Ik hoop dat het verboden word om de term wetenschap te gebruiken in dit forum. Omdat dit alleen gebruikt wordt voor eigen gewin!
Dat ik filosofische en formele wetenschap erbij haal, is om de reden dat als je zo kinderachtig bent om de hele tijd jezelf te verschuilen achter de wetenschap, en in tussentijd loopt te beweren dat astrologie geen wetenschap is omdat de formele wetenschap zegt dat dit een pseudo wetenschap is, je misschien jezelf eens af moet vragen of dit wel het juiste forum is waar je aan het posten bent. Wtf boeit het of het een pseudo wetenschap is, het is een wetenschap, oftewel een manier van kennis vergaren over een bepaald onderwerp met een theoretische basis. Heeft deze discussie iets toe te voegen aan het onderwerp astrologie, NEE.
Je hebt hier namelijk niks, maar dan ook echt niks toe te voegen op het moment dat je met je kinderachtige conclusies mensen hun meningen in twijfel gaat lopen trekken, oftewel knalhard belachelijk loopt te maken. Als je kijkt naar het doel van dit topic, is om er zeker van te zijn dat je deze ruimte hebt, terwijl je eigenlijk aangeeft dat dit hele forum bullshit is, omdat jij alles beter weet. Jij hebt dan ook de gehele wetenschap in je hoofd en binnen handbereik, ik zou haast om je handtekening willen vragen weetjedat.
Leer eens respect hebben voor andermans mening, en stop met dit soort strijdjes om je gelijk, misschien houd je dan nogeens wat tijd over om te leren!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.