Inderdaad, ik zeg het al tijden.. dat is geen reklame maar schrikt mensen af om te komen posten, die hebben het idee dat er zo gediscusseerd moet worden om mee te kunnen doen hier.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:38 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat het komt omdat de mensen die nu posten meer kunnen hebben. Je ziet dit uitbloeien tot mooie discussies en nieuwe users en threads die niet uitlopen in een verbaal moddergevecht als een direct gevolg.Ik hoop dat dit nog lang zo kan doorgaan iig want dit maakt dit subforum natuurlijk weer heel wat leuker
Koestquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:39 schreef _Led_ het volgende:
pffff, het wordt wel weer eens tijd voor een relletje.
En die mensen gaan vrezen dat ze zelf ook de volle lading krijgen als ze het niet eens zijn met een mening. Er zitten inderdaad teveel nare dingen aan vast imo, dus het is beter als mensen zichzelf in de hand kunnen houden zoals nuquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zeg het al tijden.. dat is geen reklame maar schrikt mensen af om te komen posten, die hebben het idee dat er zo gediscusseerd moet worden om mee te kunnen doen hier.
Ben er wel blij mee, ook dat je het zelf zo herkend dat maakt mij dus niet de enigequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:48 schreef Flammie het volgende:
[..]
En die mensen gaan vrezen dat ze zelf ook de volle lading krijgen als ze het niet eens zijn met een mening. Er zitten inderdaad teveel nare dingen aan vast imo, dus het is beter als mensen zichzelf in de hand kunnen houden zoals nu
Precies.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:48 schreef Flammie het volgende:
Wat ook schijnt te helpen is FB verlaten en zelf eens een nuttige bijdrage maken om TRU wel beter te maken in plaats van de hele tijd toe te schreeuwen vanuit de zijlijnen waarom TRU wel niet suckedIMO!
Whehehe, I think you're pushing itquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef Flammie het volgende:
Even to business Bastard? Ik en een blauwe naam? Hoe denk je hierover
Mocht TRU 3 maal zo groot worden dan hebben we hulp nodig en zal ik aan je denken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef Flammie het volgende:
Even to business Bastard? Ik en een blauwe naam? Hoe denk je hierover
Vredigquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:10 schreef Exoteria het volgende:
[ afbeelding ]
verschillende bloemen die ieder hun ruimte opeisen, maar elkaar niet bijten.
Best mooi he, zo'n diversiteit op een kluitje.
quote:
wut ? waar ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef Flammie het volgende:
Waarom loopt mijn moviethread nou niet
Ik vind het echt een leuke threadPost eens wat ofzo !
Aangezien jij hier niet heen komt, leg ik het hier zelf wel even voor je uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:01 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Leg eens uit, hoe zit het?
Je ging zelf ook door over die post waar ik over door ging en mij spreek je aan erover op te houden. (duh?)
Dan edit je mijn post die algemeen was, en die van 7keer70 die van de persoonlijke aanvallen overloopt, niet.
Zit het een beetje in de lijn van "7keer70 deelt mijn denkbeelden dus is hij eerder mijn maatje"?
Ik heb je vaker de aanvallers van zweverige zaken zonder blikken of blozen zien editten, maar met jouw mede-gelovers ben je veel milder. Ben je een mod die zijn macht laat doorspekken met zijn vooringenomen standpunten en daarmee discussie stuurt naar eigen voorkeur?
Tis geen beschuldiging, zomaar even een vraag.
[..]
Je kunt het niet laten he?
Vanwaar zie jij het verschil in dat mijn posts een schreeuw om aandacht zijn en de jouwe gezegende bedoelingen? Ben je nu aan het drammen omdat je zag dat je van een mod bijval kreeg? Dacht je:"Dit is mijn kans"?
Kom dan wel met zinnige uitspraken.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef 7keer70 het volgende:
Hoi Bastard,
Je bent een weloverwogen welgewogen figuur, dank daarvoor!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |