quote:
Op woensdag 29 juli 2009 08:42 schreef Bastard het volgende:[..]
Waar niks mee aan de hand is als jij je er eens leert niet druk om te maken.
Niet druk maken met een groep mensen om je heen die je continu proberen te provoceren met hun bedorven meningen, met als enig doel de ander belachelijk maken?
Als jij dit niet kunt zien in dit topic/forum, ben jij BLIND.
Jij verwacht wel erg veel van mensen hier tbh. In tussentijd mogen die kleine kinderen gewoon posten wat ze willen. Ze mogen ook nogsteeds met zijn 3en/4en anderen continu bespringen, zelfs in discussies waar ze totaal niks mee te maken hebben. Daar doe jij niks aan. Want jij bent geen mod, of jij wil er geen werk voor doen. Sorry dat ik het zeg.
Het is daarom ook erg frappant om te zien, dat er niks veranderd is, en dat die mennekes nogsteeds het bloed bij iedereen onder de nagels aan het weghalen zijn, en hier niks over gezegd word. Je hebt hier met een serieus probleem te maken, kerel.
Kijk eens voor de gein pagina 9 door. Kijk eens wat voor posts er zijn. Zeg dan nog eens tegen jezelf dat meer dan 3 kwart van deze pagina overbodig is. Ga dan overigens ook nadenken waarom je met deze opmerking compleet de draak steekt met jezelf. Of het nu met opzet is of niet. Sjoep wordt weer aan de kant gezet alsof ze zichzelf niet in kan houden, terwijl ze een degelijk punt heeft. Ik snap dan ook niet dat je dit over je vingers kunt krijgen, terwijl je zelf goed weet hoe dit topic/forum er de laatste tijd uitziet.
Ik heb overigens geen zin in een reactie a la, waarom houden jullie niet eens op, waarom stoppen jullie niet een keer

. Laat eens zien dat je verder kunt kijken dan je neus lang is. De sfeer zal hier dan pas beter worden op het moment dat je actie gaat ondernemen tegen het provoceren, en niet op het happen. Zou mooi zijn als ze alle downloaders van mp3 hier zo gingen behandelen, echter snappen ze daar gelukkig goed dat de uploaders de aanstichters zijn.
Mijn nieuwe feedback topic title: TRU - Waar we onderhevig zijn aan provocatie.
Overigens, deze post is bedoeld aan bastard, niemand anders. Ik wens op deze post geen belachelijk makende reactie terug te zien, ik zal hier dan ook niet op reageren, oftewel je vervuilt het forum hiermee alleen. <- elke post zou zo een disclaimer moeten krijgen hiero.

Owja,

Dragorius, ga alsjeblieft ergens anders conclusies lopen trekken, en zodoende topics te bevlekken. Je hebt niks met deze discussie te maken.
[ Bericht 4% gewijzigd door mediaconsument op 29-07-2009 10:18:28 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.