abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:52:40 #176
230727 sjoep
a new day!
pi_71394282
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:07 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand anders' ongelijk niet mogen aantonen ?
Hoe kan iemand nou wat leren als ie nooit hoort waar ie fout zit en waarom ?
Waarom zou je er van uit gaan dat iemand ongelijk heeft/fout zit?
Je stelt het als een feit, terwijl je volgens mij bedoelt dat je het er niet mee eens bent.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:01:26 #177
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71394609
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:52 schreef sjoep het volgende:

[..]

Waarom zou je er van uit gaan dat iemand ongelijk heeft/fout zit?
Je stelt het als een feit, terwijl je volgens mij bedoelt dat je het er niet mee eens bent.
JA ! JA ! SJOEP GAAT DOOR ONDER DE STREEP !
Met een blok aan zijn voeten het meer in !!!

zzz
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:03:39 #178
230727 sjoep
a new day!
pi_71394695
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh, pardon hoor...
Maar, ga je nog een antwoord geven op mijn vraag? Of is dit een excuus om het maar (weer) te ontwijken?
Ik heb overigens bij mijn weten niet of nauwelijks deelgenomen aan het gedeelte boven de streep, dus ik voel me niet aangesproken door die streep.
En ook niet door het bericht van Jogy ;')
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:08:27 #179
31101 _Led_
pi_71394882
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:03 schreef sjoep het volgende:

[..]

Oh, pardon hoor...
Maar, ga je nog een antwoord geven op mijn vraag? Of is dit een excuus om het maar (weer) te ontwijken?
Uhm, de mods vragen of we erover op willen houden.
Klaar dus.
Afgezien daarvan is het een domme vraag.
zzz
pi_71394898
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:03 schreef sjoep het volgende:

[..]

Oh, pardon hoor...
Ik heb overigens bij mijn weten niet of nauwelijks deelgenomen aan het gedeelte boven de streep, dus ik voel me niet aangesproken door die streep.
En ook niet door het bericht van Jogy ;')
Dat lijkt me niet zo heel verstandig. Als een mod zegt klaar is klaar, dan is het klaar.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:11:35 #181
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71394998
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ASTERIX
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:15:07 #182
230727 sjoep
a new day!
pi_71395145
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Klaar dus.
Jammer dat je de uitleg al weggeėdit heb. Ik klik op quote en weg was je tekst...
Want dat is wel het hele punt wat je daar op schrijft. Als je je mening nou als mening zou presenteren ipv als feit, dan was het al helemaal anders.
Overigens, _Led_ adepten, ik stelde een vraag aan _Led_ en ik neem aan dat hij het zelf wel af kan
Als ik hiervoor geband wordt, so be it
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:16:19 #183
230727 sjoep
a new day!
pi_71395217
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Klaar dus.
Afgezien daarvan is het een domme vraag.
Oh, dit quote ik er nog even bij he
Voor de zekerheid.
Waarom is het toch onmogelijk voor jou om gewoon aardig te doen tegen mensen?
Ik stel een vraag, en ipv antwoord te geven, zeg je dat het een domme vraag is.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:22:58 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71395475
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef sjoep het volgende:

[..]

Jammer dat je de uitleg al weggeėdit heb. Ik klik op quote en weg was je tekst...
Want dat is wel het hele punt wat je daar op schrijft. Als je je mening nou als mening zou presenteren ipv als feit, dan was het al helemaal anders.
Overigens, _Led_ adepten, ik stelde een vraag aan _Led_ en ik neem aan dat hij het zelf wel af kan
Als ik hiervoor geband wordt, so be it
Dat zal wel meevallen hoor . Echter is mijn streep niet voor niets gezet, hoofdzakelijk omdat er allemaal oude 'troep' rondhangt die men elke keer weer omhoog trapt als er ergens onenigheid voor is en het legen van die baggage moet met enige regelmaat gebeuren voor het overloopt dus.

Er zijn nu eenmaal mensen die goed en mensen die niet goed om kunnen gaan met de subjectieve zienswijze van anderen, inlevingvermogen, accepteer dat en het leven wordt een stuk prettiger. Led kan stellig beweren dat zijn mening de objectief juiste is maar als ik het er niet mee eens ben kan hij daar niets aan veranderen. Zelfde met iedereen eigenlijk, maakt niet uit hoe geweldig iemand zichzelf vindt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:29:26 #185
31101 _Led_
pi_71395715
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:16 schreef sjoep het volgende:

[..]

Oh, dit quote ik er nog even bij he
Voor de zekerheid.
Waarom is het toch onmogelijk voor jou om gewoon aardig te doen tegen mensen?
Ik stel een vraag, en ipv antwoord te geven, zeg je dat het een domme vraag is.
Dan zal ik je het antwoord nogmaals geven.

Mediaconsument stelt dat het gemeen is om iemand anders ongelijk aan te tonen.

Ik zeg daarop :
"Waarom zou je iemand anders' ongelijk niet mogen aantonen ?
Hoe kan iemand nou wat leren als ie nooit hoort waar ie fout zit en waarom ?
".

En dan kom jij aan met "waarom zou je er vanuit gaan dat iemand ongelijk heeft?".

Een rare vraag, want daar ga je natuurlijk niet vanuit, maar soms ben je het niet met iemand eens en dan is het logisch dat je er vanuit gaat dat je zelf gelijk hebt, en niet de ander. (Je gaat toch niet een discussie aan met als uitgangspunt dat je eigen mening niet klopt ? )
De ander dan met argumenten proberen duidelijk te maken waar ie het mis heeft is doodnormaal, met een beetje mazzel leert die ander er nog wat van.
Want mediaconsument wil wel dat we van elkaar leren, maar we mogen het niet met hem oneens zijn of 'm wijzen op fouten in zijn denkwijze.... Dat is natuurlijk kul.

De grap is dat je het tegendeel niet kunt bewijzen, want dan zou je er vanuit gaan dat ik ongelijk heb en dat vinden jij en mediaconsument niet kunnen
zzz
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:35:32 #186
230727 sjoep
a new day!
pi_71395950
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen hoor . Echter is mijn streep niet voor niets gezet, hoofdzakelijk omdat er allemaal oude 'troep' rondhangt die men elke keer weer omhoog trapt als er ergens onenigheid voor is en het legen van die baggage moet met enige regelmaat gebeuren voor het overloopt dus.

Er zijn nu eenmaal mensen die goed en mensen die niet goed om kunnen gaan met de subjectieve zienswijze van anderen, inlevingvermogen, accepteer dat en het leven wordt een stuk prettiger. Led kan stellig beweren dat zijn mening de objectief juiste is maar als ik het er niet mee eens ben kan hij daar niets aan veranderen. Zelfde met iedereen eigenlijk, maakt niet uit hoe geweldig iemand zichzelf vindt.
Nee, maar de discussie wordt wel op die manier gevoerd.
Dus, het er van uit gaan dat je gelijk hebt, en dat de ander niet goed snik is als hij dat niet ook vindt. En vooral, dat ook verkondigen. Zie mijn voorbeeld. MIjn vraag wordt niet beantwoord, maar dom genoemd.

Die vraag die ik stelde lijkt me niet onder die troep vallen.
Maar als we nou gewoon net gaan doen of alles koek en ei is, en TRU met een streep een vrij en gezellig forum wordt... oké dan
Niet de eerste streep van dit jaar, en ook niet de laatste waarschijnlijk
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:29 schreef _Led_ het volgende:
De grap is dat je het tegendeel niet kunt bewijzen, want dan zou je er vanuit gaan dat ik ongelijk heb en dat vinden jij en mediaconsument niet kunnen
Waar jij het idee vandaan haalt dat ik het met mediaconsument eens ben, of zijn gedrag hier goed keur, is mij niet duidelijk.

En nogmaals, een andere denkwijze, is niet noodzakelijk een foute, en dat beweer jij wel.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:38:17 #187
31101 _Led_
pi_71396059
Is er hier een calimero-conventie ofzo ?
zzz
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:39:17 #188
230727 sjoep
a new day!
pi_71396100
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef _Led_ het volgende:
Is er hier een calimero-conventie ofzo ?

Ik stel jou gewoon een vraag n.a.v. iets dat je post.
Ik heb niks met mediaconsument te maken, en ook niet met wat hij post.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:41:31 #189
31101 _Led_
pi_71396191
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:39 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ik stel jou gewoon een vraag n.a.v. iets dat je post.
Ik heb niks met mediaconsument te maken, en ook niet met wat hij post.
Je vraag heb ik al beantwoord.

Mediaconsument stelde dat je niet iemands ongelijk mag aantonen , ik stel van wel.
Als jij dan vindt van niet, val je of je nu wilt of niet, onder het kamp van Mediaconsument - de mensen die vinden dat je 't niet mag aantonen als iemand ongelijk heeft.

Ik snap niet waarom je dit zo moeilijk vindt, leg anders eerst eens uit waarom men volgens jou niet iemand anders ongelijk zou mogen aantonen..
zzz
pi_71396247
Gasten, please kappen hiermee, dit is nog sneuer dan betalen om jezelf af te laten trekken door twee hoogbejaarde Vlaamse travestieten terwijl ze met hun tandenloze tandvlees knauwen op slappe frietjes..

Even serieus, er staat niet voor niets een streep. Het is ook de moeite niet!
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:44:28 #191
31101 _Led_
pi_71396322
zzz
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:28:34 #192
230727 sjoep
a new day!
pi_71397970
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:41 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Je vraag heb ik al beantwoord.

Mediaconsument stelde dat je niet iemands ongelijk mag aantonen , ik stel van wel.
Als jij dan vindt van niet, val je of je nu wilt of niet, onder het kamp van Mediaconsument - de mensen die vinden dat je 't niet mag aantonen als iemand ongelijk heeft.

Ik snap niet waarom je dit zo moeilijk vindt, leg anders eerst eens uit waarom men volgens jou niet iemand anders ongelijk zou mogen aantonen..
Ga je weer, beweren dat mensen iets moeilijk vinden omdat ze het niet met je eens zijn.

Ik zeg niet dat jij niet aan mensen mag uitleggen waarom je iets anders ziet, en ze zelfs van jouw mening mag proberen te overtuigen. Ik stel dat het de discussie niet bevordert als jij (of anderen) doen alsof wat je zegt de enige waarheid is.

Ik stel helemaal niet hetzelfde als mediaconsument. Waarom zeg je dat? Volgens mij neem je gewoon aan dat we hetzelfde vinden. Wat helemaal niet is. Of vinden jij en bijvoorbeeld Flammie ook hetzelfde altijd en overal?

Je hebt het over iemands ongelijk aantonen.
Je toont helemaal niks aan. Ik heb jou hier in de afgelopen 8 jaar nog nooit iets TRU-achtigs zien bewijzen. Niet in de ene richting, en niet in de andere richting.
Zolang je niks kunt bewijzen, is jouw mening maar gewoon een mening. Jouw eigen waarheid. Misschien beargumenteerd met een heleboel theorieėn of misschien zelfs dingen die gedeeltelijk bewezen zijn.
En dat is prima, maar het is niet het enige. Hell no, bij lange na niet.
pi_71398027
Gasten, please. STOP IT
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:31:28 #194
31101 _Led_
pi_71398058
Het ging erom dat mediaconsument zei dat het gemeen is om iemands ongelijk aan te tonen.
Jij zegt nu dat ik niemands ongelijk aantoon.

Wat is het probleem dan precies ?
zzz
pi_71398443
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef sjoep het volgende:

Je hebt het over iemands ongelijk aantonen.
Je toont helemaal niks aan. Ik heb jou hier in de afgelopen 8 jaar nog nooit iets TRU-achtigs zien bewijzen. Niet in de ene richting, en niet in de andere richting.
Zolang je niks kunt bewijzen, is jouw mening maar gewoon een mening. Jouw eigen waarheid. Misschien beargumenteerd met een heleboel theorieėn of misschien zelfs dingen die gedeeltelijk bewezen zijn.
En dat is prima, maar het is niet het enige. Hell no, bij lange na niet.
Duidelijk gezegd , maar zoals te verwachten blaat hij er weer gewoon over ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:48:13 #196
31101 _Led_
pi_71398616
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Duidelijk gezegd , maar zoals te verwachten blaat hij er weer gewoon over ...
Speciaal voor jou zal ik het nog even simpel herhalen :

Als ik niemands ongelijk aantoon, wat is het probleem dan ?
Ik dacht juist dat dit gezeik van jullie begon met mediaconsument die het gemeen vond dat er andermans ongelijk werd aangetoond, en jullie zeggen nu dat ik dat in ieder geval niet doe.
Ik hoef me dus geenszins aangesproken te voelen; waarom loop je dan tegen mij te miepen ?
zzz
pi_71399223
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef _Led_ het volgende:

Ik dacht juist dat dit gezeik van jullie begon met mediaconsument die het gemeen vond dat er andermans ongelijk werd aangetoond, en jullie zeggen nu dat ik dat in ieder geval niet doe.
Ik hoef me dus geenszins aangesproken te voelen; waarom loop je dan tegen mij te miepen ?
Groot gelijk ... blijf jij maar lekker verder belachelijk doen ... het siert je
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:09:16 #198
31101 _Led_
pi_71399323
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Groot gelijk ... blijf jij maar lekker verder belachelijk doen ... het siert je
Mooi, hebben alle huilebalken nu even mogen miepen ? Mediaconsument, check, Unclescorp, check, Sjoep, check...
Dan kunnen we nu weer overgaan tot de orde van de dag.
zzz
pi_71399689
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Kleine correctie. Ik vind het niet gemeen dat iemand zijn ongelijk word aangetoond. Dus hou nou alsjeblieft erg snel op met het verdraaien van feiten.

Ik vind het gemeen dat op het moment dat iemand denkt andermans ongelijk aan te hebben getoont, hij dit met slechte/geen argumenten doet en hij zich geen blad voor de mond neemt door te roepen in vele verschillende talen hoe belachelijk diegene is, met als toetje dit door 3/4 man tegelijk.

Dit heb ik overigens al een aantal maal duidelijk gezegd.

Dat jij dit punt blijft verdedigen op alle mogelijke manieren, zonder ook maar ooit iets toe te geven en zelfs feiten te verdraaien. Zegt voor mij niks meer dan dat jij hier bent om de zaak te verstieren. Geef dat nou eens een keer toe, of ben je zo'n klein kind dat je dat niet durft?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71399926
Hier dan : een nieuwe streep speciaal voor al die mensen die het nu NOG niet snappen. (het zijn idd altijd dezelfde namen in FB topic )
____________________________________________________________________________________

Iemand die nu nog post over dit gebeuren en gezanik ban ik persoonlijk

(waar blijft mijn blauwe naam)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')