Wat kun jij je weer nutteloos bemoeien met discussies. Scheer je weg, tuig!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:02 schreef Michielos het volgende:
Mediaconsument..
Neem lekker een abo kerel
Tering jantje wat kan jij zaniken![]()
![]()
![]()
![]()
x 566
"ik heb niemand beledigd vandaag"quote:Op maandag 27 juli 2009 22:08 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat kun jij je weer nutteloos bemoeien met discussies. Scheer je weg, tuig!
Waarom moet je mensen nu zo persoon aanvallen?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:08 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat kun jij je weer nutteloos bemoeien met discussies. Scheer je weg, tuig!
Had hij iets met de discussie te maken? Neequote:Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom moet je mensen nu zo persoon aanvallen?
Je bent hem wel aan het stalken en achtervolgen in elk topic en flauwe opmerkingen te maken ,quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Media, ik stalk jou niet. Ik heb nergens de intentie om jou het leven zuur te maken. Ik tracht alleen de andere kant te laten zien. Maar dat jij graag als Koning één oog gezien wordt moge duidelijk zijn.
waarom moeten jullie als een stelletje pubers steeds met zijn allen op 1 user ??quote:Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom moet je mensen nu zo persoon aanvallen?
Kom jij ook even je gal spuwenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Je bent hem wel aan het stalken en achtervolgen in elk topic en flauwe opmerkingen te maken ,
Je kan het toch respecteren als iemand vraagt hem met rust te laten ???
Dan ga je toch niet in elk topic iemand proberen te saboteren ?
Je mening is echt niet zo interessant dat de hele wereld die moet volgen hoor .
Ik vroeg het je ook een keer en toen reageerde ik niet op je en toen kwam je me in mijn PM voor laf uitschelden .
Misschien moet jij je niet zo laten leiden door je emoties maar ga niet roepen dat je respect hebt want dat heb je niet .
Probeer die tunnelvisie eerst maar eens bij jezelf te voorkomen, voordat je mensen nog meer onwaarheden gaat vertellen.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:22 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Kom jij ook even je gal spuwen
Wat is de intentie geweest van jouw post? Mij even kleineren? Te kakken trachten te zetten?
Ik post toevallig in wat topics waar hij ook gepost heeft, en direct roept calimero moord en brand. Ik probeer geen topic te saboteren. Ik probeer alleen tunnelvisie te voorkomen, dat jij dit niet inziet is jouw gemis.
Over de vermeende PM, ik heb je NOOIT uitgescholden. Ik stuurde alleen een PM omdat jij mij persoon aanviel en ik graag wilde weten waarom jij dat nodig vond.
Er word niemand door een groep aangepakt. Dat een minderheid zich in Media zijn mening kan vinden, dat is waarschijnlijk niet voor nietsquote:Op maandag 27 juli 2009 22:20 schreef Summers het volgende:
[..]
waarom moeten jullie als een stelletje pubers steeds met zijn allen op 1 user ??
jullie zijn toch volwassen ?
Op welke tunnelvisie doel je? En welke onwaarheden verkondig ik?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Probeer die tunnelvisie eerst maar eens bij jezelf te voorkomen, voordat je mensen nog meer onwaarheden gaat vertellen.
Betweters heeft niemand graag, Dus je kunt nu wel zo trots lopen roepen dat je iedereen wil en mag corrigeren, ik denk dat je uiteindelijk hiermee zelf het hardst op je gezicht gaat.
Het is steeds dezelfde groep , michielos komt er ook weer even tussen UITERAARDquote:Op maandag 27 juli 2009 22:27 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Er word niemand door een groep aangepakt. Dat een minderheid zich in Media zijn mening kan vinden, dat is waarschijnlijk niet voor niets
Ik hoop dan ook echt dat de mods dit zien en er wat mee gaan doen. TRU is meer waard dan dit onnozele gezeik elke dag weer.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is steeds dezelfde groep , michielos komt er ook weer even tussen UITERAARD
met zijn eeuwenlange lijst van psychische gebreken en komt ook even tegen media aantrappen want het is niet genoeg dat jij hem in elk topic in zijn nek hijgt .
WALGELIJK en bekijken jullie het maar , jullie zijn niet serieus te nemen en zijn alleen maar aan het trollen .
Laat ze lekker onderling zinloze discussies voeren , ze verdienen je tijd nietquote:Op maandag 27 juli 2009 22:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook echt dat de mods dit zien en er wat mee gaan doen. Dit is hopelijk duidelijk genoeg.
Precies. Dat is misschien de enige juiste keus.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Laat ze lekker onderling zinloze discussies voeren , ze verdienen je tijd niet
TRU is gewoon een circus aan het worden, of meer een freakshow ... iemand opent een topic en meteen staat er een zootje klaar om de boel belachelijk te maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef Summers het volgende:
Laat ze lekker onderling zinloze discussies voeren , ze verdienen je tijd niet
5 keer hetzelfde is ook niet allesquote:Op maandag 27 juli 2009 22:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Precies. Dat is misschien de enige juiste keus.
Misschien toch maar dat abbo aan gaan schaffen dan, ben alleen bang dat ik dan nog maar een paar posters in TRU overhoud.
Dat zal wel meevallenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef mediaconsument het volgende:
Ik denk dat ik dan feedback telkens na 2 pagina's dicht zie gaan.
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:56 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallenJIj vult het FB topic voor 50%, met gal dat je over anders denkenden spuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |