eeh nee, om de meid op de voorgrondquote:Op maandag 27 juli 2009 12:34 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat er geen optische illusie is en het om het woordje "zwamneus" gaat.
Dat zou imo een beetje sneu zijn, ik neem aan dat het om een echt plaatje moet gaan. Toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:34 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat er geen optische illusie is en het om het woordje "zwamneus" gaat.
Deze optische illusie neemt ons allen in de zeikquote:Op maandag 27 juli 2009 12:40 schreef Bastard het volgende:
Oh.. nu zie ik hem ook niet meer![]()
Skip that.
dat was het ookquote:Op maandag 27 juli 2009 12:50 schreef _Led_ het volgende:
Ik vermoed dat het om zoiets ging :
[ afbeelding ]
In het geval van een 'conflict' zijn wij, bij gebrek aan beter, de wijsgeren die de knoop doorhakken om een eventueel verneukt topic weer goed te laten lopen. Dat conflict was er en is nu opgelost.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:17 schreef Dartanion het volgende:
Ik heb de posts even nagelopen, en ik kan concluderen dat de MOD's voortaan gaan bepalen of iets wel of geen wonder is?
Ik dacht dat wij (de skeptici) zich meer openminded op moesten gaan stellen, maar het lijkt er op dat de potjes de ketels aan het verwijten zijn
Ik vond het topic overigens er leuk qua opzet: wonderbaardelijke ongelukken die op bizarre wijze worden overleefd etc. Maar als er natuurplaatjes bij komen dan is het hek van de dam! Daardoor zijn we in deze discussie verzeild geraakt..
Nogmaals; ik bied me aan als MOD om deze fout recht te zettenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
In het geval van een 'conflict' zijn wij, bij gebrek aan beter, de wijsgeren die de knoop doorhakken om een eventueel verneukt topic weer goed te laten lopen. Dat conflict was er en is nu opgelost.
Dat zou de fout enkel groter maken, sorrie.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nogmaals; ik bied me aan als MOD om deze fout recht te zetten
Ik was een ervaren en rechtvaardige MOD op een paar andere fora. Ik denk dat ik wel een goede zal zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 13:37 schreef Flammie het volgende:
Of juist nietSorry
We zullen het niet weten zonder eerlijke kans toch?
(niet dat ik die kans hier ooit zou krijgen maar goed, er is geen reden om conclusies te trekken)
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:37 schreef Flammie het volgende:
Of juist nietSorry
We zullen het niet weten zonder eerlijke kans toch?
(niet dat ik die kans hier ooit zou krijgen maar goed, er is geen reden om conclusies te trekken)
Thanks! net gedaanquote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je denkt dat je een toevoeging zou zijn voor TRU kan je wel een open solli sturen hoor Klikkerdeklik Who knows.
Fora is al meervoud, het moet dus zijn "andere forums" of "andere fora"quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Flammie het volgende:
Yeh zal het zeker proberen daar jullie vaker met de handen in het haar zitten en tijd tekort komen.
Heb ook MOD ervaring op andere fora's
Het is een afkorting voor Mighty Overlord Dudes.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef Bastard het volgende:
Waarom staat mod eigenlijk steeds in capital geschreven?
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een afkorting voor Mighty Overlord Dudes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |