SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Marvelously Odskool Dimensionalists mag ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:42 schreef Michielos het volgende:
ik had echter een andere afkorting in gedachten
Dit is ook weer zo'n nuance-gebied waar men hun eigen grenzen moeten leren kennen. Er kan wél een grapje gemaakt worden in een serieus topic maar het moet niet de overhand krijgen. Dus ja op een sporadisch grapje hier en daar maar een nee op het verslowchatten of te ver gaan in een bepaald topic. En in dit specifieke geval dus een nee op het maken van een slowchat reeks van het feedback topic.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef Dragorius het volgende:
Bij deze vraag ik een TT-change aan voor dit topic, dit is de nieuwe slowchat
Gast echt, maak je daar niet zo druk om. Uiteindelijk blijft het een internet-forum. Ik heb de ene dag ook meer tijd om te posten dan de andere dag. Dan moet ik die andere dag gewoon ff een hoop bijlezen, thats part of the funquote:Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef mediaconsument het volgende:
Misschien ook een goede voor dit forum. Maximaal 1 post per half uur! Misschien dat er dan eens goed nagedacht wordt over wat er gepost word.
Is dat trouwens op dit forum in te stellen? Maximaal aantal posts per periode?
Serieus, de laatste 3 pagina's in dit topic zijn binnen een halve dag voor elkaar gepost, en wat zijn we ermee opgeschoten? Zelfs voor een scheet wordt er nog gepost.
Sommigen posten gewoon teveel, waardoor er teveel bullshit komt. Dit topic is nu ook al 4 paginas bullshit, met 1 pagina interessant spul.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef Bastard het volgende:
Tsja sommige mensen hebben nou eenmaal de tijd om meer te posten dan de ander?
Hou er dan mee op!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Media, ik stalk jou niet. Ik heb nergens de intentie om jou het leven zuur te maken. Ik tracht alleen de andere kant te laten zien. Maar dat jij graag als Koning één oog gezien wordt moge duidelijk zijn.
Ook staan al die topics NIET in TRU. Dus is het irrelevant om hier een melding te maken daarvan. Mocht je problemen hebben met mij. Wil je dan alsjeblieft via een PM laten weten. En dan niet op de gewoonlijke gebiedende wijze met een agressieve ondertoon. Maar op een normale manier.
Thnx voor de tip!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:55 schreef Dragorius het volgende:
media, damn. Ban-aanvragen zijn sowieso, op zijn minst gezegd, niet verstandig
Maar buiten dat, als je een abo neemt kun je hem ook op je ignore lijst zetten, dan zie je zijn posts niet meer.
Denk aan je bloeddrukdat is de moeite echt niet waard, geloof me
![]()
Tuurlijk, ik zie alleen niet waarom je post hier in TRU geldig is als het over andere fora gaat.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef mediaconsument het volgende:
Ik mag hier toch wel enig respect van andere posters verwachten?
Daar staat toch een topic van TRU in mijn post? Of heb jij nu ook al last van het missen van delen van posts, door het te snel lezen ofzo?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zie alleen niet waarom je post hier in TRU geldig is als het over andere fora gaat.
En verwacht je nou werkelijk dat mensen niet meer op je kunnen reageren? Wil je alleen ja-knikkers zonder loze opmerkingen? Sorry dan is het forum idee misschien helemaal niks voor je
ps ik kan mij herrineren dat er een regel was qua banaanvragen, dat je er dan zelf 1 kreeg.. weet alleen niet of dat nog zo geld, is wel uit te zoeken.
Het vechtertje in mij heeft nogsteeds vertrouwen dat dit niet nodig is. Ik heb nog nooit iemand geblocked op msn of ignored op irc of whatever. Eerlijkheid zou ik het liefste willen zien!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:52 schreef jogy het volgende:
Christ mediaconsument, neem dat abonnement, ignore iedereen die je niet aanstaat en wees happy.
Wat kun jij je weer nutteloos bemoeien met discussies. Scheer je weg, tuig!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:02 schreef Michielos het volgende:
Mediaconsument..
Neem lekker een abo kerel
Tering jantje wat kan jij zaniken![]()
![]()
![]()
![]()
x 566
"ik heb niemand beledigd vandaag"quote:Op maandag 27 juli 2009 22:08 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat kun jij je weer nutteloos bemoeien met discussies. Scheer je weg, tuig!
Waarom moet je mensen nu zo persoon aanvallen?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:08 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat kun jij je weer nutteloos bemoeien met discussies. Scheer je weg, tuig!
Had hij iets met de discussie te maken? Neequote:Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom moet je mensen nu zo persoon aanvallen?
Je bent hem wel aan het stalken en achtervolgen in elk topic en flauwe opmerkingen te maken ,quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Media, ik stalk jou niet. Ik heb nergens de intentie om jou het leven zuur te maken. Ik tracht alleen de andere kant te laten zien. Maar dat jij graag als Koning één oog gezien wordt moge duidelijk zijn.
waarom moeten jullie als een stelletje pubers steeds met zijn allen op 1 user ??quote:Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom moet je mensen nu zo persoon aanvallen?
Kom jij ook even je gal spuwenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Je bent hem wel aan het stalken en achtervolgen in elk topic en flauwe opmerkingen te maken ,
Je kan het toch respecteren als iemand vraagt hem met rust te laten ???
Dan ga je toch niet in elk topic iemand proberen te saboteren ?
Je mening is echt niet zo interessant dat de hele wereld die moet volgen hoor .
Ik vroeg het je ook een keer en toen reageerde ik niet op je en toen kwam je me in mijn PM voor laf uitschelden .
Misschien moet jij je niet zo laten leiden door je emoties maar ga niet roepen dat je respect hebt want dat heb je niet .
Probeer die tunnelvisie eerst maar eens bij jezelf te voorkomen, voordat je mensen nog meer onwaarheden gaat vertellen.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:22 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Kom jij ook even je gal spuwen
Wat is de intentie geweest van jouw post? Mij even kleineren? Te kakken trachten te zetten?
Ik post toevallig in wat topics waar hij ook gepost heeft, en direct roept calimero moord en brand. Ik probeer geen topic te saboteren. Ik probeer alleen tunnelvisie te voorkomen, dat jij dit niet inziet is jouw gemis.
Over de vermeende PM, ik heb je NOOIT uitgescholden. Ik stuurde alleen een PM omdat jij mij persoon aanviel en ik graag wilde weten waarom jij dat nodig vond.
Er word niemand door een groep aangepakt. Dat een minderheid zich in Media zijn mening kan vinden, dat is waarschijnlijk niet voor nietsquote:Op maandag 27 juli 2009 22:20 schreef Summers het volgende:
[..]
waarom moeten jullie als een stelletje pubers steeds met zijn allen op 1 user ??
jullie zijn toch volwassen ?
Op welke tunnelvisie doel je? En welke onwaarheden verkondig ik?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Probeer die tunnelvisie eerst maar eens bij jezelf te voorkomen, voordat je mensen nog meer onwaarheden gaat vertellen.
Betweters heeft niemand graag, Dus je kunt nu wel zo trots lopen roepen dat je iedereen wil en mag corrigeren, ik denk dat je uiteindelijk hiermee zelf het hardst op je gezicht gaat.
Het is steeds dezelfde groep , michielos komt er ook weer even tussen UITERAARDquote:Op maandag 27 juli 2009 22:27 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Er word niemand door een groep aangepakt. Dat een minderheid zich in Media zijn mening kan vinden, dat is waarschijnlijk niet voor niets
Ik hoop dan ook echt dat de mods dit zien en er wat mee gaan doen. TRU is meer waard dan dit onnozele gezeik elke dag weer.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is steeds dezelfde groep , michielos komt er ook weer even tussen UITERAARD
met zijn eeuwenlange lijst van psychische gebreken en komt ook even tegen media aantrappen want het is niet genoeg dat jij hem in elk topic in zijn nek hijgt .
WALGELIJK en bekijken jullie het maar , jullie zijn niet serieus te nemen en zijn alleen maar aan het trollen .
Laat ze lekker onderling zinloze discussies voeren , ze verdienen je tijd nietquote:Op maandag 27 juli 2009 22:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook echt dat de mods dit zien en er wat mee gaan doen. Dit is hopelijk duidelijk genoeg.
Precies. Dat is misschien de enige juiste keus.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Laat ze lekker onderling zinloze discussies voeren , ze verdienen je tijd niet
TRU is gewoon een circus aan het worden, of meer een freakshow ... iemand opent een topic en meteen staat er een zootje klaar om de boel belachelijk te maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef Summers het volgende:
Laat ze lekker onderling zinloze discussies voeren , ze verdienen je tijd niet
5 keer hetzelfde is ook niet allesquote:Op maandag 27 juli 2009 22:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Precies. Dat is misschien de enige juiste keus.
Misschien toch maar dat abbo aan gaan schaffen dan, ben alleen bang dat ik dan nog maar een paar posters in TRU overhoud.
Dat zal wel meevallenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef mediaconsument het volgende:
Ik denk dat ik dan feedback telkens na 2 pagina's dicht zie gaan.
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:56 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallenJIj vult het FB topic voor 50%, met gal dat je over anders denkenden spuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |