abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71365728
MODGOD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 14:55:50 #102
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71366143
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:42 schreef Michielos het volgende:
ik had echter een andere afkorting in gedachten
Marvelously Odskool Dimensionalists mag ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 27 juli 2009 @ 14:57:48 #103
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71366214
Men Overrule Dwarfs?
The truth was in here.
  maandag 27 juli 2009 @ 15:01:34 #104
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71366331
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef Bastard het volgende:
Men Overrule Dwarfs?
Discriminatie!! Beledigend!!
:-)
pi_71366402
Bij deze vraag ik een TT-change aan voor dit topic, dit is de nieuwe slowchat
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 15:23:16 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71367049
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef Dragorius het volgende:
Bij deze vraag ik een TT-change aan voor dit topic, dit is de nieuwe slowchat
Dit is ook weer zo'n nuance-gebied waar men hun eigen grenzen moeten leren kennen. Er kan wél een grapje gemaakt worden in een serieus topic maar het moet niet de overhand krijgen. Dus ja op een sporadisch grapje hier en daar maar een nee op het verslowchatten of te ver gaan in een bepaald topic. En in dit specifieke geval dus een nee op het maken van een slowchat reeks van het feedback topic.
Vrijheid
pi_71367251
Het was een grapje.....
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 15:38:34 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71367493
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:29 schreef Dragorius het volgende:
Het was een grapje.....
Oh, sorrie.
Vrijheid
  maandag 27 juli 2009 @ 15:39:29 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71367516
Maar het sloot wel heel goed aan op het punt wat me de laatste paar dagen opvalt bij sommige mensen en hun reactie op nuance.
Vrijheid
pi_71367523
No problem, het kwam misschien niet duidelijk genoeg over
Genoeg gegrapt nu
Mr. Prolapse 2009
pi_71374101
Misschien ook een goede voor dit forum. Maximaal 1 post per half uur! Misschien dat er dan eens goed nagedacht wordt over wat er gepost word.

Is dat trouwens op dit forum in te stellen? Maximaal aantal posts per periode?

Serieus, de laatste 3 pagina's in dit topic zijn binnen een halve dag voor elkaar gepost, en wat zijn we ermee opgeschoten? Zelfs voor een scheet wordt er nog gepost.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:45:56 #112
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71374270
Tsja sommige mensen hebben nou eenmaal de tijd om meer te posten dan de ander?
The truth was in here.
pi_71374320
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef mediaconsument het volgende:
Misschien ook een goede voor dit forum. Maximaal 1 post per half uur! Misschien dat er dan eens goed nagedacht wordt over wat er gepost word.

Is dat trouwens op dit forum in te stellen? Maximaal aantal posts per periode?

Serieus, de laatste 3 pagina's in dit topic zijn binnen een halve dag voor elkaar gepost, en wat zijn we ermee opgeschoten? Zelfs voor een scheet wordt er nog gepost.
Gast echt, maak je daar niet zo druk om. Uiteindelijk blijft het een internet-forum. Ik heb de ene dag ook meer tijd om te posten dan de andere dag. Dan moet ik die andere dag gewoon ff een hoop bijlezen, thats part of the fun
Mr. Prolapse 2009
pi_71376029
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef Bastard het volgende:
Tsja sommige mensen hebben nou eenmaal de tijd om meer te posten dan de ander?
Sommigen posten gewoon teveel, waardoor er teveel bullshit komt. Dit topic is nu ook al 4 paginas bullshit, met 1 pagina interessant spul.

Zoals nu met dartanion, ik ga binnenkort over hem een topic schrijven met een duidelijke vraag om een ban + bewijsstukken. Die gast zit mij namelijk te stalken op het moment.

Elk van de topics die ik maak, komt hij posten met zijn te snel getrokken conclusies om mij belachelijk te maken. Ik word daar moe van tbh. Hij kijkt volgens mij dan ook regelmatig mijn activelijst na en dan zegt ie, dat hij mijn feiten komt verbeteren.

Serieus, als ik zijn hulp nodig heb, dan vraag ik dat wel. Wat is dan zijn doel waarmee hij mij op zit te jagen?

Oftewel ik wil dat dit per direct stopt.

voorbeelden:
Irritante flash banners!
Woordenboek.
Apophis -> Obama?

Ik vind dit zeer irritant. Dit komt dan ook niet voor op het moment dat er wat nagedacht wordt, voordat men post! Bij het obama topic bijvoorbeeld, had hij vergeten te lezen dat ik dit idee van Freeman had, en dat ik het dus logisch vond. Nu zit ie de hele tijd bijdehandt te doen alsof hij alles weet van klonen. Ga ergens anders de betweter uit lopen hangen ofzo?

Hier geef ik zelf aan dat ik er genoeg van heb. En kijk eens hoe hij reageert!

Apophis -> Obama?

Heel mijn topic is daar fucked door die posts van hem.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:44:18 #115
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71376167
Media, ik stalk jou niet. Ik heb nergens de intentie om jou het leven zuur te maken. Ik tracht alleen de andere kant te laten zien. Maar dat jij graag als Koning één oog gezien wordt moge duidelijk zijn.

Ook staan al die topics NIET in TRU. Dus is het irrelevant om hier een melding te maken daarvan. Mocht je problemen hebben met mij. Wil je dan alsjeblieft via een PM laten weten. En dan niet op de gewoonlijke gebiedende wijze met een agressieve ondertoon. Maar op een normale manier.
pi_71376169
Ik mag hier toch wel enig respect van andere posters verwachten?
pi_71376215
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Media, ik stalk jou niet. Ik heb nergens de intentie om jou het leven zuur te maken. Ik tracht alleen de andere kant te laten zien. Maar dat jij graag als Koning één oog gezien wordt moge duidelijk zijn.

Ook staan al die topics NIET in TRU. Dus is het irrelevant om hier een melding te maken daarvan. Mocht je problemen hebben met mij. Wil je dan alsjeblieft via een PM laten weten. En dan niet op de gewoonlijke gebiedende wijze met een agressieve ondertoon. Maar op een normale manier.
Hou er dan mee op!

Reageer vanaf nu niet meer op mijn posts of topics! Ik vind dat niet tof op die manier.
pi_71376530
media, damn. Ban-aanvragen zijn sowieso, op zijn minst gezegd, niet verstandig
Maar buiten dat, als je een abo neemt kun je hem ook op je ignore lijst zetten, dan zie je zijn posts niet meer.

Denk aan je bloeddruk dat is de moeite echt niet waard, geloof me
Mr. Prolapse 2009
pi_71376627
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:55 schreef Dragorius het volgende:
media, damn. Ban-aanvragen zijn sowieso, op zijn minst gezegd, niet verstandig
Maar buiten dat, als je een abo neemt kun je hem ook op je ignore lijst zetten, dan zie je zijn posts niet meer.

Denk aan je bloeddruk dat is de moeite echt niet waard, geloof me
Thnx voor de tip!

Hoe duur is zo'n abo?
  maandag 27 juli 2009 @ 21:03:14 #120
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71376819
vanaf 1 euro 70 per maand ben je van mij af
  maandag 27 juli 2009 @ 21:32:04 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71377682
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef mediaconsument het volgende:
Ik mag hier toch wel enig respect van andere posters verwachten?
Tuurlijk, ik zie alleen niet waarom je post hier in TRU geldig is als het over andere fora gaat.
En verwacht je nou werkelijk dat mensen niet meer op je kunnen reageren? Wil je alleen ja-knikkers zonder loze opmerkingen? Sorry dan is het forum idee misschien helemaal niks voor je

ps ik kan mij herrineren dat er een regel was qua banaanvragen, dat je er dan zelf 1 kreeg.. weet alleen niet of dat nog zo geld, is wel uit te zoeken.
The truth was in here.
pi_71378202
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik zie alleen niet waarom je post hier in TRU geldig is als het over andere fora gaat.
En verwacht je nou werkelijk dat mensen niet meer op je kunnen reageren? Wil je alleen ja-knikkers zonder loze opmerkingen? Sorry dan is het forum idee misschien helemaal niks voor je

ps ik kan mij herrineren dat er een regel was qua banaanvragen, dat je er dan zelf 1 kreeg.. weet alleen niet of dat nog zo geld, is wel uit te zoeken.
Daar staat toch een topic van TRU in mijn post? Of heb jij nu ook al last van het missen van delen van posts, door het te snel lezen ofzo?

Op het moment dat er iemand degelijk op mij reageert, merk ik dat meteen. Dat merk jij ook. Als je dat niet merkt, kun je beter maar weer user worden denk ik. Al denk ik soms dat jij dat sowieso bent, een user met Mod powers. Puur om de reden dat jij niet echt meer dit forum onder controle hebt/wil hebben volgens mij. Er is dan ook weinig lijn te vinden in dit forum, en eigenlijk maar een paar actieve posters, die het forum erg onaantrekkelijk maken.

Niet om het een of ander, maar kijk eens in BNW, het lijkt soms net alsof ze daar maar hun topics neerzetten, omdat er hier toch rotzooi van gemaakt word. Mjah, kennelijk weet jij precies hoe dit zit, en moeten wij niet zo zeuren. Dat is ook het beste wat een mod kan zeggen, zeur niet zo.

Dit geeft precies aan dat je niet wil luisteren naar mensen die het misschien goed voorhebben met dit forum, owja behalve naar die fionne die ineens hip komt posten in het feedback topic. Zij komt hier en tadaa, daar is de netiquette. Zij post hier normaalgesproken nooit!

Overigens, dit is opbouwende kritiek, en ik probeer je hier niet belachelijk mee te maken. Zo kom je over op mij.
  maandag 27 juli 2009 @ 21:52:54 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71378293
Christ mediaconsument, neem dat abonnement, ignore iedereen die je niet aanstaat en wees happy.
Vrijheid
  maandag 27 juli 2009 @ 21:54:12 #124
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71378337
Media, val hem niet zo aan. Het Woordenboek topic is niet zo groot dat iemand DIRECT ziet dat deze in TRU staat.

Ook snap ik niet dat je boos word omdat iemand een goed idee aangedragen heeft, die toevallig niet een regelmatige poster is. Dit is één groot forum, met zij sporen. Dit betekend niet dat je maar in straatje mag posten. Dit geldt ook voor tips geven.

Het is mij allang duidelijk dat jij je teveel laat leiden door emoties. Je zat er volgens mij minder naast dan ik dacht toen je zei dat emoties niet op een forum thuis horen.
pi_71378374
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:52 schreef jogy het volgende:
Christ mediaconsument, neem dat abonnement, ignore iedereen die je niet aanstaat en wees happy.
Het vechtertje in mij heeft nogsteeds vertrouwen dat dit niet nodig is. Ik heb nog nooit iemand geblocked op msn of ignored op irc of whatever. Eerlijkheid zou ik het liefste willen zien!

Ik heb dan ook niemand beledigd vandaag. Ben volgens mij best netjes.

[ Bericht 7% gewijzigd door mediaconsument op 27-07-2009 22:02:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')