Ja.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:31 schreef jogy het volgende:
Het verwonderlijke aan het filmpje van Summers was de massa dolfijnen en niet de dolfijnen zelf, het was dan ook geen wonder wonder en ik kan wel begrijpen dat jullie daar van in de war raken. Het verschil tussen Summers post en die van jullie was dat die van jullie nog niet eens opmerkelijk waren enkel lief oid. Dat is het hele verschil.
Maar nu de hamvraag, ik ben best bereid om jullie verwarring weg te nemen door het dolfijnenfilmpje weg te halen en alle andere 'onwaardige' filmpjes te verwijderen. Ja/Nee? Maken we het weer wat zwart/witter zodat jullie niet te maken hoeven te hebben met nuance..
Dan dien ik de platypus, vogelbekdier aka duckbill als wonder aan. Wetenschappers dachten destijds dat ze met een GRAP te maken haddenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:33 schreef Dragorius het volgende:
Dolfijnen zwemmen altijd in grote groepen, hele sociale dieren die ook nog eens voor eigen plezier seks hebbenEen van de weinige diersoorten.
De witte haai is ook een klasse apart, wat een mooie monsters zijn dat.Maar dat is meer een Fauna-topic zo
Ik zat in ieder geval alleen naar de rondborstige persoonlijkheid te kijken ipv de haai.. wat een zieke geest heb ik toch ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:37 schreef Flammie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn de dolfijnen een wonder omdat ze in een school waren (iets wat sowieso HEEL vaak voorkomt maar goed) en die haai niet omdat? Kan dat dan uitgelegt worden?
Nou ja laat ook maar.![]()
![]()
![]()
Ik zou in dergelijke threads eik ook verwachten engelen etc te zien ipv een school dolfijnen of een haai (wat een reactie op... was) eigenlijk maar goed
hahaha perverseling!!!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zat in ieder geval alleen naar de rondborstige persoonlijkheid te kijken ipv de haai.. wat een zieke geest heb ik toch ook.
Oh.. ik vond het gewoon 'zieken' in mijn bewoording.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef Flammie het volgende:
Wil even erbij vermelden dat er idd een groep was die het spoor bijster was maar dat het spoor ook nogal vaag gemaakt werd door een nogal gekleurde meningJe kunt je best voorstellen dat wanneer een haai gemod word en een school dolfijnen niet dat er mensen zijn die dit "raar" vinden en (zeker wanneer niemand het eigenlijk kan uitleggen) dus hierop in gaan.
Niks wonderbaarlijks aan imo
Maak je eigen topic waarin het voor jou wel allemaal duidelijk is , zo moeilijk is dat niet .quote:Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef Flammie het volgende:
Wil even erbij vermelden dat er idd een groep was die het spoor bijster was maar dat het spoor ook nogal vaag gemaakt werd door een nogal gekleurde meningJe kunt je best voorstellen dat wanneer een haai gemod word en een school dolfijnen niet dat er mensen zijn die dit "raar" vinden en (zeker wanneer niemand het eigenlijk kan uitleggen) dus hierop in gaan.
Jup.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef Summers het volgende:
Het zijn ook elke dag weer precies dezelfde mensen in feedback
Ja en dan krjigen we een wildgroei aan "dit zijn mijn wonderen"-topics..Lijkt me niet slim.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Maak je eigen topic waarin het voor jou wel allemaal duidelijk is , zo moeilijk is dat niet .
Ja er was inderdaad een groep in de war en het blijkt toch helaas dat de groep niet bij de topicstarters van het wondertopic hoorden, maar eerder bij de zeurende kant. Ik bedoel heel simpel als je het verschil van verwondering tussen een school van honderden dolfijnen die langs komen razen en gewoon een beestje die rond zwemt niet kan zien is er toch iets met je aan de hand.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef Flammie het volgende:
En wat is daar goed/fout aan? Is het zo erg om een kritische (al dan niet terechte) kanttekening te plaatsen bij bepaalde zaken?quote:
een beestje? Een witte haai is niet zomaar een beestje hoor...quote:Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja er was inderdaad een groep in de war en het blijkt toch helaas dat de groep niet bij de topicstarters van het wondertopic hoorden, maar eerder bij de zeurende kant. Ik bedoel heel simpel als je het verschil van verwondering tussen een school van honderden dolfijnen die langs komen razen en gewoon een beestje die rond zwemt niet kan zien is er toch iets met je aan de hand.
Je bent nu wel heel erg subjectief Yogi.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja er was inderdaad een groep in de war en het blijkt toch helaas dat de groep niet bij de topicstarters van het wondertopic hoorden, maar eerder bij de zeurende kant. Ik bedoel heel simpel als je het verschil van verwondering tussen een school van honderden dolfijnen die langs komen razen en gewoon een beestje die rond zwemt niet kan zien is er toch iets met je aan de hand.
Want daar komt het uiteindelijk op neer. Nou ja sorry hoor, ik vind dat nogal bazig overkomenquote:Ik vind het een wonder en als je dat niet vind is er iets met je aan de hand
Het 'probleem' is dat er overal een 'probleem' van wordt gemaakt zodat men hun 'gelijk' kan halen en 'vergeten' daarbij dat het gewoon om het maken van een mooi topic is. En led en consorten zijn helden in het missen van 'de intentie' van een topic om het daarna zo snel mogelijk in 'het belachelijke' te trekken. En als mensen daadwerkelijk het verschil niet kunnen zien tussen honderden dolfijnen op video en een haai dan is dat best treurig te noemen.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En wat is daar goed/fout aan? Is het zo erg om een kritische (al dan niet terechte) kanttekening te plaatsen bij bepaalde zaken?
Een forum is een open discussieplatform. Ok, LED had misschien beter iets zonder een mooie rondborstige dame kunnen kiezen () maar feit blijft dat witte haaien wonderlijke beesten zijn, net als dolfijnen.
Daarnaast, waarom zou deze dame geen wonder des natuur zijn? Veel vrouwen zouden willen dat ze er zo uitzagenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En wat is daar goed/fout aan? Is het zo erg om een kritische (al dan niet terechte) kanttekening te plaatsen bij bepaalde zaken?
Een forum is een open discussieplatform. Ok, LED had misschien beter iets zonder een mooie rondborstige dame kunnen kiezen () maar feit blijft dat witte haaien wonderlijke beesten zijn, net als dolfijnen.
dolfijnen scholen zijn niet wonderbaarlijk maar is van alledaagse orde. Kun je nu uitleggen waarom het een wonder is of blijft het zoals ik al zei: Subjectiefquote:Op maandag 27 juli 2009 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Het 'probleem' is dat er overal een 'probleem' van wordt gemaakt zodat men hun 'gelijk' kan halen en 'vergeten' daarbij dat het gewoon om het maken van een mooi topic is. En led en consorten zijn helden in het missen van 'de intentie' van een topic om het daarna zo snel mogelijk in 'het belachelijke' te trekken. En als mensen daadwerkelijk het verschil niet kunnen zien tussen honderden dolfijnen op video en een haai dan is dat best treurig te noemen.
een haai is in die miljoenen jaren amper veranderd oftewel geėvolueerd omdat het eigenlijk de perfecte jager is.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:02 schreef _Led_ het volgende:
Dolfijnen die samen zwemmen zijn echt niet bijzonderderderder dan een witte haai, als je dat niet weet is dat treurig te noemen
Verdiep je eens in de achtergrond van de witte haai !
Het feit dat ie in miljoenen jaren niet veranderd is zegt al iets over hoe bijzonder goed ie functioneert !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |