Waarom zou je er van uit gaan dat iemand ongelijk heeft/fout zit?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand anders' ongelijk niet mogen aantonen ?
Hoe kan iemand nou wat leren als ie nooit hoort waar ie fout zit en waarom ?
JA ! JA ! SJOEP GAAT DOOR ONDER DE STREEP !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:52 schreef sjoep het volgende:
[..]
Waarom zou je er van uit gaan dat iemand ongelijk heeft/fout zit?
Je stelt het als een feit, terwijl je volgens mij bedoelt dat je het er niet mee eens bent.
Oh, pardon hoor...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
JA ! JA ! SJOEP GAAT DOOR ONDER DE STREEP !
Met een blok aan zijn voeten het meer in !!!
[ afbeelding ]
Uhm, de mods vragen of we erover op willen houden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:03 schreef sjoep het volgende:
[..]
Oh, pardon hoor...
Maar, ga je nog een antwoord geven op mijn vraag? Of is dit een excuus om het maar (weer) te ontwijken?
Dat lijkt me niet zo heel verstandig. Als een mod zegt klaar is klaar, dan is het klaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:03 schreef sjoep het volgende:
[..]
Oh, pardon hoor...
Maar, ga je nog een antwoord geven op mijn vraag? Of is dit een excuus om het maar (weer) te ontwijken?
Ik heb overigens bij mijn weten niet of nauwelijks deelgenomen aan het gedeelte boven de streep, dus ik voel me niet aangesproken door die streep.
En ook niet door het bericht van Jogy ;')
ASTERIXquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
JA ! JA ! SJOEP GAAT DOOR ONDER DE STREEP !
Met een blok aan zijn voeten het meer in !!!
[ afbeelding ]
Jammer dat je de uitleg al weggeėdit heb. Ik klik op quote en weg was je tekst...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, de mods vragen of we erover op willen houden.
Klaar dus.
Oh, dit quote ik er nog even bij hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, de mods vragen of we erover op willen houden.
Klaar dus.
Afgezien daarvan is het een domme vraag.
Dat zal wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef sjoep het volgende:
[..]
Jammer dat je de uitleg al weggeėdit heb. Ik klik op quote en weg was je tekst...
Want dat is wel het hele punt wat je daar op schrijft. Als je je mening nou als mening zou presenteren ipv als feit, dan was het al helemaal anders.
Overigens, _Led_ adepten, ik stelde een vraag aan _Led_ en ik neem aan dat hij het zelf wel af kan
Als ik hiervoor geband wordt, so be it
Dan zal ik je het antwoord nogmaals geven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:16 schreef sjoep het volgende:
[..]
Oh, dit quote ik er nog even bij he
Voor de zekerheid.
Waarom is het toch onmogelijk voor jou om gewoon aardig te doen tegen mensen?
Ik stel een vraag, en ipv antwoord te geven, zeg je dat het een domme vraag is.
Nee, maar de discussie wordt wel op die manier gevoerd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoor. Echter is mijn streep niet voor niets gezet, hoofdzakelijk omdat er allemaal oude 'troep' rondhangt die men elke keer weer omhoog trapt als er ergens onenigheid voor is en het legen van die baggage moet met enige regelmaat gebeuren voor het overloopt dus.
Er zijn nu eenmaal mensen die goed en mensen die niet goed om kunnen gaan met de subjectieve zienswijze van anderen, inlevingvermogen, accepteer dat en het leven wordt een stuk prettiger. Led kan stellig beweren dat zijn mening de objectief juiste is maar als ik het er niet mee eens ben kan hij daar niets aan veranderen. Zelfde met iedereen eigenlijk, maakt niet uit hoe geweldig iemand zichzelf vindt.
Waar jij het idee vandaan haalt dat ik het met mediaconsument eens ben, of zijn gedrag hier goed keur, is mij niet duidelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:29 schreef _Led_ het volgende:
De grap is dat je het tegendeel niet kunt bewijzen, want dan zou je er vanuit gaan dat ik ongelijk heb en dat vinden jij en mediaconsument niet kunnen
quote:
Je vraag heb ik al beantwoord.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:39 schreef sjoep het volgende:
[..]
![]()
Ik stel jou gewoon een vraag n.a.v. iets dat je post.
Ik heb niks met mediaconsument te maken, en ook niet met wat hij post.
Ga je weer, beweren dat mensen iets moeilijk vinden omdat ze het niet met je eens zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je vraag heb ik al beantwoord.
Mediaconsument stelde dat je niet iemands ongelijk mag aantonen , ik stel van wel.
Als jij dan vindt van niet, val je of je nu wilt of niet, onder het kamp van Mediaconsument - de mensen die vinden dat je 't niet mag aantonen als iemand ongelijk heeft.
Ik snap niet waarom je dit zo moeilijk vindt, leg anders eerst eens uit waarom men volgens jou niet iemand anders ongelijk zou mogen aantonen..
Duidelijk gezegd , maar zoals te verwachten blaat hij er weer gewoon over ...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef sjoep het volgende:
Je hebt het over iemands ongelijk aantonen.
Je toont helemaal niks aan. Ik heb jou hier in de afgelopen 8 jaar nog nooit iets TRU-achtigs zien bewijzen. Niet in de ene richting, en niet in de andere richting.
Zolang je niks kunt bewijzen, is jouw mening maar gewoon een mening. Jouw eigen waarheid. Misschien beargumenteerd met een heleboel theorieėn of misschien zelfs dingen die gedeeltelijk bewezen zijn.
En dat is prima, maar het is niet het enige. Hell no, bij lange na niet.
Speciaal voor jou zal ik het nog even simpel herhalen :quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Duidelijk gezegd , maar zoals te verwachten blaat hij er weer gewoon over ...
Groot gelijk ... blijf jij maar lekker verder belachelijk doen ... het siert jequote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef _Led_ het volgende:
Speciaal voor jou zal ik het nog even simpel herhalen :
Als ik niemands ongelijk aantoon, wat is het probleem dan ?
Ik dacht juist dat dit gezeik van jullie begon met mediaconsument die het gemeen vond dat er andermans ongelijk werd aangetoond, en jullie zeggen nu dat ik dat in ieder geval niet doe.
Ik hoef me dus geenszins aangesproken te voelen; waarom loop je dan tegen mij te miepen ?
Mooi, hebben alle huilebalken nu even mogen miepen ? Mediaconsument, check, Unclescorp, check, Sjoep, check...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Groot gelijk ... blijf jij maar lekker verder belachelijk doen ... het siert je
Kleine correctie. Ik vind het niet gemeen dat iemand zijn ongelijk word aangetoond. Dus hou nou alsjeblieft erg snel op met het verdraaien van feiten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ik het nog even simpel herhalen :
Als ik niemands ongelijk aantoon, wat is het probleem dan ?
Ik dacht juist dat dit gezeik van jullie begon met mediaconsument die het gemeen vond dat er andermans ongelijk werd aangetoond, en jullie zeggen nu dat ik dat in ieder geval niet doe.
Ik hoef me dus geenszins aangesproken te voelen; waarom loop je dan tegen mij te miepen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |