Het zou ook schelen als niet 4 mensen steeds op 1 persoon springenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:19 schreef Flammie het volgende:
En ik dacht dat ik een stoute jongen kon zijn @ TRU...
Kijk ik vind het natuurlijk prachtige verhalen die nu uit de doeken gedaan worden "Ik ben een eerlijk iemand" en "Ik ben hier heel vatbaar voor" etc etc maar als men elkaar nou gewoon niet voor "mongool" en "ADHD'er" uitmaakt is er niks aan de hand![]()
![]()
Ach dat vier personen viel bij deze ook wel mee , Summers. Ik gaf alleen aan dat ik de opmerking van Dartanion verre van de arrogante botte belediging vond dan de ander liet overkomen. Daarna werd ik in de discussie geslingerd, so be it.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Het zou ook schelen als niet 4 mensen steeds op 1 persoon springen
en de rest zo volwassen is het bij die twee te laten die een kink in de communicatie hebben ,
en niet mee gaan doen .
het komt een beetje zwak over , alsof je jezelf niet vertrouwd het alleen af te kunnen en ook nog eens niet vertrouwd op dat de ander het alleen af kan , so be it .quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ach dat vier personen viel bij deze ook wel mee , Summers. Ik gaf alleen aan dat ik de opmerking van Dartanion verre van de arrogante botte belediging vond dan de ander liet overkomen. Daarna werd ik in de discussie geslingerd, so be it.
moet nog kijkenquote:Btw, hoe vind je mijn nieuwe wonder in je topic
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:09 schreef jogy het volgende:
En ooit komt men er wel achter de wetenschap zoals ie nu is niet compleet geschikt is om alles te verklaren, imo uiteraard.
Doe ermee wat je wil .quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:40 schreef Dartanion het volgende:
Summers, je hangt nu wel het braafste meisje van de klas uit. Jij valt mensen ook erg vaak bij. Dat jij blijkbaar zo over jezelf en de mensen die je bijvalt denkt, dat is jouw zaak. Maar je moet niet denken dat dat ook geldt voor anderen
Helemaal mee eens.. In dat astrologie topic was LED ineens de oplichter en werden bassos tekortkomingen ook aangevuld door onzer alle summers die erop inhaakte -terwijl ze er zelf niks maar dan ook niks mee te maken had.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:40 schreef Dartanion het volgende:
Summers, je hangt nu wel het braafste meisje van de klas uit. Jij valt mensen ook erg vaak bij. Dat jij blijkbaar zo over jezelf en de mensen die je bijvalt denkt, dat is jouw zaak. Maar je moet niet denken dat dat ook geldt voor anderen
Daarom dat dit forum ook zo dood is als een pier, en dat straks alleen de mods, jij, dartanion, michielos en led er nog posten. Gezellige boel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. In dat astrologie topic was LED ineens de oplichter en werden bassos tekortkomingen ook aangevuld door onzer alle summers die erop inhaakte -terwijl ze er zelf niks maar dan ook niks mee te maken had.Dus idd... een beetje dubbelop
Ter verklaring van -mocht het niet duidelijk zijn:
Dit is overigens volkomen normaal forum gedrag.. Je leest iets (erbij betrokken of niet) waar je het mee eens bent of niet, en je reageert erop. Je eigen mening telt immers ook en je wil je mening ook bekend maken. Waar sta je.. aan welke kant sta je en hoe denk je erover. Volslagen normaal. Dat mediaconsument in zijn eentje staat is puur en alleen aan hemzelf te danken (met woorden als homo, adhd'er etc maak je nou eenmaal weinig vrienden) en daarom "lijkt het" alsof er dolle honden op hem duiken terwijl hij zelf de aanstichter van dit alles is.
- Mensen laten weten dat ze scheldpartijen met woorden als HOMO, SUKKEL, ADHD'er etc NIET vinden kunnen en dat is hun goed recht. Ik kom hier ook voor normale discussies en niet om uitgescholden te worden door 1 iemand (het is maar 1 iemand die zich zo misdraagt) die denkt alles te mogen kunnen.
Wat mensen dus doen is wat je zelf ook doet. Je mening laten gelden![]()
Helemaal gelijk dus Dartarion
quote:
- Het ergens niet mee eens zijn is niet hetzelfde als lastig vallenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom dat dit forum ook zo dood is als een pier, en dat straks alleen de mods, jij, dartanion, michielos en led er nog posten. Gezellige boel.![]()
Je vergeet dan ook te denken over hoe vaak jullie al wel niet mensen hebben lastig gevallen, en ik met een paar voorbeelden, ja een paar, als roddels die zelfs als ze na te lezen zijn nog verkeerd doorgegeven worden zwart gemaakt word. Het begint mij dan ook duidelijk te worden dat we hier met 2 problemen te maken hebben. Mensen die de rust niet nemen om andermans verhalen door te lezen en te begrijpen, en mensen die zich vervelen en zich vermaken dmv het belachelijk maken van andermans meningen.
Dit doormiddel van ze aan te vallen met:
- Het posten met een snelheid van een cheetah op xtc.
- Argumenten dat iemand verkeerd gedacht heeft en dat het idee waanzin of onzin is, zonder ondersteuning. Dit meestal omdat er niet de tijd is genomen de post/topic rustig door te lezen om het verhaal te begrijpen.
- Voorbeelden aanhalen die compleet de draak steken met het topic, tot aangroeiende armen aan toe.
- Nooit, maar dan ook nooit toegeven dat iemand anders ergens een punt kan hebben, en dan ook telkens terugvallen naar de vraag die 10 topics eerder al gesteld werd.
- 2 tot 4 man tegelijk, die proberen de andere poster het liefst 4 verschillende discussies tegelijk te laten voeren, met als doel het frustreren met onbegrip. Uiteindelijk moet er dan ook duidelijk gemaakt worden hoe hard iemand wel niet faalt, oftewel deze moet aan de schandpaal genageld worden.
- Als een gek posten in feedback, zodat de andere reacties ondergesneeuwd worden met jullie reacties, die ineens erg lief zijn. Hierdoor weten de mods niet meer waarop ze moeten reageren, en komen ze met opmerkingen als, hey de zon begint weer te schijnen. DIt kan ik de mods eigenlijk niet kwalijk nemen.
- subjectieve wetenschap met als doel het ongelijk aan te tonen
Zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden te vertellen en ik hoop dan ook dat dit gaat veranderen, en dat zodoende zoveel mogelijk mensen zonder problemen hun ervaringen kunnen vertellen. Zonder bang te hoeven zijn dat hun mening onderuit gehaald/belachelijk gemaakt word.
Daarom heb ik het inderdaad aan mezelf te danken dat ik hier met steun van een aantal anderen, die echter door jaren ervaring de fut eigenlijk niet meer hebben, eerlijk heb kunnen blijven en nogsteeds motivatie vind om over dit onderwerp te posten. Ik hoop dan ook snel weer degelijke volwassen discussies te zien in dit forum en zodoende dus ook meer mensen die weer durven posten.
Er zitten hier 4 sceptische mensen op 1 spiritueel ingestelde mens qua verhouding. Daarnaast krijgen degenen die het nodig vinden om spirituele zaken tot in het oneindige in het belachelijke te trekken ruimschoots de gelegenheid om dat te doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:42 schreef Bastard het volgende:
Misschien moet ik de TT maar aanpassen in "waar we houden van ruzie"
Want ruziemaken, het 'tegen elkaar in gaan' is iets wat jullie graag doen.
Ik zeg jullie, iedereen doet daar aan mee..
Dit heeft toch helemaal niks met TRU onderwerpen te maken of wel? Nee, het is veel zinvoller om te zien wie de beste discussie kan leiden, wie de andere monddood kan maken, het onderwerp doet er eigenlijk niet toe. Of het nou astrologie is, geesten, boeddha, tennisballen of als er niks over te discusseren is hebben we elkaars postgedrag nog wel.
Hoe ik dat weet dat jullie van discusseren houden? Kijk maar naar dit topic alleen al, de strijdbijl wordt zogenaamd begraven, er zal niet meer op elkaar worden gepost het is "klaar zo" maar mooi niet. Iemand moet het laatste woord hebben, en daar gaan we dan weer op in.. op de persoon want die persoont reageert op je, niet om het onderwerp hoor.
En dat is nu toevallig hier, maar kijk het gemiddelde TRU topic er maar op na, het is hartstikke moeilijk om een topic te vinden waar wel gemoedelijk gepost kan worden.
We hebben het hier notabene over TRU, niet ONZ, niet FB.. lijkt mij het meest aanlokkelijk voor de rustige mens, de wat new-age ingerichte gedachte, je zou denken dat er ook mensen komen die dan ook een beetje relaxed zijn ingesteld, of mensen die gewoon kunnen nadenken en op basis van respect voor de ander een mening over een onderwerp neerleggen over een TRU gerelateerd ondewerp.
Niks van dat hier de afgelopen week zeker niet, nee het enige wat je leest is dat TRU kapot word gemaakt.. weet je wat ik dan denk?
Jullie zijn de users, geef zelf dan het goede (wijze) voorbeeld als je dat vind. Doe er zelf moeite voor om er wel een leuk forum van te maken, sta boven dat kenmerkend ruzie gedrag. Maar verwacht niet van mij om de kar alleen te trekken door met een stoverstaf te zwaaien ofzo.. je maakt het met elkaar!
Belachelijk om te zien dit.
Ik vind het jammer dat je dat zo ziet dan, vind ik echt. En ik kan je ook niet geheel ongelijk geven ook hoor, er wordt ook gejent (of is dat met een d) zoals ik al zei, het onderwerp doet er niet toe, als er maar tegenin gegaan kan worden. En diegene die dat hier doet, vertoont hetzelfde gedrag in andere fora.. alleen hier word er beter gehapt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:58 schreef sjoep het volgende:
En dat onder het mom van een "pittige discussie". Dat heet helemaal geen discussie wat hier in TRU gebeurt.
Hoe het wel heet weet ik niet, maar het woord "jennen" komt bij me op.
Ter vermaak van enkelen worden de goedwillenden geofferd.
Mensen die in een spiritueel proces zitten, gaan gewoon echt op een gegeven moment voor zichzelf kiezen. Dan kiezen ze voor positiviteit en vooral, voor zichzelf. Je hier laten afslachten kan ik niet positief noemen.
Dus nogmaals. Hoe denken mensen hier nou ooit een relaxte sfeer te krijgen?
En is er überhaupt iemand die het hier beregezellig vindt?
...dat een vrouw in een bikini voor een beelscherm met haaienplaatjes daar niet in thuis hoort.quote:Post hier je opmerkelijke filmpjes , linkjes en nieuwsberichten , verhalen enz ...
- Gered door een engel ?
- iets meegemaakt wat onmogelijk is ?
- Vreselijk veel geluk gehad ? Heel erg toevallig ?
- De hand van god ?
dan vraag ik me toch af wat dolfijnen en een leeuw in het topic doen?>quote:Op maandag 27 juli 2009 11:28 schreef Bastard het volgende:
Led.. je bent een pienter persoon geloof ik, pienter genoeg om aan te voelen na het lezen van de OP:
[..]
...dat een vrouw in een bikini voor een beelscherm met haaienplaatjes daar niet in thuis hoort.
Daar kun je dan vervolgens weer moeilijk over gaan lopen doen en een topic gaan versjitteren, maar doe maar niet.
Wb
Nou, die haai is nog wel een stukje bijzonderderderder hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef Dragorius het volgende:
_Led_ ik ben het in deze met je eens. Ok, het is mooi om te zien, zo'n groep dolfijnen samen, maar het is net zo'n wonder als een witte haai of ieder ander levend wezen.
Waarschijnlijk vanwege die bikini-dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |