Punt 1 : ik ergerde me daar niet aan, het viel me alleen op dat jij bij alles wat maar paranormaal is er zogenaamd ervaring mee hebt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Summers het volgende:
[..]
het begon ermee dat jij je ergerde aan dat ik zoveel ervaringen had en zoveel herkende in andere ervaringen ,
Dat heb ik helemaal niet gezegd.quote:hysterisch ga je vervolgens op proberen te dringen dat ik dan maar aan een psychische aandoening lijd , en dat noem jij normaal discussieren ?
Prima, ik ben domquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Punt 1 : ik ergerde me daar niet aan, het viel me alleen op dat jij bij alles wat maar paranormaal is er zogenaamd ervaring mee hebt.
Punt 2 : Nee, daar begon het helemaal niet, ik snap niet hoe je daarbij komt want we zaten daar al midden in een discussie , kijk maar naar de posts ervoor. Ik heb geen idee hoe je erbij komt dat het daar middenin opeens 'begon'.
[..]
Dat heb ik helemaal niet gedaan, hou nou eens op met dat gelieg dom mens !
Ik heb gezegd dat IK de optie van een aandoening OPEN HOUDT.
Dat is []iheel wat anders[/i] dan zeggen dat je een aandoening hebt !
Wat is dat toch met jou dat je niet kunt lezen en altijd andere mensen beschuldigt van dingen die ze helemaal niet gezegd hebben ???
Naar mijn mening wel ja, maar dom is niet zo erg.quote:
Ga iemand anders stalken , fok psychiatertje en kwakzalverquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En dat bizarre gedrag - wat ik niet een of twee maar inmiddels tientallen keren van dichtbij gezien heb - versterkt mijn idee dat er misschien meer met jouw hersenen aan de hand is dan je zelf vermoedt.
Maar hey, da's slechts mijn idee dus daar hoef jij van mij geen enkele waarde aan te hechten.
Ik stalk niemand, ik reageer enkel op iemand die liegt en valse beschuldigingen uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Ga iemand anders stalken , fok psychiatertje en kwakzalver
Je kan ook GOD om hulp vragen als je het even niet meer weetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik stalk niemand, ik reageer enkel op iemand die liegt en valse beschuldigingen uit.
En aan haar reactie te merken weet ze stiekem ook wel dat ik gelijk heb
Prima projectie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:28 schreef _Led_ het volgende:[..]
Wat vervelend is is dat je liegt en mensen beschuldigt van uitspraken die ze nooit gedaan hebben.
Het lijkt gewoon alsof jouw hersenen halverwege een discussie opeens zeggen : "Zo, nu stop ik ermee en ga ik dingen roepen die er niks mee te maken hebben, en mensen beschuldigen van dingen die ze niet gezegd / gedaan hebben!".
En dat bizarre gedrag - wat ik niet een of twee maar inmiddels tientallen keren van dichtbij gezien heb - versterkt mijn idee dat er misschien meer met jouw hersenen aan de hand is dan je zelf vermoedt.
Maar hey, da's slechts mijn idee dus daar hoef jij van mij geen enkele waarde aan te hechten.
Bastard heb je naast TRU ook nog een kleuterklasje?quote:
Inhoudelijk voorbeeld waarom de conclusie dat de mods zuigen waar is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:18 schreef Dragorius het volgende:[..]
Bastard heb je naast TRU ook nog een kleuterklasje?
Vind je? Als mod pratende nu vind ik het nogal een kinderlijke discussie die helemaal los staat van de inhoud. En al bewijst de een zijn gelijk, daar legt de ander zich dan toch niet bij neer. Dat doen kinderen net zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:21 schreef bassos het volgende:
[..]
Inhoudelijk voorbeeld waarom de conclusie dat de mods zuigen waar is.
(behalve Senesta)
GMTAquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vind je? Als mod pratende nu vind ik het nogal een kinderlijke discussie die helemaal los staat van de inhoud. En al bewijst de een zijn gelijk, daar legt de ander zich dan toch niet bij neer. Dat doen kinderen net zo.
Gewoon lief spelen/posten, dan is er niks aan de handVind je posts vervelend, feedback-topic of negeren, Bastard en jogy weten wat ze doen
Laat maar eens zien dan.. ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef bassos het volgende:
[..]
Prima projectie.
Als ik ga uitleggen punt voor punt waar jij precies het gedrag hebt vertoont dat je nu veroordeelt wordt ik gebanned.
Dus de overgebleven optie is dat je het zelf ff nakijkt en dan een potje schamen je posting-style aanpast.
Het gaat dan in dit geval ook daadwerkelijk over jou.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:27 schreef Bastard het volgende:
Ik? Ja ik zuig enorm, ik ben echt een lul.
Maar ik vind het zo jammer dat het na een week dat het leuk leek te gaan er toch weer een conflict is tussen 'het paar'.En het ik heb bijna plaatsvervangende schaamte als ik zie waar het nou eigenlijk over gaat.. het is de wil van ruzieen kennelijk.
*Zucht*
Je zou kunnen overwegen dat soort posts te negeren, of indien je je echt ergert die te melden in het feeback-topic. Een heel volwassen oplossing lijkt mequote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:33 schreef Summers het volgende:
zucht .. een forum waar je word aangevallen als je ervaringen deelt en waarin 2 mensen denken in de positie te zijn dat IK me aan hun moet verantwoorden en moet bewijzen dat ik
geen psychische stoornis heb omdat ik dingen ervaar die ze niet begrijpen .
neeeeee... je moet aantonen waarom schimmen die jij ziet niets anders dan geesten kunnen zijn. Je hoeft echt niet aan te tonen dat je niet shizofreen ofzo bent. dat vraagt ook helemaal niemand van je.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:33 schreef Summers het volgende:
zucht .. een forum waar je word aangevallen als je ervaringen deelt en waarin 2 mensen denken in de positie te zijn dat IK me aan hun moet verantwoorden en moet bewijzen dat ik
geen psychische stoornis heb omdat ik dingen ervaar die ze niet begrijpen .
Als wat jij claimt waar is;quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:36 schreef Dragorius het volgende:
@ bassos..jij schetst een wel heeel verkeerd beeld van Bastard nu, zo ver ernaast heb ik nog nooit iemand zien zitten.
Je kan bijna stellen dat Bastard soms net iets teveel zijn TRU-oog gebruikt, maar dat is in een subforum als dit alleen maar goed.
Maar goed, als dat echt je overtuiging is zou ik toch nog even de sterren een tweede keer raadplegen...
welke discussie was dat dan volgens jou?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef bassos het volgende:
[..]
Als wat jij claimt waar is;
Waarom zou Bastard dan een daadwerkelijke inhoudelijke en transformator discussie gestopt worden ?
Omdat het topic dat alleszins was. Het was een onsamenhangend geheel waarin alleen maar persoonlijk werd aangevallen, ook/voornamelijk door jou...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef bassos het volgende:
[..]
Als wat jij claimt waar is;
Waarom zou Bastard dan een daadwerkelijke inhoudelijke en transformator discussie gestopt worden ?
Jij hebt nog steeds eerst te antwoorden op de astro draad.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:44 schreef Michielos het volgende:[..]
welke discussie was dat dan volgens jou?
eh wat?? welke vraag?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:49 schreef bassos het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds eerst te antwoorden op de astro draad.
...
Oh reaheaheaheaaally...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:44 schreef Dragorius het volgende:[..]Omdat het topic dat alleszins was.
Complete leugens.quote:Het was een onsamenhangend geheel waarin alleen maar persoonlijk werd aangevallen, ook/voornamelijk door jou...
Jouw post is een vertwijfelde poging om aan te geven dat de waarheid die je recht in je gezicht jaankijkt....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:57 schreef Dragorius het volgende:
Je doet het nu weer..flamen, claims maken dat mensen liegen etc.
Je kunt niet op Fok! een topic openen en daarin maar even "je eigen regels stellen" zo werkt dat hier niet. Fok! heeft regels die voor elke user gelden. Als jij al begint met "HIER WORDT NIET GEMOD" dan is een topic al reddeloos verloren voordat de 2e zin er staat.
Je kan mensen die niet serieus op je ingaan ook negeren, of hun posts melden in het feedback-topic. Dan was dit allemaal niet nodig geweest.
Naar een antwoord op mijn vraag kan ik waarschijnlijk fluiten , toch ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:10 schreef Summers het volgende:
[..]
In TRU hoeft niemand iets aan te tonen , laat staan moeten .
Je moet niets.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:07 schreef Michielos het volgende:
Bassos.
Op welke vraag moest ik nog steeds antwoord geven?
Welke vraag MAG ik beantwoorden. Kun je de vraag even herhalen ofzo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:15 schreef bassos het volgende:
[..]
Je moet niets.
Mijn voorwaarde voordat ik verder ga met jou is de astro bespreking.
-schelden doe je maar thuis-quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:20 schreef Michielos het volgende:[..]
Welke vraag MAG ik beantwoorden. Kun je de vraag even herhalen ofzo?
Jij hebt mij verteld dat ik een eigen draad moest beginnen waarin ik mijn regels zou mogen laten gelden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:25 schreef Bastard het volgende:
@Bassos, aan deze zijde worden bans niet besproken. Ik heb duidelijk aan je uitgelegd middels PM aan je hoe de vork in de steel zat.
Jij hebt niet gereageerd op de PM die je kreeg. Je weet wel, die mail waarin ik uitlegde dat je al mijn post zou moeten laten staan en de reden waarom dat belangrijk is.quote:Als jij daar verder op wilt reageren weet je waar je dat dus kan doen.. PM.
Doe nou niet zo raar ventquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:42 schreef bassos het volgende:
[..]
Jij hebt mij verteld dat ik een eigen draad moest beginnen waarin ik mijn regels zou mogen laten gelden.
Ehem..
Pipo.
[..]
Jij hebt niet gereageerd op de PM die je kreeg. Je weet wel, die mail waarin ik uitlegde dat je al mijn post zou moeten laten staan en de reden waarom dat belangrijk is.
Dat heb je niet gedaan.
Wil je nog een kans ?
(wederom niet ruzie als eerste optie, maar samenwerking)
Of niet ?
Snip bullshit.
Ja, dat is de enige optie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Nikmans het volgende:
Bassos is echt een vertwijfelde/verloren ziel
Dat ligt aan de interactor...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:03 schreef Bastard het volgende:
Welke werkelijkheid wil je gaan delen met ons Bassos?
Jij hebt geen flauw idee wat Alistair Crowley zou zeggen.quote:En dan zonder geflame, het verschil tussen heftig discusseren en flamen zal je niet onbekend zijn denk ik?Ga je gang maar, toon je magick, zoals Crowley het zou zeggen.
Zie je die boom daar? Klim er maar inquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:13 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat ligt aan de interactor...
[..]
Jij hebt geen flauw idee wat Alistair Crowley zou zeggen.
Ik wel.
Waarom doe je zo moeilijk over vragen stellen ?
En je weet dat je eerst excuses moet aanbieden.
Maar Senesta hoeft dat niet.
Ik vraag me dan af of jij ook beseft dat je gepwnd bent.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:16 schreef Bastard het volgende:[..]Zie je die boom daar? Klim er maar in
Een dooie.quote:
voor iemand die meent meer te weten op tru dan de rest, mag je zijn naam wel eens goed schrijven. DAT bedoel ik..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef bassos het volgende:
[..]
Een dooie.
Heb je een daadwerkelijk inhoudelijke vraag over iets wat hij geschreven heeft ?
Of is dit wederom een bullshit vraag ?
Ja, zou je je internet-abonnement kunnen opzeggen? Je verbruikt de bandbreedte van anderen in jouw wijk die internet gebruiken zonder dat ze mensen willen beledigen en zichzelf willen presenteren als de alwetende.quote:
Je gaat in op echt heel interessante onderdelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
voor iemand die meent meer te weten op tru dan de rest, mag je zijn naam wel eens goed schrijven. DAT bedoel ik..
het is ALEISTER crowley en niet ALISTAIR (ali van de trappen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |