abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 01:33:03 #1
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71272606
Een nieuw FB topic dan maar, laatste post:
quote:
Als zelfs de mods mij vertellen dat jij je in een stevige bubbel bevind, en niet meer de moeite doen om de rotzooi in dit forum aan te pakken, omdat iedereen van mening is dat deze onzin toch niet ophoudt en dit forum toch niet meer te redden valt van dit soort ongein. Dan is er ook niets meer te redden. Jullie halen dan ook uit ieder het slechtste naar boven, waaronder bij mij en gister bij bassos.

Het is dan ook geenszins mijn bedoeling om dit forum onder te spammen, laat dat duidelijk zijn.

Ik raak alleen soms zo getergd door respectloze onbeargumenteerde opmerkingen, en voorbeelden als een bassos die gisteren een hele dag zich tegen 4 mensen moest verweren, dat ik dit kwijt moet. Excuses daarvoor.
Dit had ik graag van MODS verhelderd gezien. ook zo raar dat jij van mening bent dat mensen hier onbeargumenteerd reageren. Ik zie niks anders dan beargumenteerde posts op TRU. Soms komen er de standaard " je bent dronken" posts tussen maar de meeste hier weten prima hoe ze een post moeten beargumenteren en dit geld voor zowel sceptici als believers.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:05:43 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71275171
Tvp? Vorige topic ging zo hard.

Media, ik weet niet waar je mee bezig bent hoor maar je hebt hier in TRU misschien 100 posts gedaan in totaal? Ik denk dat 70% daarvan geruzie was, slachtofferrol spelen, trollen, schelden, spijkers zoeken op laagwater.
Ben je hier nou om het forum te verrijken met je ideeen en gedachten of om de sfeer te verpesten? Jezus man wat kan jij miepen!
The truth was in here.
pi_71276067
jogy, bastard, succes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71276223
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 08:05 schreef Bastard het volgende:
Tvp? Vorige topic ging zo hard.

Media, ik weet niet waar je mee bezig bent hoor maar je hebt hier in TRU misschien 100 posts gedaan in totaal? Ik denk dat 70% daarvan geruzie was, slachtofferrol spelen, trollen, schelden, spijkers zoeken op laagwater.
Ben je hier nou om het forum te verrijken met je ideeen en gedachten of om de sfeer te verpesten? Jezus man wat kan jij miepen!
Dat zijn wel wat meer dan 100 posts, je moet eens wat meer online zijn! Ik heb het al eerder verteld, normaal las ik hier altijd, echter op het moment dat ik vragen heb stelde ik ze. Mjah, toen begon het nieuwe fenomeen bij mij in te slaan. Namelijk mensen die in dit forum met opzet/onhandigheid het bloed onder de nagels van anderen vandaan halen, en ik ben hier vrij vatbaar voor. Kennelijk zijn er hier verschillende maten.

Niet om het een of ander, er zijn meerdere plekken te vinden, waar ik uit positief oogpunt iemand iets probeer uit te leggen, en er uiteindelijk geroepen wordt, dat alles wat ik praat onzin is als dank. Meningen van mij, waar zonder ook maar iets over na te denken, die direct naar de prullenbak verwezen worden. Er loopt hier dan ook een aanname politie rond, die slechte aannames de prullenbak in mag wijzen. Daarbij het immer populaire owjee, ik schuil achter de wetenschap, omdat ik nog niet genoeg verscholen zit achter mijn pc en anonieme forumnaam.

Dan heb ik nog niks verteld over de problemen die ontstaan als je jezelf in je eentje tegen 2 ADHD patienten moet gaan lopen verdedigen, en jij toch ergens het vertrouwen hebt dat je dit kan uitleggen. Verklaar me maar voor gek ofzo, je weet iig precies waar ik het over heb.

Dat jij dan overigens ook nogeens als mod roept, dat ik niet moet lopen miepen, zegt dat er in dit forum iets gruwelijk de verkeerde kant in aan het gaan is, en dat dit in de hand gewerkt word door lakserigheid. Het kan er bij mij daarom echt niet in dat dit probleem bij iedereen duidelijk is, en dat ze de schouders allemaal laten hangen!

Het is dan ook vandaag mijn voornemen om op niemand te reageren, alleen op jou dan op dit moment. Omdat ik vind dat een mod best mag weten wat er in zijn forum aan de hand is.

Ik ben en blijf overigens een eerlijk iemand, soms weleens iets te eerlijk, op het moment dat ik fout zit, dan geef ik dat toe. Dit heb ik al meerdere malen bewezen, en het is dan ook niets minder dan mijn bedoeling om mee te helpen aan een goede sfeer op dit forum. Misschien dat het nu wat minder aanvoelt, het is mij iig duidelijk geworden dat de netiquette wederom een topic is geworden dat geen invloed heeft, omdat de belangrijkste regel al niet goed nageleeft word. Namelijk het niet belachelijk maken van mensen door kinderen op dit forum.

Ik ga de komende tijd iig proberen mijn oude stijl weer te gebruiken, want ik snap echt niet waarom dit mij zo dwars zit. Mjah, misschien heb ik al wel genoeg mensen gezien die elkaar pijn doen.
Dat is dan ook het verschil tussen de discussie hier, het gros wordt hier gestart om te winnen, om krampachtig te verdedigen, en het liefst je tegenstander belachelijk te maken. Discussies met als oogpunt, leren, zie je hier dan jammergenoeg ook niet zo veel. En juist dat zou ik graag beter bewaakt zien worden.

Echter zoals ik al zei, dit was mijn laatste reactie in feedback enzo vandaag. Misschien dat ik nog wel wat positiefs probeer toe te voegen aan een random topic, omdat ik dat toch niet kan laten, ik zal iig mijn best doen om te doen alsof er hier een supergoede sfeer hangt!

[ Bericht 0% gewijzigd door mediaconsument op 24-07-2009 09:31:48 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:27:08 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71276311
Schopundplak
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:30:11 #6
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71276363
quote:
Ik ben en blijf overigens een eerlijk iemand, soms weleens iets te eerlijk, op het moment dat ik fout zit, dan geef ik dat toe[1]. Dit heb ik al meerdere malen bewezen, en het is dan ook niets minder dan mijn bedoeling om mee te helpen aan een goede sfeer op dit forum. Misschien dat het nu wat minder aanvoelt, het is mij iig duidelijk geworden dat de netiquette wederom een topic is geworden dat geen invloed heeft, omdat de belangrijkste regel al niet goed nageleeft word[2]. Namelijk het niet belachelijk maken van mensen door kinderen[2] op dit forum.
en:
quote:
Dan heb ik nog niks verteld over de problemen die ontstaan als je jezelf in je eentje tegen 3 ADHD patienten[2] moet gaan lopen verdedigen, en jij toch ergens het vertrouwen hebt dat je dit kan uitleggen.
[1]: sorry, maar dat heb ik je nog nooit zien doen. Zelfs niet nadat je mensen voor mongool en/of homo hebt uitgemaakt. Dat brengt me naar punt [2]

[2] En dit is nu ook het hele probleem van jou. Zelf schijnheilig doen en het slachtoffer spelen maar anderen wel voor van alles en nog wat uitmaken. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
pi_71276391
mediaconsument, niet om het een of ander hoor, je komt ook met goede argumenten en je eigen visie en mening (en dat is natuurlijk altijd #1 op welk forum dan ook ) maar je neemt wel iedere keer de slachtofferrol op, alsof je tegen "de grote corporatie Fok!" moet opbotsen als 'kleine man van de straat', Dat siert je niet en dat heb je niet nodig, want jij kan in de discussies gewoon goed met steekhoudende argumenten komen.
Normaal wil ik me hier niet mee bemoeien maar in BNW heb je hier nu ook al de neiging naar en het is jammer als je daarmee je eigen postcredibiliteit om zeep zou helpen, want je kan weldegelijk een goede bijdrage aan het forum en de topics leveren.

Zie dit niet als belediging of wat dan ook, maar meer een friendly word.
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:39:04 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71276525
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:
mediaconsument, niet om het een of ander hoor, je komt ook met goede argumenten en je eigen visie en mening (en dat is natuurlijk altijd #1 op welk forum dan ook ) maar je neemt wel iedere keer de slachtofferrol op, alsof je tegen "de grote corporatie Fok!" moet opbotsen als 'kleine man van de straat', Dat siert je niet en dat heb je niet nodig, want jij kan in de discussies gewoon goed met steekhoudende argumenten komen.
Normaal wil ik me hier niet mee bemoeien maar in BNW heb je hier nu ook al de neiging naar en het is jammer als je daarmee je eigen postcredibiliteit om zeep zou helpen, want je kan weldegelijk een goede bijdrage aan het forum en de topics leveren.
Precies,
En er aan toevoegen, het klopt, er zijn mensen die het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen en daar ook plezier in scheppen. We hebben nu de Netiquette gestart, aan de hand daarvan zijn al mensen beoordeeld dus we proberen dat echt wel in goede banen te leiden en te houden. Maar je kan niet voor ieder wissewasje aan de bel trekken, denk ook eens af en toe "ik moet mij niet zo op de kast laten jagen". Wisselwerking, YinYang, peace.
The truth was in here.
pi_71276533
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:30 schreef Michielos het volgende:

[..]

en:
[..]

[1]: sorry, maar dat heb ik je nog nooit zien doen. Zelfs niet nadat je mensen voor mongool en/of homo hebt uitgemaakt. Dat brengt me naar punt [2]

[2] En dit is nu ook het hele probleem van jou. Zelf schijnheilig doen en het slachtoffer spelen maar anderen wel voor van alles en nog wat uitmaken. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
[1] Doe je ogen eens open. Ik heb hier overigens nog nooit iemand voor mongool uitgemaakt volgens mij, homo wel een keer, eenmalig dacht ik.

Dat van mongool heb je uit die vraag van mij over wat er strafbaarder is, iemand blijven zieken met opmerkingen als prins mediaconsument, of als reactie hierop iemand mongool noemen?

[2] Inderdaad hier maak ik een fout, het zijn inmiddels 2 mensen die hebben toegegeven dat ze ADHD hebben en moeite hebben om hun snelheid en kwaliteit van posten in bedwang te houden, en dit zelfs problemen veroorzaakt. Maak ik dan mensen ergens voor uit? En wil jij het hier het liefst zo hebben dat iedereen zijn mond dichthoud, op het moment dat er iemand beledigd word? Is wel net zo leuk, dan kun je iemand beledigen en hem uitlachen, zonder dat hij erop mag reageren. Kom toch eens uit die bubble plz.

Laatste bericht overigens, excuses dat ik me weer niet aan mijn woord heb gehouden mbt dit onderwerp. Heb wel beters te doen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71276669
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Precies,
En er aan toevoegen, het klopt, er zijn mensen die het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen en daar ook plezier in scheppen. We hebben nu de Netiquette gestart, aan de hand daarvan zijn al mensen beoordeeld dus we proberen dat echt wel in goede banen te leiden en te houden. Maar je kan niet voor ieder wissewasje aan de bel trekken, denk ook eens af en toe "ik moet mij niet zo op de kast laten jagen". Wisselwerking, YinYang, peace.
Daarom doe ik hiervoor al flink mijn best. Echter wat zou jij bijvoorbeeld doen, als je iemand ziet die precies hetzelfde als jou ondergaat? Ik doel hier dan op Bassos, die kwam ook in het moeras terecht en kreeg ook ineens ruzie met alles en iedereen. Dit omdat hij continu gekleineerd werd om opmerkingen die hij plaatste mbt zijn kennis astrologie. Kijk, ik kan begrijpen dat je astrologie niet kunt begrijpen, omdat dit begrip nu eenmaal veel te groot is. Ik zal nooit accepteren dat iemand om deze reden gekleineerd word. Die hele betweter instelling met als schild de formele wetenschap zal hier dan ook nooit wat positiefs toevoegen.

Mjah zoals ik 2 posts geleden al zei, ik heb wel wat beters te doen vandaag.

@Michielos, waarom verdedig jij je zo krampachtig? Heb ik gelijk? Of moet je gewoon het laatste woord hebben ofzo?

[ Bericht 3% gewijzigd door mediaconsument op 24-07-2009 09:51:49 ]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:46:35 #11
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71276688
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:39 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[1] Doe je ogen eens open. Ik heb hier overigens nog nooit iemand voor mongool uitgemaakt volgens mij, homo wel een keer, eenmalig dacht ik.
Daar heb ik , LED, Dartanion of wie dan ook op heel TRU nog nooit iemand voor uitgemaakt. Ik zou trots zijn, je bent een unicum.
quote:
Dat van mongool heb je uit die vraag van mij over wat er strafbaarder is, iemand blijven zieken met opmerkingen als prins mediaconsument, of als reactie hierop iemand mongool noemen?
Je draait oorzaak en gevolg om. Het begon doordat jij geen enkele kritiek, hoe positief deze ook gegeven is, kunt waarderen, van niemand niet. Je bent continue bezig met anderen als "onvolwassen" te bestempelen, als mensen die niet willen leren. Dit terwijl jij degene bent die continue tot gescheld vervalt en totaal niet bereidt is om te leren. Het gevolg hiervan is dat ik je prins noemde omdat dit een typisch verwaand karaktertrekje is van een prins. Het noemen van prins is dus een gevolg op basis van je gedrag op dit forum, niet de oorzaak!
quote:
[2] Inderdaad hier maak ik een fout, het zijn inmiddels 2 mensen die hebben toegegeven dat ze ADHD hebben en moeite hebben om hun snelheid en kwaliteit van posten in bedwang te houden, en dit zelfs problemen veroorzaakt
Dat doet er niet toe. ADHD patienten klinkt ronduit denigrerend en is een belediging, hoe je het ook verdraait. Je houdt jezelf totaal niet aan het nettiquette. Je blijft kleineren, schelden en alles persoonlijk opvatten. Je bent verder niet bereidt om ook maar iets van iemand aan te nemen(of ervan te leren), precies al hetgene waar jij anderen voor uitmaakt
quote:
. Maak ik dan mensen ergens voor uit?
Nee, maar als ik het nu over iets van jou ga hebben, vind jij dit ook niet leuk. I.t.t. jou doe ik (en de rest) dit echter niet.
quote:
En wil jij het hier het liefst zo hebben dat iedereen zijn mond dichthoud, op het moment dat er iemand beledigd word?
Nee, natuurlijk niet. Het valt me alleen op dat jij ALLES als belediging opvat, zelfs al zijn dit beargumenteerde posts.
quote:
Is wel net zo leuk, dan kun je iemand beledigen en hem uitlachen, zonder dat hij erop mag reageren. Kom toch eens uit die bubble plz.
Ik beledig niemand i.t.t. jij. Beter nog. De enige die beledigd ben jij(moet ik alle posts er nog eens bij halen?)
quote:
Laatste bericht overigens, excuses dat ik me weer niet aan mijn woord heb gehouden mbt dit onderwerp. Heb wel beters te doen.
Dat dacht ik toch

@edit:

@Michielos, waarom verdedig jij je zo krampachtig? Heb ik gelijk? Of moet je gewoon het laatste woord hebben ofzo?

Kan het ook zo zijn dat ik of iemand anders gelijk heb? Waarom alleen die twee mogelijkheden?

[ Bericht 1% gewijzigd door Michielos op 24-07-2009 11:12:33 ]
pi_71276793
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:45 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom doe ik hiervoor al flink mijn best. Echter wat zou jij bijvoorbeeld doen, als je iemand ziet die precies hetzelfde als jou ondergaat? Ik doel hier dan op Bassos, die kwam ook in het moeras terecht en kreeg ook ineens ruzie met alles en iedereen. Dit omdat hij continu gekleineerd werd om opmerkingen die hij plaatste mbt zijn kennis astrologie. Kijk, ik kan begrijpen dat je astrologie niet kunt begrijpen, omdat dit begrip nu eenmaal veel te groot is. Ik zal nooit accepteren dat iemand om deze reden gekleineerd word. Die hele betweter instelling met als schild de formele wetenschap zal hier dan ook nooit wat positiefs toevoegen.

Mjah zoals ik 2 posts geleden al zei, ik heb wel wat beters te doen vandaag.
Ik heb die "discussie" teruggelezen en bassos was zelf ook nogal snel op de teentjes getrapt. Ik ga uitlokking niet goedpraten hoor, maar in "de echte wereld" kom je ook altijd mensen tegen met een andere mening, die wellicht wat uitlokkerig overkomen. Wat werkt dan het beste? Negeren. Af en toe lastig (dat heb ik zelf ook weleens uiteraard een mens is een mens) maar dat is de enige oplossing die 100% werkt.

Mocht de troller/uitlokker dan doorgaan, dan zal een mod vanzelf ingrijpen. Die zien dat ook Ga je in op zo'n troller/uitlokker, wat kan een mod dan? De discussie afkappen? Dat zou lijken op censuur. Beiden laten bannen? Dan krijg je ook zo'n raar sfeertje hier.

Het mes snijdt ook bij dit soort zaken aan twee kanten (of gebruik ik nu een verkeerd spreekwoord? )

Anyway, game on!
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:52:57 #13
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71278449
Media brengt mij weer in het discrediet. Hij meldt dat de ADHD'ers moeite hebben om de snelheid en kwaliteit in bedwang te houden.

Ik heb aangegeven ADHD te hebben, snel te kunnen lezen en snel te kunnen typen. Als mijnheer Mediaconsument meer onderzoek naar ADHD zou doen zou hij er achter komen dat het meer is dan druk en energiek zijn. Maar volgens mij heeft hij geen interesse om zijn horizon te verbreden. Anders had hij wel geweten dat ADHD vooral inhoud dat de concentratie spanne zeer kort is en de gedachten alle kanten op springen. Hierdoor wordt het bemoeilijkt om een samenhangende tekst te schrijven.
:-)
pi_71278552
Sorry, ik was even afgeleid (sorry Dartanion )

Zullen we deze "vete" dan ook maar laten schieten en weer verder gaan met de (buitenaardse) orde van de dag?
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:57:49 #15
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71278612
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:45 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Die hele betweter instelling met als schild de formele wetenschap zal hier dan ook nooit wat positiefs toevoegen.
Mijnheer Mediaconsument gebruikt de term formelewetenschap incorrect hier.

Hier heb ik al eens een topic over gemaakt. What's in a name?

Maar hier trekt Mediaconsument duidelijk geen leering uit. Wil hij toch minder kennis opdoen via dit forum dan hij pretendeerd?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:05:26 #16
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71278839
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:56 schreef Dragorius het volgende:
Sorry, ik was even afgeleid (sorry Dartanion )

Zullen we deze "vete" dan ook maar laten schieten en weer verder gaan met de (buitenaardse) orde van de dag?
Het is je vergeven Je had je spreekwoord namelijk correct gebruikt

En laten we inderdaad overgaan tot de (esotherische) orde van de dag
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:25:21 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71279454
Mooi.
The truth was in here.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:33:51 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71279746
Hey, ik dacht al dat de wereld weer net iets mooier werd, nu weet ik waarom.
Vrijheid
pi_71285994
En ik dacht dat ik een stoute jongen kon zijn @ TRU...
Kijk ik vind het natuurlijk prachtige verhalen die nu uit de doeken gedaan worden "Ik ben een eerlijk iemand" en "Ik ben hier heel vatbaar voor" etc etc maar als men elkaar nou gewoon niet voor "mongool" en "ADHD'er" uitmaakt is er niks aan de hand

[ Bericht 80% gewijzigd door Flammie op 24-07-2009 14:37:44 ]
pi_71286713
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik heb die "discussie" teruggelezen en bassos was zelf ook nogal snel op de teentjes getrapt. Ik ga uitlokking niet goedpraten hoor, maar in "de echte wereld" kom je ook altijd mensen tegen met een andere mening, die wellicht wat uitlokkerig overkomen. Wat werkt dan het beste? Negeren. Af en toe lastig (dat heb ik zelf ook weleens uiteraard een mens is een mens) maar dat is de enige oplossing die 100% werkt.

Mocht de troller/uitlokker dan doorgaan, dan zal een mod vanzelf ingrijpen. Die zien dat ook Ga je in op zo'n troller/uitlokker, wat kan een mod dan? De discussie afkappen? Dat zou lijken op censuur. Beiden laten bannen? Dan krijg je ook zo'n raar sfeertje hier.

Het mes snijdt ook bij dit soort zaken aan twee kanten (of gebruik ik nu een verkeerd spreekwoord? )

Anyway, game on!
Nogmaals; er werd niks uitgelokt Lees het nog maar eens
Een andere mening hebben staat niet gelijk aan uitlokken Een andere mening is de basis voor een discussie (datgeen waarom je naar een forum komt) en er zijn altijd mensen die nogal heetgebakerd zijn (zelfs op het internet) en tsja... die blijf je houden. Dit heeft echter NIKS te maken met uitlokken
pi_71286769
quote:
kom je ook altijd mensen tegen met een andere mening, die wellicht wat uitlokkerig overkomen
Ik zeg ook niet dat het uitlokking is, maar dat sommigen met lange tenen hier dat zo kunnen voelen.
Ik vind het ook geen uitlokking, maar ik kan me ergens voorstellen dat iemand, die al lange tenen heeft, dat zo kan voelen
Flammie, met jouw post zet je mijn waakvlammetje wat lager hoor
Mr. Prolapse 2009
pi_71286959
Vrijheid

Snel dicht voor er nog meer spam bij komt (had al een TR'tje gedaan)
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:47:52 #23
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71287033
Inderdaad, heeft vrijwel niks met TRU te maken (en denk maar niet dat ik ga )
pi_71287062
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het uitlokking is, maar dat sommigen met lange tenen hier dat zo kunnen voelen.
Ik vind het ook geen uitlokking, maar ik kan me ergens voorstellen dat iemand, die al lange tenen heeft, dat zo kan voelen
Flammie, met jouw post zet je mijn waakvlammetje wat lager hoor
Oh nou ja Het spijt me:P voor mij kwam het een beetje zo over
Vooral omdat ik aan die kant sta die denkt dat er geen sprake was van uitlokkingsgedrag
Het ligt in dit geval puur aan die andere persoon niet iedereen reageert zo namelijk maar slechts een enkeling

Fout begrepen dus:P
pi_71287116
No problem
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:50:34 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71287138
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:19 schreef Flammie het volgende:
En ik dacht dat ik een stoute jongen kon zijn @ TRU...
Kijk ik vind het natuurlijk prachtige verhalen die nu uit de doeken gedaan worden "Ik ben een eerlijk iemand" en "Ik ben hier heel vatbaar voor" etc etc maar als men elkaar nou gewoon niet voor "mongool" en "ADHD'er" uitmaakt is er niks aan de hand
Het zou ook schelen als niet 4 mensen steeds op 1 persoon springen
en de rest zo volwassen is het bij die twee te laten die een kink in de communicatie hebben ,
en niet mee gaan doen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:57:56 #27
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71287420
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Summers het volgende:

[..]

Het zou ook schelen als niet 4 mensen steeds op 1 persoon springen
en de rest zo volwassen is het bij die twee te laten die een kink in de communicatie hebben ,
en niet mee gaan doen .
Ach dat vier personen viel bij deze ook wel mee , Summers. Ik gaf alleen aan dat ik de opmerking van Dartanion verre van de arrogante botte belediging vond dan de ander liet overkomen. Daarna werd ik in de discussie geslingerd, so be it.

Btw, hoe vind je mijn nieuwe wonder in je topic
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:24:02 #28
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71288298
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ach dat vier personen viel bij deze ook wel mee , Summers. Ik gaf alleen aan dat ik de opmerking van Dartanion verre van de arrogante botte belediging vond dan de ander liet overkomen. Daarna werd ik in de discussie geslingerd, so be it.
het komt een beetje zwak over , alsof je jezelf niet vertrouwd het alleen af te kunnen en ook nog eens niet vertrouwd op dat de ander het alleen af kan , so be it .
quote:
Btw, hoe vind je mijn nieuwe wonder in je topic
moet nog kijken
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:40:38 #29
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71288890
Summers, je hangt nu wel het braafste meisje van de klas uit. Jij valt mensen ook erg vaak bij. Dat jij blijkbaar zo over jezelf en de mensen die je bijvalt denkt, dat is jouw zaak. Maar je moet niet denken dat dat ook geldt voor anderen
pi_71289099
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:09 schreef jogy het volgende:
En ooit komt men er wel achter de wetenschap zoals ie nu is niet compleet geschikt is om alles te verklaren, imo uiteraard.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:38:14 #31
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71290625
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:40 schreef Dartanion het volgende:
Summers, je hangt nu wel het braafste meisje van de klas uit. Jij valt mensen ook erg vaak bij. Dat jij blijkbaar zo over jezelf en de mensen die je bijvalt denkt, dat is jouw zaak. Maar je moet niet denken dat dat ook geldt voor anderen
Doe ermee wat je wil .
pi_71293911
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:40 schreef Dartanion het volgende:
Helemaal mee eens.. In dat astrologie topic was LED ineens de oplichter en werden bassos tekortkomingen ook aangevuld door onzer alle summers die erop inhaakte -terwijl ze er zelf niks maar dan ook niks mee te maken had. Dus idd... een beetje dubbelop

Ter verklaring van -mocht het niet duidelijk zijn:

Dit is overigens volkomen normaal forum gedrag.. Je leest iets (erbij betrokken of niet) waar je het mee eens bent of niet, en je reageert erop. Je eigen mening telt immers ook en je wil je mening ook bekend maken. Waar sta je.. aan welke kant sta je en hoe denk je erover. Volslagen normaal. Dat mediaconsument in zijn eentje staat is puur en alleen aan hemzelf te danken (met woorden als homo, adhd'er etc maak je nou eenmaal weinig vrienden) en daarom "lijkt het" alsof er dolle honden op hem duiken terwijl hij zelf de aanstichter van dit alles is.

- Mensen laten weten dat ze scheldpartijen met woorden als HOMO, SUKKEL, ADHD'er etc NIET vinden kunnen en dat is hun goed recht. Ik kom hier ook voor normale discussies en niet om uitgescholden te worden door 1 iemand (het is maar 1 iemand die zich zo misdraagt) die denkt alles te mogen kunnen.

Wat mensen dus doen is wat je zelf ook doet. Je mening laten gelden
Helemaal gelijk dus Dartarion

[ Bericht 7% gewijzigd door Flammie op 24-07-2009 18:42:24 ]
pi_71294691
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:33 schreef Flammie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.. In dat astrologie topic was LED ineens de oplichter en werden bassos tekortkomingen ook aangevuld door onzer alle summers die erop inhaakte -terwijl ze er zelf niks maar dan ook niks mee te maken had. Dus idd... een beetje dubbelop

Ter verklaring van -mocht het niet duidelijk zijn:

Dit is overigens volkomen normaal forum gedrag.. Je leest iets (erbij betrokken of niet) waar je het mee eens bent of niet, en je reageert erop. Je eigen mening telt immers ook en je wil je mening ook bekend maken. Waar sta je.. aan welke kant sta je en hoe denk je erover. Volslagen normaal. Dat mediaconsument in zijn eentje staat is puur en alleen aan hemzelf te danken (met woorden als homo, adhd'er etc maak je nou eenmaal weinig vrienden) en daarom "lijkt het" alsof er dolle honden op hem duiken terwijl hij zelf de aanstichter van dit alles is.

- Mensen laten weten dat ze scheldpartijen met woorden als HOMO, SUKKEL, ADHD'er etc NIET vinden kunnen en dat is hun goed recht. Ik kom hier ook voor normale discussies en niet om uitgescholden te worden door 1 iemand (het is maar 1 iemand die zich zo misdraagt) die denkt alles te mogen kunnen.

Wat mensen dus doen is wat je zelf ook doet. Je mening laten gelden
Helemaal gelijk dus Dartarion
Daarom dat dit forum ook zo dood is als een pier, en dat straks alleen de mods, jij, dartanion, michielos en led er nog posten. Gezellige boel.

Je vergeet dan ook te denken over hoe vaak jullie al wel niet mensen hebben lastig gevallen, en ik met een paar voorbeelden, ja een paar, als roddels die zelfs als ze na te lezen zijn nog verkeerd doorgegeven worden zwart gemaakt word. Het begint mij dan ook duidelijk te worden dat we hier met 2 problemen te maken hebben. Mensen die de rust niet nemen om andermans verhalen door te lezen en te begrijpen, en mensen die zich vervelen en zich vermaken dmv het belachelijk maken van andermans meningen.

Dit doormiddel van ze aan te vallen met:
- Het posten met een snelheid van een cheetah op xtc.
- Argumenten dat iemand verkeerd gedacht heeft en dat het idee waanzin of onzin is, zonder ondersteuning. Dit meestal omdat er niet de tijd is genomen de post/topic rustig door te lezen om het verhaal te begrijpen.
- Voorbeelden aanhalen die compleet de draak steken met het topic, tot aangroeiende armen aan toe.
- Nooit, maar dan ook nooit toegeven dat iemand anders ergens een punt kan hebben, en dan ook telkens terugvallen naar de vraag die 10 topics eerder al gesteld werd.
- 2 tot 4 man tegelijk, die proberen de andere poster het liefst 4 verschillende discussies tegelijk te laten voeren, met als doel het frustreren met onbegrip. Uiteindelijk moet er dan ook duidelijk gemaakt worden hoe hard iemand wel niet faalt, oftewel deze moet aan de schandpaal genageld worden.
- Als een gek posten in feedback, zodat de andere reacties ondergesneeuwd worden met jullie reacties, die ineens erg lief zijn. Hierdoor weten de mods niet meer waarop ze moeten reageren, en komen ze met opmerkingen als, hey de zon begint weer te schijnen. DIt kan ik de mods eigenlijk niet kwalijk nemen.
- subjectieve wetenschap met als doel het ongelijk aan te tonen

Zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden te vertellen en ik hoop dan ook dat dit gaat veranderen, en dat zodoende zoveel mogelijk mensen zonder problemen hun ervaringen kunnen vertellen. Zonder bang te hoeven zijn dat hun mening onderuit gehaald/belachelijk gemaakt word.

Daarom heb ik het inderdaad aan mezelf te danken dat ik hier met steun van een aantal anderen, die echter door jaren ervaring de fut eigenlijk niet meer hebben, eerlijk heb kunnen blijven en nogsteeds motivatie vind om over dit onderwerp te posten. Ik hoop dan ook snel weer degelijke volwassen discussies te zien in dit forum en zodoende dus ook meer mensen die weer durven posten.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:07:55 #34
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71294875
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:33 schreef Flammie het volgende:

[..]

[ Bericht 8% gewijzigd door Summers op 24-07-2009 19:30:16 ]
pi_71294907
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:01 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom dat dit forum ook zo dood is als een pier, en dat straks alleen de mods, jij, dartanion, michielos en led er nog posten. Gezellige boel.

Je vergeet dan ook te denken over hoe vaak jullie al wel niet mensen hebben lastig gevallen, en ik met een paar voorbeelden, ja een paar, als roddels die zelfs als ze na te lezen zijn nog verkeerd doorgegeven worden zwart gemaakt word. Het begint mij dan ook duidelijk te worden dat we hier met 2 problemen te maken hebben. Mensen die de rust niet nemen om andermans verhalen door te lezen en te begrijpen, en mensen die zich vervelen en zich vermaken dmv het belachelijk maken van andermans meningen.

Dit doormiddel van ze aan te vallen met:
- Het posten met een snelheid van een cheetah op xtc.
- Argumenten dat iemand verkeerd gedacht heeft en dat het idee waanzin of onzin is, zonder ondersteuning. Dit meestal omdat er niet de tijd is genomen de post/topic rustig door te lezen om het verhaal te begrijpen.
- Voorbeelden aanhalen die compleet de draak steken met het topic, tot aangroeiende armen aan toe.
- Nooit, maar dan ook nooit toegeven dat iemand anders ergens een punt kan hebben, en dan ook telkens terugvallen naar de vraag die 10 topics eerder al gesteld werd.
- 2 tot 4 man tegelijk, die proberen de andere poster het liefst 4 verschillende discussies tegelijk te laten voeren, met als doel het frustreren met onbegrip. Uiteindelijk moet er dan ook duidelijk gemaakt worden hoe hard iemand wel niet faalt, oftewel deze moet aan de schandpaal genageld worden.
- Als een gek posten in feedback, zodat de andere reacties ondergesneeuwd worden met jullie reacties, die ineens erg lief zijn. Hierdoor weten de mods niet meer waarop ze moeten reageren, en komen ze met opmerkingen als, hey de zon begint weer te schijnen. DIt kan ik de mods eigenlijk niet kwalijk nemen.
- subjectieve wetenschap met als doel het ongelijk aan te tonen

Zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden te vertellen en ik hoop dan ook dat dit gaat veranderen, en dat zodoende zoveel mogelijk mensen zonder problemen hun ervaringen kunnen vertellen. Zonder bang te hoeven zijn dat hun mening onderuit gehaald/belachelijk gemaakt word.

Daarom heb ik het inderdaad aan mezelf te danken dat ik hier met steun van een aantal anderen, die echter door jaren ervaring de fut eigenlijk niet meer hebben, eerlijk heb kunnen blijven en nogsteeds motivatie vind om over dit onderwerp te posten. Ik hoop dan ook snel weer degelijke volwassen discussies te zien in dit forum en zodoende dus ook meer mensen die weer durven posten.
- Het ergens niet mee eens zijn is niet hetzelfde als lastig vallen
- Er zijn genoeg regels om je tegen "ons" te beschermen. Grow some balls.
- Lees netiquette
- Mensen zijn bang voor mensen als jou. Als ze het er niet mee eens zijn krijgen ze een scheldpartij om hun oren geslingerd. Dat is geen goede boodschap aan eventuele nieuwkomers. Jij schrikt mensen af niet wij.
- Het ergens niet mee eens zijn is niet hetzelfde als iemand persoonlijk aanvallen
- Sterker nog .. de enige die mensen persoonlijk aanvalt ben jezelf
- Ik wil een gezonde discussie over een subject zonder bang te moeten zijn dat ik aangevallen word wanneer ik het niet eens ben met persoon X
- We posten als een gek in feedback omdat jij regels overtreed daar waar andere mensen zich wel kunnen inhouden
- Er gaat hier niks veranderen omdat jij dat wil. Dat je eerst zelf maar eens het goede voorbeeld geeft
pi_71294945
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Zinvol...
pi_71295100
Oh en mediaconsument: Ik ben het eens met vorige posters.
Jij kan dat heel goed. Lange goede uitgebreide posts schrijven. Jij kunt jezelf heel goed verwoorden en jij hebt het ABSOLUUT niet nodig om te vervallen in een verbaal moddergevecht. Ik respecteer je werk en ik respecteer hoe je post (wanneer je niet scheld ) maar ik ben het er niet altijd mee eens. Als ik tegengas zou geven wil niet zeggen dat ik je mening niet accepteer.

Ik vind je mening goud waard en daar kan summers eens hartelijk om gapen of whatever, maar van mij mag je blijven posten en ik ben serieus als ik zeg dat ik alles wat jij schrijft, indien zonder gescheld, met plezier lees hoor. Je bent een interessant personage
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:42:18 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71295868
Misschien moet ik de TT maar aanpassen in "waar we houden van ruzie"
Want ruziemaken, het 'tegen elkaar in gaan' is iets wat jullie graag doen.
Ik zeg jullie, iedereen doet daar aan mee..
Dit heeft toch helemaal niks met TRU onderwerpen te maken of wel? Nee, het is veel zinvoller om te zien wie de beste discussie kan leiden, wie de andere monddood kan maken, het onderwerp doet er eigenlijk niet toe. Of het nou astrologie is, geesten, boeddha, tennisballen of als er niks over te discusseren is hebben we elkaars postgedrag nog wel.
Hoe ik dat weet dat jullie van discusseren houden? Kijk maar naar dit topic alleen al, de strijdbijl wordt zogenaamd begraven, er zal niet meer op elkaar worden gepost het is "klaar zo" maar mooi niet. Iemand moet het laatste woord hebben, en daar gaan we dan weer op in.. op de persoon want die persoont reageert op je, niet om het onderwerp hoor.
En dat is nu toevallig hier, maar kijk het gemiddelde TRU topic er maar op na, het is hartstikke moeilijk om een topic te vinden waar wel gemoedelijk gepost kan worden.
We hebben het hier notabene over TRU, niet ONZ, niet FB.. lijkt mij het meest aanlokkelijk voor de rustige mens, de wat new-age ingerichte gedachte, je zou denken dat er ook mensen komen die dan ook een beetje relaxed zijn ingesteld, of mensen die gewoon kunnen nadenken en op basis van respect voor de ander een mening over een onderwerp neerleggen over een TRU gerelateerd ondewerp.
Niks van dat hier de afgelopen week zeker niet, nee het enige wat je leest is dat TRU kapot word gemaakt.. weet je wat ik dan denk?
Jullie zijn de users, geef zelf dan het goede (wijze) voorbeeld als je dat vind. Doe er zelf moeite voor om er wel een leuk forum van te maken, sta boven dat kenmerkend ruzie gedrag. Maar verwacht niet van mij om de kar alleen te trekken door met een stoverstaf te zwaaien ofzo.. je maakt het met elkaar!

Belachelijk om te zien dit.
The truth was in here.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:50:35 #39
230727 sjoep
a new day!
pi_71296107
Ik ben blij dat mediaconsument de moeite heeft genomen om op te schrijven hoe het er hier aan toe gaat.
Ik ervaar het hetzelfde in ieder geval.

Overigens vind ik niet dat we moeten schelden, maar ik begrijp de machteloosheid.
Ik vind het eerlijk gezegd ook vreemd dat over de toespelingen over de intelligentie van mensen niks gezegd wordt, maar als iemand dan zegt dat iemand een klootzak is o.i.d. dat dat dan niet mag.
Het kwetsen blijft gelijk.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:57:48 #40
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71296319
Er zijn toch net Netiquette opgesteld of niet soms Als een mod een post herkend waarbij de intelligentie in twijfel word getrokken van iemand word dat gemod.
Daar hoort ook gescheld bij, of het iemand verkapt debiel noemen... geef dat wel even de tijd svp. Er zijn sinds de Netiquette regels al 2 mensen geband hier, dat is een stijging van 200% in een jaar tijd hier.
Maar ergens is het opstellen van die regel al rot genoeg, dat wil namelijk zeggen dat de mensen niet uit zichzelf kunnen bedenken "laat ik dat maar niet doen/zeggen".
The truth was in here.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:58:41 #41
230727 sjoep
a new day!
pi_71296342
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:42 schreef Bastard het volgende:
Misschien moet ik de TT maar aanpassen in "waar we houden van ruzie"
Want ruziemaken, het 'tegen elkaar in gaan' is iets wat jullie graag doen.
Ik zeg jullie, iedereen doet daar aan mee..
Dit heeft toch helemaal niks met TRU onderwerpen te maken of wel? Nee, het is veel zinvoller om te zien wie de beste discussie kan leiden, wie de andere monddood kan maken, het onderwerp doet er eigenlijk niet toe. Of het nou astrologie is, geesten, boeddha, tennisballen of als er niks over te discusseren is hebben we elkaars postgedrag nog wel.
Hoe ik dat weet dat jullie van discusseren houden? Kijk maar naar dit topic alleen al, de strijdbijl wordt zogenaamd begraven, er zal niet meer op elkaar worden gepost het is "klaar zo" maar mooi niet. Iemand moet het laatste woord hebben, en daar gaan we dan weer op in.. op de persoon want die persoont reageert op je, niet om het onderwerp hoor.
En dat is nu toevallig hier, maar kijk het gemiddelde TRU topic er maar op na, het is hartstikke moeilijk om een topic te vinden waar wel gemoedelijk gepost kan worden.
We hebben het hier notabene over TRU, niet ONZ, niet FB.. lijkt mij het meest aanlokkelijk voor de rustige mens, de wat new-age ingerichte gedachte, je zou denken dat er ook mensen komen die dan ook een beetje relaxed zijn ingesteld, of mensen die gewoon kunnen nadenken en op basis van respect voor de ander een mening over een onderwerp neerleggen over een TRU gerelateerd ondewerp.
Niks van dat hier de afgelopen week zeker niet, nee het enige wat je leest is dat TRU kapot word gemaakt.. weet je wat ik dan denk?
Jullie zijn de users, geef zelf dan het goede (wijze) voorbeeld als je dat vind. Doe er zelf moeite voor om er wel een leuk forum van te maken, sta boven dat kenmerkend ruzie gedrag. Maar verwacht niet van mij om de kar alleen te trekken door met een stoverstaf te zwaaien ofzo.. je maakt het met elkaar!

Belachelijk om te zien dit.
Er zitten hier 4 sceptische mensen op 1 spiritueel ingestelde mens qua verhouding. Daarnaast krijgen degenen die het nodig vinden om spirituele zaken tot in het oneindige in het belachelijke te trekken ruimschoots de gelegenheid om dat te doen.

Hoe denk je hier ooit een relaxte sfeer te krijgen?

Mediaconsument staat echt niet alleen in z'n ervaringen hoor. Alleen is hij misschien nog vers genoeg. De rest is al weggegaan, of ziet het met lede ogen aan.
Ik moet zeggen dat ik hier alleen nog maar lees vanwege een paar users die ik graag lees, maar that's it.
Investeren in TRU zie ik ook niet meer zo zitten.
Het gehak wordt alleen maar erger.
Waar er vroeger evenwicht was, is het nu echt helemaal los geslagen.
En dat onder het mom van een "pittige discussie". Dat heet helemaal geen discussie wat hier in TRU gebeurt.
Hoe het wel heet weet ik niet, maar het woord "jennen" komt bij me op.
Ter vermaak van enkelen worden de goedwillenden geofferd.
Mensen die in een spiritueel proces zitten, gaan gewoon echt op een gegeven moment voor zichzelf kiezen. Dan kiezen ze voor positiviteit en vooral, voor zichzelf. Je hier laten afslachten kan ik niet positief noemen.

Dus nogmaals. Hoe denken mensen hier nou ooit een relaxte sfeer te krijgen?
En is er überhaupt iemand die het hier beregezellig vindt?
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:08:16 #42
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71296605
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:58 schreef sjoep het volgende:

En dat onder het mom van een "pittige discussie". Dat heet helemaal geen discussie wat hier in TRU gebeurt.
Hoe het wel heet weet ik niet, maar het woord "jennen" komt bij me op.
Ter vermaak van enkelen worden de goedwillenden geofferd.
Mensen die in een spiritueel proces zitten, gaan gewoon echt op een gegeven moment voor zichzelf kiezen. Dan kiezen ze voor positiviteit en vooral, voor zichzelf. Je hier laten afslachten kan ik niet positief noemen.

Dus nogmaals. Hoe denken mensen hier nou ooit een relaxte sfeer te krijgen?
En is er überhaupt iemand die het hier beregezellig vindt?
Ik vind het jammer dat je dat zo ziet dan, vind ik echt. En ik kan je ook niet geheel ongelijk geven ook hoor, er wordt ook gejent (of is dat met een d) zoals ik al zei, het onderwerp doet er niet toe, als er maar tegenin gegaan kan worden. En diegene die dat hier doet, vertoont hetzelfde gedrag in andere fora.. alleen hier word er beter gehapt waarschijnlijk.
En ook dat de wat meer spirituele mens hier niet komt begrijp ik ook, die zijn minder bezig met ruzie maken en daar lijk je hier niet aan te ontkomen. Je kan er toch geen normaal woord meer tussen krijgen als eenmaal een topic is gekaapt door ruziemakers?
Helemaal als vreemde denk ik dat het afschrikt..
Maar waar 2 vechten, hebben ook 2 schuld.. er word dan ook gevoerd af en toe.. doet er ook verder niet toe.
Nogmaals, die nettiquette zijn ingevoerd, daar kunnen we allemaal mee leven en daar word dan ook strakker op gemod, verwacht alleen niet dat we nu huilend van geluk in elkaars armen gaan vallen.

En ja, ik vind het gelukkig vaker wel gezellig hier dan niet, dat komt omdat ik mij ook niet met iedere ruzie wil bezighouden maar meer de mens er achter bekijk en die kan best ok zijn ook al verschil ik van mening met diegene.
The truth was in here.
pi_71310079
Ik vind het hier ook vaker gezellig dan niet. Ik beschouw zulke gebeuren (situatie: mediaconsument) dan ook als "incident" en niet iets dat deel uitmaakt van de dagelijkse gang van zaken tbh. Soms komen er mensen die zich geen raad weten en nu is dat mediaconsument en dalijk is dat een klaagbaker die hier binnen komt stormen en "lol blijf van de drugs af" spammed.

Posten doe ik wat minder tegenwoordig (als ik toch niks zinnigs te melden heb zwijg ik liever, dat heb ik wel geleerd vanuit het verleden -vooral posts teruglezen helpt enorm). Wat me ook heeft geholpen om wat minder gevat te reageren was de reading van Bastard. Zo een lieve jongen was ik niet maar er werd toch de tijd genomen en moeite om wat voor iemand anders te doen. Nou ja, door dat soort dingen ga je bepaalde zaken wel anders benaderen ja.

wat overigens niet wil zeggen dat ik niet meer zal posten. Zodra er iets komt waar ik me wel of niet in kan vinden en ik er iets over te vertellen heb zal ik niet twijfelen dit ook te doen. Hier posts lezen doe ik echter elke dag en ja ik zal altijd kritisch naar zaken blijven kijken, vragen stellen etc.

Ik vind overigens ook dat ik een grappige remark geven beter vind dan iemand afbeulen. Als iemand het grappig kan brengen lees ik dat liever dan iemand die een boodschap nogal bot overbrengt. Er moet ook wat te lachen vallen toch?
  maandag 27 juli 2009 @ 11:23:24 #44
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71359721
Ongelooflijk wat een gehannes weer in dat Wonder-topic

Er wordt enkel moeilijk gedaan omdat ik het post, had Sjoep hetzelfde gepost was het helemaal te gek geweest
zzz
pi_71359779
_Led_ ik ben het in deze met je eens. Ok, het is mooi om te zien, zo'n groep dolfijnen samen, maar het is net zo'n wonder als een witte haai of ieder ander levend wezen.
Waarschijnlijk vanwege die bikini-dame
Mr. Prolapse 2009
pi_71359826
Ik wil ook wel graag het verschil weten tussen zwemmende dolfijnen en zwemmende haaien.
Kom maar op, waarom is het een een wonder en het andere niet

Voorspelbaar antwoord: het een is gepost door summers en die haaien door led
  maandag 27 juli 2009 @ 11:28:30 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71359870
Led.. je bent een pienter persoon geloof ik, pienter genoeg om aan te voelen na het lezen van de OP:
quote:
Post hier je opmerkelijke filmpjes , linkjes en nieuwsberichten , verhalen enz ...

- Gered door een engel ?
- iets meegemaakt wat onmogelijk is ?
- Vreselijk veel geluk gehad ? Heel erg toevallig ?
- De hand van god ?
...dat een vrouw in een bikini voor een beelscherm met haaienplaatjes daar niet in thuis hoort.
Daar kun je dan vervolgens weer moeilijk over gaan lopen doen en een topic gaan versjitteren, maar doe maar niet.

Wb
The truth was in here.
  maandag 27 juli 2009 @ 11:29:25 #48
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71359900
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:28 schreef Bastard het volgende:
Led.. je bent een pienter persoon geloof ik, pienter genoeg om aan te voelen na het lezen van de OP:
[..]

...dat een vrouw in een bikini voor een beelscherm met haaienplaatjes daar niet in thuis hoort.
Daar kun je dan vervolgens weer moeilijk over gaan lopen doen en een topic gaan versjitteren, maar doe maar niet.

Wb
dan vraag ik me toch af wat dolfijnen en een leeuw in het topic doen?>
  maandag 27 juli 2009 @ 11:31:40 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71359972
Het verwonderlijke aan het filmpje van Summers was de massa dolfijnen en niet de dolfijnen zelf, het was dan ook geen wonder wonder en ik kan wel begrijpen dat jullie daar van in de war raken. Het verschil tussen Summers post en die van jullie was dat die van jullie nog niet eens opmerkelijk waren enkel lief oid. Dat is het hele verschil.

Maar nu de hamvraag, ik ben best bereid om jullie verwarring weg te nemen door het dolfijnenfilmpje weg te halen en alle andere 'onwaardige' filmpjes te verwijderen. Ja/Nee? Maken we het weer wat zwart/witter zodat jullie niet te maken hoeven te hebben met nuance. .
Vrijheid
  maandag 27 juli 2009 @ 11:31:46 #50
31101 _Led_
pi_71359973
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef Dragorius het volgende:
_Led_ ik ben het in deze met je eens. Ok, het is mooi om te zien, zo'n groep dolfijnen samen, maar het is net zo'n wonder als een witte haai of ieder ander levend wezen.
Waarschijnlijk vanwege die bikini-dame
Nou, die haai is nog wel een stukje bijzonderderderder hoor.
Het is het grootste zwemmende roofdier, hij leeft al miljoenen jaren onveranderd (never change a winning formula),
het is de enige overlevende Carcharodon, en ga zo maar door.

Witte haaien zijn de bom !
zzz
  maandag 27 juli 2009 @ 11:32:13 #51
31101 _Led_
pi_71359985
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:31 schreef jogy het volgende:
Het verwonderlijke aan het filmpje van Summers was de massa dolfijnen en niet de dolfijnen zelf, het was dan ook geen wonder wonder en ik kan wel begrijpen dat jullie daar van in de war raken. Het verschil tussen Summers post en die van jullie was dat die van jullie nog niet eens opmerkelijk waren enkel lief oid. Dat is het hele verschil.

Maar nu de hamvraag, ik ben best bereid om jullie verwarring weg te nemen door het dolfijnenfilmpje weg te halen en alle andere 'onwaardige' filmpjes te verwijderen. Ja/Nee? Maken we het weer wat zwart/witter zodat jullie niet te maken hoeven te hebben met nuance. .
Ja.
zzz
pi_71360017
Dolfijnen zwemmen altijd in grote groepen, hele sociale dieren die ook nog eens voor eigen plezier seks hebben Een van de weinige diersoorten.

De witte haai is ook een klasse apart, wat een mooie monsters zijn dat. Maar dat is meer een Fauna-topic zo
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 11:34:42 #53
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71360063
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:33 schreef Dragorius het volgende:
Dolfijnen zwemmen altijd in grote groepen, hele sociale dieren die ook nog eens voor eigen plezier seks hebben Een van de weinige diersoorten.

De witte haai is ook een klasse apart, wat een mooie monsters zijn dat. Maar dat is meer een Fauna-topic zo
Dan dien ik de platypus, vogelbekdier aka duckbill als wonder aan. Wetenschappers dachten destijds dat ze met een GRAP te maken hadden
pi_71360145
Dus als ik het goed begrijp zijn de dolfijnen een wonder omdat ze in een school waren (iets wat sowieso HEEL vaak voorkomt maar goed) en die haai niet omdat? Kan dat dan uitgelegt worden?

Nou ja laat ook maar.

Ik zou in dergelijke threads eik ook verwachten engelen etc te zien ipv een school dolfijnen of een haai (wat een reactie op... was) eigenlijk maar goed
  maandag 27 juli 2009 @ 11:37:43 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71360158
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:32 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ja.
Enjoy.
Vrijheid
  maandag 27 juli 2009 @ 11:40:58 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71360262
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:37 schreef Flammie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn de dolfijnen een wonder omdat ze in een school waren (iets wat sowieso HEEL vaak voorkomt maar goed) en die haai niet omdat? Kan dat dan uitgelegt worden?

Nou ja laat ook maar.

Ik zou in dergelijke threads eik ook verwachten engelen etc te zien ipv een school dolfijnen of een haai (wat een reactie op... was) eigenlijk maar goed
Ik zat in ieder geval alleen naar de rondborstige persoonlijkheid te kijken ipv de haai.. wat een zieke geest heb ik toch ook.
The truth was in here.
  maandag 27 juli 2009 @ 11:43:19 #57
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71360349
Het zijn ook elke dag weer precies dezelfde mensen in feedback
pi_71360355
Wil even erbij vermelden dat er idd een groep was die het spoor bijster was maar dat het spoor ook nogal vaag gemaakt werd door een nogal gekleurde mening Je kunt je best voorstellen dat wanneer een haai gemod word en een school dolfijnen niet dat er mensen zijn die dit "raar" vinden en (zeker wanneer niemand het eigenlijk kan uitleggen) dus hierop in gaan.

Niks wonderbaarlijks aan imo
pi_71360432
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zat in ieder geval alleen naar de rondborstige persoonlijkheid te kijken ipv de haai.. wat een zieke geest heb ik toch ook.
hahaha perverseling!!!
  maandag 27 juli 2009 @ 11:46:32 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71360456
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef Flammie het volgende:
Wil even erbij vermelden dat er idd een groep was die het spoor bijster was maar dat het spoor ook nogal vaag gemaakt werd door een nogal gekleurde mening Je kunt je best voorstellen dat wanneer een haai gemod word en een school dolfijnen niet dat er mensen zijn die dit "raar" vinden en (zeker wanneer niemand het eigenlijk kan uitleggen) dus hierop in gaan.

Oh.. ik vond het gewoon 'zieken' in mijn bewoording.
The truth was in here.
  maandag 27 juli 2009 @ 11:47:03 #61
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71360475
quote:

Maak je eigen topic waarin het voor jou wel allemaal duidelijk is , zo moeilijk is dat niet .
  maandag 27 juli 2009 @ 11:47:34 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71360496
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef Summers het volgende:
Het zijn ook elke dag weer precies dezelfde mensen in feedback
Jup.
Vrijheid
pi_71360621
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Maak je eigen topic waarin het voor jou wel allemaal duidelijk is , zo moeilijk is dat niet .
Ja en dan krjigen we een wildgroei aan "dit zijn mijn wonderen"-topics..Lijkt me niet slim.
Waarom sluit het een het ander uit? Dat vind ik vreemd in deze (eenzijdige) discussie. Wie bepaalt nou wie wat een wonder vindt? (wat een zin...)

Ik vind het een wonder dat we zijn zoals we zijn, dat er 6 miljard unieke personen bestaan. Een ander kan dit een verzieking van moeder aarde vinden, weer een ander vindt dit niet bijzonder.
Een gevoelskwestie dus.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 11:52:14 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71360645
quote:

Ja er was inderdaad een groep in de war en het blijkt toch helaas dat de groep niet bij de topicstarters van het wondertopic hoorden, maar eerder bij de zeurende kant. Ik bedoel heel simpel als je het verschil van verwondering tussen een school van honderden dolfijnen die langs komen razen en gewoon een beestje die rond zwemt niet kan zien is er toch iets met je aan de hand.
Vrijheid
pi_71360654
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Jup.
En wat is daar goed/fout aan? Is het zo erg om een kritische (al dan niet terechte) kanttekening te plaatsen bij bepaalde zaken?
Een forum is een open discussieplatform. Ok, LED had misschien beter iets zonder een mooie rondborstige dame kunnen kiezen ( ) maar feit blijft dat witte haaien wonderlijke beesten zijn, net als dolfijnen.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 11:54:42 #66
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71360707
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja er was inderdaad een groep in de war en het blijkt toch helaas dat de groep niet bij de topicstarters van het wondertopic hoorden, maar eerder bij de zeurende kant. Ik bedoel heel simpel als je het verschil van verwondering tussen een school van honderden dolfijnen die langs komen razen en gewoon een beestje die rond zwemt niet kan zien is er toch iets met je aan de hand.
een beestje? Een witte haai is niet zomaar een beestje hoor...
Dit is tevens het hele probleem. Wie bepaalt wat een wonder is? De mods?
pi_71360813
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Je bent nu wel heel erg subjectief Yogi.
Iemand die elke dag dolfijnen ziet denkt daar al heel anders over. Ik vind het echt absoluut geen wonder (niet omdat ik elke dag dolfijnen zie maar omdat ik een school vissen/dolfijnen niet als een wonder zie punt) en vele andere met mij (vandaar die reacties).
Heel veel mensen hier vinden ratelende kettingen en bevende kasten of televisies die uitgaan een wonder en dat vind ik bijv weer geen wonder. Als mensen de intentie van hun eigen thread niet kunnen uitleggen, mods beginnen te wissen en te editen zonder een reden te geven (en dit achteraf nog steeds niet kunnen) kun je heel leuk zeggen dat bepaalde mensen zeuren maar dat slaat nergens op

De enige uitleg die we nu krijgen is
quote:
Ik vind het een wonder en als je dat niet vind is er iets met je aan de hand
Want daar komt het uiteindelijk op neer. Nou ja sorry hoor, ik vind dat nogal bazig overkomen Op deze manier BLIJFT het open voor suggesties. Daarnaast sluit ik me volledig aan bij dragorius.
  maandag 27 juli 2009 @ 11:58:47 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71360819
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En wat is daar goed/fout aan? Is het zo erg om een kritische (al dan niet terechte) kanttekening te plaatsen bij bepaalde zaken?
Een forum is een open discussieplatform. Ok, LED had misschien beter iets zonder een mooie rondborstige dame kunnen kiezen ( ) maar feit blijft dat witte haaien wonderlijke beesten zijn, net als dolfijnen.
Het 'probleem' is dat er overal een 'probleem' van wordt gemaakt zodat men hun 'gelijk' kan halen en 'vergeten' daarbij dat het gewoon om het maken van een mooi topic is. En led en consorten zijn helden in het missen van 'de intentie' van een topic om het daarna zo snel mogelijk in 'het belachelijke' te trekken. En als mensen daadwerkelijk het verschil niet kunnen zien tussen honderden dolfijnen op video en een haai dan is dat best treurig te noemen.
Vrijheid
pi_71360901
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Daarnaast, waarom zou deze dame geen wonder des natuur zijn? Veel vrouwen zouden willen dat ze er zo uitzagen Je kunt teveel kanttekeningen plaatsen. Kijk als die thread nu puur ging om zoals het in de OP stond, engelen, wonderbaarlijke gebeurtenissen dan zou alles ook duidelijk zijn. Het ging mis vanaf het moment dat mensen dolfijnen als een wonder zagen
  maandag 27 juli 2009 @ 12:02:33 #70
31101 _Led_
pi_71360914
Dolfijnen die samen zwemmen zijn echt niet bijzonderderderder dan een witte haai, als je dat niet weet is dat treurig te noemen
Verdiep je eens in de achtergrond van de witte haai !
Het feit dat ie in miljoenen jaren niet veranderd is zegt al iets over hoe bijzonder goed ie functioneert !
zzz
pi_71360933
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Het 'probleem' is dat er overal een 'probleem' van wordt gemaakt zodat men hun 'gelijk' kan halen en 'vergeten' daarbij dat het gewoon om het maken van een mooi topic is. En led en consorten zijn helden in het missen van 'de intentie' van een topic om het daarna zo snel mogelijk in 'het belachelijke' te trekken. En als mensen daadwerkelijk het verschil niet kunnen zien tussen honderden dolfijnen op video en een haai dan is dat best treurig te noemen.
dolfijnen scholen zijn niet wonderbaarlijk maar is van alledaagse orde. Kun je nu uitleggen waarom het een wonder is of blijft het zoals ik al zei: Subjectief
  maandag 27 juli 2009 @ 12:03:43 #72
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71360940
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:02 schreef _Led_ het volgende:
Dolfijnen die samen zwemmen zijn echt niet bijzonderderderder dan een witte haai, als je dat niet weet is dat treurig te noemen
Verdiep je eens in de achtergrond van de witte haai !
Het feit dat ie in miljoenen jaren niet veranderd is zegt al iets over hoe bijzonder goed ie functioneert !
een haai is in die miljoenen jaren amper veranderd oftewel geëvolueerd omdat het eigenlijk de perfecte jager is.
Dat is mijn inziens zeer noemenswaardig.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:04:35 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71360962
Ga anders lekker naar F&F en post je haaien als je zo begaan bent met die beesten

Optische illusie, als je heel goed kijkt zie je een waterval verschijnen na een paar seconden

Optische illusie
The truth was in here.
pi_71361591
Je link doet het hier niet
Tevens, jammer dat de discussie in zo'n gevoelskwestie kwijnt
Dan maar geen dieren in het wonderen-topic?
Mr. Prolapse 2009
pi_71361667
Ik denk dat er geen optische illusie is en het om het woordje "zwamneus" gaat.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:35:43 #76
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71361714
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:34 schreef Flammie het volgende:
eeh nee, om de meid op de voorgrond
  maandag 27 juli 2009 @ 12:40:41 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71361858
Oh.. nu zie ik hem ook niet meer
Skip that.
The truth was in here.
pi_71361865
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:34 schreef Flammie het volgende:
Dat zou imo een beetje sneu zijn, ik neem aan dat het om een echt plaatje moet gaan. Toch?

Edit > Ja dus
Mr. Prolapse 2009
pi_71361990
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:40 schreef Bastard het volgende:
Oh.. nu zie ik hem ook niet meer
Skip that.
Deze optische illusie neemt ons allen in de zeik
  maandag 27 juli 2009 @ 12:50:16 #80
31101 _Led_
pi_71362142
Ik vermoed dat het om zoiets ging :

zzz
  maandag 27 juli 2009 @ 12:55:02 #81
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71362283
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:50 schreef _Led_ het volgende:
Ik vermoed dat het om zoiets ging :

[ afbeelding ]
dat was het ook
  maandag 27 juli 2009 @ 13:17:25 #82
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71362908
Ik heb de posts even nagelopen, en ik kan concluderen dat de MOD's voortaan gaan bepalen of iets wel of geen wonder is?

Ik dacht dat wij (de skeptici) zich meer openminded op moesten gaan stellen, maar het lijkt er op dat de potjes de ketels aan het verwijten zijn

Ik vond het topic overigens er leuk qua opzet: wonderbaardelijke ongelukken die op bizarre wijze worden overleefd etc. Maar als er natuurplaatjes bij komen dan is het hek van de dam! Daardoor zijn we in deze discussie verzeild geraakt..
  maandag 27 juli 2009 @ 13:21:11 #83
31101 _Led_
pi_71363006
Dat is al uitgepraat
zzz
  maandag 27 juli 2009 @ 13:22:51 #84
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71363060
Zal ik mijn bericht maar weghalen dan, voordat ik tegen gevoelige schenen schop/op lange tenen sta.
  maandag 27 juli 2009 @ 13:23:59 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71363099
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:17 schreef Dartanion het volgende:
Ik heb de posts even nagelopen, en ik kan concluderen dat de MOD's voortaan gaan bepalen of iets wel of geen wonder is?

Ik dacht dat wij (de skeptici) zich meer openminded op moesten gaan stellen, maar het lijkt er op dat de potjes de ketels aan het verwijten zijn

Ik vond het topic overigens er leuk qua opzet: wonderbaardelijke ongelukken die op bizarre wijze worden overleefd etc. Maar als er natuurplaatjes bij komen dan is het hek van de dam! Daardoor zijn we in deze discussie verzeild geraakt..
In het geval van een 'conflict' zijn wij, bij gebrek aan beter, de wijsgeren die de knoop doorhakken om een eventueel verneukt topic weer goed te laten lopen. Dat conflict was er en is nu opgelost.
Vrijheid
pi_71363423
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:23 schreef jogy het volgende:

[..]

In het geval van een 'conflict' zijn wij, bij gebrek aan beter, de wijsgeren die de knoop doorhakken om een eventueel verneukt topic weer goed te laten lopen. Dat conflict was er en is nu opgelost.
Nogmaals; ik bied me aan als MOD om deze fout recht te zetten
  maandag 27 juli 2009 @ 13:34:15 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71363447
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:33 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nogmaals; ik bied me aan als MOD om deze fout recht te zetten
Dat zou de fout enkel groter maken, sorrie.
Vrijheid
pi_71363544
Of juist niet Sorry
We zullen het niet weten zonder eerlijke kans toch?
(niet dat ik die kans hier ooit zou krijgen maar goed, er is geen reden om conclusies te trekken)
  maandag 27 juli 2009 @ 13:38:07 #89
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71363561
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:37 schreef Flammie het volgende:
Of juist niet Sorry
(niet dat ik die kans hier ooit zou krijgen maar goed, er is geen reden om conclusies te trekken)
Ik was een ervaren en rechtvaardige MOD op een paar andere fora. Ik denk dat ik wel een goede zal zijn
  maandag 27 juli 2009 @ 13:39:37 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71363612
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:37 schreef Flammie het volgende:
Of juist niet Sorry

Als je denkt dat je een toevoeging zou zijn voor TRU kan je wel een open solli sturen hoor Klikkerdeklik Who knows.
Vrijheid
  maandag 27 juli 2009 @ 13:40:36 #91
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71363648
Ik denk niet dat de oneindig wijze MOD's jullie kapabel genoeg achten.
pi_71363889
Yeh zal het zeker proberen daar jullie vaker met de handen in het haar zitten en tijd tekort komen.
Heb ook MOD ervaring op andere fora

[edited]

[ Bericht 5% gewijzigd door Flammie op 27-07-2009 13:55:34 ]
  maandag 27 juli 2009 @ 13:49:16 #93
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71363960
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je denkt dat je een toevoeging zou zijn voor TRU kan je wel een open solli sturen hoor Klikkerdeklik Who knows.
Thanks! net gedaan
  maandag 27 juli 2009 @ 13:50:21 #94
31101 _Led_
pi_71364002
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Flammie het volgende:
Yeh zal het zeker proberen daar jullie vaker met de handen in het haar zitten en tijd tekort komen.
Heb ook MOD ervaring op andere fora's
Fora is al meervoud, het moet dus zijn "andere forums" of "andere fora"
zzz
pi_71364083
WOEPS maar goed dat maakt niks uit aangezien elke MOD wel te betrappen is op taalfouten
  maandag 27 juli 2009 @ 14:32:42 #96
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71365374
Waarom staat mod eigenlijk steeds in capital geschreven?
The truth was in here.
pi_71365399
Dan heeft het een hoge fap-waarde? Geen idee...
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 14:33:51 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71365418
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef Bastard het volgende:
Waarom staat mod eigenlijk steeds in capital geschreven?
Het is een afkorting voor Mighty Overlord Dudes.
Vrijheid
  maandag 27 juli 2009 @ 14:39:18 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71365573
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is een afkorting voor Mighty Overlord Dudes.
Beter nog dan God.. die krijgt slecht 1 hoofdletter
The truth was in here.
  maandag 27 juli 2009 @ 14:42:47 #100
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71365687
ik had echter een andere afkorting in gedachten
pi_71365728
MODGOD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 14:55:50 #102
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71366143
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:42 schreef Michielos het volgende:
ik had echter een andere afkorting in gedachten
Marvelously Odskool Dimensionalists mag ook.
Vrijheid
  maandag 27 juli 2009 @ 14:57:48 #103
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71366214
Men Overrule Dwarfs?
The truth was in here.
  maandag 27 juli 2009 @ 15:01:34 #104
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71366331
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef Bastard het volgende:
Men Overrule Dwarfs?
Discriminatie!! Beledigend!!
pi_71366402
Bij deze vraag ik een TT-change aan voor dit topic, dit is de nieuwe slowchat
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 15:23:16 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71367049
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef Dragorius het volgende:
Bij deze vraag ik een TT-change aan voor dit topic, dit is de nieuwe slowchat
Dit is ook weer zo'n nuance-gebied waar men hun eigen grenzen moeten leren kennen. Er kan wél een grapje gemaakt worden in een serieus topic maar het moet niet de overhand krijgen. Dus ja op een sporadisch grapje hier en daar maar een nee op het verslowchatten of te ver gaan in een bepaald topic. En in dit specifieke geval dus een nee op het maken van een slowchat reeks van het feedback topic.
Vrijheid
pi_71367251
Het was een grapje.....
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 15:38:34 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71367493
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:29 schreef Dragorius het volgende:
Het was een grapje.....
Oh, sorrie.
Vrijheid
  maandag 27 juli 2009 @ 15:39:29 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71367516
Maar het sloot wel heel goed aan op het punt wat me de laatste paar dagen opvalt bij sommige mensen en hun reactie op nuance.
Vrijheid
pi_71367523
No problem, het kwam misschien niet duidelijk genoeg over
Genoeg gegrapt nu
Mr. Prolapse 2009
pi_71374101
Misschien ook een goede voor dit forum. Maximaal 1 post per half uur! Misschien dat er dan eens goed nagedacht wordt over wat er gepost word.

Is dat trouwens op dit forum in te stellen? Maximaal aantal posts per periode?

Serieus, de laatste 3 pagina's in dit topic zijn binnen een halve dag voor elkaar gepost, en wat zijn we ermee opgeschoten? Zelfs voor een scheet wordt er nog gepost.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:45:56 #112
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71374270
Tsja sommige mensen hebben nou eenmaal de tijd om meer te posten dan de ander?
The truth was in here.
pi_71374320
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef mediaconsument het volgende:
Misschien ook een goede voor dit forum. Maximaal 1 post per half uur! Misschien dat er dan eens goed nagedacht wordt over wat er gepost word.

Is dat trouwens op dit forum in te stellen? Maximaal aantal posts per periode?

Serieus, de laatste 3 pagina's in dit topic zijn binnen een halve dag voor elkaar gepost, en wat zijn we ermee opgeschoten? Zelfs voor een scheet wordt er nog gepost.
Gast echt, maak je daar niet zo druk om. Uiteindelijk blijft het een internet-forum. Ik heb de ene dag ook meer tijd om te posten dan de andere dag. Dan moet ik die andere dag gewoon ff een hoop bijlezen, thats part of the fun
Mr. Prolapse 2009
pi_71376029
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef Bastard het volgende:
Tsja sommige mensen hebben nou eenmaal de tijd om meer te posten dan de ander?
Sommigen posten gewoon teveel, waardoor er teveel bullshit komt. Dit topic is nu ook al 4 paginas bullshit, met 1 pagina interessant spul.

Zoals nu met dartanion, ik ga binnenkort over hem een topic schrijven met een duidelijke vraag om een ban + bewijsstukken. Die gast zit mij namelijk te stalken op het moment.

Elk van de topics die ik maak, komt hij posten met zijn te snel getrokken conclusies om mij belachelijk te maken. Ik word daar moe van tbh. Hij kijkt volgens mij dan ook regelmatig mijn activelijst na en dan zegt ie, dat hij mijn feiten komt verbeteren.

Serieus, als ik zijn hulp nodig heb, dan vraag ik dat wel. Wat is dan zijn doel waarmee hij mij op zit te jagen?

Oftewel ik wil dat dit per direct stopt.

voorbeelden:
Irritante flash banners!
Woordenboek.
Apophis -> Obama?

Ik vind dit zeer irritant. Dit komt dan ook niet voor op het moment dat er wat nagedacht wordt, voordat men post! Bij het obama topic bijvoorbeeld, had hij vergeten te lezen dat ik dit idee van Freeman had, en dat ik het dus logisch vond. Nu zit ie de hele tijd bijdehandt te doen alsof hij alles weet van klonen. Ga ergens anders de betweter uit lopen hangen ofzo?

Hier geef ik zelf aan dat ik er genoeg van heb. En kijk eens hoe hij reageert!

Apophis -> Obama?

Heel mijn topic is daar fucked door die posts van hem.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:44:18 #115
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71376167
Media, ik stalk jou niet. Ik heb nergens de intentie om jou het leven zuur te maken. Ik tracht alleen de andere kant te laten zien. Maar dat jij graag als Koning één oog gezien wordt moge duidelijk zijn.

Ook staan al die topics NIET in TRU. Dus is het irrelevant om hier een melding te maken daarvan. Mocht je problemen hebben met mij. Wil je dan alsjeblieft via een PM laten weten. En dan niet op de gewoonlijke gebiedende wijze met een agressieve ondertoon. Maar op een normale manier.
pi_71376169
Ik mag hier toch wel enig respect van andere posters verwachten?
pi_71376215
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Media, ik stalk jou niet. Ik heb nergens de intentie om jou het leven zuur te maken. Ik tracht alleen de andere kant te laten zien. Maar dat jij graag als Koning één oog gezien wordt moge duidelijk zijn.

Ook staan al die topics NIET in TRU. Dus is het irrelevant om hier een melding te maken daarvan. Mocht je problemen hebben met mij. Wil je dan alsjeblieft via een PM laten weten. En dan niet op de gewoonlijke gebiedende wijze met een agressieve ondertoon. Maar op een normale manier.
Hou er dan mee op!

Reageer vanaf nu niet meer op mijn posts of topics! Ik vind dat niet tof op die manier.
pi_71376530
media, damn. Ban-aanvragen zijn sowieso, op zijn minst gezegd, niet verstandig
Maar buiten dat, als je een abo neemt kun je hem ook op je ignore lijst zetten, dan zie je zijn posts niet meer.

Denk aan je bloeddruk dat is de moeite echt niet waard, geloof me
Mr. Prolapse 2009
pi_71376627
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:55 schreef Dragorius het volgende:
media, damn. Ban-aanvragen zijn sowieso, op zijn minst gezegd, niet verstandig
Maar buiten dat, als je een abo neemt kun je hem ook op je ignore lijst zetten, dan zie je zijn posts niet meer.

Denk aan je bloeddruk dat is de moeite echt niet waard, geloof me
Thnx voor de tip!

Hoe duur is zo'n abo?
  maandag 27 juli 2009 @ 21:03:14 #120
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71376819
vanaf 1 euro 70 per maand ben je van mij af
  maandag 27 juli 2009 @ 21:32:04 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71377682
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef mediaconsument het volgende:
Ik mag hier toch wel enig respect van andere posters verwachten?
Tuurlijk, ik zie alleen niet waarom je post hier in TRU geldig is als het over andere fora gaat.
En verwacht je nou werkelijk dat mensen niet meer op je kunnen reageren? Wil je alleen ja-knikkers zonder loze opmerkingen? Sorry dan is het forum idee misschien helemaal niks voor je

ps ik kan mij herrineren dat er een regel was qua banaanvragen, dat je er dan zelf 1 kreeg.. weet alleen niet of dat nog zo geld, is wel uit te zoeken.
The truth was in here.
pi_71378202
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik zie alleen niet waarom je post hier in TRU geldig is als het over andere fora gaat.
En verwacht je nou werkelijk dat mensen niet meer op je kunnen reageren? Wil je alleen ja-knikkers zonder loze opmerkingen? Sorry dan is het forum idee misschien helemaal niks voor je

ps ik kan mij herrineren dat er een regel was qua banaanvragen, dat je er dan zelf 1 kreeg.. weet alleen niet of dat nog zo geld, is wel uit te zoeken.
Daar staat toch een topic van TRU in mijn post? Of heb jij nu ook al last van het missen van delen van posts, door het te snel lezen ofzo?

Op het moment dat er iemand degelijk op mij reageert, merk ik dat meteen. Dat merk jij ook. Als je dat niet merkt, kun je beter maar weer user worden denk ik. Al denk ik soms dat jij dat sowieso bent, een user met Mod powers. Puur om de reden dat jij niet echt meer dit forum onder controle hebt/wil hebben volgens mij. Er is dan ook weinig lijn te vinden in dit forum, en eigenlijk maar een paar actieve posters, die het forum erg onaantrekkelijk maken.

Niet om het een of ander, maar kijk eens in BNW, het lijkt soms net alsof ze daar maar hun topics neerzetten, omdat er hier toch rotzooi van gemaakt word. Mjah, kennelijk weet jij precies hoe dit zit, en moeten wij niet zo zeuren. Dat is ook het beste wat een mod kan zeggen, zeur niet zo.

Dit geeft precies aan dat je niet wil luisteren naar mensen die het misschien goed voorhebben met dit forum, owja behalve naar die fionne die ineens hip komt posten in het feedback topic. Zij komt hier en tadaa, daar is de netiquette. Zij post hier normaalgesproken nooit!

Overigens, dit is opbouwende kritiek, en ik probeer je hier niet belachelijk mee te maken. Zo kom je over op mij.
  maandag 27 juli 2009 @ 21:52:54 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71378293
Christ mediaconsument, neem dat abonnement, ignore iedereen die je niet aanstaat en wees happy.
Vrijheid
  maandag 27 juli 2009 @ 21:54:12 #124
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71378337
Media, val hem niet zo aan. Het Woordenboek topic is niet zo groot dat iemand DIRECT ziet dat deze in TRU staat.

Ook snap ik niet dat je boos word omdat iemand een goed idee aangedragen heeft, die toevallig niet een regelmatige poster is. Dit is één groot forum, met zij sporen. Dit betekend niet dat je maar in straatje mag posten. Dit geldt ook voor tips geven.

Het is mij allang duidelijk dat jij je teveel laat leiden door emoties. Je zat er volgens mij minder naast dan ik dacht toen je zei dat emoties niet op een forum thuis horen.
pi_71378374
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:52 schreef jogy het volgende:
Christ mediaconsument, neem dat abonnement, ignore iedereen die je niet aanstaat en wees happy.
Het vechtertje in mij heeft nogsteeds vertrouwen dat dit niet nodig is. Ik heb nog nooit iemand geblocked op msn of ignored op irc of whatever. Eerlijkheid zou ik het liefste willen zien!

Ik heb dan ook niemand beledigd vandaag. Ben volgens mij best netjes.

[ Bericht 7% gewijzigd door mediaconsument op 27-07-2009 22:02:59 ]
  maandag 27 juli 2009 @ 22:02:38 #126
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71378619
Mediaconsument..
Neem lekker een abo kerel

Tering jantje wat kan jij zaniken x 566
pi_71378785
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:02 schreef Michielos het volgende:
Mediaconsument..
Neem lekker een abo kerel

Tering jantje wat kan jij zaniken x 566
Wat kun jij je weer nutteloos bemoeien met discussies. Scheer je weg, tuig!
  maandag 27 juli 2009 @ 22:10:40 #128
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71378864
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:08 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

"ik heb niemand beledigd vandaag"
daar gaat je voornemen

Echt, je hebt echt een ik vs de kwade wereld syndroom ofzo. Nu moeten zelfs onze mods het bezuren
  maandag 27 juli 2009 @ 22:15:03 #129
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71379008
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:08 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Waarom moet je mensen nu zo persoon aanvallen?
pi_71379085
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Had hij iets met de discussie te maken? Nee

Begint hij met persoonlijk aan te vallen, dmv mij belachelijk te maken? Ja

Of mis ik nu iets in dit verhaal?
  maandag 27 juli 2009 @ 22:18:51 #131
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71379137
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Je bent hem wel aan het stalken en achtervolgen in elk topic en flauwe opmerkingen te maken ,
Je kan het toch respecteren als iemand vraagt hem met rust te laten ???
Dan ga je toch niet in elk topic iemand proberen te saboteren ?
Je mening is echt niet zo interessant dat de hele wereld die moet volgen hoor .
Ik vroeg het je ook een keer en toen reageerde ik niet op je en toen kwam je me in mijn PM voor laf uitschelden .
Misschien moet jij je niet zo laten leiden door je emoties maar ga niet roepen dat je respect hebt want dat heb je niet .
  maandag 27 juli 2009 @ 22:18:55 #132
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71379143
Je post in een openbaar gedeelte, dus mag iedereen reageren.

Hij begon met een tip: neem het abbo. Vervolgens gaf hij een bondige conclusie van jouw posts

Dus je hebt inderdaad de clou gemist.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:20:04 #133
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71379178
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Dartanion het volgende:

[..]

waarom moeten jullie als een stelletje pubers steeds met zijn allen op 1 user ??
jullie zijn toch volwassen ?
  maandag 27 juli 2009 @ 22:22:14 #134
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71379254
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bent hem wel aan het stalken en achtervolgen in elk topic en flauwe opmerkingen te maken ,
Je kan het toch respecteren als iemand vraagt hem met rust te laten ???
Dan ga je toch niet in elk topic iemand proberen te saboteren ?
Je mening is echt niet zo interessant dat de hele wereld die moet volgen hoor .
Ik vroeg het je ook een keer en toen reageerde ik niet op je en toen kwam je me in mijn PM voor laf uitschelden .
Misschien moet jij je niet zo laten leiden door je emoties maar ga niet roepen dat je respect hebt want dat heb je niet .
Kom jij ook even je gal spuwen

Wat is de intentie geweest van jouw post? Mij even kleineren? Te kakken trachten te zetten?

Ik post toevallig in wat topics waar hij ook gepost heeft, en direct roept calimero moord en brand. Ik probeer geen topic te saboteren. Ik probeer alleen tunnelvisie te voorkomen, dat jij dit niet inziet is jouw gemis.

Over de vermeende PM, ik heb je NOOIT uitgescholden. Ik stuurde alleen een PM omdat jij mij persoon aanviel en ik graag wilde weten waarom jij dat nodig vond.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:22:17 #135
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71379258
-niet netjes.-

[ Bericht 33% gewijzigd door Bastard op 28-07-2009 07:48:45 ]
pi_71379381
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:22 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Kom jij ook even je gal spuwen

Wat is de intentie geweest van jouw post? Mij even kleineren? Te kakken trachten te zetten?

Ik post toevallig in wat topics waar hij ook gepost heeft, en direct roept calimero moord en brand. Ik probeer geen topic te saboteren. Ik probeer alleen tunnelvisie te voorkomen, dat jij dit niet inziet is jouw gemis.

Over de vermeende PM, ik heb je NOOIT uitgescholden. Ik stuurde alleen een PM omdat jij mij persoon aanviel en ik graag wilde weten waarom jij dat nodig vond.
Probeer die tunnelvisie eerst maar eens bij jezelf te voorkomen, voordat je mensen nog meer onwaarheden gaat vertellen.

Betweters heeft niemand graag, Dus je kunt nu wel zo trots lopen roepen dat je iedereen wil en mag corrigeren, ik denk dat je uiteindelijk hiermee zelf het hardst op je gezicht gaat.
pi_71379406
-reactie op niet netjes-

[ Bericht 50% gewijzigd door Bastard op 28-07-2009 07:49:10 ]
  maandag 27 juli 2009 @ 22:27:08 #138
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71379417
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:20 schreef Summers het volgende:

[..]

waarom moeten jullie als een stelletje pubers steeds met zijn allen op 1 user ??
jullie zijn toch volwassen ?
Er word niemand door een groep aangepakt. Dat een minderheid zich in Media zijn mening kan vinden, dat is waarschijnlijk niet voor niets
  maandag 27 juli 2009 @ 22:29:24 #139
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71379489
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Probeer die tunnelvisie eerst maar eens bij jezelf te voorkomen, voordat je mensen nog meer onwaarheden gaat vertellen.

Betweters heeft niemand graag, Dus je kunt nu wel zo trots lopen roepen dat je iedereen wil en mag corrigeren, ik denk dat je uiteindelijk hiermee zelf het hardst op je gezicht gaat.
Op welke tunnelvisie doel je? En welke onwaarheden verkondig ik?

Ik ben geen betweter. Ik zie alleen veel onwaarheden om mij heen. En die tracht ik recht te zetten. Het is een heel erg nobel streven, daar ben ik mij van bewust.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:32:34 #140
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71379588
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:27 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Er word niemand door een groep aangepakt. Dat een minderheid zich in Media zijn mening kan vinden, dat is waarschijnlijk niet voor niets
Het is steeds dezelfde groep , michielos komt er ook weer even tussen UITERAARD
met zijn eeuwenlange lijst van psychische gebreken en komt ook even tegen media aantrappen want het is niet genoeg dat jij hem in elk topic in zijn nek hijgt .
WALGELIJK en bekijken jullie het maar , jullie zijn niet serieus te nemen en zijn alleen maar aan het trollen .
pi_71379726
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is steeds dezelfde groep , michielos komt er ook weer even tussen UITERAARD
met zijn eeuwenlange lijst van psychische gebreken en komt ook even tegen media aantrappen want het is niet genoeg dat jij hem in elk topic in zijn nek hijgt .
WALGELIJK en bekijken jullie het maar , jullie zijn niet serieus te nemen en zijn alleen maar aan het trollen .

Ik hoop dan ook echt dat de mods dit zien en er wat mee gaan doen. TRU is meer waard dan dit onnozele gezeik elke dag weer.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:38:43 #142
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71379808
Twee mensen hun mening is niet genoeg. Het gaat om feiten. Als één ons een ban zou krijgen, of een note. Dan wacht jullie het zelfde lot

Karma is a bitch!
  maandag 27 juli 2009 @ 22:39:17 #143
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71379826
Waar iets mee doen. nogmaals.. Dit is een FORUM. Mensen mogen op elkaar reageren. Dat jij uit narcistische neigingen mensen monddood wilt maken (natuurlijk ook enkel mensen die het niet met je mening eens zijn) is jouw probleem, maar het lijkt me zeer sterk dat de MODS hier op gaan inspringen(manipulatie om doel te bereiken , wederom)
  maandag 27 juli 2009 @ 22:39:51 #144
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71379838
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:36 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik hoop dan ook echt dat de mods dit zien en er wat mee gaan doen. Dit is hopelijk duidelijk genoeg.
Laat ze lekker onderling zinloze discussies voeren , ze verdienen je tijd niet
pi_71379898
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Precies. Dat is misschien de enige juiste keus.

Misschien toch maar dat abbo aan gaan schaffen dan, ben alleen bang dat ik dan nog maar een paar posters in TRU overhoud.
pi_71379959
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef Summers het volgende:
TRU is gewoon een circus aan het worden, of meer een freakshow ... iemand opent een topic en meteen staat er een zootje klaar om de boel belachelijk te maken.
Je zou gek moeten zijn hier nog een persoonlijke mening over een niet-alledaags onderwerp neer te poten.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:47:49 #147
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71380103
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:41 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Precies. Dat is misschien de enige juiste keus.

Misschien toch maar dat abbo aan gaan schaffen dan, ben alleen bang dat ik dan nog maar een paar posters in TRU overhoud.
5 keer hetzelfde is ook niet alles
pi_71380311
Ik denk dat ik dan feedback telkens na 2 pagina's dicht zie gaan.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:56:14 #149
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71380370
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef mediaconsument het volgende:
Ik denk dat ik dan feedback telkens na 2 pagina's dicht zie gaan.
Dat zal wel meevallen JIj vult het FB topic voor 50%, met gal dat je over anders denkenden spuwd.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:02:34 #150
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71380574
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:56 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen JIj vult het FB topic voor 50%, met gal dat je over anders denkenden spuwd.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:07:04 #151
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71380743
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij vult het FB topic met 20% met je " "
pi_71381430
Ik "volg" het alweer een tijdje, en ik heb echt zoiets van " "

Waar maak je je druk om media? Moet je je gelijk bewijzen? Negeer de debunkers en richt je enkel op de believers. Zo moeilijk is het niet, jij hebt de controle over de "reageer" knop, de rest niet.
Als dat echt niet lukt, is een abo de oplossing.

Je laat jezelf alleen zo kennen en dat is ten eerste niet gezond voor je lijf en leden en ten tweede bereik je er echt niks mee. Zonde van je tijd/energie/post-vermogen

Maar doe hiermee wat je wil
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 07:47:21 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71385419
Nieuwe dag nieuwe ronde
The truth was in here.
pi_71385658
Ik vind het altijd zo mooi.

Als persoon Y het met persoon X eens is zegt deze dat hij/zij je respecteerd voor je eerlijke mening en je uitzinnige denkvermogen maar zodra persoon Y het waagt om het niet met je eens te zijn, dit terwijl zijn mening ook bedacht is en uit zijn/haar perspectief (en dus in alle eerlijkheid) gepost is, is deze persoon Y ineens van het ene moment op het andere een kortzichtig persoon, die stalked, en die niet kan nadenken.

Ben ik de enige die hier een probleem mee heeft? Er kan best respectvol (of deze post nu wel of niet strookt met je eigen wereldbeeld) met andersmans opvatting omgegaan worden mijns inziens.

Zo hoor je niks meer van mediaconsument en ineens is ie in de FB lekker aan het klagen dat iemand hem in andere subfora's aan het stalken is en dan komt die andere ook nog even met wat gaapsmileys ( ). Zeer nuttige bijdrage

Doe mij die slowchat maar dan hoor.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:01:10 #155
31101 _Led_
pi_71386188
Och, aan beide kanten zitten de bloedhonden klaar hoor
zzz
pi_71387005
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 07:47 schreef Bastard het volgende:
Nieuwe dag nieuwe ronde
Ga je iets doen met de info van gister? Of mag TRU van jou kapot?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:00:37 #157
31101 _Led_
pi_71387149
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Nou, ik heb het er net met Jogy en Bastard over gehad wat de beste en leukste manier is om TRU kapot te maken, en ik denk dat we er uit zijn.
Wil je weten hoe we het gaan doen of moet het een verrassing blijven ?
zzz
pi_71387288
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

media, je moet echt je toon gaan matigen. Jij "eist" respect maar deelt zelf rake klappen uit. In het FLU forum beticht je mij van opzettelijk mensen dood willen zien gaan bijvoorbeeld. Dat slaat ook nergens op. Ga ik dan zitten schreeuwen om een ban in dat feedback forum? Nee, ik reageeer gewoon kort en ga weer verder.

Jij haalt meteen alles erbij, en schreeuwt moord en brand en speelt zelf de vermoorde onschuld. Gewoon discussieren, geen gehannes meer (als niemand dat doet, dan is TRU weer good old TRU) Geldt voor iedereen uiteraard (anti-Calimero effect )
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:16:42 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71387509
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:

[..]

media, je moet echt je toon gaan matigen. Jij "eist" respect maar deelt zelf rake klappen uit. In het FLU forum beticht je mij van opzettelijk mensen dood willen zien gaan bijvoorbeeld. Dat slaat ook nergens op. Ga ik dan zitten schreeuwen om een ban in dat feedback forum? Nee, ik reageeer gewoon kort en ga weer verder.

Jij haalt meteen alles erbij, en schreeuwt moord en brand en speelt zelf de vermoorde onschuld. Gewoon discussieren, geen gehannes meer (als niemand dat doet, dan is TRU weer good old TRU) Geldt voor iedereen uiteraard (anti-Calimero effect )
Eens. Volhartig en roerend. Ook het gedeelte dat het voor iedereen geldt want ik zie naast mediaconsument nog wel een paar anderen die irritant en semi-verongelijkt bezig zijn in TRU.
Vrijheid
pi_71387746
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens. Volhartig en roerend. Ook het gedeelte dat het voor iedereen geldt want ik zie naast mediaconsument nog wel een paar anderen die irritant en semi-verongelijkt bezig zijn in TRU.
Een keer je ogen open doen om te zien wat er aan de hand is, is dan ook erg moeilijk. Sorry hoor. Maar het begint overduidelijk te worden dat je in TRU je persoonlijke meningen/ervaringen beter niet kunt gebruiken. Want dan staan er een stel mensen klaar om je een klote dag te bezorgen, omdat ze je proberen te laten twijfelen in jezelf. Ik ga dan ook niet meer op deze mensen in, zij vinden het dan ook erg tof om met elke discussie over dit onderwerp te bemoeien. Daarom mijn uitdaging voor jou, lees het forum eens een keer aandachtig door, en probeer niet tot de conclusie te komen dat 90% van de posts tegenwoordig ontstaat uit bullshitdiscussies opgewekt door de bekende mensen. Tot op mensen toe die gewoon in elk topic dat ik maak mij belachelijk proberen te maken.

Daarom ben ik overigens des te meer onder de indruk van de intelligentie en openheid van Summers, Sjoep en Unclescorp. Deze mensen blijven hun best doen, en mogen zich op hun borst kloppen voor de energie die ze in dit verhaal hebben gestopt. Het is niet tof om elke dag als je iets kwijt wil op je favoriete forum, afgezeken te worden door een stel onbegripvolle kinderen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:41:25 #161
31101 _Led_
pi_71388112
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Een keer je ogen open doen om te zien wat er aan de hand is, is dan ook erg moeilijk. Sorry hoor. Maar het begint overduidelijk te worden dat je in TRU je persoonlijke meningen/ervaringen beter niet kunt gebruiken.
Inderdaad, elke keer dat ik mijn persoonlijke mening geef is er altijd wel een Mediaconsument of Summers die zegt dat ik mijn mond moet houden of weg moet uit TRU.
Het is echt niet leuk meer zo !
zzz
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:43:34 #162
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71388171
quote:

[quote]

Een keer je ogen open doen om te zien wat er aan de hand is, is dan ook erg moeilijk. Sorry hoor. Maar het begint overduidelijk te worden dat je in TRU je persoonlijke meningen/ervaringen beter niet kunt gebruiken.
kom op media, het is overduidelijk dat je dit extra doet. nogmaals er is NIKS aan de hand als jij in je post aangeeft wat je ervan verwacht. Dit is al duizend keer aangegeven en nog begrijp je het niet? Dan ligt het toch echt aan jou en je onvermogen tot leren hoor.
quote:
Want dan staan er een stel mensen klaar om je een klote dag te bezorgen, omdat ze je proberen te laten twijfelen in jezelf
Ik geef gewoon mijn mening. Vrijheid van meningsuitiing. Als ik het niet met je eens ben wat betreft een standpunt en er staat nergens in de oP dat er niet gediscussieerd mag worden, is er voor mij GEEN enkele reden om mooi weer te spelen. Zeker niet als ik mijn posts, zoals altijd, GOED beargumenteer. Maar ik heb het gevoel dat je dit niet snapt en ook niet wil snappen aangezien je dit al 10000 x uitgelegd is en je het nog niet begrijpt..
quote:
. Ik ga dan ook niet meer op deze mensen in, zij vinden het dan ook erg tof om met elke discussie over dit onderwerp te bemoeien. Daarom mijn uitdaging voor jou, lees het forum eens een keer aandachtig door, en probeer niet tot de conclusie te komen dat 90% van de posts tegenwoordig ontstaat uit bullshitdiscussies opgewekt door de bekende mensen. Tot op mensen toe die gewoon in elk topic dat ik maak mij belachelijk proberen te maken.
Jij ziet en leest dingen die er niet zijn.
quote:
Daarom ben ik overigens des te meer onder de indruk van de intelligentie en openheid van Summers, Sjoep en Unclescorp. Deze mensen blijven hun best doen, en mogen zich op hun borst kloppen voor de energie die ze in dit verhaal hebben gestopt. Het is niet tof om elke dag als je iets kwijt wil op je favoriete forum, afgezeken te worden door een stel onbegripvolle kinderen.
Ja, geheel toevallig ook weerr mensen die het met je eens zijn wat mijn stelling bevestigd. Mensen die het me je eens zijn, zijn automatisch intelligent. Mensen die dit niet zijn, zijn kortzichtige mensen die het enkel moeten hebben van persoonlijke aanvallen. Je bevestigd mijn eerder gemaakte stelling wederom (waar over was nagedacht).
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:51:09 #163
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71388346
quote:

[..]

Een keer je ogen open doen om te zien wat er aan de hand is, is dan ook erg moeilijk. Sorry hoor. Maar het begint overduidelijk te worden dat je in TRU je persoonlijke meningen/ervaringen beter niet kunt gebruiken. Want dan staan er een stel mensen klaar om je een klote dag te bezorgen, omdat ze je proberen te laten twijfelen in jezelf. Ik ga dan ook niet meer op deze mensen in, zij vinden het dan ook erg tof om met elke discussie over dit onderwerp te bemoeien. Daarom mijn uitdaging voor jou, lees het forum eens een keer aandachtig door, en probeer niet tot de conclusie te komen dat 90% van de posts tegenwoordig ontstaat uit bullshitdiscussies opgewekt door de bekende mensen. Tot op mensen toe die gewoon in elk topic dat ik maak mij belachelijk proberen te maken.

Ik geloof niet dat het zo extreem is zoals jij dat schetst, maar je hebt wel een punt. Er wordt getracht om je een andere waarheid te laten zien op een onderwerp, een andere belichting die je zelf kan afwegen of het een betere is dan dat jouw eigen versie is op dat moment.
De toon waarin dat gebeurt kan soms wel eens tegen het zere been aan schoppen, en dat is iets waar we op moeten letten, maar dat neemt niet weg dat je over ieder onderwerp zoveel meningen hebt als mensen die niet met die van jou overeen hoeven te komen.
Een discussie heeft nou eenmaal een stelling nodig, anders word het een ja-knik topic.
Maar ik zou als ik jou was gewoon even rustig tot 10 tellen, en inderdaad eens niet reageren op die critici als je er niet mee om kan gaan. Ik snap werkelijk niet waar je je zo over opwind namelijk.. als jij een waarheid hebt die je niet hoeft om te buigen dan is dat toch ook prima? Iemand anders heeft een andere mening, dat is niet erg, helemaal niet zelfs dat is leuk en leerzaam.
The truth was in here.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:03:43 #164
31101 _Led_
pi_71388673
Mediaconsument, je kunt het er ook hier uitgooien : Aan welke Fok!ker/Fok!ster erger jij je het meest?
zzz
pi_71388740
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:51 schreef Bastard het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar je je zo over opwind namelijk.. als jij een waarheid hebt die je niet hoeft om te buigen dan is dat toch ook prima? Iemand anders heeft een andere mening, dat is niet erg, helemaal niet zelfs dat is leuk en leerzaam.
Andere meningen vind ik juist fantastisch, anders is er niets te leren. Echter meningen met als doel het ongelijk van een ander aan te tonen/belachelijk te maken, zullen dit hele proces alleen maar tegengaan. Dit omdat je teveel energie kwijt bent met het concentreren op een klein onderdeel, terwijl het grote geheel op dat moment uit het oog verloren kan worden.

De reden dat ik me opwind is misschien te zien in dit topic, kijk maar eens rustig hoe ik vragen direct aan jullie stel, en dat in tussentijd er 10tallen posts verschijnen, tegen mij gericht, vertellende dat mijn mening niet klopt. Daarom vind ik het nu ook erg fijn om een goede reactie van jou te krijgen.

Daarbij heb ik me voorgenomen, om gewoon niet meer op de brol in te gaan, zal wel erg taai worden overigens. Mjah, heb er genoeg van gehad.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:07:56 #166
31101 _Led_
pi_71388775
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:06 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Andere meningen vind ik juist fantastisch, anders is er niets te leren. Echter meningen met als doel het ongelijk van een ander aan te tonen/belachelijk te maken, zullen dit hele proces alleen maar tegengaan.
Waarom zou je iemand anders' ongelijk niet mogen aantonen ?
Hoe kan iemand nou wat leren als ie nooit hoort waar ie fout zit en waarom ?
zzz
pi_71388807
quote:
Andere meningen vind ik juist fantastisch, anders is er niets te leren. Echter meningen met als doel het ongelijk van een ander aan te tonen/belachelijk te maken, zullen dit hele proces alleen maar tegengaan.
Beetje een contradictio in termines, een andere mening is goed, mits die maar niet afwijkt van jou / die van jou niet bevestigd.
Als je niet wil dat anderen zich "ongevraagd" bemoeien met jouw vraag, dan stel je ze per pm aan de mods. Een feedback topic is nu eenmaal openbaar.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:14:18 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71388950
Naja, hier komen we niet uit in dit topic. Klaar nu.

Ik heb een voorstel, onderaan deze post zet ik een streep en die streep betekend dat iedereen zijn/haar oude irritaties achterlaat en begint met een schone lei. OK, check? Mooi. Doen we.

________________________________________________________________________________________
Vrijheid
pi_71388992
Zo, en nu mag niemand meer over de streep gaan jongens (en meiden)
eens met jogy is
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:16:27 #170
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71389029
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:06 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Andere meningen vind ik juist fantastisch, anders is er niets te leren. Echter meningen met als doel het ongelijk van een ander aan te tonen/belachelijk te maken, zullen dit hele proces alleen maar tegengaan. Dit omdat je teveel energie kwijt bent met het concentreren op een klein onderdeel, terwijl het grote geheel op dat moment uit het oog verloren kan worden.

De reden dat ik me opwind is misschien te zien in dit topic, kijk maar eens rustig hoe ik vragen direct aan jullie stel, en dat in tussentijd er 10tallen posts verschijnen, tegen mij gericht, vertellende dat mijn mening niet klopt. Daarom vind ik het nu ook erg fijn om een goede reactie van jou te krijgen.

Daarbij heb ik me voorgenomen, om gewoon niet meer op de brol in te gaan, zal wel erg taai worden overigens. Mjah, heb er genoeg van gehad.
Ik zie ook wat je bedoelt Media.. kijk alleen maar na jou post nu!
Maar hee, dat is wel het concept forum.. mensen hebben het recht om iedere brainfart die ze hebben er uit te gooien en een post is zo gemaakt. De kunst is voor jou daarbij om je daardoor niet te laten opnaaien!
De tijd dat ik me druk maakte om wat iemand anders schreef ligt gelukkig al ver achter mij, ik lees daar overheen, pak een bak koffie en lach er soms echt om die opmerkingen.
Mensen maken zich graag druk, doen zich voor alsof ze zich bekommeren om je, of vallen je frontaal aan.. laat dat gewoon van je afglijden.. niet alleen voor jezelf, maar geen reactie geeft geen nieuwe voedingsbodem.
The truth was in here.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:17:12 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71389058
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:14 schreef jogy het volgende:
Naja, hier komen we niet uit in dit topic. Klaar nu.

Ik heb een voorstel, onderaan deze post zet ik een streep en die streep betekend dat iedereen zijn/haar oude irritaties achterlaat en begint met een schone lei. OK, check? Mooi. Doen we.

________________________________________________________________________________________
Hmm.. was ik net mn post bezig.. maar ik trek je streep door na mijn post dan
The truth was in here.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:19:22 #172
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71389120
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hmm.. was ik net mn post bezig.. maar ik trek je streep door na mijn post dan
Ok, dan annuleer ik mijn ban-aanvraag voor je.
Vrijheid
pi_71389162
The plot thickens!
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:20:48 #174
31101 _Led_
pi_71389189
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:19 schreef jogy het volgende:

[..]

zzz
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:22:00 #175
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71389233
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan trek ik mijn steunbetuiging plus handtekeningen actie met al 547 stemmen ook maar terug
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:52:40 #176
230727 sjoep
a new day!
pi_71394282
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:07 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand anders' ongelijk niet mogen aantonen ?
Waarom zou je er van uit gaan dat iemand ongelijk heeft/fout zit?
Je stelt het als een feit, terwijl je volgens mij bedoelt dat je het er niet mee eens bent.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:01:26 #177
31101 _Led_
pi_71394609
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:52 schreef sjoep het volgende:

[..]

Waarom zou je er van uit gaan dat iemand ongelijk heeft/fout zit?
Je stelt het als een feit, terwijl je volgens mij bedoelt dat je het er niet mee eens bent.
JA ! JA ! SJOEP GAAT DOOR ONDER DE STREEP !
Met een blok aan zijn voeten het meer in !!!

zzz
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:03:39 #178
230727 sjoep
a new day!
pi_71394695
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh, pardon hoor...
Maar, ga je nog een antwoord geven op mijn vraag? Of is dit een excuus om het maar (weer) te ontwijken?
Ik heb overigens bij mijn weten niet of nauwelijks deelgenomen aan het gedeelte boven de streep, dus ik voel me niet aangesproken door die streep.
En ook niet door het bericht van Jogy ;')
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:08:27 #179
31101 _Led_
pi_71394882
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:03 schreef sjoep het volgende:

[..]

Oh, pardon hoor...
Maar, ga je nog een antwoord geven op mijn vraag? Of is dit een excuus om het maar (weer) te ontwijken?
Uhm, de mods vragen of we erover op willen houden.
Klaar dus.
Afgezien daarvan is het een domme vraag.
zzz
pi_71394898
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:03 schreef sjoep het volgende:

[..]

Oh, pardon hoor...
Ik heb overigens bij mijn weten niet of nauwelijks deelgenomen aan het gedeelte boven de streep, dus ik voel me niet aangesproken door die streep.
En ook niet door het bericht van Jogy ;')
Dat lijkt me niet zo heel verstandig. Als een mod zegt klaar is klaar, dan is het klaar.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:11:35 #181
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71394998
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ASTERIX
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:15:07 #182
230727 sjoep
a new day!
pi_71395145
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Klaar dus.
Jammer dat je de uitleg al weggeëdit heb. Ik klik op quote en weg was je tekst...
Want dat is wel het hele punt wat je daar op schrijft. Als je je mening nou als mening zou presenteren ipv als feit, dan was het al helemaal anders.
Overigens, _Led_ adepten, ik stelde een vraag aan _Led_ en ik neem aan dat hij het zelf wel af kan
Als ik hiervoor geband wordt, so be it
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:16:19 #183
230727 sjoep
a new day!
pi_71395217
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Klaar dus.
Afgezien daarvan is het een domme vraag.
Oh, dit quote ik er nog even bij he
Voor de zekerheid.
Waarom is het toch onmogelijk voor jou om gewoon aardig te doen tegen mensen?
Ik stel een vraag, en ipv antwoord te geven, zeg je dat het een domme vraag is.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:22:58 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71395475
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef sjoep het volgende:

[..]

Jammer dat je de uitleg al weggeëdit heb. Ik klik op quote en weg was je tekst...
Want dat is wel het hele punt wat je daar op schrijft. Als je je mening nou als mening zou presenteren ipv als feit, dan was het al helemaal anders.
Overigens, _Led_ adepten, ik stelde een vraag aan _Led_ en ik neem aan dat hij het zelf wel af kan
Als ik hiervoor geband wordt, so be it
Dat zal wel meevallen hoor . Echter is mijn streep niet voor niets gezet, hoofdzakelijk omdat er allemaal oude 'troep' rondhangt die men elke keer weer omhoog trapt als er ergens onenigheid voor is en het legen van die baggage moet met enige regelmaat gebeuren voor het overloopt dus.

Er zijn nu eenmaal mensen die goed en mensen die niet goed om kunnen gaan met de subjectieve zienswijze van anderen, inlevingvermogen, accepteer dat en het leven wordt een stuk prettiger. Led kan stellig beweren dat zijn mening de objectief juiste is maar als ik het er niet mee eens ben kan hij daar niets aan veranderen. Zelfde met iedereen eigenlijk, maakt niet uit hoe geweldig iemand zichzelf vindt.
Vrijheid
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:29:26 #185
31101 _Led_
pi_71395715
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:16 schreef sjoep het volgende:

[..]

Oh, dit quote ik er nog even bij he
Voor de zekerheid.
Waarom is het toch onmogelijk voor jou om gewoon aardig te doen tegen mensen?
Ik stel een vraag, en ipv antwoord te geven, zeg je dat het een domme vraag is.
Dan zal ik je het antwoord nogmaals geven.

Mediaconsument stelt dat het gemeen is om iemand anders ongelijk aan te tonen.

Ik zeg daarop :
"Waarom zou je iemand anders' ongelijk niet mogen aantonen ?
".

En dan kom jij aan met "waarom zou je er vanuit gaan dat iemand ongelijk heeft?".

Een rare vraag, want daar ga je natuurlijk niet vanuit, maar soms ben je het niet met iemand eens en dan is het logisch dat je er vanuit gaat dat je zelf gelijk hebt, en niet de ander. (Je gaat toch niet een discussie aan met als uitgangspunt dat je eigen mening niet klopt ? )
De ander dan met argumenten proberen duidelijk te maken waar ie het mis heeft is doodnormaal, met een beetje mazzel leert die ander er nog wat van.
Want mediaconsument wil wel dat we van elkaar leren, maar we mogen het niet met hem oneens zijn of 'm wijzen op fouten in zijn denkwijze.... Dat is natuurlijk kul.

De grap is dat je het tegendeel niet kunt bewijzen, want dan zou je er vanuit gaan dat ik ongelijk heb en dat vinden jij en mediaconsument niet kunnen
zzz
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:35:32 #186
230727 sjoep
a new day!
pi_71395950
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen hoor . Echter is mijn streep niet voor niets gezet, hoofdzakelijk omdat er allemaal oude 'troep' rondhangt die men elke keer weer omhoog trapt als er ergens onenigheid voor is en het legen van die baggage moet met enige regelmaat gebeuren voor het overloopt dus.

Er zijn nu eenmaal mensen die goed en mensen die niet goed om kunnen gaan met de subjectieve zienswijze van anderen, inlevingvermogen, accepteer dat en het leven wordt een stuk prettiger. Led kan stellig beweren dat zijn mening de objectief juiste is maar als ik het er niet mee eens ben kan hij daar niets aan veranderen. Zelfde met iedereen eigenlijk, maakt niet uit hoe geweldig iemand zichzelf vindt.
Nee, maar de discussie wordt wel op die manier gevoerd.
Dus, het er van uit gaan dat je gelijk hebt, en dat de ander niet goed snik is als hij dat niet ook vindt. En vooral, dat ook verkondigen. Zie mijn voorbeeld. MIjn vraag wordt niet beantwoord, maar dom genoemd.

Die vraag die ik stelde lijkt me niet onder die troep vallen.
Maar als we nou gewoon net gaan doen of alles koek en ei is, en TRU met een streep een vrij en gezellig forum wordt... oké dan
Niet de eerste streep van dit jaar, en ook niet de laatste waarschijnlijk
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:29 schreef _Led_ het volgende:
De grap is dat je het tegendeel niet kunt bewijzen, want dan zou je er vanuit gaan dat ik ongelijk heb en dat vinden jij en mediaconsument niet kunnen
Waar jij het idee vandaan haalt dat ik het met mediaconsument eens ben, of zijn gedrag hier goed keur, is mij niet duidelijk.

En nogmaals, een andere denkwijze, is niet noodzakelijk een foute, en dat beweer jij wel.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:38:17 #187
31101 _Led_
pi_71396059
Is er hier een calimero-conventie ofzo ?
zzz
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:39:17 #188
230727 sjoep
a new day!
pi_71396100
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef _Led_ het volgende:
Is er hier een calimero-conventie ofzo ?

Ik stel jou gewoon een vraag n.a.v. iets dat je post.
Ik heb niks met mediaconsument te maken, en ook niet met wat hij post.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:41:31 #189
31101 _Led_
pi_71396191
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:39 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ik stel jou gewoon een vraag n.a.v. iets dat je post.
Ik heb niks met mediaconsument te maken, en ook niet met wat hij post.
Je vraag heb ik al beantwoord.

Mediaconsument stelde dat je niet iemands ongelijk mag aantonen , ik stel van wel.
Als jij dan vindt van niet, val je of je nu wilt of niet, onder het kamp van Mediaconsument - de mensen die vinden dat je 't niet mag aantonen als iemand ongelijk heeft.

Ik snap niet waarom je dit zo moeilijk vindt, leg anders eerst eens uit waarom men volgens jou niet iemand anders ongelijk zou mogen aantonen..
zzz
pi_71396247
Gasten, please kappen hiermee, dit is nog sneuer dan betalen om jezelf af te laten trekken door twee hoogbejaarde Vlaamse travestieten terwijl ze met hun tandenloze tandvlees knauwen op slappe frietjes..

Even serieus, er staat niet voor niets een streep. Het is ook de moeite niet!
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:44:28 #191
31101 _Led_
pi_71396322
zzz
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:28:34 #192
230727 sjoep
a new day!
pi_71397970
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:41 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Je vraag heb ik al beantwoord.

Mediaconsument stelde dat je niet iemands ongelijk mag aantonen , ik stel van wel.
Als jij dan vindt van niet, val je of je nu wilt of niet, onder het kamp van Mediaconsument - de mensen die vinden dat je 't niet mag aantonen als iemand ongelijk heeft.

Ik snap niet waarom je dit zo moeilijk vindt, leg anders eerst eens uit waarom men volgens jou niet iemand anders ongelijk zou mogen aantonen..
Ga je weer, beweren dat mensen iets moeilijk vinden omdat ze het niet met je eens zijn.

Ik zeg niet dat jij niet aan mensen mag uitleggen waarom je iets anders ziet, en ze zelfs van jouw mening mag proberen te overtuigen. Ik stel dat het de discussie niet bevordert als jij (of anderen) doen alsof wat je zegt de enige waarheid is.

Ik stel helemaal niet hetzelfde als mediaconsument. Waarom zeg je dat? Volgens mij neem je gewoon aan dat we hetzelfde vinden. Wat helemaal niet is. Of vinden jij en bijvoorbeeld Flammie ook hetzelfde altijd en overal?

Je hebt het over iemands ongelijk aantonen.
Je toont helemaal niks aan. Ik heb jou hier in de afgelopen 8 jaar nog nooit iets TRU-achtigs zien bewijzen. Niet in de ene richting, en niet in de andere richting.
Zolang je niks kunt bewijzen, is jouw mening maar gewoon een mening. Jouw eigen waarheid. Misschien beargumenteerd met een heleboel theorieën of misschien zelfs dingen die gedeeltelijk bewezen zijn.
En dat is prima, maar het is niet het enige. Hell no, bij lange na niet.
pi_71398027
Gasten, please. STOP IT
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:31:28 #194
31101 _Led_
pi_71398058
Het ging erom dat mediaconsument zei dat het gemeen is om iemands ongelijk aan te tonen.
Jij zegt nu dat ik niemands ongelijk aantoon.

Wat is het probleem dan precies ?
zzz
pi_71398443
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef sjoep het volgende:

Je hebt het over iemands ongelijk aantonen.
Je toont helemaal niks aan. Ik heb jou hier in de afgelopen 8 jaar nog nooit iets TRU-achtigs zien bewijzen. Niet in de ene richting, en niet in de andere richting.
Zolang je niks kunt bewijzen, is jouw mening maar gewoon een mening. Jouw eigen waarheid. Misschien beargumenteerd met een heleboel theorieën of misschien zelfs dingen die gedeeltelijk bewezen zijn.
En dat is prima, maar het is niet het enige. Hell no, bij lange na niet.
Duidelijk gezegd , maar zoals te verwachten blaat hij er weer gewoon over ...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:48:13 #196
31101 _Led_
pi_71398616
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Duidelijk gezegd , maar zoals te verwachten blaat hij er weer gewoon over ...
Speciaal voor jou zal ik het nog even simpel herhalen :

Als ik niemands ongelijk aantoon, wat is het probleem dan ?
Ik dacht juist dat dit gezeik van jullie begon met mediaconsument die het gemeen vond dat er andermans ongelijk werd aangetoond, en jullie zeggen nu dat ik dat in ieder geval niet doe.
Ik hoef me dus geenszins aangesproken te voelen; waarom loop je dan tegen mij te miepen ?
zzz
pi_71399223
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef _Led_ het volgende:

Ik dacht juist dat dit gezeik van jullie begon met mediaconsument die het gemeen vond dat er andermans ongelijk werd aangetoond, en jullie zeggen nu dat ik dat in ieder geval niet doe.
Ik hoef me dus geenszins aangesproken te voelen; waarom loop je dan tegen mij te miepen ?
Groot gelijk ... blijf jij maar lekker verder belachelijk doen ... het siert je
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:09:16 #198
31101 _Led_
pi_71399323
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Groot gelijk ... blijf jij maar lekker verder belachelijk doen ... het siert je
Mooi, hebben alle huilebalken nu even mogen miepen ? Mediaconsument, check, Unclescorp, check, Sjoep, check...
Dan kunnen we nu weer overgaan tot de orde van de dag.
zzz
pi_71399689
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Kleine correctie. Ik vind het niet gemeen dat iemand zijn ongelijk word aangetoond. Dus hou nou alsjeblieft erg snel op met het verdraaien van feiten.

Ik vind het gemeen dat op het moment dat iemand denkt andermans ongelijk aan te hebben getoont, hij dit met slechte/geen argumenten doet en hij zich geen blad voor de mond neemt door te roepen in vele verschillende talen hoe belachelijk diegene is, met als toetje dit door 3/4 man tegelijk.

Dit heb ik overigens al een aantal maal duidelijk gezegd.

Dat jij dit punt blijft verdedigen op alle mogelijke manieren, zonder ook maar ooit iets toe te geven en zelfs feiten te verdraaien. Zegt voor mij niks meer dan dat jij hier bent om de zaak te verstieren. Geef dat nou eens een keer toe, of ben je zo'n klein kind dat je dat niet durft?
pi_71399926
Hier dan : een nieuwe streep speciaal voor al die mensen die het nu NOG niet snappen. (het zijn idd altijd dezelfde namen in FB topic )
____________________________________________________________________________________

Iemand die nu nog post over dit gebeuren en gezanik ban ik persoonlijk

(waar blijft mijn blauwe naam)
pi_71400023
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:09 schreef _Led_ het volgende:
Mooi, hebben alle huilebalken nu even mogen miepen ? Mediaconsument, check, Unclescorp, check, Sjoep, check...
Dan kunnen we nu weer overgaan tot de orde van de dag.
Huilebalken ? Is gewoon een volwassen reactie op kinderachtige praat.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:29:04 #202
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71400049
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Huilebalken ? Is gewoon een volwassen reactie op kinderachtige praat.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:38:59 #203
31101 _Led_
pi_71400372
zzz
pi_71400413
damn
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:30:25 #205
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71403345
Tjongejonge
Mensen laat het nou eens los, laat het gaan...

Waarom zeg ik dit eigenlijk, niemand die er naar luistert
The truth was in here.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:45:21 #206
230727 sjoep
a new day!
pi_71403714
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Bastard het volgende:
Tjongejonge
Mensen laat het nou eens los, laat het gaan...

Waarom zeg ik dit eigenlijk, niemand die er naar luistert
Ja, eerlijk gezegd snap ik ook niet waarom je het zegt.
Als iets je na aan het hart ligt, waarom moet je het dan los laten? Omdat dat anderen beter uit komt?
pi_71403911
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:45 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ja, eerlijk gezegd snap ik ook niet waarom je het zegt.
Als iets je na aan het hart ligt, waarom moet je het dan los laten? Omdat dat anderen beter uit komt?
Nee, omdat jullie allebei (van beide kanten) onzettend kinderlijk bezig zijn. Zowel believers als non-believers.
Je schiet er toch geen drol mee op, want mensen zullen toch blijven geloven in hun eigen standpunt. Dus inderdaad, laat het gaan! Eens met Bastard is
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:05:18 #208
230727 sjoep
a new day!
pi_71404344
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:52 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee, omdat jullie allebei (van beide kanten) onzettend kinderlijk bezig zijn. Zowel believers als non-believers.
Je schiet er toch geen drol mee op, want mensen zullen toch blijven geloven in hun eigen standpunt. Dus inderdaad, laat het gaan! Eens met Bastard is
Het gaat alleen helemaal niet over een standpunt.
Wat je gewoon had kunnen lezen in mijn posts.

Oh, zeg trouwens eens tegen _Led_ dat hij het moet laten gaan...
Ik ben benieuwd wat daar de reactie dan is...
Het zijn namelijk altijd degenen die door _Led_, Flammie en Michielos in het believerskampje geduwd zijn ("neehee echt niet, ik wil niemand in een hokje plaatsen hoor" ) die te horen krijgen dat ze het moeten laten gaan. Schei toch uit zeg.

Eerlijk gezegd was het die streep die me triggerde. Dat is pas kinderachtig. Een streep, en nou hebben we nergens meer last van. Yeah right.
Intussen worden er weer aan alle kanten hengels uit gegooid in de topics.
pi_71404566
sjoep, heb jij soms een cursus selectief lezen gevolgd? Wat staat er in mijn post? Ik heb het over beide kanten zowel believers als non-believers. Meer woorden maak ik hier niet meer aan vuil, jij voelt je meteen aangevallen terwijl ik het over beide kanten heb. Ja, dan kan ik net zo goed niks meer zeggen

Jogy, Bastard, it's all yours
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:31:48 #210
230727 sjoep
a new day!
pi_71405104
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:13 schreef Dragorius het volgende:
sjoep, heb jij soms een cursus selectief lezen gevolgd? Wat staat er in mijn post? Ik heb het over beide kanten zowel believers als non-believers. Meer woorden maak ik hier niet meer aan vuil, jij voelt je meteen aangevallen terwijl ik het over beide kanten heb. Ja, dan kan ik net zo goed niks meer zeggen

Jogy, Bastard, it's all yours
Nee, ik zeg dat dat gezeik over "laten gaan" altijd tegen bepaalde users gezegd wordt.
Ik zie heel goed dat jij schrijft dat het over beide kanten gaat. Ik zeg ook helemaal niet dat jij het daar niet over hebt. Over selectief lezen gesproken...
Maar eigenlijk, begrijp ik niet dat je je er in mengt. Ik had het niet tegen jou, en ook niet óver jou.
Ik voel me niet aangevallen, maar dit subforum is in een jaar of 2 tijd zorgvuldig compleet naar de klote geholpen.
Die paar mensen waar je voor naar TRU komt, het worden er minder en minder. Jammer.

Gelukkig heb ik inmiddels een alternatief gevonden. Ik kwam naar TRU voor het vinden van herkenning. Niet voor het permanent belachelijk gemaakt worden door anderen gewoon omdat ze het leuk vinden, of eigenlijk totaal niet (willen) begrijpen waar ik het over heb.
In TRU hangt een sfeer als in de middeleeuwen, of zoals er nu onder tokkies nog wel heerst; we begrijpen het niet, dus branden we het tot de grond toe af.

PS nog echt iets voor feedback: Michielos adviseert medicijnen aan Manke in het topic waarin hij verslag doet van zijn (vermoedelijke) psychose (geesten op film/foto's o.i.d.). Michielos is geen arts, en zelfs niet in opleiding voor psychiater.
Een "believer" zou er voor op de brandstapel gaan. Jomanda anyone?
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:29:50 #211
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71418231
Sjoep/ Calimero, in de middeleeuwen werden de mensen die NIET in het paranormale/God(en) geloofden op de brandstapel gegooid. Dus de non-believers werden verbrand of heidene/heks genoemd. Alleen omdat ze niet in geesten/ Goden geloofden of meer van natuurkunde wisten dan hun vriendjes en vriendinnetjes.

Hieruit kan ik opmaken dat enkelen hier op het forum nog altijd niet verder zijn gekomen

Nog even een kleine aanvulling:

Een reguliere arts weet niks van psychoses of andere mentale aandoeningen, die weet alleen wat van hetgeen hij in gespecialiseerd in is. En er zijn meer mensen dan psychiaters die mentale aandoeningen kunnen signaleren.
Jij weet overigens niet welke achtergrond Michilios heeft Dus wie weet lag het meer in zijn straatje dan jij denkt. Waarom moet het nu altijd weer zo negatief?

PS:

Jomanda mag van mij op de brandstapel, zij zei tegen Sylvia dat ze GEEN kanker had maar stress oid, ze zat er heel erg naast. En dit ging buiten haar boekje, ze moet echte ziektes aan een arts over laten ipv te gaan cashen.
pi_71418350
quote:
Michielos is geen arts, en zelfs niet in opleiding voor psychiater.
Michielos is weldegelijk in opleiding tot en heeft ook andere medische kwalificties
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:42:43 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71418401
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:05 schreef sjoep het volgende:

Waar niks mee aan de hand is als jij je er eens leert niet druk om te maken.
The truth was in here.
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:51:07 #214
31101 _Led_
pi_71419616
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:05 schreef sjoep het volgende:

[..]

Het gaat alleen helemaal niet over een standpunt.
Wat je gewoon had kunnen lezen in mijn posts.

Oh, zeg trouwens eens tegen _Led_ dat hij het moet laten gaan...
Zeg ventje, we waren klaar met Jogy's streep.
Ik was er - volwassen en sympathiek als ik ben - dan ook klaar mee, en heb het laten gaan : [TRU-FB] Waar wij met positieve energie strooien :)

Tot jij zo nodig moest doordrammen : [TRU-FB] Waar wij met positieve energie strooien :)
en niet wou stoppen tot je antwoord kreeg.
Uiteraard bevalt het antwoord je dan niet waarna je weer van voor af aan begint met zeiken.
quote:
Ik ben benieuwd wat daar de reactie dan is...
Het zijn namelijk altijd degenen die door _Led_, Flammie en Michielos in het believerskampje geduwd zijn ("neehee echt niet, ik wil niemand in een hokje plaatsen hoor" ) die te horen krijgen dat ze het moeten laten gaan. Schei toch uit zeg.

Eerlijk gezegd was het die streep die me triggerde. Dat is pas kinderachtig. Een streep, en nou hebben we nergens meer last van. Yeah right.
Zie je ?
Altijd maar door blijven dreinen als een verongelijkt kind.

Zijn we nou klaar ? Of wil je nog even doorpruttelen ?
zzz
pi_71419982
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 08:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Niet druk maken met een groep mensen om je heen die je continu proberen te provoceren met hun bedorven meningen, met als enig doel de ander belachelijk maken?

Als jij dit niet kunt zien in dit topic/forum, ben jij BLIND.

Jij verwacht wel erg veel van mensen hier tbh. In tussentijd mogen die kleine kinderen gewoon posten wat ze willen. Ze mogen ook nogsteeds met zijn 3en/4en anderen continu bespringen, zelfs in discussies waar ze totaal niks mee te maken hebben. Daar doe jij niks aan. Want jij bent geen mod, of jij wil er geen werk voor doen. Sorry dat ik het zeg.

Het is daarom ook erg frappant om te zien, dat er niks veranderd is, en dat die mennekes nogsteeds het bloed bij iedereen onder de nagels aan het weghalen zijn, en hier niks over gezegd word. Je hebt hier met een serieus probleem te maken, kerel.

Kijk eens voor de gein pagina 9 door. Kijk eens wat voor posts er zijn. Zeg dan nog eens tegen jezelf dat meer dan 3 kwart van deze pagina overbodig is. Ga dan overigens ook nadenken waarom je met deze opmerking compleet de draak steekt met jezelf. Of het nu met opzet is of niet. Sjoep wordt weer aan de kant gezet alsof ze zichzelf niet in kan houden, terwijl ze een degelijk punt heeft. Ik snap dan ook niet dat je dit over je vingers kunt krijgen, terwijl je zelf goed weet hoe dit topic/forum er de laatste tijd uitziet.

Ik heb overigens geen zin in een reactie a la, waarom houden jullie niet eens op, waarom stoppen jullie niet een keer . Laat eens zien dat je verder kunt kijken dan je neus lang is. De sfeer zal hier dan pas beter worden op het moment dat je actie gaat ondernemen tegen het provoceren, en niet op het happen. Zou mooi zijn als ze alle downloaders van mp3 hier zo gingen behandelen, echter snappen ze daar gelukkig goed dat de uploaders de aanstichters zijn.

Mijn nieuwe feedback topic title: TRU - Waar we onderhevig zijn aan provocatie.

Overigens, deze post is bedoeld aan bastard, niemand anders. Ik wens op deze post geen belachelijk makende reactie terug te zien, ik zal hier dan ook niet op reageren, oftewel je vervuilt het forum hiermee alleen. <- elke post zou zo een disclaimer moeten krijgen hiero.

Owja, Dragorius, ga alsjeblieft ergens anders conclusies lopen trekken, en zodoende topics te bevlekken. Je hebt niks met deze discussie te maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door mediaconsument op 29-07-2009 10:18:28 ]
pi_71420162
media bedankt voor weer een nuttig bijdrage, gelukkig ben jij de vermoorde onschuld....
Als je alleen naar Bastard wil "posten" kun je beter een PM sturen. Maar volgens mij is de onderliggende gedachte meer dat je even wil laten zien hoe mooi je gezever kan onderbouwen.
Zoals in dat andere topic over FEMA, dat je mij ook "provoceert" en het daarna omdraait als "het was positief bedoeld".
Jij noemt anderen "kleine kinderen" ... Wat is dan de grens m.b.t. provoceren?

Bastard, als deze post ongewenst is omdat jij dit zelf "behandelt" wat niet vreemd is als mod zijnde, mag die uiteraard weggehaald worden, maar ik vond het nu wel weer genoeg met dit gewijs en zelf onschuldig zijn!
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 10:15:44 #217
31101 _Led_
pi_71420170
Mediaconsument, als je wilt zien over hoe een groepje mensen 1 iemand bespringt moet je eens een pagina terug gaan, dan zie je hoe jij, Sjoep, Unclescorp en Summers bovenop mij duiken enkel omdat ik zeg dat ik het onzin vind dat je iemands ongelijk nooit zou mogen aantonen.
zzz
pi_71420288
Nog iets, dit worden mijn enige posts over dit onderwerp vandaag, doe er wat mee! Ik ga hiermee laten zien dat ik het goed voor heb met het forum, omdat mijn mening niet belangrijker is dan dit forum, en ik zodoende geen zin meer heb om hier rotzooi van te maken, dmv mijzelf tot op het bot te blijven verdedigen.

OFTEWEL, doe je best om mij uit te lokken, gooi het hele arsenaal van flames er maar weer uit, ik ga er toch niet op in.

Dit valt me namelijk het meest op. Die kleine kinderen blijven zichzelf maar verdedigen, en het maakt hun niks uit of dit forum uitpuilt van de loze discussies. Als zij maar gelijk hebben! Alleen dit laat al zien, dat ze weten dat ze fout bezig zijn.
  woensdag 29 juli 2009 @ 10:25:31 #219
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71420462
vriendin zegt:

"Ergens niet op in willen gaan op een forum is niet sterk of volwassen, maar geeft gewoon aan dat je het niet meer aan kan.''
  woensdag 29 juli 2009 @ 10:31:49 #220
31101 _Led_
pi_71420658
Dartanion :

Mediaconsument : Prima !

Klaar nu.
zzz
pi_71426138
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 08:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

We zijn eruit imo
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:20:53 #222
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71560964
Ik wou even complimenteren op TRU.
Er is een grote verscheidenheid aan nieuwe topics en users bijgekomen. Ikzelf denk dat dit nog gaat groeien.
Ja er komen ook meer sceptics het subforum binnen, maar de discussie bloeit momenteel. Ik zie i.i.g. veel nieuwe topics en gezichten. Hulde
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:24:28 #223
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71561059
Ik zag het ook ja.. vakantietijd doet TRU goed.
The truth was in here.
pi_71561175
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:20 schreef Michielos het volgende:
Ik wou even complimenteren op TRU.
Er is een grote verscheidenheid aan nieuwe topics en users bijgekomen. Ikzelf denk dat dit nog gaat groeien.
Ja er komen ook meer sceptics het subforum binnen, maar de discussie bloeit momenteel. Ik zie i.i.g. veel nieuwe topics en gezichten. Hulde
Denk ook dat er door de discussies van de laatste tijd wat duidelijkheid omtrent de situatie is gekomen. Dat is de grootste winst denk ik.
pi_71561431
Ik denk dat het komt omdat de mensen die nu posten meer kunnen hebben. Je ziet dit uitbloeien tot mooie discussies en nieuwe users die threads niet uitlopen in een verbaal moddergevecht als een direct gevolg.Ik hoop dat dit nog lang zo kan doorgaan iig want dit maakt dit subforum natuurlijk weer heel wat leuker
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:39:50 #226
31101 _Led_
pi_71561458
pffff, het wordt wel weer eens tijd voor een relletje.
zzz
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:40:14 #227
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71561475
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:38 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat het komt omdat de mensen die nu posten meer kunnen hebben. Je ziet dit uitbloeien tot mooie discussies en nieuwe users en threads die niet uitlopen in een verbaal moddergevecht als een direct gevolg.Ik hoop dat dit nog lang zo kan doorgaan iig want dit maakt dit subforum natuurlijk weer heel wat leuker
Inderdaad, ik zeg het al tijden.. dat is geen reklame maar schrikt mensen af om te komen posten, die hebben het idee dat er zo gediscusseerd moet worden om mee te kunnen doen hier.
The truth was in here.
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:40:34 #228
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71561485
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:39 schreef _Led_ het volgende:
pffff, het wordt wel weer eens tijd voor een relletje.
Koest
The truth was in here.
pi_71561576
Hey, BNW is ook best lief anders hoor
Maar julie ook
Mr. Prolapse 2009
pi_71561672
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zeg het al tijden.. dat is geen reklame maar schrikt mensen af om te komen posten, die hebben het idee dat er zo gediscusseerd moet worden om mee te kunnen doen hier.
En die mensen gaan vrezen dat ze zelf ook de volle lading krijgen als ze het niet eens zijn met een mening. Er zitten inderdaad teveel nare dingen aan vast imo, dus het is beter als mensen zichzelf in de hand kunnen houden zoals nu

Wat ook schijnt te helpen is FB verlaten en zelf eens een nuttige bijdrage maken om TRU wel beter te maken in plaats van de hele tijd toe te schreeuwen vanuit de zijlijnen waarom TRU wel niet sucked IMO!
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:48:58 #231
31101 _Led_
pi_71561693
Meh, laffe zooi noem ik het !
zzz
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:49:42 #232
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71561712
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:48 schreef Flammie het volgende:

[..]

En die mensen gaan vrezen dat ze zelf ook de volle lading krijgen als ze het niet eens zijn met een mening. Er zitten inderdaad teveel nare dingen aan vast imo, dus het is beter als mensen zichzelf in de hand kunnen houden zoals nu
Ben er wel blij mee, ook dat je het zelf zo herkend dat maakt mij dus niet de enige
The truth was in here.
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:50:24 #233
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71561728
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:48 schreef Flammie het volgende:

Wat ook schijnt te helpen is FB verlaten en zelf eens een nuttige bijdrage maken om TRU wel beter te maken in plaats van de hele tijd toe te schreeuwen vanuit de zijlijnen waarom TRU wel niet sucked IMO!
Precies.
The truth was in here.
pi_71561779
Even to business Bastard? Ik en een blauwe naam? Hoe denk je hierover
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:53:08 #235
31101 _Led_
pi_71561810
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef Flammie het volgende:
Whehehe, I think you're pushing it
zzz
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:53:41 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71561824
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef Flammie het volgende:
Mocht TRU 3 maal zo groot worden dan hebben we hulp nodig en zal ik aan je denken.
The truth was in here.
pi_71561885
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:58:14 #238
31101 _Led_
pi_71561956
Oeh, dat moet ik zien, even snel onder wat andere accounts TRU 3x zo druk maken !
zzz
pi_71562270

verschillende bloemen die ieder hun ruimte opeisen, maar elkaar niet bijten.

Best mooi he, zo'n diversiteit op een kluitje.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:15:29 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71562369
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:10 schreef Exoteria het volgende:
[ afbeelding ]

verschillende bloemen die ieder hun ruimte opeisen, maar elkaar niet bijten.

Best mooi he, zo'n diversiteit op een kluitje.
Vredig
The truth was in here.
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:16:41 #241
31101 _Led_
pi_71562403
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vredig
Saai.
zzz
pi_71562442
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:16 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Saai.

jij leest niet de nieuwe vertaling van de Bijbel?

ze hebben er zevenenzeventig van gemaakt in plaats van zeventig keer maal zeven.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71562502
Daarnaast is zo'n bos niet saai.

ik vind dit soort chaotische, vaak zelfgeplukte, bossen bloemen geweldig en zeker niet saai.
(maar dat kan ook komen doordat ik af en toe wat bloemen wegjat achter het hek bij de huisarts )

srry, ik zal hier wel verder gaan als ik nog wat te zemelen heb.

7maal70... Je bent ontmaskerd!!
pi_71594500
Waarom loopt mijn moviethread nou niet
Ik vind het echt een leuke thread Post eens wat ofzo !
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:50:36 #245
31101 _Led_
pi_71594517
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef Flammie het volgende:
Waarom loopt mijn moviethread nou niet
Ik vind het echt een leuke thread Post eens wat ofzo !
wut ? waar ?
zzz
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:15:16 #247
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71596971
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:01 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Leg eens uit, hoe zit het?
Je ging zelf ook door over die post waar ik over door ging en mij spreek je aan erover op te houden. (duh?)
Dan edit je mijn post die algemeen was, en die van 7keer70 die van de persoonlijke aanvallen overloopt, niet.

Zit het een beetje in de lijn van "7keer70 deelt mijn denkbeelden dus is hij eerder mijn maatje"?
Ik heb je vaker de aanvallers van zweverige zaken zonder blikken of blozen zien editten, maar met jouw mede-gelovers ben je veel milder. Ben je een mod die zijn macht laat doorspekken met zijn vooringenomen standpunten en daarmee discussie stuurt naar eigen voorkeur?

Tis geen beschuldiging, zomaar even een vraag.
[..]

Je kunt het niet laten he?
Vanwaar zie jij het verschil in dat mijn posts een schreeuw om aandacht zijn en de jouwe gezegende bedoelingen? Ben je nu aan het drammen omdat je zag dat je van een mod bijval kreeg? Dacht je:"Dit is mijn kans"?
Kom dan wel met zinnige uitspraken.
Aangezien jij hier niet heen komt, leg ik het hier zelf wel even voor je uit.
Mijn post was als bedoeling een potentiele flamewar te onderdrukken.. niet dat jij je daardoor van de wijs laat maken vlgs mij waarop ik nogmaals aangeef, "lees de OP nog een keer".
Vervolgens ga je daar weer tegenin, wat dus al het topic scheef gaat trekken, dus edit ik je post met de vraag in dit topic te komen met je vragen.
Mijn hoop was dat ik dit snel genoeg deed zodat de TS het niet had gelezen dus niet de kans kreeg om er op te reageren en zodoende het topic verder verschoond zou blijven van het zijspoor.
De TS is echter van mening dat hij een zijspoor kan veroorloven zonder daarmee schade te berokkenen aan zijn eigen topic.. die mening deel ik niet maar wie ben ik als hij zijn eigen topic wil verneuken?
Wat dat betreft is jou antwoord op zijn respons dan ook weer wel geoorloofd, kennelijk heeft hij mijn hulp niet nodig.
The truth was in here.
pi_71598295
Hoi Bastard,

Je bent een weloverwogen figuur, dank daarvoor!

Maar het topic is nu aan de beterende kant weer, en ik zal de discussiegerige off-topicers zoveel mogelijk negeren...in plaats van mijn verzuchtingen van ironie terug te kaatsen wat weer gretig terughappen kan veroorzaken... .

(Ik ben trouwens een 'zij'...maar heb mijn geslacht al aangepast in Profiel, het stond automatisch op man blijkbaar...)
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:51:36 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71599782
Oh sorry voor de sexe verwisseling, had niet in je profiel gekeken
The truth was in here.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:27:27 #250
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71600638
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef 7keer70 het volgende:
Hoi Bastard,

Je bent een weloverwogen welgewogen figuur, dank daarvoor!

woensdag 5 augustus 2009 @ 16:21:36 #251
31101 _Led_
pi_71626283
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Summers het volgende:

[..]

het begon ermee dat jij je ergerde aan dat ik zoveel ervaringen had en zoveel herkende in andere ervaringen ,
Punt 1 : ik ergerde me daar niet aan, het viel me alleen op dat jij bij alles wat maar paranormaal is er zogenaamd ervaring mee hebt.

Punt 2 : Nee, daar begon het helemaal niet, ik snap niet hoe je daarbij komt want we zaten daar al midden in een discussie , kijk maar naar de posts ervoor. Ik heb geen idee hoe je erbij komt dat het daar middenin opeens 'begon'.
quote:
hysterisch ga je vervolgens op proberen te dringen dat ik dan maar aan een psychische aandoening lijd , en dat noem jij normaal discussieren ?
Dat heb ik helemaal niet gezegd.
Ik heb gezegd dat IK de optie van een aandoening OPEN HOUDT.
Dat is heel wat anders dan zeggen dat je een aandoening hebt !

Wat is dat toch met jou dat je niet kunt lezen en altijd andere mensen beschuldigt van dingen die ze helemaal niet gezegd hebben ???

[ Bericht 6% gewijzigd door _Led_ op 05-08-2009 16:26:42 ]
zzz
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:25:20 #252
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71626370
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:21 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Punt 1 : ik ergerde me daar niet aan, het viel me alleen op dat jij bij alles wat maar paranormaal is er zogenaamd ervaring mee hebt.

Punt 2 : Nee, daar begon het helemaal niet, ik snap niet hoe je daarbij komt want we zaten daar al midden in een discussie , kijk maar naar de posts ervoor. Ik heb geen idee hoe je erbij komt dat het daar middenin opeens 'begon'.
[..]

Dat heb ik helemaal niet gedaan, hou nou eens op met dat gelieg dom mens !
Ik heb gezegd dat IK de optie van een aandoening OPEN HOUDT.
Dat is []iheel wat anders[/i] dan zeggen dat je een aandoening hebt !

Wat is dat toch met jou dat je niet kunt lezen en altijd andere mensen beschuldigt van dingen die ze helemaal niet gezegd hebben ???
Prima, ik ben dom
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:28:58 #253
31101 _Led_
pi_71626476
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Prima, ik ben dom
Naar mijn mening wel ja, maar dom is niet zo erg.
Wat vervelend is is dat je liegt en mensen beschuldigt van uitspraken die ze nooit gedaan hebben.

Het lijkt gewoon alsof jouw hersenen halverwege een discussie opeens zeggen : "Zo, nu stop ik ermee en ga ik dingen roepen die er niks mee te maken hebben, en mensen beschuldigen van dingen die ze niet gezegd / gedaan hebben!".

En dat bizarre gedrag - wat ik niet een of twee maar inmiddels tientallen keren van dichtbij gezien heb - versterkt mijn idee dat er misschien meer met jouw hersenen aan de hand is dan je zelf vermoedt.
Maar hey, da's slechts mijn idee dus daar hoef jij van mij geen enkele waarde aan te hechten.
zzz
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:42:08 #254
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71626781
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:28 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En dat bizarre gedrag - wat ik niet een of twee maar inmiddels tientallen keren van dichtbij gezien heb - versterkt mijn idee dat er misschien meer met jouw hersenen aan de hand is dan je zelf vermoedt.
Maar hey, da's slechts mijn idee dus daar hoef jij van mij geen enkele waarde aan te hechten.
Ga iemand anders stalken , fok psychiatertje en kwakzalver
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:44:30 #255
31101 _Led_
pi_71626845
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Ga iemand anders stalken , fok psychiatertje en kwakzalver
Ik stalk niemand, ik reageer enkel op iemand die liegt en valse beschuldigingen uit.
En aan haar reactie te merken weet ze stiekem ook wel dat ik gelijk heb
zzz
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:41:20 #256
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71628213
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik stalk niemand, ik reageer enkel op iemand die liegt en valse beschuldigingen uit.
En aan haar reactie te merken weet ze stiekem ook wel dat ik gelijk heb
Je kan ook GOD om hulp vragen als je het even niet meer weet
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:43:00 #257
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71629650
Ik stelde mijn inziens toch 3 heel bescheiden en normale vragen overigens. Ik snap niet waar die reactie dan opeens vandaan kwam. eigenlijk kwam die reactie als een donderslag bij heldere hemel.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:20:09 #258
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71630555
OMG
The truth was in here.
pi_71631743
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:28 schreef _Led_ het volgende:[..]
Wat vervelend is is dat je liegt en mensen beschuldigt van uitspraken die ze nooit gedaan hebben.

Het lijkt gewoon alsof jouw hersenen halverwege een discussie opeens zeggen : "Zo, nu stop ik ermee en ga ik dingen roepen die er niks mee te maken hebben, en mensen beschuldigen van dingen die ze niet gezegd / gedaan hebben!".

Prima projectie.

Als ik ga uitleggen punt voor punt waar jij precies het gedrag hebt vertoont dat je nu veroordeelt wordt ik gebanned.

Dus de overgebleven optie is dat je het zelf ff nakijkt en dan een potje schamen je posting-style aanpast.
pi_71632198
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:20 schreef Bastard het volgende:
OMG
Bastard heb je naast TRU ook nog een kleuterklasje?
Mr. Prolapse 2009
pi_71632264
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:18 schreef Dragorius het volgende:[..]
Bastard heb je naast TRU ook nog een kleuterklasje?
Inhoudelijk voorbeeld waarom de conclusie dat de mods zuigen waar is.
(behalve Senesta)
pi_71632430
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:21 schreef bassos het volgende:

[..]

Inhoudelijk voorbeeld waarom de conclusie dat de mods zuigen waar is.
(behalve Senesta)
Vind je? Als mod pratende nu vind ik het nogal een kinderlijke discussie die helemaal los staat van de inhoud. En al bewijst de een zijn gelijk, daar legt de ander zich dan toch niet bij neer. Dat doen kinderen net zo.
Gewoon lief spelen/posten, dan is er niks aan de hand Vind je posts vervelend, feedback-topic of negeren, Bastard en jogy weten wat ze doen
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:27:48 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71632431
Ik? Ja ik zuig enorm, ik ben echt een lul.
Maar ik vind het zo jammer dat het na een week dat het leuk leek te gaan er toch weer een conflict is tussen 'het paar'. En het ik heb bijna plaatsvervangende schaamte als ik zie waar het nou eigenlijk over gaat.. het is de wil van ruzieen kennelijk.

*Zucht*
The truth was in here.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:28:28 #264
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71632442
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:27 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Vind je? Als mod pratende nu vind ik het nogal een kinderlijke discussie die helemaal los staat van de inhoud. En al bewijst de een zijn gelijk, daar legt de ander zich dan toch niet bij neer. Dat doen kinderen net zo.
Gewoon lief spelen/posten, dan is er niks aan de hand Vind je posts vervelend, feedback-topic of negeren, Bastard en jogy weten wat ze doen
GMTA
The truth was in here.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:33:06 #265
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71632560
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef bassos het volgende:

[..]

Prima projectie.

Als ik ga uitleggen punt voor punt waar jij precies het gedrag hebt vertoont dat je nu veroordeelt wordt ik gebanned.

Dus de overgebleven optie is dat je het zelf ff nakijkt en dan een potje schamen je posting-style aanpast.
Laat maar eens zien dan.. ik ben benieuwd
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:33:38 #266
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71632575
zucht .. een forum waar je word aangevallen als je ervaringen deelt en waarin 2 mensen denken in de positie te zijn dat IK me aan hun moet verantwoorden en moet bewijzen dat ik
geen psychische stoornis heb omdat ik dingen ervaar die ze niet begrijpen .
pi_71632601
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:27 schreef Bastard het volgende:
Ik? Ja ik zuig enorm, ik ben echt een lul.
Maar ik vind het zo jammer dat het na een week dat het leuk leek te gaan er toch weer een conflict is tussen 'het paar'. En het ik heb bijna plaatsvervangende schaamte als ik zie waar het nou eigenlijk over gaat.. het is de wil van ruzieen kennelijk.

*Zucht*
Het gaat dan in dit geval ook daadwerkelijk over jou.

Niezo raar dat je het vervelend vindt.

Ik heb niets gepost dat daadwerkelijk een ban verdiende, maar jij hebt mij:
En dat was zeer funny, NADAT er iets gebeurt was wat jij bannable vond, heb je mij een 48 uur ban gegeven.

Maar dan dus nadat het al afgelopen was.

Het is net alsof je een agent bent van de tegenstanders.

Die zijn ook altijd te laat.

Misschien ff the matrix deel 1 herkijken.
(van de trilogie is 1 verreweg het beste)

En nu ff eerst bij jezelf te raden gaan.

Er is dus daadwerkelijk een poster die inhoud post.

En die poster ben je aan het tegenwerken.

Wot ?

Zou het vastgeroest aan je huidige situatie zijn ?

Nee, dat zou in TRU toch niet kunnen ?

Dus...

...
pi_71632606
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:33 schreef Summers het volgende:
zucht .. een forum waar je word aangevallen als je ervaringen deelt en waarin 2 mensen denken in de positie te zijn dat IK me aan hun moet verantwoorden en moet bewijzen dat ik
Je zou kunnen overwegen dat soort posts te negeren, of indien je je echt ergert die te melden in het feeback-topic. Een heel volwassen oplossing lijkt me

Of neem een abo, dan kun je users blokkeren!

Sorry Bastard, ik kon me ff niet inhouden
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:36:14 #269
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71632634
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:33 schreef Summers het volgende:
neeeeee... je moet aantonen waarom schimmen die jij ziet niets anders dan geesten kunnen zijn. Je hoeft echt niet aan te tonen dat je niet shizofreen ofzo bent. dat vraagt ook helemaal niemand van je.
Mijn vraag luidt nogmaals:

wat is jouw motivatie om aan te nemen dat hetgeen jij meemaakt per direct van paranormale oorsprong is en niet een van de 1000 andere mogelijkheden?
pi_71632646
@ bassos..jij schetst een wel heeel verkeerd beeld van Bastard nu, zo ver ernaast heb ik nog nooit iemand zien zitten.
Je kan bijna stellen dat Bastard soms net iets teveel zijn TRU-oog gebruikt, maar dat is in een subforum als dit alleen maar goed.

Maar goed, als dat echt je overtuiging is zou ik toch nog even de sterren een tweede keer raadplegen...
Mr. Prolapse 2009
pi_71632786
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:36 schreef Dragorius het volgende:
@ bassos..jij schetst een wel heeel verkeerd beeld van Bastard nu, zo ver ernaast heb ik nog nooit iemand zien zitten.
Je kan bijna stellen dat Bastard soms net iets teveel zijn TRU-oog gebruikt, maar dat is in een subforum als dit alleen maar goed.

Maar goed, als dat echt je overtuiging is zou ik toch nog even de sterren een tweede keer raadplegen...
Als wat jij claimt waar is;

Waarom zou Bastard dan een daadwerkelijke inhoudelijke en transformator discussie gestopt worden ?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:44:36 #272
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71632820
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef bassos het volgende:

[..]

Waarom zou Bastard dan een daadwerkelijke inhoudelijke en transformator discussie gestopt worden ?
welke discussie was dat dan volgens jou?
pi_71632823
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef bassos het volgende:

[..]

Omdat het topic dat alleszins was. Het was een onsamenhangend geheel waarin alleen maar persoonlijk werd aangevallen, ook/voornamelijk door jou...
Maar je kunt die vraag beter aan Bastard en jogy stellen, zij zijn immers de mods hier. Ik constateer dit alleen als mod zijnde van een ander subforum en sta volledig achter hun keuze. Niet dat dat invloed heeft hoor
Mr. Prolapse 2009
pi_71632948
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:44 schreef Michielos het volgende:[..]
welke discussie was dat dan volgens jou?
Jij hebt nog steeds eerst te antwoorden op de astro draad.

...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:50:55 #275
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71632973
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:49 schreef bassos het volgende:

[..]

Jij hebt nog steeds eerst te antwoorden op de astro draad.

...
eh wat?? welke vraag?
pi_71633095
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:44 schreef Dragorius het volgende:[..]Omdat het topic dat alleszins was.
Oh reaheaheaheaaally...

Dus niet.

Ik ben gebanned vanwege inhoud.
quote:
Het was een onsamenhangend geheel waarin alleen maar persoonlijk werd aangevallen, ook/voornamelijk door jou...
Complete leugens.

Wat in mijn OP was een aanval ?

Wat uit mijn antwooden op zuigers was niet verantwoord ?
(als je ubertrubt)

Ik had specifiek aangegeven dat leuk leuk zou opleveren, maar dat als niezobest zou komen, ik dat gewoon zonder censuur zou oplossen.

En dat deed ik.

Maar jullie kwamen tussen beide en hebben nu Led weer met vergif geinjecteerd.

Vet man.

Of zou ik wel mijn eigen draad kunnen krijgen ?
Pipo.

Maar je kunt die vraag beter aan Bastard en jogy stellen, zij zijn immers de mods hier. Ik constateer dit alleen als mod zijnde van een ander subforum en sta volledig achter hun keuze. Niet dat dat invloed heeft hoor
[/quote]
pi_71633148
Je doet het nu weer..flamen, claims maken dat mensen liegen etc.
Je kunt niet op Fok! een topic openen en daarin maar even "je eigen regels stellen" zo werkt dat hier niet. Fok! heeft regels die voor elke user gelden. Als jij al begint met "HIER WORDT NIET GEMOD" dan is een topic al reddeloos verloren voordat de 2e zin er staat.

Je kan mensen die niet serieus op je ingaan ook negeren, of hun posts melden in het feedback-topic. Dan was dit allemaal niet nodig geweest.
Mr. Prolapse 2009
pi_71633299
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:57 schreef Dragorius het volgende:
Je doet het nu weer..flamen, claims maken dat mensen liegen etc.
Je kunt niet op Fok! een topic openen en daarin maar even "je eigen regels stellen" zo werkt dat hier niet. Fok! heeft regels die voor elke user gelden. Als jij al begint met "HIER WORDT NIET GEMOD" dan is een topic al reddeloos verloren voordat de 2e zin er staat.

Je kan mensen die niet serieus op je ingaan ook negeren, of hun posts melden in het feedback-topic. Dan was dit allemaal niet nodig geweest.
Jouw post is een vertwijfelde poging om aan te geven dat de waarheid die je recht in je gezicht jaankijkt....

Dus ...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:07:36 #279
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71633423
Bassos.
Op welke vraag moest ik nog steeds antwoord geven?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:10:21 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71633500
In TRU hoeft niemand iets aan te tonen , laat staan moeten .
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:11:15 #281
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71633526
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:10 schreef Summers het volgende:

[..]

In TRU hoeft niemand iets aan te tonen , laat staan moeten .
Naar een antwoord op mijn vraag kan ik waarschijnlijk fluiten , toch ?
pi_71633679
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:07 schreef Michielos het volgende:
Bassos.
Op welke vraag moest ik nog steeds antwoord geven?
Je moet niets.

Mijn voorwaarde voordat ik verder ga met jou is de astro bespreking.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:20:38 #283
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71633828
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:15 schreef bassos het volgende:

[..]

Je moet niets.

Mijn voorwaarde voordat ik verder ga met jou is de astro bespreking.
Welke vraag MAG ik beantwoorden. Kun je de vraag even herhalen ofzo?
pi_71633982
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:20 schreef Michielos het volgende:[..]
Welke vraag MAG ik beantwoorden. Kun je de vraag even herhalen ofzo?
-schelden doe je maar thuis-

[ Bericht 12% gewijzigd door Bastard op 05-08-2009 21:31:55 ]
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:25:53 #285
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71634003
@Bassos, aan deze zijde worden bans niet besproken. Ik heb duidelijk aan je uitgelegd middels PM aan je hoe de vork in de steel zat.
Als jij daar verder op wilt reageren weet je waar je dat dus kan doen.. PM.
Het posten van (gedeeltelijke) PM's worden hier niet toegelaten even ter info aan je.
Dat je er nu een flamewar van aan het maken bent bevalt ook helemaal niet, ik zou je willen vragen om in te dimmen en iets anders te gaan doen.
The truth was in here.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:30:07 #286
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71634172
[quote]Op woensdag 5 augustus 2009 21:25 schreef bassos het volgende:

reactie op.

[ Bericht 52% gewijzigd door Bastard op 05-08-2009 21:32:20 ]
pi_71634565
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:25 schreef Bastard het volgende:
@Bassos, aan deze zijde worden bans niet besproken. Ik heb duidelijk aan je uitgelegd middels PM aan je hoe de vork in de steel zat.
Jij hebt mij verteld dat ik een eigen draad moest beginnen waarin ik mijn regels zou mogen laten gelden.

Ehem..

Pipo.
quote:
Als jij daar verder op wilt reageren weet je waar je dat dus kan doen.. PM.
Jij hebt niet gereageerd op de PM die je kreeg. Je weet wel, die mail waarin ik uitlegde dat je al mijn post zou moeten laten staan en de reden waarom dat belangrijk is.

Dat heb je niet gedaan.

Wil je nog een kans ?
(wederom niet ruzie als eerste optie, maar samenwerking)

Of niet ?

Snip bullshit.
pi_71634734
Bassos is echt een vertwijfelde/verloren ziel
Ga weg
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:50:10 #289
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71634806
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:42 schreef bassos het volgende:

[..]

Jij hebt mij verteld dat ik een eigen draad moest beginnen waarin ik mijn regels zou mogen laten gelden.

Ehem..

Pipo.
[..]

Jij hebt niet gereageerd op de PM die je kreeg. Je weet wel, die mail waarin ik uitlegde dat je al mijn post zou moeten laten staan en de reden waarom dat belangrijk is.

Dat heb je niet gedaan.

Wil je nog een kans ?
(wederom niet ruzie als eerste optie, maar samenwerking)

Of niet ?

Snip bullshit.
Doe nou niet zo raar vent
Het is dat ik ze hier niet ga posten voor je, maar er werd toch even een andere taal aangeslagen en dingen geeist van mij zonder op mijn vragen in te gaan!

* Bastard verkoelend drankje inschenkt astu
The truth was in here.
pi_71635112
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Nikmans het volgende:
Bassos is echt een vertwijfelde/verloren ziel
Ja, dat is de enige optie.

Iemand die welke vraag dan ook kan beantwoorden is blijkbaar gelinkt aan doen alsof het interessant is.

Ok hierbij een verhaalverbastering :

Vraag wat je wil.

Of durf je dat niet ?
(dat is daadwerkelijk een groot probleem voor menschen.)

Of geef mij een eigen draad waarin ik de werkelijkheid vertel.

Of niet.

Pipo.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:03:20 #291
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71635219
Welke werkelijkheid wil je gaan delen met ons Bassos? En dan zonder geflame, het verschil tussen heftig discusseren en flamen zal je niet onbekend zijn denk ik? Ga je gang maar, toon je magick, zoals Crowley het zou zeggen.
The truth was in here.
pi_71635537
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:03 schreef Bastard het volgende:
Welke werkelijkheid wil je gaan delen met ons Bassos?
Dat ligt aan de interactor...
quote:
En dan zonder geflame, het verschil tussen heftig discusseren en flamen zal je niet onbekend zijn denk ik? Ga je gang maar, toon je magick, zoals Crowley het zou zeggen.
Jij hebt geen flauw idee wat Alistair Crowley zou zeggen.

Ik wel.

Waarom doe je zo moeilijk over vragen stellen ?

En je weet dat je eerst excuses moet aanbieden.

Maar Senesta hoeft dat niet.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:16:25 #293
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71635622
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:13 schreef bassos het volgende:

[..]

Dat ligt aan de interactor...
[..]

Jij hebt geen flauw idee wat Alistair Crowley zou zeggen.

Ik wel.

Waarom doe je zo moeilijk over vragen stellen ?

En je weet dat je eerst excuses moet aanbieden.

Maar Senesta hoeft dat niet.
Zie je die boom daar? Klim er maar in
The truth was in here.
pi_71635991
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:16 schreef Bastard het volgende:[..]Zie je die boom daar? Klim er maar in
Ik vraag me dan af of jij ook beseft dat je gepwnd bent.

Nu kan je deze draad natuurlijk wederom bannen, maar dat is alleen maar nog meer zwaktebod.

Of durf je een echt gesprek aan ?

Ik bedoel :

Waarom ben jij moderator, en ik niet, dan moet jij toch meer weten dan ik.

Maar zowel jij als ik weten dat ik verreweg het meeste weet van alle posters in TRU.

En dat is ook precies waarom ik gecencureerd werd.

Zelfs dat wat je cencureert is ver voorbij wat jij kan begrijpen.

Ik heb dit meermaals als makkelijkt optie gepresenteerd.

Die heb je allemaal vernietigd.

Dus :
...

Heb je een vraag ?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:37:00 #295
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71636194
Wie is Alistair Crowley
pi_71636578
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef Michielos het volgende:
Wie is Alistair Crowley
Een dooie.

Heb je een daadwerkelijk inhoudelijke vraag over iets wat hij geschreven heeft ?

Of is dit wederom een bullshit vraag ?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:54:13 #297
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71636739
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef bassos het volgende:

[..]

Een dooie.

Heb je een daadwerkelijk inhoudelijke vraag over iets wat hij geschreven heeft ?

Of is dit wederom een bullshit vraag ?
voor iemand die meent meer te weten op tru dan de rest, mag je zijn naam wel eens goed schrijven. DAT bedoel ik..

het is ALEISTER crowley en niet ALISTAIR (ali van de trappen )
pi_71636981
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:28 schreef bassos het volgende:

Heb je een vraag ?
Ja, zou je je internet-abonnement kunnen opzeggen? Je verbruikt de bandbreedte van anderen in jouw wijk die internet gebruiken zonder dat ze mensen willen beledigen en zichzelf willen presenteren als de alwetende.
Mr. Prolapse 2009
pi_71637536
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:54 schreef Michielos het volgende:
[..]

voor iemand die meent meer te weten op tru dan de rest, mag je zijn naam wel eens goed schrijven. DAT bedoel ik..

het is ALEISTER crowley en niet ALISTAIR (ali van de trappen )
Je gaat in op echt heel interessante onderdelen.

En je vraagt niets.

Prima.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:19:10 #300
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71637594
bassos owned even heel Fok!
pi_71637605
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef Dragorius het volgende:[..]Ja, zou je je internet-abonnement kunnen opzeggen? Je verbruikt de bandbreedte van anderen in jouw wijk die internet gebruiken zonder dat ze mensen willen beledigen en zichzelf willen presenteren als de alwetende.
Kijk hoe inhoudelijk een TRU moderator antwoord.

Of wacht is het een pure reactie.

Van een moderator ?

Dat zou toch niet kunnen ?

Oh wacht ze hebben al meermaals censuur en ban toegepast.

Wellicht toch een van die helden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')