Ga je iets doen met de info van gister? Of mag TRU van jou kapot?quote:
Nou, ik heb het er net met Jogy en Bastard over gehad wat de beste en leukste manier is om TRU kapot te maken, en ik denk dat we er uit zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ga je iets doen met de info van gister? Of mag TRU van jou kapot?
media, je moet echt je toon gaan matigen. Jij "eist" respect maar deelt zelf rake klappen uit. In het FLU forum beticht je mij van opzettelijk mensen dood willen zien gaan bijvoorbeeld. Dat slaat ook nergens op. Ga ik dan zitten schreeuwen om een ban in dat feedback forum? Nee, ik reageeer gewoon kort en ga weer verder.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ga je iets doen met de info van gister? Of mag TRU van jou kapot?
Eens. Volhartig en roerend. Ook het gedeelte dat het voor iedereen geldt want ik zie naast mediaconsument nog wel een paar anderen die irritant en semi-verongelijkt bezig zijn in TRU.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
media, je moet echt je toon gaan matigen. Jij "eist" respect maar deelt zelf rake klappen uit. In het FLU forum beticht je mij van opzettelijk mensen dood willen zien gaan bijvoorbeeld. Dat slaat ook nergens op. Ga ik dan zitten schreeuwen om een ban in dat feedback forum? Nee, ik reageeer gewoon kort en ga weer verder.
Jij haalt meteen alles erbij, en schreeuwt moord en brand en speelt zelf de vermoorde onschuld. Gewoon discussieren, geen gehannes meer (als niemand dat doet, dan is TRU weer good old TRU)Geldt voor iedereen uiteraard (anti-Calimero effect
)
Een keer je ogen open doen om te zien wat er aan de hand is, is dan ook erg moeilijk. Sorry hoor. Maar het begint overduidelijk te worden dat je in TRU je persoonlijke meningen/ervaringen beter niet kunt gebruiken. Want dan staan er een stel mensen klaar om je een klote dag te bezorgen, omdat ze je proberen te laten twijfelen in jezelf. Ik ga dan ook niet meer op deze mensen in, zij vinden het dan ook erg tof om met elke discussie over dit onderwerp te bemoeien. Daarom mijn uitdaging voor jou, lees het forum eens een keer aandachtig door, en probeer niet tot de conclusie te komen dat 90% van de posts tegenwoordig ontstaat uit bullshitdiscussies opgewekt door de bekende mensen. Tot op mensen toe die gewoon in elk topic dat ik maak mij belachelijk proberen te maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens. Volhartig en roerend. Ook het gedeelte dat het voor iedereen geldt want ik zie naast mediaconsument nog wel een paar anderen die irritant en semi-verongelijkt bezig zijn in TRU.
Inderdaad, elke keer dat ik mijn persoonlijke mening geef is er altijd wel een Mediaconsument of Summers die zegt dat ik mijn mond moet houden of weg moet uit TRU.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Een keer je ogen open doen om te zien wat er aan de hand is, is dan ook erg moeilijk. Sorry hoor. Maar het begint overduidelijk te worden dat je in TRU je persoonlijke meningen/ervaringen beter niet kunt gebruiken.
kom op media, het is overduidelijk dat je dit extra doet. nogmaals er is NIKS aan de hand als jij in je post aangeeft wat je ervan verwacht. Dit is al duizend keer aangegeven en nog begrijp je het niet? Dan ligt het toch echt aan jou en je onvermogen tot leren hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef mediaconsument het volgende:
[quote]
Een keer je ogen open doen om te zien wat er aan de hand is, is dan ook erg moeilijk. Sorry hoor. Maar het begint overduidelijk te worden dat je in TRU je persoonlijke meningen/ervaringen beter niet kunt gebruiken.
Ik geef gewoon mijn mening. Vrijheid van meningsuitiing. Als ik het niet met je eens ben wat betreft een standpunt en er staat nergens in de oP dat er niet gediscussieerd mag worden, is er voor mij GEEN enkele reden om mooi weer te spelen. Zeker niet als ik mijn posts, zoals altijd, GOED beargumenteer. Maar ik heb het gevoel dat je dit niet snapt en ook niet wil snappen aangezien je dit al 10000 x uitgelegd is en je het nog niet begrijpt..quote:Want dan staan er een stel mensen klaar om je een klote dag te bezorgen, omdat ze je proberen te laten twijfelen in jezelf
Jij ziet en leest dingen die er niet zijn.quote:. Ik ga dan ook niet meer op deze mensen in, zij vinden het dan ook erg tof om met elke discussie over dit onderwerp te bemoeien. Daarom mijn uitdaging voor jou, lees het forum eens een keer aandachtig door, en probeer niet tot de conclusie te komen dat 90% van de posts tegenwoordig ontstaat uit bullshitdiscussies opgewekt door de bekende mensen. Tot op mensen toe die gewoon in elk topic dat ik maak mij belachelijk proberen te maken.
Ja, geheel toevallig ook weerr mensen die het met je eens zijn wat mijn stelling bevestigd. Mensen die het me je eens zijn, zijn automatisch intelligent. Mensen die dit niet zijn, zijn kortzichtige mensen die het enkel moeten hebben van persoonlijke aanvallen. Je bevestigd mijn eerder gemaakte stelling wederom (waar over was nagedacht).quote:Daarom ben ik overigens des te meer onder de indruk van de intelligentie en openheid van Summers, Sjoep en Unclescorp. Deze mensen blijven hun best doen, en mogen zich op hun borst kloppen voor de energie die ze in dit verhaal hebben gestopt. Het is niet tof om elke dag als je iets kwijt wil op je favoriete forum, afgezeken te worden door een stel onbegripvolle kinderen.
Ik geloof niet dat het zo extreem is zoals jij dat schetst, maar je hebt wel een punt. Er wordt getracht om je een andere waarheid te laten zien op een onderwerp, een andere belichting die je zelf kan afwegen of het een betere is dan dat jouw eigen versie is op dat moment.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Een keer je ogen open doen om te zien wat er aan de hand is, is dan ook erg moeilijk. Sorry hoor. Maar het begint overduidelijk te worden dat je in TRU je persoonlijke meningen/ervaringen beter niet kunt gebruiken. Want dan staan er een stel mensen klaar om je een klote dag te bezorgen, omdat ze je proberen te laten twijfelen in jezelf. Ik ga dan ook niet meer op deze mensen in, zij vinden het dan ook erg tof om met elke discussie over dit onderwerp te bemoeien. Daarom mijn uitdaging voor jou, lees het forum eens een keer aandachtig door, en probeer niet tot de conclusie te komen dat 90% van de posts tegenwoordig ontstaat uit bullshitdiscussies opgewekt door de bekende mensen. Tot op mensen toe die gewoon in elk topic dat ik maak mij belachelijk proberen te maken.
Daarom ben ik overigens des te meer onder de indruk van de intelligentie en openheid van Summers, Sjoep en Unclescorp. Deze mensen blijven hun best doen, en mogen zich op hun borst kloppen voor de energie die ze in dit verhaal hebben gestopt. Het is niet tof om elke dag als je iets kwijt wil op je favoriete forum, afgezeken te worden door een stel onbegripvolle kinderen.
Andere meningen vind ik juist fantastisch, anders is er niets te leren. Echter meningen met als doel het ongelijk van een ander aan te tonen/belachelijk te maken, zullen dit hele proces alleen maar tegengaan. Dit omdat je teveel energie kwijt bent met het concentreren op een klein onderdeel, terwijl het grote geheel op dat moment uit het oog verloren kan worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:51 schreef Bastard het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar je je zo over opwind namelijk.. als jij een waarheid hebt die je niet hoeft om te buigen dan is dat toch ook prima? Iemand anders heeft een andere mening, dat is niet erg, helemaal niet zelfs dat is leuk en leerzaam.
Waarom zou je iemand anders' ongelijk niet mogen aantonen ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Andere meningen vind ik juist fantastisch, anders is er niets te leren. Echter meningen met als doel het ongelijk van een ander aan te tonen/belachelijk te maken, zullen dit hele proces alleen maar tegengaan.
Beetje een contradictio in termines, een andere mening is goed, mits die maar niet afwijkt van jou / die van jou niet bevestigd.quote:Andere meningen vind ik juist fantastisch, anders is er niets te leren. Echter meningen met als doel het ongelijk van een ander aan te tonen/belachelijk te maken, zullen dit hele proces alleen maar tegengaan.
Ik zie ook wat je bedoelt Media.. kijk alleen maar na jou post nu!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Andere meningen vind ik juist fantastisch, anders is er niets te leren. Echter meningen met als doel het ongelijk van een ander aan te tonen/belachelijk te maken, zullen dit hele proces alleen maar tegengaan. Dit omdat je teveel energie kwijt bent met het concentreren op een klein onderdeel, terwijl het grote geheel op dat moment uit het oog verloren kan worden.
De reden dat ik me opwind is misschien te zien in dit topic, kijk maar eens rustig hoe ik vragen direct aan jullie stel, en dat in tussentijd er 10tallen posts verschijnen, tegen mij gericht, vertellende dat mijn mening niet klopt. Daarom vind ik het nu ook erg fijn om een goede reactie van jou te krijgen.
Daarbij heb ik me voorgenomen, om gewoon niet meer op de brol in te gaan, zal wel erg taai worden overigens. Mjah, heb er genoeg van gehad.
Hmm.. was ik net mn post bezig.. maar ik trek je streep door na mijn post danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:14 schreef jogy het volgende:
Naja, hier komen we niet uit in dit topic. Klaar nu.
Ik heb een voorstel, onderaan deze post zet ik een streep en die streep betekend dat iedereen zijn/haar oude irritaties achterlaat en begint met een schone lei. OK, check? Mooi. Doen we.
________________________________________________________________________________________
Ok, dan annuleer ik mijn ban-aanvraag voor je.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm.. was ik net mn post bezig.. maar ik trek je streep door na mijn post dan![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, dan annuleer ik mijn ban-aanvraag voor je.
Dan trek ik mijn steunbetuiging plus handtekeningen actie met al 547 stemmen ook maar terugquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, dan annuleer ik mijn ban-aanvraag voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |