mening, die wellicht wat uitlokkerig overkomen. Wat werkt dan het beste? Negeren. Af en toe lastig (dat heb ik zelf ook weleens uiteraardquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom doe ik hiervoor al flink mijn best. Echter wat zou jij bijvoorbeeld doen, als je iemand ziet die precies hetzelfde als jou ondergaat? Ik doel hier dan op Bassos, die kwam ook in het moeras terecht en kreeg ook ineens ruzie met alles en iedereen. Dit omdat hij continu gekleineerd werd om opmerkingen die hij plaatste mbt zijn kennis astrologie. Kijk, ik kan begrijpen dat je astrologie niet kunt begrijpen, omdat dit begrip nu eenmaal veel te groot is. Ik zal nooit accepteren dat iemand om deze reden gekleineerd word. Die hele betweter instelling met als schild de formele wetenschap zal hier dan ook nooit wat positiefs toevoegen.
Mjah zoals ik 2 posts geleden al zei, ik heb wel wat beters te doen vandaag.
Mijnheer Mediaconsument gebruikt de term formelewetenschap incorrect hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die hele betweter instelling met als schild de formele wetenschap zal hier dan ook nooit wat positiefs toevoegen.
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:56 schreef Dragorius het volgende:
Sorry, ik was even afgeleid(sorry Dartanion
)
Zullen we deze "vete" dan ook maar laten schieten en weer verder gaan met de (buitenaardse) orde van de dag?
Nogmaals; er werd niks uitgeloktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb die "discussie" teruggelezen en bassos was zelf ook nogal snel op de teentjes getrapt. Ik ga uitlokking niet goedpraten hoor, maar in "de echte wereld" kom je ook altijd mensen tegen met een andere mening, die wellicht wat uitlokkerig overkomen. Wat werkt dan het beste? Negeren. Af en toe lastig (dat heb ik zelf ook weleens uiteraardeen mens is een mens) maar dat is de enige oplossing die 100% werkt.
Mocht de troller/uitlokker dan doorgaan, dan zal een mod vanzelf ingrijpen. Die zien dat ookGa je in op zo'n troller/uitlokker, wat kan een mod dan? De discussie afkappen? Dat zou lijken op censuur. Beiden laten bannen? Dan krijg je ook zo'n raar sfeertje hier.
Het mes snijdt ook bij dit soort zaken aan twee kanten (of gebruik ik nu een verkeerd spreekwoord?)
Anyway, game on!
Ik zeg ook niet dat het uitlokking is, maar dat sommigen met lange tenen hier dat zo kunnen voelen.quote:kom je ook altijd mensen tegen met een andere mening, die wellicht wat uitlokkerig overkomen
Oh nou jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het uitlokking is, maar dat sommigen met lange tenen hier dat zo kunnen voelen.![]()
Ik vind het ook geen uitlokking, maar ik kan me ergens voorstellen dat iemand, die al lange tenen heeft, dat zo kan voelen
Flammie, met jouw post zet je mijn waakvlammetje wat lager hoor
Het zou ook schelen als niet 4 mensen steeds op 1 persoon springenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:19 schreef Flammie het volgende:
En ik dacht dat ik een stoute jongen kon zijn @ TRU...
Kijk ik vind het natuurlijk prachtige verhalen die nu uit de doeken gedaan worden "Ik ben een eerlijk iemand" en "Ik ben hier heel vatbaar voor" etc etc maar als men elkaar nou gewoon niet voor "mongool" en "ADHD'er" uitmaakt is er niks aan de hand![]()
![]()
Ach dat vier personen viel bij deze ook wel mee , Summers. Ik gaf alleen aan dat ik de opmerking van Dartanion verre van de arrogante botte belediging vond dan de ander liet overkomen. Daarna werd ik in de discussie geslingerd, so be it.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Het zou ook schelen als niet 4 mensen steeds op 1 persoon springen
en de rest zo volwassen is het bij die twee te laten die een kink in de communicatie hebben ,
en niet mee gaan doen .
het komt een beetje zwak over , alsof je jezelf niet vertrouwd het alleen af te kunnen en ook nog eens niet vertrouwd op dat de ander het alleen af kan , so be it .quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ach dat vier personen viel bij deze ook wel mee , Summers. Ik gaf alleen aan dat ik de opmerking van Dartanion verre van de arrogante botte belediging vond dan de ander liet overkomen. Daarna werd ik in de discussie geslingerd, so be it.
moet nog kijkenquote:Btw, hoe vind je mijn nieuwe wonder in je topic
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:09 schreef jogy het volgende:
En ooit komt men er wel achter de wetenschap zoals ie nu is niet compleet geschikt is om alles te verklaren, imo uiteraard.
Doe ermee wat je wil .quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:40 schreef Dartanion het volgende:
Summers, je hangt nu wel het braafste meisje van de klas uit. Jij valt mensen ook erg vaak bij. Dat jij blijkbaar zo over jezelf en de mensen die je bijvalt denkt, dat is jouw zaak. Maar je moet niet denken dat dat ook geldt voor anderen
Helemaal mee eens.. In dat astrologie topic was LED ineens de oplichter en werden bassos tekortkomingen ook aangevuld door onzer alle summers die erop inhaakte -terwijl ze er zelf niks maar dan ook niks mee te maken had.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:40 schreef Dartanion het volgende:
Summers, je hangt nu wel het braafste meisje van de klas uit. Jij valt mensen ook erg vaak bij. Dat jij blijkbaar zo over jezelf en de mensen die je bijvalt denkt, dat is jouw zaak. Maar je moet niet denken dat dat ook geldt voor anderen
Daarom dat dit forum ook zo dood is als een pier, en dat straks alleen de mods, jij, dartanion, michielos en led er nog posten. Gezellige boel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. In dat astrologie topic was LED ineens de oplichter en werden bassos tekortkomingen ook aangevuld door onzer alle summers die erop inhaakte -terwijl ze er zelf niks maar dan ook niks mee te maken had.Dus idd... een beetje dubbelop
Ter verklaring van -mocht het niet duidelijk zijn:
Dit is overigens volkomen normaal forum gedrag.. Je leest iets (erbij betrokken of niet) waar je het mee eens bent of niet, en je reageert erop. Je eigen mening telt immers ook en je wil je mening ook bekend maken. Waar sta je.. aan welke kant sta je en hoe denk je erover. Volslagen normaal. Dat mediaconsument in zijn eentje staat is puur en alleen aan hemzelf te danken (met woorden als homo, adhd'er etc maak je nou eenmaal weinig vrienden) en daarom "lijkt het" alsof er dolle honden op hem duiken terwijl hij zelf de aanstichter van dit alles is.
- Mensen laten weten dat ze scheldpartijen met woorden als HOMO, SUKKEL, ADHD'er etc NIET vinden kunnen en dat is hun goed recht. Ik kom hier ook voor normale discussies en niet om uitgescholden te worden door 1 iemand (het is maar 1 iemand die zich zo misdraagt) die denkt alles te mogen kunnen.
Wat mensen dus doen is wat je zelf ook doet. Je mening laten gelden![]()
Helemaal gelijk dus Dartarion
quote:
- Het ergens niet mee eens zijn is niet hetzelfde als lastig vallenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom dat dit forum ook zo dood is als een pier, en dat straks alleen de mods, jij, dartanion, michielos en led er nog posten. Gezellige boel.![]()
Je vergeet dan ook te denken over hoe vaak jullie al wel niet mensen hebben lastig gevallen, en ik met een paar voorbeelden, ja een paar, als roddels die zelfs als ze na te lezen zijn nog verkeerd doorgegeven worden zwart gemaakt word. Het begint mij dan ook duidelijk te worden dat we hier met 2 problemen te maken hebben. Mensen die de rust niet nemen om andermans verhalen door te lezen en te begrijpen, en mensen die zich vervelen en zich vermaken dmv het belachelijk maken van andermans meningen.
Dit doormiddel van ze aan te vallen met:
- Het posten met een snelheid van een cheetah op xtc.
- Argumenten dat iemand verkeerd gedacht heeft en dat het idee waanzin of onzin is, zonder ondersteuning. Dit meestal omdat er niet de tijd is genomen de post/topic rustig door te lezen om het verhaal te begrijpen.
- Voorbeelden aanhalen die compleet de draak steken met het topic, tot aangroeiende armen aan toe.
- Nooit, maar dan ook nooit toegeven dat iemand anders ergens een punt kan hebben, en dan ook telkens terugvallen naar de vraag die 10 topics eerder al gesteld werd.
- 2 tot 4 man tegelijk, die proberen de andere poster het liefst 4 verschillende discussies tegelijk te laten voeren, met als doel het frustreren met onbegrip. Uiteindelijk moet er dan ook duidelijk gemaakt worden hoe hard iemand wel niet faalt, oftewel deze moet aan de schandpaal genageld worden.
- Als een gek posten in feedback, zodat de andere reacties ondergesneeuwd worden met jullie reacties, die ineens erg lief zijn. Hierdoor weten de mods niet meer waarop ze moeten reageren, en komen ze met opmerkingen als, hey de zon begint weer te schijnen. DIt kan ik de mods eigenlijk niet kwalijk nemen.
- subjectieve wetenschap met als doel het ongelijk aan te tonen
Zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden te vertellen en ik hoop dan ook dat dit gaat veranderen, en dat zodoende zoveel mogelijk mensen zonder problemen hun ervaringen kunnen vertellen. Zonder bang te hoeven zijn dat hun mening onderuit gehaald/belachelijk gemaakt word.
Daarom heb ik het inderdaad aan mezelf te danken dat ik hier met steun van een aantal anderen, die echter door jaren ervaring de fut eigenlijk niet meer hebben, eerlijk heb kunnen blijven en nogsteeds motivatie vind om over dit onderwerp te posten. Ik hoop dan ook snel weer degelijke volwassen discussies te zien in dit forum en zodoende dus ook meer mensen die weer durven posten.
Er zitten hier 4 sceptische mensen op 1 spiritueel ingestelde mens qua verhouding. Daarnaast krijgen degenen die het nodig vinden om spirituele zaken tot in het oneindige in het belachelijke te trekken ruimschoots de gelegenheid om dat te doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:42 schreef Bastard het volgende:
Misschien moet ik de TT maar aanpassen in "waar we houden van ruzie"
Want ruziemaken, het 'tegen elkaar in gaan' is iets wat jullie graag doen.
Ik zeg jullie, iedereen doet daar aan mee..
Dit heeft toch helemaal niks met TRU onderwerpen te maken of wel? Nee, het is veel zinvoller om te zien wie de beste discussie kan leiden, wie de andere monddood kan maken, het onderwerp doet er eigenlijk niet toe. Of het nou astrologie is, geesten, boeddha, tennisballen of als er niks over te discusseren is hebben we elkaars postgedrag nog wel.
Hoe ik dat weet dat jullie van discusseren houden? Kijk maar naar dit topic alleen al, de strijdbijl wordt zogenaamd begraven, er zal niet meer op elkaar worden gepost het is "klaar zo" maar mooi niet. Iemand moet het laatste woord hebben, en daar gaan we dan weer op in.. op de persoon want die persoont reageert op je, niet om het onderwerp hoor.
En dat is nu toevallig hier, maar kijk het gemiddelde TRU topic er maar op na, het is hartstikke moeilijk om een topic te vinden waar wel gemoedelijk gepost kan worden.
We hebben het hier notabene over TRU, niet ONZ, niet FB.. lijkt mij het meest aanlokkelijk voor de rustige mens, de wat new-age ingerichte gedachte, je zou denken dat er ook mensen komen die dan ook een beetje relaxed zijn ingesteld, of mensen die gewoon kunnen nadenken en op basis van respect voor de ander een mening over een onderwerp neerleggen over een TRU gerelateerd ondewerp.
Niks van dat hier de afgelopen week zeker niet, nee het enige wat je leest is dat TRU kapot word gemaakt.. weet je wat ik dan denk?
Jullie zijn de users, geef zelf dan het goede (wijze) voorbeeld als je dat vind. Doe er zelf moeite voor om er wel een leuk forum van te maken, sta boven dat kenmerkend ruzie gedrag. Maar verwacht niet van mij om de kar alleen te trekken door met een stoverstaf te zwaaien ofzo.. je maakt het met elkaar!
Belachelijk om te zien dit.
Ik vind het jammer dat je dat zo ziet dan, vind ik echt. En ik kan je ook niet geheel ongelijk geven ook hoor, er wordt ook gejent (of is dat met een d) zoals ik al zei, het onderwerp doet er niet toe, als er maar tegenin gegaan kan worden. En diegene die dat hier doet, vertoont hetzelfde gedrag in andere fora.. alleen hier word er beter gehapt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:58 schreef sjoep het volgende:
En dat onder het mom van een "pittige discussie". Dat heet helemaal geen discussie wat hier in TRU gebeurt.
Hoe het wel heet weet ik niet, maar het woord "jennen" komt bij me op.
Ter vermaak van enkelen worden de goedwillenden geofferd.
Mensen die in een spiritueel proces zitten, gaan gewoon echt op een gegeven moment voor zichzelf kiezen. Dan kiezen ze voor positiviteit en vooral, voor zichzelf. Je hier laten afslachten kan ik niet positief noemen.
Dus nogmaals. Hoe denken mensen hier nou ooit een relaxte sfeer te krijgen?
En is er überhaupt iemand die het hier beregezellig vindt?
...dat een vrouw in een bikini voor een beelscherm met haaienplaatjes daar niet in thuis hoort.quote:Post hier je opmerkelijke filmpjes , linkjes en nieuwsberichten , verhalen enz ...
- Gered door een engel ?
- iets meegemaakt wat onmogelijk is ?
- Vreselijk veel geluk gehad ? Heel erg toevallig ?
- De hand van god ?
dan vraag ik me toch af wat dolfijnen en een leeuw in het topic doen?>quote:Op maandag 27 juli 2009 11:28 schreef Bastard het volgende:
Led.. je bent een pienter persoon geloof ik, pienter genoeg om aan te voelen na het lezen van de OP:
[..]
...dat een vrouw in een bikini voor een beelscherm met haaienplaatjes daar niet in thuis hoort.
Daar kun je dan vervolgens weer moeilijk over gaan lopen doen en een topic gaan versjitteren, maar doe maar niet.
Wb
Nou, die haai is nog wel een stukje bijzonderderderder hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef Dragorius het volgende:
_Led_ ik ben het in deze met je eens. Ok, het is mooi om te zien, zo'n groep dolfijnen samen, maar het is net zo'n wonder als een witte haai of ieder ander levend wezen.
Waarschijnlijk vanwege die bikini-dame
Ja.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:31 schreef jogy het volgende:
Het verwonderlijke aan het filmpje van Summers was de massa dolfijnen en niet de dolfijnen zelf, het was dan ook geen wonder wonder en ik kan wel begrijpen dat jullie daar van in de war raken. Het verschil tussen Summers post en die van jullie was dat die van jullie nog niet eens opmerkelijk waren enkel lief oid. Dat is het hele verschil.
Maar nu de hamvraag, ik ben best bereid om jullie verwarring weg te nemen door het dolfijnenfilmpje weg te halen en alle andere 'onwaardige' filmpjes te verwijderen. Ja/Nee? Maken we het weer wat zwart/witter zodat jullie niet te maken hoeven te hebben met nuance..
Dan dien ik de platypus, vogelbekdier aka duckbill als wonder aan. Wetenschappers dachten destijds dat ze met een GRAP te maken haddenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:33 schreef Dragorius het volgende:
Dolfijnen zwemmen altijd in grote groepen, hele sociale dieren die ook nog eens voor eigen plezier seks hebbenEen van de weinige diersoorten.
De witte haai is ook een klasse apart, wat een mooie monsters zijn dat.Maar dat is meer een Fauna-topic zo
Ik zat in ieder geval alleen naar de rondborstige persoonlijkheid te kijken ipv de haai.. wat een zieke geest heb ik toch ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:37 schreef Flammie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn de dolfijnen een wonder omdat ze in een school waren (iets wat sowieso HEEL vaak voorkomt maar goed) en die haai niet omdat? Kan dat dan uitgelegt worden?
Nou ja laat ook maar.![]()
![]()
![]()
Ik zou in dergelijke threads eik ook verwachten engelen etc te zien ipv een school dolfijnen of een haai (wat een reactie op... was) eigenlijk maar goed
hahaha perverseling!!!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zat in ieder geval alleen naar de rondborstige persoonlijkheid te kijken ipv de haai.. wat een zieke geest heb ik toch ook.
Oh.. ik vond het gewoon 'zieken' in mijn bewoording.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef Flammie het volgende:
Wil even erbij vermelden dat er idd een groep was die het spoor bijster was maar dat het spoor ook nogal vaag gemaakt werd door een nogal gekleurde meningJe kunt je best voorstellen dat wanneer een haai gemod word en een school dolfijnen niet dat er mensen zijn die dit "raar" vinden en (zeker wanneer niemand het eigenlijk kan uitleggen) dus hierop in gaan.
Niks wonderbaarlijks aan imo
Maak je eigen topic waarin het voor jou wel allemaal duidelijk is , zo moeilijk is dat niet .quote:Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef Flammie het volgende:
Wil even erbij vermelden dat er idd een groep was die het spoor bijster was maar dat het spoor ook nogal vaag gemaakt werd door een nogal gekleurde meningJe kunt je best voorstellen dat wanneer een haai gemod word en een school dolfijnen niet dat er mensen zijn die dit "raar" vinden en (zeker wanneer niemand het eigenlijk kan uitleggen) dus hierop in gaan.
Jup.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef Summers het volgende:
Het zijn ook elke dag weer precies dezelfde mensen in feedback
Ja en dan krjigen we een wildgroei aan "dit zijn mijn wonderen"-topics..Lijkt me niet slim.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Maak je eigen topic waarin het voor jou wel allemaal duidelijk is , zo moeilijk is dat niet .
Ja er was inderdaad een groep in de war en het blijkt toch helaas dat de groep niet bij de topicstarters van het wondertopic hoorden, maar eerder bij de zeurende kant. Ik bedoel heel simpel als je het verschil van verwondering tussen een school van honderden dolfijnen die langs komen razen en gewoon een beestje die rond zwemt niet kan zien is er toch iets met je aan de hand.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef Flammie het volgende:
En wat is daar goed/fout aan? Is het zo erg om een kritische (al dan niet terechte) kanttekening te plaatsen bij bepaalde zaken?quote:
een beestje? Een witte haai is niet zomaar een beestje hoor...quote:Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja er was inderdaad een groep in de war en het blijkt toch helaas dat de groep niet bij de topicstarters van het wondertopic hoorden, maar eerder bij de zeurende kant. Ik bedoel heel simpel als je het verschil van verwondering tussen een school van honderden dolfijnen die langs komen razen en gewoon een beestje die rond zwemt niet kan zien is er toch iets met je aan de hand.
Je bent nu wel heel erg subjectief Yogi.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja er was inderdaad een groep in de war en het blijkt toch helaas dat de groep niet bij de topicstarters van het wondertopic hoorden, maar eerder bij de zeurende kant. Ik bedoel heel simpel als je het verschil van verwondering tussen een school van honderden dolfijnen die langs komen razen en gewoon een beestje die rond zwemt niet kan zien is er toch iets met je aan de hand.
Want daar komt het uiteindelijk op neer. Nou ja sorry hoor, ik vind dat nogal bazig overkomenquote:Ik vind het een wonder en als je dat niet vind is er iets met je aan de hand
Het 'probleem' is dat er overal een 'probleem' van wordt gemaakt zodat men hun 'gelijk' kan halen en 'vergeten' daarbij dat het gewoon om het maken van een mooi topic is. En led en consorten zijn helden in het missen van 'de intentie' van een topic om het daarna zo snel mogelijk in 'het belachelijke' te trekken. En als mensen daadwerkelijk het verschil niet kunnen zien tussen honderden dolfijnen op video en een haai dan is dat best treurig te noemen.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En wat is daar goed/fout aan? Is het zo erg om een kritische (al dan niet terechte) kanttekening te plaatsen bij bepaalde zaken?
Een forum is een open discussieplatform. Ok, LED had misschien beter iets zonder een mooie rondborstige dame kunnen kiezen () maar feit blijft dat witte haaien wonderlijke beesten zijn, net als dolfijnen.
Daarnaast, waarom zou deze dame geen wonder des natuur zijn? Veel vrouwen zouden willen dat ze er zo uitzagenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En wat is daar goed/fout aan? Is het zo erg om een kritische (al dan niet terechte) kanttekening te plaatsen bij bepaalde zaken?
Een forum is een open discussieplatform. Ok, LED had misschien beter iets zonder een mooie rondborstige dame kunnen kiezen () maar feit blijft dat witte haaien wonderlijke beesten zijn, net als dolfijnen.
dolfijnen scholen zijn niet wonderbaarlijk maar is van alledaagse orde. Kun je nu uitleggen waarom het een wonder is of blijft het zoals ik al zei: Subjectiefquote:Op maandag 27 juli 2009 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Het 'probleem' is dat er overal een 'probleem' van wordt gemaakt zodat men hun 'gelijk' kan halen en 'vergeten' daarbij dat het gewoon om het maken van een mooi topic is. En led en consorten zijn helden in het missen van 'de intentie' van een topic om het daarna zo snel mogelijk in 'het belachelijke' te trekken. En als mensen daadwerkelijk het verschil niet kunnen zien tussen honderden dolfijnen op video en een haai dan is dat best treurig te noemen.
een haai is in die miljoenen jaren amper veranderd oftewel geëvolueerd omdat het eigenlijk de perfecte jager is.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:02 schreef _Led_ het volgende:
Dolfijnen die samen zwemmen zijn echt niet bijzonderderderder dan een witte haai, als je dat niet weet is dat treurig te noemen
Verdiep je eens in de achtergrond van de witte haai !
Het feit dat ie in miljoenen jaren niet veranderd is zegt al iets over hoe bijzonder goed ie functioneert !
eeh nee, om de meid op de voorgrondquote:Op maandag 27 juli 2009 12:34 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat er geen optische illusie is en het om het woordje "zwamneus" gaat.
Dat zou imo een beetje sneu zijn, ik neem aan dat het om een echt plaatje moet gaan. Toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:34 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat er geen optische illusie is en het om het woordje "zwamneus" gaat.
Deze optische illusie neemt ons allen in de zeikquote:Op maandag 27 juli 2009 12:40 schreef Bastard het volgende:
Oh.. nu zie ik hem ook niet meer![]()
Skip that.
dat was het ookquote:Op maandag 27 juli 2009 12:50 schreef _Led_ het volgende:
Ik vermoed dat het om zoiets ging :
[ afbeelding ]
In het geval van een 'conflict' zijn wij, bij gebrek aan beter, de wijsgeren die de knoop doorhakken om een eventueel verneukt topic weer goed te laten lopen. Dat conflict was er en is nu opgelost.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:17 schreef Dartanion het volgende:
Ik heb de posts even nagelopen, en ik kan concluderen dat de MOD's voortaan gaan bepalen of iets wel of geen wonder is?
Ik dacht dat wij (de skeptici) zich meer openminded op moesten gaan stellen, maar het lijkt er op dat de potjes de ketels aan het verwijten zijn
Ik vond het topic overigens er leuk qua opzet: wonderbaardelijke ongelukken die op bizarre wijze worden overleefd etc. Maar als er natuurplaatjes bij komen dan is het hek van de dam! Daardoor zijn we in deze discussie verzeild geraakt..
Nogmaals; ik bied me aan als MOD om deze fout recht te zettenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
In het geval van een 'conflict' zijn wij, bij gebrek aan beter, de wijsgeren die de knoop doorhakken om een eventueel verneukt topic weer goed te laten lopen. Dat conflict was er en is nu opgelost.
Dat zou de fout enkel groter maken, sorrie.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nogmaals; ik bied me aan als MOD om deze fout recht te zetten
Ik was een ervaren en rechtvaardige MOD op een paar andere fora. Ik denk dat ik wel een goede zal zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 13:37 schreef Flammie het volgende:
Of juist nietSorry
We zullen het niet weten zonder eerlijke kans toch?
(niet dat ik die kans hier ooit zou krijgen maar goed, er is geen reden om conclusies te trekken)
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:37 schreef Flammie het volgende:
Of juist nietSorry
We zullen het niet weten zonder eerlijke kans toch?
(niet dat ik die kans hier ooit zou krijgen maar goed, er is geen reden om conclusies te trekken)
Thanks! net gedaanquote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je denkt dat je een toevoeging zou zijn voor TRU kan je wel een open solli sturen hoor Klikkerdeklik Who knows.
Fora is al meervoud, het moet dus zijn "andere forums" of "andere fora"quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Flammie het volgende:
Yeh zal het zeker proberen daar jullie vaker met de handen in het haar zitten en tijd tekort komen.
Heb ook MOD ervaring op andere fora's
Het is een afkorting voor Mighty Overlord Dudes.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef Bastard het volgende:
Waarom staat mod eigenlijk steeds in capital geschreven?
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een afkorting voor Mighty Overlord Dudes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Marvelously Odskool Dimensionalists mag ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:42 schreef Michielos het volgende:
ik had echter een andere afkorting in gedachten
Dit is ook weer zo'n nuance-gebied waar men hun eigen grenzen moeten leren kennen. Er kan wél een grapje gemaakt worden in een serieus topic maar het moet niet de overhand krijgen. Dus ja op een sporadisch grapje hier en daar maar een nee op het verslowchatten of te ver gaan in een bepaald topic. En in dit specifieke geval dus een nee op het maken van een slowchat reeks van het feedback topic.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef Dragorius het volgende:
Bij deze vraag ik een TT-change aan voor dit topic, dit is de nieuwe slowchat
Gast echt, maak je daar niet zo druk om. Uiteindelijk blijft het een internet-forum. Ik heb de ene dag ook meer tijd om te posten dan de andere dag. Dan moet ik die andere dag gewoon ff een hoop bijlezen, thats part of the funquote:Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef mediaconsument het volgende:
Misschien ook een goede voor dit forum. Maximaal 1 post per half uur! Misschien dat er dan eens goed nagedacht wordt over wat er gepost word.
Is dat trouwens op dit forum in te stellen? Maximaal aantal posts per periode?
Serieus, de laatste 3 pagina's in dit topic zijn binnen een halve dag voor elkaar gepost, en wat zijn we ermee opgeschoten? Zelfs voor een scheet wordt er nog gepost.
Sommigen posten gewoon teveel, waardoor er teveel bullshit komt. Dit topic is nu ook al 4 paginas bullshit, met 1 pagina interessant spul.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef Bastard het volgende:
Tsja sommige mensen hebben nou eenmaal de tijd om meer te posten dan de ander?
Hou er dan mee op!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Media, ik stalk jou niet. Ik heb nergens de intentie om jou het leven zuur te maken. Ik tracht alleen de andere kant te laten zien. Maar dat jij graag als Koning één oog gezien wordt moge duidelijk zijn.
Ook staan al die topics NIET in TRU. Dus is het irrelevant om hier een melding te maken daarvan. Mocht je problemen hebben met mij. Wil je dan alsjeblieft via een PM laten weten. En dan niet op de gewoonlijke gebiedende wijze met een agressieve ondertoon. Maar op een normale manier.
Thnx voor de tip!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:55 schreef Dragorius het volgende:
media, damn. Ban-aanvragen zijn sowieso, op zijn minst gezegd, niet verstandig
Maar buiten dat, als je een abo neemt kun je hem ook op je ignore lijst zetten, dan zie je zijn posts niet meer.
Denk aan je bloeddrukdat is de moeite echt niet waard, geloof me
![]()
Tuurlijk, ik zie alleen niet waarom je post hier in TRU geldig is als het over andere fora gaat.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef mediaconsument het volgende:
Ik mag hier toch wel enig respect van andere posters verwachten?
Daar staat toch een topic van TRU in mijn post? Of heb jij nu ook al last van het missen van delen van posts, door het te snel lezen ofzo?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zie alleen niet waarom je post hier in TRU geldig is als het over andere fora gaat.
En verwacht je nou werkelijk dat mensen niet meer op je kunnen reageren? Wil je alleen ja-knikkers zonder loze opmerkingen? Sorry dan is het forum idee misschien helemaal niks voor je
ps ik kan mij herrineren dat er een regel was qua banaanvragen, dat je er dan zelf 1 kreeg.. weet alleen niet of dat nog zo geld, is wel uit te zoeken.
Het vechtertje in mij heeft nogsteeds vertrouwen dat dit niet nodig is. Ik heb nog nooit iemand geblocked op msn of ignored op irc of whatever. Eerlijkheid zou ik het liefste willen zien!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:52 schreef jogy het volgende:
Christ mediaconsument, neem dat abonnement, ignore iedereen die je niet aanstaat en wees happy.
Wat kun jij je weer nutteloos bemoeien met discussies. Scheer je weg, tuig!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:02 schreef Michielos het volgende:
Mediaconsument..
Neem lekker een abo kerel
Tering jantje wat kan jij zaniken![]()
![]()
![]()
![]()
x 566
"ik heb niemand beledigd vandaag"quote:Op maandag 27 juli 2009 22:08 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat kun jij je weer nutteloos bemoeien met discussies. Scheer je weg, tuig!
Waarom moet je mensen nu zo persoon aanvallen?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:08 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat kun jij je weer nutteloos bemoeien met discussies. Scheer je weg, tuig!
Had hij iets met de discussie te maken? Neequote:Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom moet je mensen nu zo persoon aanvallen?
Je bent hem wel aan het stalken en achtervolgen in elk topic en flauwe opmerkingen te maken ,quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Media, ik stalk jou niet. Ik heb nergens de intentie om jou het leven zuur te maken. Ik tracht alleen de andere kant te laten zien. Maar dat jij graag als Koning één oog gezien wordt moge duidelijk zijn.
waarom moeten jullie als een stelletje pubers steeds met zijn allen op 1 user ??quote:Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom moet je mensen nu zo persoon aanvallen?
Kom jij ook even je gal spuwenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Je bent hem wel aan het stalken en achtervolgen in elk topic en flauwe opmerkingen te maken ,
Je kan het toch respecteren als iemand vraagt hem met rust te laten ???
Dan ga je toch niet in elk topic iemand proberen te saboteren ?
Je mening is echt niet zo interessant dat de hele wereld die moet volgen hoor .
Ik vroeg het je ook een keer en toen reageerde ik niet op je en toen kwam je me in mijn PM voor laf uitschelden .
Misschien moet jij je niet zo laten leiden door je emoties maar ga niet roepen dat je respect hebt want dat heb je niet .
Probeer die tunnelvisie eerst maar eens bij jezelf te voorkomen, voordat je mensen nog meer onwaarheden gaat vertellen.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:22 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Kom jij ook even je gal spuwen
Wat is de intentie geweest van jouw post? Mij even kleineren? Te kakken trachten te zetten?
Ik post toevallig in wat topics waar hij ook gepost heeft, en direct roept calimero moord en brand. Ik probeer geen topic te saboteren. Ik probeer alleen tunnelvisie te voorkomen, dat jij dit niet inziet is jouw gemis.
Over de vermeende PM, ik heb je NOOIT uitgescholden. Ik stuurde alleen een PM omdat jij mij persoon aanviel en ik graag wilde weten waarom jij dat nodig vond.
Er word niemand door een groep aangepakt. Dat een minderheid zich in Media zijn mening kan vinden, dat is waarschijnlijk niet voor nietsquote:Op maandag 27 juli 2009 22:20 schreef Summers het volgende:
[..]
waarom moeten jullie als een stelletje pubers steeds met zijn allen op 1 user ??
jullie zijn toch volwassen ?
Op welke tunnelvisie doel je? En welke onwaarheden verkondig ik?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Probeer die tunnelvisie eerst maar eens bij jezelf te voorkomen, voordat je mensen nog meer onwaarheden gaat vertellen.
Betweters heeft niemand graag, Dus je kunt nu wel zo trots lopen roepen dat je iedereen wil en mag corrigeren, ik denk dat je uiteindelijk hiermee zelf het hardst op je gezicht gaat.
Het is steeds dezelfde groep , michielos komt er ook weer even tussen UITERAARDquote:Op maandag 27 juli 2009 22:27 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Er word niemand door een groep aangepakt. Dat een minderheid zich in Media zijn mening kan vinden, dat is waarschijnlijk niet voor niets
Ik hoop dan ook echt dat de mods dit zien en er wat mee gaan doen. TRU is meer waard dan dit onnozele gezeik elke dag weer.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is steeds dezelfde groep , michielos komt er ook weer even tussen UITERAARD
met zijn eeuwenlange lijst van psychische gebreken en komt ook even tegen media aantrappen want het is niet genoeg dat jij hem in elk topic in zijn nek hijgt .
WALGELIJK en bekijken jullie het maar , jullie zijn niet serieus te nemen en zijn alleen maar aan het trollen .
Laat ze lekker onderling zinloze discussies voeren , ze verdienen je tijd nietquote:Op maandag 27 juli 2009 22:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook echt dat de mods dit zien en er wat mee gaan doen. Dit is hopelijk duidelijk genoeg.
Precies. Dat is misschien de enige juiste keus.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Laat ze lekker onderling zinloze discussies voeren , ze verdienen je tijd niet
TRU is gewoon een circus aan het worden, of meer een freakshow ... iemand opent een topic en meteen staat er een zootje klaar om de boel belachelijk te maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef Summers het volgende:
Laat ze lekker onderling zinloze discussies voeren , ze verdienen je tijd niet
5 keer hetzelfde is ook niet allesquote:Op maandag 27 juli 2009 22:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Precies. Dat is misschien de enige juiste keus.
Misschien toch maar dat abbo aan gaan schaffen dan, ben alleen bang dat ik dan nog maar een paar posters in TRU overhoud.
Dat zal wel meevallenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef mediaconsument het volgende:
Ik denk dat ik dan feedback telkens na 2 pagina's dicht zie gaan.
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:56 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallenJIj vult het FB topic voor 50%, met gal dat je over anders denkenden spuwd.
Ga je iets doen met de info van gister? Of mag TRU van jou kapot?quote:
Nou, ik heb het er net met Jogy en Bastard over gehad wat de beste en leukste manier is om TRU kapot te maken, en ik denk dat we er uit zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ga je iets doen met de info van gister? Of mag TRU van jou kapot?
media, je moet echt je toon gaan matigen. Jij "eist" respect maar deelt zelf rake klappen uit. In het FLU forum beticht je mij van opzettelijk mensen dood willen zien gaan bijvoorbeeld. Dat slaat ook nergens op. Ga ik dan zitten schreeuwen om een ban in dat feedback forum? Nee, ik reageeer gewoon kort en ga weer verder.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ga je iets doen met de info van gister? Of mag TRU van jou kapot?
Eens. Volhartig en roerend. Ook het gedeelte dat het voor iedereen geldt want ik zie naast mediaconsument nog wel een paar anderen die irritant en semi-verongelijkt bezig zijn in TRU.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
media, je moet echt je toon gaan matigen. Jij "eist" respect maar deelt zelf rake klappen uit. In het FLU forum beticht je mij van opzettelijk mensen dood willen zien gaan bijvoorbeeld. Dat slaat ook nergens op. Ga ik dan zitten schreeuwen om een ban in dat feedback forum? Nee, ik reageeer gewoon kort en ga weer verder.
Jij haalt meteen alles erbij, en schreeuwt moord en brand en speelt zelf de vermoorde onschuld. Gewoon discussieren, geen gehannes meer (als niemand dat doet, dan is TRU weer good old TRU)Geldt voor iedereen uiteraard (anti-Calimero effect
)
Een keer je ogen open doen om te zien wat er aan de hand is, is dan ook erg moeilijk. Sorry hoor. Maar het begint overduidelijk te worden dat je in TRU je persoonlijke meningen/ervaringen beter niet kunt gebruiken. Want dan staan er een stel mensen klaar om je een klote dag te bezorgen, omdat ze je proberen te laten twijfelen in jezelf. Ik ga dan ook niet meer op deze mensen in, zij vinden het dan ook erg tof om met elke discussie over dit onderwerp te bemoeien. Daarom mijn uitdaging voor jou, lees het forum eens een keer aandachtig door, en probeer niet tot de conclusie te komen dat 90% van de posts tegenwoordig ontstaat uit bullshitdiscussies opgewekt door de bekende mensen. Tot op mensen toe die gewoon in elk topic dat ik maak mij belachelijk proberen te maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens. Volhartig en roerend. Ook het gedeelte dat het voor iedereen geldt want ik zie naast mediaconsument nog wel een paar anderen die irritant en semi-verongelijkt bezig zijn in TRU.
Inderdaad, elke keer dat ik mijn persoonlijke mening geef is er altijd wel een Mediaconsument of Summers die zegt dat ik mijn mond moet houden of weg moet uit TRU.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Een keer je ogen open doen om te zien wat er aan de hand is, is dan ook erg moeilijk. Sorry hoor. Maar het begint overduidelijk te worden dat je in TRU je persoonlijke meningen/ervaringen beter niet kunt gebruiken.
kom op media, het is overduidelijk dat je dit extra doet. nogmaals er is NIKS aan de hand als jij in je post aangeeft wat je ervan verwacht. Dit is al duizend keer aangegeven en nog begrijp je het niet? Dan ligt het toch echt aan jou en je onvermogen tot leren hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef mediaconsument het volgende:
[quote]
Een keer je ogen open doen om te zien wat er aan de hand is, is dan ook erg moeilijk. Sorry hoor. Maar het begint overduidelijk te worden dat je in TRU je persoonlijke meningen/ervaringen beter niet kunt gebruiken.
Ik geef gewoon mijn mening. Vrijheid van meningsuitiing. Als ik het niet met je eens ben wat betreft een standpunt en er staat nergens in de oP dat er niet gediscussieerd mag worden, is er voor mij GEEN enkele reden om mooi weer te spelen. Zeker niet als ik mijn posts, zoals altijd, GOED beargumenteer. Maar ik heb het gevoel dat je dit niet snapt en ook niet wil snappen aangezien je dit al 10000 x uitgelegd is en je het nog niet begrijpt..quote:Want dan staan er een stel mensen klaar om je een klote dag te bezorgen, omdat ze je proberen te laten twijfelen in jezelf
Jij ziet en leest dingen die er niet zijn.quote:. Ik ga dan ook niet meer op deze mensen in, zij vinden het dan ook erg tof om met elke discussie over dit onderwerp te bemoeien. Daarom mijn uitdaging voor jou, lees het forum eens een keer aandachtig door, en probeer niet tot de conclusie te komen dat 90% van de posts tegenwoordig ontstaat uit bullshitdiscussies opgewekt door de bekende mensen. Tot op mensen toe die gewoon in elk topic dat ik maak mij belachelijk proberen te maken.
Ja, geheel toevallig ook weerr mensen die het met je eens zijn wat mijn stelling bevestigd. Mensen die het me je eens zijn, zijn automatisch intelligent. Mensen die dit niet zijn, zijn kortzichtige mensen die het enkel moeten hebben van persoonlijke aanvallen. Je bevestigd mijn eerder gemaakte stelling wederom (waar over was nagedacht).quote:Daarom ben ik overigens des te meer onder de indruk van de intelligentie en openheid van Summers, Sjoep en Unclescorp. Deze mensen blijven hun best doen, en mogen zich op hun borst kloppen voor de energie die ze in dit verhaal hebben gestopt. Het is niet tof om elke dag als je iets kwijt wil op je favoriete forum, afgezeken te worden door een stel onbegripvolle kinderen.
Ik geloof niet dat het zo extreem is zoals jij dat schetst, maar je hebt wel een punt. Er wordt getracht om je een andere waarheid te laten zien op een onderwerp, een andere belichting die je zelf kan afwegen of het een betere is dan dat jouw eigen versie is op dat moment.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Een keer je ogen open doen om te zien wat er aan de hand is, is dan ook erg moeilijk. Sorry hoor. Maar het begint overduidelijk te worden dat je in TRU je persoonlijke meningen/ervaringen beter niet kunt gebruiken. Want dan staan er een stel mensen klaar om je een klote dag te bezorgen, omdat ze je proberen te laten twijfelen in jezelf. Ik ga dan ook niet meer op deze mensen in, zij vinden het dan ook erg tof om met elke discussie over dit onderwerp te bemoeien. Daarom mijn uitdaging voor jou, lees het forum eens een keer aandachtig door, en probeer niet tot de conclusie te komen dat 90% van de posts tegenwoordig ontstaat uit bullshitdiscussies opgewekt door de bekende mensen. Tot op mensen toe die gewoon in elk topic dat ik maak mij belachelijk proberen te maken.
Daarom ben ik overigens des te meer onder de indruk van de intelligentie en openheid van Summers, Sjoep en Unclescorp. Deze mensen blijven hun best doen, en mogen zich op hun borst kloppen voor de energie die ze in dit verhaal hebben gestopt. Het is niet tof om elke dag als je iets kwijt wil op je favoriete forum, afgezeken te worden door een stel onbegripvolle kinderen.
Andere meningen vind ik juist fantastisch, anders is er niets te leren. Echter meningen met als doel het ongelijk van een ander aan te tonen/belachelijk te maken, zullen dit hele proces alleen maar tegengaan. Dit omdat je teveel energie kwijt bent met het concentreren op een klein onderdeel, terwijl het grote geheel op dat moment uit het oog verloren kan worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:51 schreef Bastard het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar je je zo over opwind namelijk.. als jij een waarheid hebt die je niet hoeft om te buigen dan is dat toch ook prima? Iemand anders heeft een andere mening, dat is niet erg, helemaal niet zelfs dat is leuk en leerzaam.
Waarom zou je iemand anders' ongelijk niet mogen aantonen ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Andere meningen vind ik juist fantastisch, anders is er niets te leren. Echter meningen met als doel het ongelijk van een ander aan te tonen/belachelijk te maken, zullen dit hele proces alleen maar tegengaan.
Beetje een contradictio in termines, een andere mening is goed, mits die maar niet afwijkt van jou / die van jou niet bevestigd.quote:Andere meningen vind ik juist fantastisch, anders is er niets te leren. Echter meningen met als doel het ongelijk van een ander aan te tonen/belachelijk te maken, zullen dit hele proces alleen maar tegengaan.
Ik zie ook wat je bedoelt Media.. kijk alleen maar na jou post nu!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Andere meningen vind ik juist fantastisch, anders is er niets te leren. Echter meningen met als doel het ongelijk van een ander aan te tonen/belachelijk te maken, zullen dit hele proces alleen maar tegengaan. Dit omdat je teveel energie kwijt bent met het concentreren op een klein onderdeel, terwijl het grote geheel op dat moment uit het oog verloren kan worden.
De reden dat ik me opwind is misschien te zien in dit topic, kijk maar eens rustig hoe ik vragen direct aan jullie stel, en dat in tussentijd er 10tallen posts verschijnen, tegen mij gericht, vertellende dat mijn mening niet klopt. Daarom vind ik het nu ook erg fijn om een goede reactie van jou te krijgen.
Daarbij heb ik me voorgenomen, om gewoon niet meer op de brol in te gaan, zal wel erg taai worden overigens. Mjah, heb er genoeg van gehad.
Hmm.. was ik net mn post bezig.. maar ik trek je streep door na mijn post danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:14 schreef jogy het volgende:
Naja, hier komen we niet uit in dit topic. Klaar nu.
Ik heb een voorstel, onderaan deze post zet ik een streep en die streep betekend dat iedereen zijn/haar oude irritaties achterlaat en begint met een schone lei. OK, check? Mooi. Doen we.
________________________________________________________________________________________
Ok, dan annuleer ik mijn ban-aanvraag voor je.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm.. was ik net mn post bezig.. maar ik trek je streep door na mijn post dan![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, dan annuleer ik mijn ban-aanvraag voor je.
Dan trek ik mijn steunbetuiging plus handtekeningen actie met al 547 stemmen ook maar terugquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, dan annuleer ik mijn ban-aanvraag voor je.
Waarom zou je er van uit gaan dat iemand ongelijk heeft/fout zit?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand anders' ongelijk niet mogen aantonen ?
Hoe kan iemand nou wat leren als ie nooit hoort waar ie fout zit en waarom ?
JA ! JA ! SJOEP GAAT DOOR ONDER DE STREEP !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:52 schreef sjoep het volgende:
[..]
Waarom zou je er van uit gaan dat iemand ongelijk heeft/fout zit?
Je stelt het als een feit, terwijl je volgens mij bedoelt dat je het er niet mee eens bent.
Oh, pardon hoor...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
JA ! JA ! SJOEP GAAT DOOR ONDER DE STREEP !
Met een blok aan zijn voeten het meer in !!!
[ afbeelding ]
Uhm, de mods vragen of we erover op willen houden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:03 schreef sjoep het volgende:
[..]
Oh, pardon hoor...
Maar, ga je nog een antwoord geven op mijn vraag? Of is dit een excuus om het maar (weer) te ontwijken?
Dat lijkt me niet zo heel verstandig. Als een mod zegt klaar is klaar, dan is het klaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:03 schreef sjoep het volgende:
[..]
Oh, pardon hoor...
Maar, ga je nog een antwoord geven op mijn vraag? Of is dit een excuus om het maar (weer) te ontwijken?
Ik heb overigens bij mijn weten niet of nauwelijks deelgenomen aan het gedeelte boven de streep, dus ik voel me niet aangesproken door die streep.
En ook niet door het bericht van Jogy ;')
ASTERIXquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
JA ! JA ! SJOEP GAAT DOOR ONDER DE STREEP !
Met een blok aan zijn voeten het meer in !!!
[ afbeelding ]
Jammer dat je de uitleg al weggeëdit heb. Ik klik op quote en weg was je tekst...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, de mods vragen of we erover op willen houden.
Klaar dus.
Oh, dit quote ik er nog even bij hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, de mods vragen of we erover op willen houden.
Klaar dus.
Afgezien daarvan is het een domme vraag.
Dat zal wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef sjoep het volgende:
[..]
Jammer dat je de uitleg al weggeëdit heb. Ik klik op quote en weg was je tekst...
Want dat is wel het hele punt wat je daar op schrijft. Als je je mening nou als mening zou presenteren ipv als feit, dan was het al helemaal anders.
Overigens, _Led_ adepten, ik stelde een vraag aan _Led_ en ik neem aan dat hij het zelf wel af kan
Als ik hiervoor geband wordt, so be it
Dan zal ik je het antwoord nogmaals geven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:16 schreef sjoep het volgende:
[..]
Oh, dit quote ik er nog even bij he
Voor de zekerheid.
Waarom is het toch onmogelijk voor jou om gewoon aardig te doen tegen mensen?
Ik stel een vraag, en ipv antwoord te geven, zeg je dat het een domme vraag is.
Nee, maar de discussie wordt wel op die manier gevoerd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoor. Echter is mijn streep niet voor niets gezet, hoofdzakelijk omdat er allemaal oude 'troep' rondhangt die men elke keer weer omhoog trapt als er ergens onenigheid voor is en het legen van die baggage moet met enige regelmaat gebeuren voor het overloopt dus.
Er zijn nu eenmaal mensen die goed en mensen die niet goed om kunnen gaan met de subjectieve zienswijze van anderen, inlevingvermogen, accepteer dat en het leven wordt een stuk prettiger. Led kan stellig beweren dat zijn mening de objectief juiste is maar als ik het er niet mee eens ben kan hij daar niets aan veranderen. Zelfde met iedereen eigenlijk, maakt niet uit hoe geweldig iemand zichzelf vindt.
Waar jij het idee vandaan haalt dat ik het met mediaconsument eens ben, of zijn gedrag hier goed keur, is mij niet duidelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:29 schreef _Led_ het volgende:
De grap is dat je het tegendeel niet kunt bewijzen, want dan zou je er vanuit gaan dat ik ongelijk heb en dat vinden jij en mediaconsument niet kunnen
quote:
Je vraag heb ik al beantwoord.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:39 schreef sjoep het volgende:
[..]
![]()
Ik stel jou gewoon een vraag n.a.v. iets dat je post.
Ik heb niks met mediaconsument te maken, en ook niet met wat hij post.
Ga je weer, beweren dat mensen iets moeilijk vinden omdat ze het niet met je eens zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je vraag heb ik al beantwoord.
Mediaconsument stelde dat je niet iemands ongelijk mag aantonen , ik stel van wel.
Als jij dan vindt van niet, val je of je nu wilt of niet, onder het kamp van Mediaconsument - de mensen die vinden dat je 't niet mag aantonen als iemand ongelijk heeft.
Ik snap niet waarom je dit zo moeilijk vindt, leg anders eerst eens uit waarom men volgens jou niet iemand anders ongelijk zou mogen aantonen..
Duidelijk gezegd , maar zoals te verwachten blaat hij er weer gewoon over ...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef sjoep het volgende:
Je hebt het over iemands ongelijk aantonen.
Je toont helemaal niks aan. Ik heb jou hier in de afgelopen 8 jaar nog nooit iets TRU-achtigs zien bewijzen. Niet in de ene richting, en niet in de andere richting.
Zolang je niks kunt bewijzen, is jouw mening maar gewoon een mening. Jouw eigen waarheid. Misschien beargumenteerd met een heleboel theorieën of misschien zelfs dingen die gedeeltelijk bewezen zijn.
En dat is prima, maar het is niet het enige. Hell no, bij lange na niet.
Speciaal voor jou zal ik het nog even simpel herhalen :quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Duidelijk gezegd , maar zoals te verwachten blaat hij er weer gewoon over ...
Groot gelijk ... blijf jij maar lekker verder belachelijk doen ... het siert jequote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef _Led_ het volgende:
Speciaal voor jou zal ik het nog even simpel herhalen :
Als ik niemands ongelijk aantoon, wat is het probleem dan ?
Ik dacht juist dat dit gezeik van jullie begon met mediaconsument die het gemeen vond dat er andermans ongelijk werd aangetoond, en jullie zeggen nu dat ik dat in ieder geval niet doe.
Ik hoef me dus geenszins aangesproken te voelen; waarom loop je dan tegen mij te miepen ?
Mooi, hebben alle huilebalken nu even mogen miepen ? Mediaconsument, check, Unclescorp, check, Sjoep, check...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Groot gelijk ... blijf jij maar lekker verder belachelijk doen ... het siert je
Kleine correctie. Ik vind het niet gemeen dat iemand zijn ongelijk word aangetoond. Dus hou nou alsjeblieft erg snel op met het verdraaien van feiten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ik het nog even simpel herhalen :
Als ik niemands ongelijk aantoon, wat is het probleem dan ?
Ik dacht juist dat dit gezeik van jullie begon met mediaconsument die het gemeen vond dat er andermans ongelijk werd aangetoond, en jullie zeggen nu dat ik dat in ieder geval niet doe.
Ik hoef me dus geenszins aangesproken te voelen; waarom loop je dan tegen mij te miepen ?
Huilebalken ? Is gewoon een volwassen reactie op kinderachtige praat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:09 schreef _Led_ het volgende:
Mooi, hebben alle huilebalken nu even mogen miepen ? Mediaconsument, check, Unclescorp, check, Sjoep, check...
Dan kunnen we nu weer overgaan tot de orde van de dag.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Huilebalken ? Is gewoon een volwassen reactie op kinderachtige praat.
Ja, eerlijk gezegd snap ik ook niet waarom je het zegt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Bastard het volgende:
Tjongejonge![]()
Mensen laat het nou eens los, laat het gaan...
Waarom zeg ik dit eigenlijk, niemand die er naar luistert
Nee, omdat jullie allebei (van beide kanten) onzettend kinderlijk bezig zijn. Zowel believers als non-believers.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:45 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd snap ik ook niet waarom je het zegt.
Als iets je na aan het hart ligt, waarom moet je het dan los laten? Omdat dat anderen beter uit komt?
Het gaat alleen helemaal niet over een standpunt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, omdat jullie allebei (van beide kanten) onzettend kinderlijk bezig zijn. Zowel believers als non-believers.
Je schiet er toch geen drol mee op, want mensen zullen toch blijven geloven in hun eigen standpunt. Dus inderdaad, laat het gaan! Eens met Bastard is
Nee, ik zeg dat dat gezeik over "laten gaan" altijd tegen bepaalde users gezegd wordt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:13 schreef Dragorius het volgende:
sjoep, heb jij soms een cursus selectief lezen gevolgd? Wat staat er in mijn post? Ik heb het over beide kanten zowel believers als non-believers. Meer woorden maak ik hier niet meer aan vuil, jij voelt je meteen aangevallen terwijl ik het over beide kanten heb. Ja, dan kan ik net zo goed niks meer zeggen
Jogy, Bastard, it's all yours
Michielos is weldegelijk in opleiding tot en heeft ook andere medische kwalifictiesquote:Michielos is geen arts, en zelfs niet in opleiding voor psychiater.
Waar niks mee aan de hand is als jij je er eens leert niet druk om te maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:05 schreef sjoep het volgende:
Intussen worden er weer aan alle kanten hengels uit gegooid in de topics.
Zeg ventje, we waren klaar met Jogy's streep.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:05 schreef sjoep het volgende:
[..]
Het gaat alleen helemaal niet over een standpunt.
Wat je gewoon had kunnen lezen in mijn posts.
Oh, zeg trouwens eens tegen _Led_ dat hij het moet laten gaan...
Zie je ?quote:Ik ben benieuwd wat daar de reactie dan is...
Het zijn namelijk altijd degenen die door _Led_, Flammie en Michielos in het believerskampje geduwd zijn ("neehee echt niet, ik wil niemand in een hokje plaatsen hoor") die te horen krijgen dat ze het moeten laten gaan. Schei toch uit zeg.
Eerlijk gezegd was het die streep die me triggerde. Dat is pas kinderachtig. Een streep, en nou hebben we nergens meer last van. Yeah right.
Intussen worden er weer aan alle kanten hengels uit gegooid in de topics.
Niet druk maken met een groep mensen om je heen die je continu proberen te provoceren met hun bedorven meningen, met als enig doel de ander belachelijk maken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar niks mee aan de hand is als jij je er eens leert niet druk om te maken.
We zijn eruit imoquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar niks mee aan de hand is als jij je er eens leert niet druk om te maken.
Denk ook dat er door de discussies van de laatste tijd wat duidelijkheid omtrent de situatie is gekomen. Dat is de grootste winst denk ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:20 schreef Michielos het volgende:
Ik wou even complimenteren op TRU.
Er is een grote verscheidenheid aan nieuwe topics en users bijgekomen. Ikzelf denk dat dit nog gaat groeien.
Ja er komen ook meer sceptics het subforum binnen, maar de discussie bloeit momenteel. Ik zie i.i.g. veel nieuwe topics en gezichten. Hulde
Inderdaad, ik zeg het al tijden.. dat is geen reklame maar schrikt mensen af om te komen posten, die hebben het idee dat er zo gediscusseerd moet worden om mee te kunnen doen hier.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:38 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat het komt omdat de mensen die nu posten meer kunnen hebben. Je ziet dit uitbloeien tot mooie discussies en nieuwe users en threads die niet uitlopen in een verbaal moddergevecht als een direct gevolg.Ik hoop dat dit nog lang zo kan doorgaan iig want dit maakt dit subforum natuurlijk weer heel wat leuker
Koestquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:39 schreef _Led_ het volgende:
pffff, het wordt wel weer eens tijd voor een relletje.
En die mensen gaan vrezen dat ze zelf ook de volle lading krijgen als ze het niet eens zijn met een mening. Er zitten inderdaad teveel nare dingen aan vast imo, dus het is beter als mensen zichzelf in de hand kunnen houden zoals nuquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zeg het al tijden.. dat is geen reklame maar schrikt mensen af om te komen posten, die hebben het idee dat er zo gediscusseerd moet worden om mee te kunnen doen hier.
Ben er wel blij mee, ook dat je het zelf zo herkend dat maakt mij dus niet de enigequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:48 schreef Flammie het volgende:
[..]
En die mensen gaan vrezen dat ze zelf ook de volle lading krijgen als ze het niet eens zijn met een mening. Er zitten inderdaad teveel nare dingen aan vast imo, dus het is beter als mensen zichzelf in de hand kunnen houden zoals nu
Precies.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:48 schreef Flammie het volgende:
Wat ook schijnt te helpen is FB verlaten en zelf eens een nuttige bijdrage maken om TRU wel beter te maken in plaats van de hele tijd toe te schreeuwen vanuit de zijlijnen waarom TRU wel niet suckedIMO!
Whehehe, I think you're pushing itquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef Flammie het volgende:
Even to business Bastard? Ik en een blauwe naam? Hoe denk je hierover
Mocht TRU 3 maal zo groot worden dan hebben we hulp nodig en zal ik aan je denken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef Flammie het volgende:
Even to business Bastard? Ik en een blauwe naam? Hoe denk je hierover
Vredigquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:10 schreef Exoteria het volgende:
[ afbeelding ]
verschillende bloemen die ieder hun ruimte opeisen, maar elkaar niet bijten.
Best mooi he, zo'n diversiteit op een kluitje.
quote:
wut ? waar ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef Flammie het volgende:
Waarom loopt mijn moviethread nou niet
Ik vind het echt een leuke threadPost eens wat ofzo !
Aangezien jij hier niet heen komt, leg ik het hier zelf wel even voor je uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:01 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Leg eens uit, hoe zit het?
Je ging zelf ook door over die post waar ik over door ging en mij spreek je aan erover op te houden. (duh?)
Dan edit je mijn post die algemeen was, en die van 7keer70 die van de persoonlijke aanvallen overloopt, niet.
Zit het een beetje in de lijn van "7keer70 deelt mijn denkbeelden dus is hij eerder mijn maatje"?
Ik heb je vaker de aanvallers van zweverige zaken zonder blikken of blozen zien editten, maar met jouw mede-gelovers ben je veel milder. Ben je een mod die zijn macht laat doorspekken met zijn vooringenomen standpunten en daarmee discussie stuurt naar eigen voorkeur?
Tis geen beschuldiging, zomaar even een vraag.
[..]
Je kunt het niet laten he?
Vanwaar zie jij het verschil in dat mijn posts een schreeuw om aandacht zijn en de jouwe gezegende bedoelingen? Ben je nu aan het drammen omdat je zag dat je van een mod bijval kreeg? Dacht je:"Dit is mijn kans"?
Kom dan wel met zinnige uitspraken.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef 7keer70 het volgende:
Hoi Bastard,
Je bent een weloverwogen welgewogen figuur, dank daarvoor!![]()
![]()
![]()
Punt 1 : ik ergerde me daar niet aan, het viel me alleen op dat jij bij alles wat maar paranormaal is er zogenaamd ervaring mee hebt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Summers het volgende:
[..]
het begon ermee dat jij je ergerde aan dat ik zoveel ervaringen had en zoveel herkende in andere ervaringen ,
Dat heb ik helemaal niet gezegd.quote:hysterisch ga je vervolgens op proberen te dringen dat ik dan maar aan een psychische aandoening lijd , en dat noem jij normaal discussieren ?
Prima, ik ben domquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Punt 1 : ik ergerde me daar niet aan, het viel me alleen op dat jij bij alles wat maar paranormaal is er zogenaamd ervaring mee hebt.
Punt 2 : Nee, daar begon het helemaal niet, ik snap niet hoe je daarbij komt want we zaten daar al midden in een discussie , kijk maar naar de posts ervoor. Ik heb geen idee hoe je erbij komt dat het daar middenin opeens 'begon'.
[..]
Dat heb ik helemaal niet gedaan, hou nou eens op met dat gelieg dom mens !
Ik heb gezegd dat IK de optie van een aandoening OPEN HOUDT.
Dat is []iheel wat anders[/i] dan zeggen dat je een aandoening hebt !
Wat is dat toch met jou dat je niet kunt lezen en altijd andere mensen beschuldigt van dingen die ze helemaal niet gezegd hebben ???
Naar mijn mening wel ja, maar dom is niet zo erg.quote:
Ga iemand anders stalken , fok psychiatertje en kwakzalverquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En dat bizarre gedrag - wat ik niet een of twee maar inmiddels tientallen keren van dichtbij gezien heb - versterkt mijn idee dat er misschien meer met jouw hersenen aan de hand is dan je zelf vermoedt.
Maar hey, da's slechts mijn idee dus daar hoef jij van mij geen enkele waarde aan te hechten.
Ik stalk niemand, ik reageer enkel op iemand die liegt en valse beschuldigingen uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Ga iemand anders stalken , fok psychiatertje en kwakzalver
Je kan ook GOD om hulp vragen als je het even niet meer weetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik stalk niemand, ik reageer enkel op iemand die liegt en valse beschuldigingen uit.
En aan haar reactie te merken weet ze stiekem ook wel dat ik gelijk heb
Prima projectie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:28 schreef _Led_ het volgende:[..]
Wat vervelend is is dat je liegt en mensen beschuldigt van uitspraken die ze nooit gedaan hebben.
Het lijkt gewoon alsof jouw hersenen halverwege een discussie opeens zeggen : "Zo, nu stop ik ermee en ga ik dingen roepen die er niks mee te maken hebben, en mensen beschuldigen van dingen die ze niet gezegd / gedaan hebben!".
En dat bizarre gedrag - wat ik niet een of twee maar inmiddels tientallen keren van dichtbij gezien heb - versterkt mijn idee dat er misschien meer met jouw hersenen aan de hand is dan je zelf vermoedt.
Maar hey, da's slechts mijn idee dus daar hoef jij van mij geen enkele waarde aan te hechten.
Bastard heb je naast TRU ook nog een kleuterklasje?quote:
Inhoudelijk voorbeeld waarom de conclusie dat de mods zuigen waar is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:18 schreef Dragorius het volgende:[..]
Bastard heb je naast TRU ook nog een kleuterklasje?
Vind je? Als mod pratende nu vind ik het nogal een kinderlijke discussie die helemaal los staat van de inhoud. En al bewijst de een zijn gelijk, daar legt de ander zich dan toch niet bij neer. Dat doen kinderen net zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:21 schreef bassos het volgende:
[..]
Inhoudelijk voorbeeld waarom de conclusie dat de mods zuigen waar is.
(behalve Senesta)
GMTAquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vind je? Als mod pratende nu vind ik het nogal een kinderlijke discussie die helemaal los staat van de inhoud. En al bewijst de een zijn gelijk, daar legt de ander zich dan toch niet bij neer. Dat doen kinderen net zo.
Gewoon lief spelen/posten, dan is er niks aan de handVind je posts vervelend, feedback-topic of negeren, Bastard en jogy weten wat ze doen
Laat maar eens zien dan.. ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef bassos het volgende:
[..]
Prima projectie.
Als ik ga uitleggen punt voor punt waar jij precies het gedrag hebt vertoont dat je nu veroordeelt wordt ik gebanned.
Dus de overgebleven optie is dat je het zelf ff nakijkt en dan een potje schamen je posting-style aanpast.
Het gaat dan in dit geval ook daadwerkelijk over jou.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:27 schreef Bastard het volgende:
Ik? Ja ik zuig enorm, ik ben echt een lul.
Maar ik vind het zo jammer dat het na een week dat het leuk leek te gaan er toch weer een conflict is tussen 'het paar'.En het ik heb bijna plaatsvervangende schaamte als ik zie waar het nou eigenlijk over gaat.. het is de wil van ruzieen kennelijk.
*Zucht*
Je zou kunnen overwegen dat soort posts te negeren, of indien je je echt ergert die te melden in het feeback-topic. Een heel volwassen oplossing lijkt mequote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:33 schreef Summers het volgende:
zucht .. een forum waar je word aangevallen als je ervaringen deelt en waarin 2 mensen denken in de positie te zijn dat IK me aan hun moet verantwoorden en moet bewijzen dat ik
geen psychische stoornis heb omdat ik dingen ervaar die ze niet begrijpen .
neeeeee... je moet aantonen waarom schimmen die jij ziet niets anders dan geesten kunnen zijn. Je hoeft echt niet aan te tonen dat je niet shizofreen ofzo bent. dat vraagt ook helemaal niemand van je.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:33 schreef Summers het volgende:
zucht .. een forum waar je word aangevallen als je ervaringen deelt en waarin 2 mensen denken in de positie te zijn dat IK me aan hun moet verantwoorden en moet bewijzen dat ik
geen psychische stoornis heb omdat ik dingen ervaar die ze niet begrijpen .
Als wat jij claimt waar is;quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:36 schreef Dragorius het volgende:
@ bassos..jij schetst een wel heeel verkeerd beeld van Bastard nu, zo ver ernaast heb ik nog nooit iemand zien zitten.
Je kan bijna stellen dat Bastard soms net iets teveel zijn TRU-oog gebruikt, maar dat is in een subforum als dit alleen maar goed.
Maar goed, als dat echt je overtuiging is zou ik toch nog even de sterren een tweede keer raadplegen...
welke discussie was dat dan volgens jou?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef bassos het volgende:
[..]
Als wat jij claimt waar is;
Waarom zou Bastard dan een daadwerkelijke inhoudelijke en transformator discussie gestopt worden ?
Omdat het topic dat alleszins was. Het was een onsamenhangend geheel waarin alleen maar persoonlijk werd aangevallen, ook/voornamelijk door jou...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef bassos het volgende:
[..]
Als wat jij claimt waar is;
Waarom zou Bastard dan een daadwerkelijke inhoudelijke en transformator discussie gestopt worden ?
Jij hebt nog steeds eerst te antwoorden op de astro draad.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:44 schreef Michielos het volgende:[..]
welke discussie was dat dan volgens jou?
eh wat?? welke vraag?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:49 schreef bassos het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds eerst te antwoorden op de astro draad.
...
Oh reaheaheaheaaally...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:44 schreef Dragorius het volgende:[..]Omdat het topic dat alleszins was.
Complete leugens.quote:Het was een onsamenhangend geheel waarin alleen maar persoonlijk werd aangevallen, ook/voornamelijk door jou...
Jouw post is een vertwijfelde poging om aan te geven dat de waarheid die je recht in je gezicht jaankijkt....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:57 schreef Dragorius het volgende:
Je doet het nu weer..flamen, claims maken dat mensen liegen etc.
Je kunt niet op Fok! een topic openen en daarin maar even "je eigen regels stellen" zo werkt dat hier niet. Fok! heeft regels die voor elke user gelden. Als jij al begint met "HIER WORDT NIET GEMOD" dan is een topic al reddeloos verloren voordat de 2e zin er staat.
Je kan mensen die niet serieus op je ingaan ook negeren, of hun posts melden in het feedback-topic. Dan was dit allemaal niet nodig geweest.
Naar een antwoord op mijn vraag kan ik waarschijnlijk fluiten , toch ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:10 schreef Summers het volgende:
[..]
In TRU hoeft niemand iets aan te tonen , laat staan moeten .
Je moet niets.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:07 schreef Michielos het volgende:
Bassos.
Op welke vraag moest ik nog steeds antwoord geven?
Welke vraag MAG ik beantwoorden. Kun je de vraag even herhalen ofzo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:15 schreef bassos het volgende:
[..]
Je moet niets.
Mijn voorwaarde voordat ik verder ga met jou is de astro bespreking.
-schelden doe je maar thuis-quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:20 schreef Michielos het volgende:[..]
Welke vraag MAG ik beantwoorden. Kun je de vraag even herhalen ofzo?
Jij hebt mij verteld dat ik een eigen draad moest beginnen waarin ik mijn regels zou mogen laten gelden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:25 schreef Bastard het volgende:
@Bassos, aan deze zijde worden bans niet besproken. Ik heb duidelijk aan je uitgelegd middels PM aan je hoe de vork in de steel zat.
Jij hebt niet gereageerd op de PM die je kreeg. Je weet wel, die mail waarin ik uitlegde dat je al mijn post zou moeten laten staan en de reden waarom dat belangrijk is.quote:Als jij daar verder op wilt reageren weet je waar je dat dus kan doen.. PM.
Doe nou niet zo raar ventquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:42 schreef bassos het volgende:
[..]
Jij hebt mij verteld dat ik een eigen draad moest beginnen waarin ik mijn regels zou mogen laten gelden.
Ehem..
Pipo.
[..]
Jij hebt niet gereageerd op de PM die je kreeg. Je weet wel, die mail waarin ik uitlegde dat je al mijn post zou moeten laten staan en de reden waarom dat belangrijk is.
Dat heb je niet gedaan.
Wil je nog een kans ?
(wederom niet ruzie als eerste optie, maar samenwerking)
Of niet ?
Snip bullshit.
Ja, dat is de enige optie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Nikmans het volgende:
Bassos is echt een vertwijfelde/verloren ziel
Dat ligt aan de interactor...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:03 schreef Bastard het volgende:
Welke werkelijkheid wil je gaan delen met ons Bassos?
Jij hebt geen flauw idee wat Alistair Crowley zou zeggen.quote:En dan zonder geflame, het verschil tussen heftig discusseren en flamen zal je niet onbekend zijn denk ik?Ga je gang maar, toon je magick, zoals Crowley het zou zeggen.
Zie je die boom daar? Klim er maar inquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:13 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat ligt aan de interactor...
[..]
Jij hebt geen flauw idee wat Alistair Crowley zou zeggen.
Ik wel.
Waarom doe je zo moeilijk over vragen stellen ?
En je weet dat je eerst excuses moet aanbieden.
Maar Senesta hoeft dat niet.
Ik vraag me dan af of jij ook beseft dat je gepwnd bent.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:16 schreef Bastard het volgende:[..]Zie je die boom daar? Klim er maar in
Een dooie.quote:
voor iemand die meent meer te weten op tru dan de rest, mag je zijn naam wel eens goed schrijven. DAT bedoel ik..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef bassos het volgende:
[..]
Een dooie.
Heb je een daadwerkelijk inhoudelijke vraag over iets wat hij geschreven heeft ?
Of is dit wederom een bullshit vraag ?
Ja, zou je je internet-abonnement kunnen opzeggen? Je verbruikt de bandbreedte van anderen in jouw wijk die internet gebruiken zonder dat ze mensen willen beledigen en zichzelf willen presenteren als de alwetende.quote:
Je gaat in op echt heel interessante onderdelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
voor iemand die meent meer te weten op tru dan de rest, mag je zijn naam wel eens goed schrijven. DAT bedoel ik..
het is ALEISTER crowley en niet ALISTAIR (ali van de trappen)
Kijk hoe inhoudelijk een TRU moderator antwoord.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef Dragorius het volgende:[..]Ja, zou je je internet-abonnement kunnen opzeggen? Je verbruikt de bandbreedte van anderen in jouw wijk die internet gebruiken zonder dat ze mensen willen beledigen en zichzelf willen presenteren als de alwetende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |