geweldige OPquote:
Jan zelf had niets hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef Nizno het volgende:
opgezette wang en een open lip................... wat zielig voor Jan
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef yvonne het volgende:
Uit de FOK!mail
Super de Boer helpt Jan Smit aan nieuwe handdoeken
Super de Boer helpt Jan Smit aan nieuwe handdoeken
Beste redactie,
Nederland schiet Jan Smit te hulp nu bekend is dat Yolanthe zijn volledige uitzet heeft meegenomen na hun breuk. Ook supermarktketen Super de Boer doet een duit in het zakje en stuurde de populaire zanger alvast een set luxe handdoeken.
Deze zomer kunnen klanten van Super de Boer sparen voor deze handdoeken met het fairtrade keurmerk van Max Havelaar.
Voor vragen of een toelichting kunt u contact opnemen met jajajaja blabla
Met vriendelijke groet,
Tessa Dijkman
Jawel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet niet gekker worden daar in Volendam
Die laat steeds de vrouwen al het werk doen.quote:
over wie gaat die lip en wang dan??quote:
Tokkietown.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet niet gekker worden daar in Volendam
tis zelfs gisteren al gebeurd dat hij gemept is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef tisauch het volgende:
Eerst doet mams haar muil open over het leegroven van de gezamelijke woning en 's anderdaags wordt zoonlief in elkaar gemept. Het gaat lekker daar.
What's next: Monique Smit in 'blijde' verwachting na een nacht matrassenmambo dansen met Jan Keizer?![]()
Opgezette wang was Liza's moeder en die lip heb ik niets over gehoord.quote:
Jij verwacht nog veel ontwikkelingen??quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik fröbel wel even een wiki voor de OP. Nu moeten al die plaatjeslinkjes steeds gefixed worden.
Toen Boulevard op tv was is dat gebeurd ja..quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis zelfs gisteren al gebeurd dat hij gemept is.
Die tand door d'r lip was bij Gerda.. Ze is op d'r kunstgebit gaan zitten!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgezette wang was Liza's moeder en die lip heb ik niets over gehoord.
Manager van Jan zei 'Als Jan ook gewond was, had ik het echt wel geweten'.
Uhuh!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij verwacht nog veel ontwikkelingen??
"nog maar 30..."??? denk niet dat ik er zoveel hebquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgezette wang was Liza's moeder en die lip heb ik niets over gehoord.
Manager van Jan zei 'Als Jan ook gewond was, had ik het echt wel geweten'.
Nou, je haalt me de woorden uit de mond, wat een werk zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik fröbel wel even een wiki voor de OP. Nu moeten al die plaatjeslinkjes steeds gefixed worden.
Valt er nog iets te updaten dan? Of gaan ze misschien bekend maken dat Jan ook maar 30 washandjes meer had???quote:
Komt ma Smit wel speciaal even langs met haar schoenendoos om de bonnetjes te laten zien toch zeker? Anders geloof ik niks meer!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Valt er nog iets te updaten dan? Of gaan ze misschien bekend maken dat Jan ook maar 30 washandjes meer had???
We?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:06 schreef Anniebab het volgende:
Zoooo ben ik nog op tijd?? hoe we weer voor lul staan?O ze kmoet nog komen,hoor ik... nou mij benieuwen
Ik gok Annie S.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
We?
Zie je wel dat je Monique S. bent!
We aks Volendammers we worden toch als debielen overal afgeschilderd?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
We?
Zie je wel dat je Monique S. bent!
Vind je het gek?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
We aks Volendammers we worden toch als debielen overal afgeschilderd?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
geweldige OP
Bijna Anniewaardig
En het wachten is natuurlijk op mevrouw mama Liza die via de tv aan Wim gaat vertellen Waar Fem heen is.
Houdt ze toevallig wel van groene blaadjes?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Anniebab het volgende:
Ik wed dat Annie S. niet van komputteren houdt...
Weet ik het, ik denk wel van sla ,ze is zo slank.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Houdt ze toevallig wel van groene blaadjes?
Dat is niet zo gek, de dochter van mevrouw heeft de jackpot.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:24 schreef Ole het volgende:
Ook nu wordt Jan weer de hand boven het hoofd gehouden
Met bonnetjes!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:30 schreef Anniebab het volgende:
Nou wordt t toch eens hoog tijd hoor dat mama Anniebab in shownieuws komt om te vertellen hoe er door FOk-Nederland wordt gedacht over deze acties......![]()
Nee joh, dat was dat halfbakken Nederlands waar Annie zich van te voren al zo over schaamde!quote:
Zo kwam ze op mij ook over maar reken maar dat dit afgesproken werk van Jantje, zijn moeder en die Sjonny Jaap Buijs is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Die vrouw komt over als een lieve en nuchtere vrouw die oprecht verdriet heeft over wat er aan de hand is
Nou ik vond t nog meevallen, zal ik je zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, dat was dat halfbakken Nederlands waar Annie zich van te voren al zo over schaamde!
Ogen van der moeder en looks van der vader dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze hadden Liza 's vader ff moeten laten zien... knappe kerel is dat.
Na 'Belgen in de Rimboe' komt 'Boulevard in Volendam'!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Die Japie Buys gaat écht ver, nu sleept 'ie zelfs een wereldvreemde, ultra-stugge inheemse Volendamse voor de dampende camera's van de commerciële televisie, na haar eerst gedrogeerd te hebben.
Wat een klucht.
en die Wim is er dus 1 met een kort lontje en zo af en toe een kortsluitinkjequote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik vond t nog meevallen, zal ik je zeggen.
Rust? Nou als die paar palingvissers die hier nog werkzaam zijn kwaad worden , dan is Pamplona er nix bij ,om t toch bij stieren te houden....quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:34 schreef Metatron het volgende:
De politiek grijpt hard in om de rust terug te krijgen op het Volendamse matras met een vangstverbod voor palingvissers. Het moet voor Liza een hele opluchting zijn dat concurrerende gold-diggers palingvissers even pas op de plaats moeten maken.
bronquote:Wim kwam zijn dochter ophalen, die zou namelijk een paar dagen naar hem toegaan. Hij kwam daar en zag dat ze de koffers aan het inladen waren, toen hij zijn ex vroeg waar dit op sloeg, en waar ze dachten heen te gaan met zijn dochter, kwam Jan er tussen om hem te vertellen dat hem dat niets aan ging. Toen pas heeft Wim een paar klappen uitgedeeld. Iedere vader had hetzelfde gereageerd.
Simon, Volendam | 14:32 | 15.07.09
Die arme jassen moeten er allemaal aan geloven, alles om Jantjes imago te redden. Ach, klein offer toch.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:37 schreef Metatron het volgende:
[..]
Na 'Belgen in de Rimboe' komt 'Boulevard in Volendam'!
Ik vond Liza's moeder ook veel knapper dan die moeder van Jan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze hadden Liza 's vader ff moeten laten zien... knappe kerel is dat.
Vraag maar aan Michael Jackson.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:37 schreef Keekaboo het volgende:
[..]
bronhttp://www.telegraaf.nl/p(...)ex_Liza__.html?p=2,1
Simon mag er ook in komen, die weet ook meer!!
Slaan is nooit goed, maar ik denk als je een normaal leven lijdt als ieder.
En dan ineens wel in de spotlights komt en dan ook nog in een "negatieve" sfeer, dat je dat emotioneel kapot maakt.
Bij Shownieuws Annie, wel even opletten!quote:
Ze zei: "nu is hij te ver gegaan".quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:37 schreef snetje het volgende:
[..]
en die Wim is er dus 1 met een kort lontje en zo af en toe een kortsluitinkje![]()
bah.. gevaarlijk mannetje dus
Nee moeders kant is heel donker,Jan dus ook .Veel Volendammers zijn van Spaanse afkomst.Serieus zoek t maar op voor degene die nu in hun broek piesen van ongeloof,en daar stammen hun van af.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:38 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik vond Liza's moeder ook veel knapper dan die moeder van Jan.
Trouwens, nu we het toch over uiterlijk hebben.......weet je of Jantje zijn haar verft?
Wat was dat dan/Komt die aan t woord ofzo, srry was ff bezig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij Shownieuws Annie, wel even opletten!
quote:Jan en Liza gesignaleerd in Barcelona!
Dit bericht is geplaatst op 15-07-2009 om 16:50:00
Het is maar de vraag of Jan en Liza aan een rustige vakantie toekomen, want het stel is vanmiddag door toeristen gesignaleerd in het Spaanse Barcelona....
Jan en Liza hopen een beetje tot rust te komen. Om die reden is het stel, na alle commotie van de afgelopen weken, er even tusseniuit geknepen. Helaas voor Jan en Liza maakte de Telegraaf bekend dat zij naar Spanje zijn afgereisd.
Alle hens aan dek bij alle media. Het was al vrij snel prijs. Een paar Nederlanders, op vakantie in het Spaanse Barcelona, zagen vanmiddag tot hun verbazing Jan Smit, hand in hand met zijn Liza en haar dochtertje, in de stad lopen.
Of er ook foto's zijn gemaakt van het stel, is niet bekend. Waar Jan in Barcelona verblijft is niet bekend. Maar dat ze er gezien zijn is zeker!
maar die reakties bij de telegraaf heb ik me vraagtekens bij , je kan daar bij zetten wat je wilt,er stonden ook reacties van gerda s. Slaat nergens op. Maar als die Wim echt van nix wist ,zit die moeder daar ook keihard te liegen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:37 schreef Keekaboo het volgende:
[..]
bron
Simon mag er ook in komen, die weet ook meer!!
Slaan is nooit goed, maar ik denk als je een normaal leven lijdt als ieder.
En dan ineens wel in de spotlights komt en dan ook nog in een "negatieve" sfeer, dat je dat emotioneel kapot maakt.
idd DÉ plek waar je heen gaat als bn-er als je rust wiltquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Jan en Liza zijn in Barcelona gesignaleerd! Of hadden we dat al gehad?
[..]
Ik denk dat Jan zich zelf bewust op de vlakte houdt,en laat t allemaal over hem heen komen, misschien dat Japio idd heeft gezegd dat ie dit moet doen, maar zeker weet ik t niet.Ik denk dat Gquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Anniebab, wat denk jij -als insider- van de theorie van Jaap Buys die flink aan touwtjes aan het trekken is om de aandacht van Jan af te leiden? Wat zou zijn rol zijn in het optreden van zowel Gerda als de moeder van Liza in de media?
Nee is ook zo, maar ik wil er ook mee aangeven dat de media alles kunnen vervormen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef Keekaboo het volgende:
[..]
maar die reakties bij de telegraaf heb ik me vraagtekens bij , je kan daar bij zetten wat je wilt,er stonden ook reacties van gerda s. Slaat nergens op. Maar als die Wim echt van nix wist ,zit die moeder daar ook keihard te liegen.
Dat was géén Volendamse hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef kissaa het volgende:
"Jan is nu de vader van het kindje" aldus een jonge Volendamse
Shit ik heb t niet gezien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat was géén Volendamse hoor!
Tenminste geen "originele", hooguit een jas.
Het was eerder iemand die met pa en moe op het Marinapark in een huisje zit, meisje van een jaar of 14.quote:
Wat erg!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef kissaa het volgende:
"Jan is nu de vader van het kindje" aldus een jonge Volendamse
Omdat hij erachter kwam dat gluiperige Jantje en vreemdgangster Liza, zonder iets aan hem (de vader) te vertellen, met zijn dochtertje op vakantie zouden gaan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee is ook zo, maar ik wil er ook mee aangeven dat de media alles kunnen vervormen.
Er zal heus wel een reden zijn geweest om te gaan slaan.
Je rent niet als een dolle stier ergens op in?
ik zal de volgende keer toch maar eens checken of de navelstreng al doorgeknipt isquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:54 schreef Ole het volgende:
Jan kan toch wel voor zichzelf zorgen? snap niet dat zijn moeder dat voor hem moet doen.
een domme doos die om commentaar gevraagd werd, de eerste de beste die ze op de dijk tegenkwamen,slap gelul dus.quote:
Misschien onder druk gezet. Ze vond het niet prettig om op TV te vertellen, kon je zo zien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef Keekaboo het volgende:
maar die reakties bij de telegraaf heb ik me vraagtekens bij , je kan daar bij zetten wat je wilt,er stonden ook reacties van gerda s. Slaat nergens op. Maar als die Wim echt van nix wist ,zit die moeder daar ook keihard te liegen.
Toen mijn broer alleen op zichzelf woonde, at ie bij me moeder en die waste voor hem en we hielden gezamelijk zijn huis schoon, ik vind dat heel normaal hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zal de volgende keer toch maar eens checken of de navelstreng al doorgeknipt is
Een kind van 14 lees ik netquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
een domme doos die om commentaar gevraagd werd, de eerste de beste die ze op de dijk tegenkwamen,slap gelul dus.
Ik zie ma ook zonder aanbellen het huis binnengaan om 'even de schone was' te brengenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zal de volgende keer toch maar eens checken of de navelstreng al doorgeknipt is
Voor elkaar zorgen is prima, maar op een bepaalde leeftijd moet je toch een beetje voor jezelf kunnen zorgen, vind ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Toen mijn broer alleen op zichzelf woonde, at ie bij me moeder en die waste voor hem en we hielden gezamelijk zijn huis schoon, ik vind dat heel normaal hoor.
Mijn schoonmoeder doet dat ook voor haar jongste zoon, een laatkomertje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Toen mijn broer alleen op zichzelf woonde, at ie bij me moeder en die waste voor hem en we hielden gezamelijk zijn huis schoon, ik vind dat heel normaal hoor.
Dit is een grapje toch? Toch???quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vreselijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie ma ook zonder aanbellen het huis binnengaan om 'even de schone was' te brengen
Hebben we dezelfde moeder?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Ik weet nog dat mijn moeder als verrassing mijn huis ging soppen terwijl ik aan het werk was. De sleutel had ze bij mijn zus gehaald die in de buurt woont.
Het was natuurlijk lief bedoeld, maar ik vond het verschrikkelijk
Is vrij gebruikelijk in Volendam.quote:
Aardig idee. Mindere uitvoering.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef yvonne het volgende:
Kanonne, zijn ze hier al.
tadaaaaaaa
Bedankt Super de Boer!
Meen je dat?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar dat doen ze niet bij vrijgezelle vrouwen neem ik aan. Mannen kunnen hun eigen was en boodschappen niet doen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Is vrij gebruikelijk in Volendam.
Een vriend van mij is vrijgezel, ver in de dertig, zijn ouders doen zijn boodschappen, zetten het bij hem thuis neer. Moeders doet de was en zet ook nog een pannetje eten voor hem in de koelkast.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Een vriend van mij is vrijgezel, ver in de dertig, zijn ouders doen zijn boodschappen, zetten het bij hem thuis neer. Moeders doet de was en zet ook nog een pannetje eten voor hem in de koelkast.
Bij mij was het ook eenmaligquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Hebben we dezelfde moeder?
Het was in elk geval één keer en nooit weer hier
Het lijken wel Surinamers!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Een bed bij pa en moe in de slaapkamer lijkt me nog beterquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, waarom blijft hij niet gewoon thuis wonen dan. Een tent in de achtertuin lijkt me geschikter.
Nou, nog even offtopic dan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:13 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Maar dat doen ze niet bij vrijgezelle vrouwen neem ik aan. Mannen kunnen hun eigen was en boodschappen niet doen?
Sorry, ga nogal offtopic.
Kort briefje was zat geweest :quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:16 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nou, nog even offtopic dan.![]()
Nee niet bij vrijgezelle vrouwen, niet dat ik weet.
Weet wel van een ex-buurvrouw van mij, die lag na haar eerste bevalling half dood te gaan in het ziekenhuis. Na een week kwam haar man vragen wanneer ze nou naar huis kwam, want de wasmand zat vol en hij had geen werkkleren meer...
Verschil is dat surinaamse vrouwen tenminste nog WEL een kont hebbenquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:16 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nou, nog even offtopic dan.![]()
Nee niet bij vrijgezelle vrouwen, niet dat ik weet.
Weet wel van een ex-buurvrouw van mij, die lag na haar eerste bevalling half dood te gaan in het ziekenhuis. Na een week kwam haar man vragen wanneer ze nou naar huis kwam, want de wasmand zat vol en hij had geen werkkleren meer...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kort briefje was zat geweest :
Beste Ma,
Het leven is simpel, you win some, you loose some . Ik verloor 1 van de meest begeerde vrouwen aan een voetballende sleutelhanger, ik verloor de zijden bloemen, de keukenrollen, de gastendoekjes en scanman's bankstel aan mijn ex. Ik won een op de wc van duistere kroegen pijpende milf met dochter met bloeddorstige ex. U ziet ma, er is balans, al zal ik pas later inzien dat ik compleet genaaid ben. Het was dan ook totaal onnodig dat u mijn ballen ook nog heeft gestolen!
Liefs, Jantine
Amen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:19 schreef versabommie het volgende:
Beste Ma,
Het leven is simpel, you win some, you loose some . Ik verloor 1 van de meest begeerde vrouwen aan een voetballende sleutelhanger, ik verloor de zijden bloemen, de keukenrollen, de gastendoekjes en scanman's bankstel aan mijn ex. Ik won een op de wc van duistere kroegen pijpende milf met dochter met bloeddorstige ex. U ziet ma, er is balans, al zal ik pas later inzien dat ik compleet genaaid ben. Het was dan ook totaal onnodig dat u mijn ballen ook nog heeft gestolen!
Liefs, Jantine
waarom niet, hij doet ook wel eens wat voor mij, gewoon een goede band,hij woont nu samen dus hoeft t niet meer, maar ik help altijd in de familie en andersom.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Meen je dat?!
Er is toch zeker niet zoiets als een schoonmaak-gen. Ook gaan wij vrouwen tegenwoordig niet meer naar de huishoudschool. Waarom moeten de vrouwelijke familieleden dan in vredesnaam voor een alleenstaand mannelijk familielid zorgen?
Zon tafeltje achterop bedoel je/ kan dan mooi je asbak op staan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verschil is dat surinaamse vrouwen tenminste nog WEL een kont hebben
Staat op www.rtlgemist.nl. Je kan nu al terug kijken..quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:09 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het gemist bij Boulevard![]()
Gauw effe nog zoeken ergens.
Ik zag dat Cinnamongirl de link al onderin de OP heeft gezet!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:27 schreef Marrije het volgende:
Ik wilde de OP nog aanpassen en oa die wiki link bovenin zetten, maar ik kan er niet meer in.
Dus alleen vrouwen mogen het huishouden doen? Kon emancipatie Volendam niet vinden?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
waarom niet, hij doet ook wel eens wat voor mij, gewoon een goede band,hij woont nu samen dus hoeft t niet meer, maar ik help altijd in de familie en andersom.
Ach man til er toch niet zo zwaar aan, al help ik de hele buurt maakt toch niet uit, mannenzijn daar onhandiger in ja niet allemaal maar de meeste wel en nou niet over emancipatie beginnen aub, vrouwen doen beter de huishouding, klaar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:37 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Dus alleen vrouwen mogen het huishouden doen? Kon emancipatie Volendam niet vinden?
Als de Volendamse vrouwen er geen moeite mee hebben, moeten ze het natuurlijk zelf weten.
Ik vind het alleen... uhm... opmerkelijk.
Kijk er zijn uitzonderingen, mijn buurman is huisman, een echte Volendammer ,die heb je er ook tussen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:37 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Dus alleen vrouwen mogen het huishouden doen? Kon emancipatie Volendam niet vinden?
Als de Volendamse vrouwen er geen moeite mee hebben, moeten ze het natuurlijk zelf weten.
Ik vind het alleen... uhm... opmerkelijk.
Dan ken jij mijn ex nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach man til er toch niet zo zwaar aan, al help ik de hele buurt maakt toch niet uit, mannenzijn daar onhandiger in ja niet allemaal maar de meeste wel en nou niet over emancipatie beginnen aub, vrouwen doen beter de huishouding, klaar.
nee ,er zullen ook wel slonziger types tussen zitten,dat staat vast.En weer anderen hebben andere capaciteiten,.quote:
Ik moest naast een ongeveer 70 uur werken ook ff het huishouden doen en de kinderen fatsoenlijk verzorgen anders kwam er niets van.. Je hebt ze er soms tussenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee ,er zullen ook wel slonziger types tussen zitten,dat staat vast.En weer anderen hebben andere capaciteiten,.![]()
Het is maar net wat je van huis uit leert denk ik, maar nu hou ik er echt over op. Anniebab, ik wil je echt niet beledigen hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach man til er toch niet zo zwaar aan, al help ik de hele buurt maakt toch niet uit, mannenzijn daar onhandiger in ja niet allemaal maar de meeste wel en nou niet over emancipatie beginnen aub, vrouwen doen beter de huishouding, klaar.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beste Ma,
Het leven is simpel, you win some, you loose some . Ik verloor 1 van de meest begeerde vrouwen aan een voetballende sleutelhanger, ik verloor de zijden bloemen, de keukenrollen, de gastendoekjes en scanman's bankstel aan mijn ex. Ik won een op de wc van duistere kroegen pijpende milf met dochter en bloeddorstige ex. U ziet ma, er is balans, al zal ik pas later inzien dat ik compleet genaaid ben. Het was dan ook totaal onnodig dat u mijn ballen ook nog heeft gestolen!
Liefs, Jantine
Ze moest van Jaap. Hij heeft ook haar in zijn macht!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:56 schreef Étoile het volgende:
Hoezo moest die moeder van Lisa nou ook met dr bakkes op tv nog even dr verhaal doen bij Boulevard. Vond het vooral nogal vreemd dat ze niet kon nalaten om minstens 20 keer te benadrukken dat het écht niet aan Jan lag dat hij klappen kreeg van Wim.
Wat doen die mensen zichzelf aan zeg.
Ja nou hij staat er mooi op nu ,niet zo best voor zijn carriere denk ik?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik moest naast een ongeveer 70 uur werken ook ff het huishouden doen en de kinderen fatsoenlijk verzorgen anders kwam er niets van.. Je hebt ze er soms tussen![]()
Maareh of ze nou zijn was doet of niet, hij moet zelf de kloten hebben om de palinggate zelf te handelen. Tegen je moeder roepen dat het bluf is, is gewoon aansturen op wat Gerda deed
Nee natuurlijk,ik begrijp je.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:54 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Het is maar net wat je van huis uit leert denk ik, maar nu hou ik er echt over op. Anniebab, ik wil je echt niet beledigen hoor!
Jan, Liza, Yo, Wim, Wes, Gerda en andere moeder zijn veeeeel interessanter!
Wie, wat, waar?quote:
Tuurlijk lag het niet aan Jan.Jan geeft straks z'n creditkaart aan Liza die met haar moeder gaat winkelenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:56 schreef Étoile het volgende:
Hoezo moest die moeder van Lisa nou ook met dr bakkes op tv nog even dr verhaal doen bij Boulevard. Vond het vooral nogal vreemd dat ze niet kon nalaten om minstens 20 keer te benadrukken dat het écht niet aan Jan lag dat hij klappen kreeg van Wim.
En dan moet ze alles weer teruggeven als het uitgaat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tuurlijk lag het niet aan Jan.Jan geeft straks z'n creditkaart aan Liza die met haar moeder gaat winkelen
omdat sommige mensen het na 19 keer uitleggen schijnbaar nog niet snappen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:56 schreef Étoile het volgende:
Is wel goed bedoeld ,maar net als sommige mensen hun dieren overvoederen uit "liefde" "wat zo slecht is voor het beest" is het verstandiger om je kind/zoon of dochter, vanaf "jongs af aan" dingen te leren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee moeten dat zijn rare plekken, maar iksnap jou ook wel, hier wordt nog vaak bij alles en nog wat geholpen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is wel goed bedoeld ,maar net als sommige mensen hun dieren overvoederen uit "liefde" "wat zo slecht is voor het beest" is het verstandiger om je kind/zoon of dochter, vanaf "jongs af aan" dingen te leren.
Lijkt me vreselijk als je eigen kind afhankelijk is van een partner ,of familie of ie eten krijgt of dat er iets gestreken en gewassen is.
Ik bedoel,je moet het wel allemaal zelf kunnen vind ik als het "moet".Maarja,dat moeten is dus niet in Volendam??
Liza haar moeder zei dat Liza uiteindelijk was weggegaan bij die Wim.Maar hoe kan zij dat nou weten.Voor hetzelfde geld "en gelukkig is dat niet zo krijgt het kindje een ernstige ziekte opeens.En dan kunnen ouders heeeel erg naar elkaar toe groeien..Ik vind het van beiden stom dat ze bijelkaar zijn. Van Jan,en van die Liza.Er is n'l een kind in het spel en daar mogen beide partijen iets langer over nadenken wat mij betreft en ik neem aan Wim ook..quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:40 schreef snetje het volgende:
[..]
omdat sommige mensen het na 19 keer uitleggen schijnbaar nog niet snappen!![]()
Liza was uiteindelijk toch weggegaan bij die Wim dus ook als ze niet wat had gehad met Jan...
maar ik kan het wel begrijpen dat ze nog ietwat in de war was... ut lijkt me geen pretje om zoiets mee te maken
dan lamaarzittuhquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Moet je wel je naam aanpassen in zijden flower of action flower.
sommige dochters praten soms wel eens met hun moeder over hun relatie.. of om raad te vragen of om hun hart eens te luchtenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Liza haar moeder zei dat Liza uiteindelijk was weggegaan bij die Wim.Maar hoe kan zij dat nou weten.Voor hetzelfde geld "en gelukkig is dat niet zo krijgt het kindje een ernstige ziekte opeens.En dan kunnen ouders heeeel erg naar elkaar toe groeien..Ik vind het van beiden stom dat ze bijelkaar zijn. Van Jan,en van die Liza.Er is n'l een kind in het spel en daar mogen beide partijen iets langer over nadenken wat mij betreft en ik neem aan van Wim ook..
Ik ben voor team Wim![]()
Ik heb net gekeken en ik ben team Agathaquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Staat op www.rtlgemist.nl. Je kan nu al terug kijken..
Nee nee, arm in arm met Annie!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:22 schreef berney het volgende:
Volgens mij zit ik als enige in het team van Gerda.( heb ik weer )
Ik ben voor het ezeltje van Belinda!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:12 schreef Ceehaa het volgende:
Ik weet geloof ik niet meer in welk team ik zit, vind het te ingewikkeld worden nu..
Even denken: eerst was ik voor Jan, omdat ik dacht dat Yo was vreemdgegaan en een golddigger was.
Daarna was ik voor Yo omdat Jan was vreemdgegaan en niet zij.
Maar toen haalde ze het huis van Jan leeg, dus toch golddigger?
(Ik denk dat zij over drie jaar getrouwd is met Christiano Ronaldo, zoiets is haar ambitie volgens mij. Wesley is alleen een opstapje. Maar dat terzijde)
Toen was ik maar voor Wim, want ik vond het zielig voor hem dat zijn vrouw was vreemdgegaan met Jan.
Toen ging Wim meppen en bleek dat hij wel eerder losse handjes heeft gehad. Verwarring!
Over Gerda denk ik niet eens na, ik vind haar gewoon![]()
Ik denk dat ik voor de moeder van Liza ben. Ik vind haar sneu. Zit daar een beetje onder de kalmeringsmiddelen met een camera op haar snufferd, omdat haar dochter zo nodig de overspelige h**r uit moest hangen met de even overspelige ik-kan-mijn-eigen-was-niet-doen-Jantje. Denk echt niet dat zij vrijwillig met haar hoofd op tv is gegaan. (Daar zit Buijs achter) Ja, ik ben vandaag even voor haar.
Is dit waar?heb ik gemist.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
Ik zit in Team Wesley, die heeft vandaag laten weten desnoods al dat spul bij jan voor de deur af te pleuren
Dat is min of meer een verkapte bekenning van Yo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
Ik zit in Team Wesley, die heeft vandaag laten weten desnoods al dat spul bij jan voor de deur af te pleuren
Door zo krampachtig (op de nationale tv nog wel) het tegenovergestelde te beweren zorgt er volgens mij echt niet voor dat mensen ineens Team Jan worden. Krijg idd sterk het gevoel dat zij even mocht komen opdraven in het charme offensief van Jan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:40 schreef snetje het volgende:
[..]
omdat sommige mensen het na 19 keer uitleggen schijnbaar nog niet snappen!![]()
Liza was uiteindelijk toch weggegaan bij die Wim dus ook als ze niet wat had gehad met Jan...
maar ik kan het wel begrijpen dat ze nog ietwat in de war was... ut lijkt me geen pretje om zoiets mee te maken
Het lullige is.er zijn geen beelden van en ik vertrouw m'n schoenveter niet meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:07 schreef snetje het volgende:
[..]
sommige dochters praten soms wel eens met hun moeder over hun relatie.. of om raad te vragen of om hun hart eens te luchtenzo tussen de regels door kon je horen aan de moeder van Liza dat die relatie niet pluis was! en het goed vinden dat iemand dan maar gaat rammen? ff de haren van zijn ex uit de kop trekken en ook ex schoonmoeder nog even langs de wang aaien? nope! en al helemaal niet in het bijzijn van een kind nog wel
Als dat waar is heeft Wes toch humor en ben ik ook een beetje voor hem.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
Nadat gouden broekje van vandaag kan ik echt nooit meer voor Wes zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:37 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Als dat waar is heeft Wes toch humor en ben ik ook een beetje voor hem.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nadat gouden broekje van vandaag kan ik echt nooit meer voor Wes zijn
Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat de interviewer steeds op Jan zat te hameren en steeds dezelfde vraag stelde. En als je dan alle antwoorden achter elkaar plakt, klinkt het alsof zij vanuit het niets steeds Jan aan het verdedigen is. (Maar Jaap is nog steeds niet onschuldig).quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:34 schreef Étoile het volgende:
[..]
Door zo krampachtig (op de nationale tv nog wel) het tegenovergestelde te beweren zorgt er volgens mij echt niet voor dat mensen ineens Team Jan worden. Krijg idd sterk het gevoel dat zij even mocht komen opdraven in het charme offensief van Jan.
Yeps, weet ff niet welk programma ik gezien of geluisterd heb maar serieus!quote:
he bah! kan Yo dan ook al niks zelluf? eerst moet Wesley die Evert al bellen en smeken en nu ook het gestolen goed weer terugbrengen... die mokkels ook van tegenwoordigquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
heb jij trouwens die foto met dat potenbroekie van wes al gezien?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, weet ff niet welk programma ik gezien of geluisterd heb maar serieus!HIj vond al dat gemekker niets en zou desnoods de hele boel op de stoep bij Jan laten afleveren als het ze echt zo omhoog zat.
Hoe gaat het met het arme beest? Heeft 'ie alles een beetje kunnen verwerken? En belangrijker nog, heeft hij een eigen topic?quote:
zie dat is het! bommie heeft wat met broekiesquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nadat gouden broekje van vandaag kan ik echt nooit meer voor Wes zijn
Lekkere nuchtere 'niet zeiken' mentaliteit, ik mag dat wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, weet ff niet welk programma ik gezien of geluisterd heb maar serieus!HIj vond al dat gemekker niets en zou desnoods de hele boel op de stoep bij Jan laten afleveren als het ze echt zo omhoog zat.
Geiten-peter, bedoel jequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
zie dat is het! bommie heeft wat met broekies![]()
nee hij moet m ff zien !wie kan die link maken ? please,kan je lachen om zijn reaktie man.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
een vooruitziende blik zal het eerder zijn ... over een tijdje trekt Yo toch in bij hem en wat moet Wesley nu met het beddengoed van Jan en zijn keukenrollen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:46 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Lekkere nuchtere 'niet zeiken' mentaliteit, ik mag dat wel.
Maar ik denk dat 'ie wel anders piept als over een jaar zijn huis aan de beurt is...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee hij moet m ff zien !wie kan die link maken ? please,kan je lachen om zijn reaktie man.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Mijn Heidi!quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou hoe vind je hem ?daar zit toch wel een gat achteraan he?
Ze oefent om een buggy te duwenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:00 schreef Ceehaa het volgende:
Wat houdt ze haar armpjes gek.
En dat broekje kan natuurlijk echt niet.
\quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahaha ....maar die bommengooier heeft nog niet gereageerd
Volgens mij vindt hij het wel een geil broekje, maar durft hij het niet te zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ff over dat broekje, dan ga ik wel weg hoor.
Dat broekie slaat echt helemaal nergens op ... Yolanthe zou hem knockout moeten slaan met een style magazine!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het wel een geil broekje, maar durft hij het niet te zeggen
Hij gaat er voor 1 sparen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het wel een geil broekje, maar durft hij het niet te zeggen
nou hij is volgens mij pissed off op mij ,maar kan natuurlijk jaloezie zijn nou doeooeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Does nie zo gekquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou hij is volgens mij pissed off op mij ,maar kan natuurlijk jaloezie zijn nou doeooeg.
Gezien haar wansmaak voor meubels, zou het me niet verbazen als zij dat broekje voor 'm heeft gekocht uitgekozen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat broekie slaat echt helemaal nergens op ... Yolanthe zou hem knockout moeten slaan met een style magazine!
Jij wil alleen maar in mijn broekje!quote:
Op jou?! Ik zou niet weten waaromquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou hij is volgens mij pissed off op mij ,maar kan natuurlijk jaloezie zijn nou doeooeg.
Alleen als tie van goud is!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar in mijn broekje!
Nou inderdaad, ik vind haar er 9 van de 10 keer ook niet uit zien. Omhooggevallen types.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Gezien haar wansmaak voor meubels, zou het me niet verbazen als zij dat broekje voor 'm heeft gekocht uitgekozen.
jahahah nee hoor ik lach vannacht nog om dat poterige rare broekie met dat gat erin ,ik zweer t je,nou ga ikecht,mzzlquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op jou?! Ik zou niet weten waarom![]()
Komt wel goed schatje
Golddigger!quote:
Nounou, wat een verrassing als ze naar Spanje op vakantie gaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Jan en Liza zijn in Barcelona gesignaleerd! Of hadden we dat al gehad?
[..]
dan wil ik niet weten wat voor een broekie daaronder zitquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Gezien haar wansmaak voor meubels, zou het me niet verbazen als zij dat broekje voor 'm heeft gekocht uitgekozen.
Ohquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nounou, wat een verrassing als ze naar Spanje op vakantie gaan
''fap''quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het broekje van Wes![]()
Doe mij dan maar een lederhose![]()
[ afbeelding ]
Ik meen laatst nog ergens gelezen te hebben dat hij 6 miljoen euro bezit. Het zal hem echt een worst zijn volgens mij, wat zij meegenomen heeft. Hij laat Liza vast wel weer nieuwe spulletjes uitzoekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef mootie het volgende:
Oh god, ik kijk even Shownieuws, en ik zie juf Zuurbekje weer gewoon beweren dat alles wat Jan sinds zijn 11e heeft verdiend uit het huis gehaald is.
/krijgt weer giechelaanval
is dat mens alweer op TV ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef mootie het volgende:
Oh god, ik kijk even Shownieuws, en ik zie juf Zuurbekje weer gewoon beweren dat alles wat Jan sinds zijn 11e heeft verdiend uit het huis gehaald is.
/krijgt weer giechelaanval
die palinggate is nog ergens goed voor.... ik wist heul niet dat roggel en de italiaan uit elkaar waren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
Ik meen laatst nog ergens gelezen te hebben dat hij 6 miljoen euro bezit. Het zal hem echt een worst zijn volgens mij, wat zij meegenomen heeft. Hij laat Liza vast wel weer nieuwe spulletjes uitzoeken![]()
Die Rachel Hazes met d'r grote bloemkolen...pfff. Vinden ze ook maar wat mooi bij shownieuws geloof ik.
Opgepompte koe
Ze wor binnenkort wakker met een afgehakte paardenkop naast d'r in bedquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
die palinggate is nog ergens goed voor.... ik wist heul niet dat roggel en de italiaan uit elkaar waren.
wie zegt dat???quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef versabommie het volgende:
Jan is nu de vader van het kindje.. KUT OP KUTWIJF!
Ik weet waar je huis woont en heb heel veel broers en zussen!!quote:
Gezellig, neem je wel eten mee? Ik hou van pittigquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont en heb heel veel broers en zussen!!
Zo'n Volendams doorgesnoven Breezerbakfietsje!quote:
voor wat ik eerder terug las was dat een volendamse muts die dat uitsprakquote:
ow... die snollebol met dat kindje...?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo'n Volendams doorgesnoven Breezerbakfietsje!
We laten wel een bordje BBmetR voor je achter, nadat we je huis leeg hebben geroofd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezellig, neem je wel eten mee? Ik hou van pittig
Je bent een roma?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
We laten wel een bordje BBmetR voor je achter, nadat we je huis leeg hebben geroofd.
Precies! Ik had dat kind ook al gequote. Ik noemde het een Volendams meisje maar volgens een Volendammer (?) was het een toeriste. Blijft: dat Jan NIET de vader is van het kind.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef versabommie het volgende:
Jan is nu de vader van het kindje.. KUT OP KUTWIJF!
Klopt... En als Lisa ooit anders beweerd tegen d'r kindje dan moeten ze haar doodschoppen! En dat meen ik echt!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:04 schreef kissaa het volgende:
[..]
Precies! Ik had dat kind ook al gequote. Ik noemde het een Volendams meisje maar volgens een Volendammer (?) was het een toeriste. Blijft: dat Jan NIET de vader is van het kind.
misschien wil dat kind uiteindelijk wel een DNAtest omdat hij zoveel op Jan gaat lijken... Maar ja dan vergeet hij dat elke Jas op elkaar lijkt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt... En als Lisa ooit anders beweerd tegen d'r kindje dan moeten ze haar doodschoppen! En dat meen ik echt!
Ik meen ook dat sommige mensen doodgeschopt moeten wordenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt... En als Lisa ooit anders beweerd tegen d'r kindje dan moeten ze haar doodschoppen! En dat meen ik echt!
Dat Jantje nu de vader is van de dochter van Liza, kwam uit de mond van een onnozele jeugdige toeriste. Zou zo'n kind haar ouders 'mening ventileren? Het wichtje kwam nogal dommig over.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Djeezzz zag in jou altijd wel een pscifist!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik meen ook dat sommige mensen doodgeschopt moeten worden
Kee, ik drukte me wat ongenuanceerd uit, maar zoiets zou gewoon hel zijn voor die man ..quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Nou jongens, je opwinden over een Palinggate is prima, maar doodschoppen gaat me toch wat ver
"Jas"?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wil dat kind uiteindelijk wel een DNAtest omdat hij zoveel op Jan gaat lijken... Maar ja dan vergeet hij dat elke Jas op elkaar lijkt.
Gaat mij ook wat ver vandaar mijn reactiequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Nou jongens, je opwinden over een Palinggate is prima, maar doodschoppen gaat me toch wat ver
Dat deed die onmondige 14-jarige snottebel, de toeriste!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..
maar een vrouw die haar man het kind ontneemt en een andere man tot vader benoemt moet wel een verschrikkelijke heks zijn !
o nee dat moet Cape zijn....quote:
Had het ook over het hypothetische geval.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:21 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dat deed die onmondige 14-jarige snottebel, de toeriste!
Je wenste hetzelfde wat je verafschuwde?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gaat mij ook wat ver vandaar mijn reactie
Gaat mij ook te ver,maar sommigen menen het echt" als grapjequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Een niet Volendammer is een Jas omdat hij een Jas droeg ipv een Cape.quote:
hejje ôk losse handjes? Of eiglijk gên handjes??quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gaat mij ook ye ver,maar sommigen menen het echt"misschien niet maar denken heel veel te weten hier..
Ik heb een zwart gat waar m'n hart zou moeten zitten "volgens iemand",dus neem mij niet sereneus..
Nee,ik heb geen losse handjes,hak ze af als ik lieg en wel nu als het zo zou zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hejje ôk losse handjes? Of eiglijk gên handjes??
Liza is 28.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien al 400 keer voorbijgekomen, maar hoe oud is Liza?
Ik snap het nog niet maar ik woon in Drenthequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een niet Volendammer is een Jas omdat hij een Jas droeg ipv een Cape.
Volendam draait niet alleen maar om Jan Smit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Liza is 28.
En wat ik dus ook niet snap aan het politierapport van de mishandeling, hoe een 26 jarige Volendamse aangifte heeft gedaan.
Wie is dat geweest??
sinds wanneer is Jan Smit een ZE? .... heb ik weer iets gemistquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Volendam draait niet alleen maar om Jan Smit.Zal vast iemand anders geweest zijn.
Een jas staat voor buitenstaander zeg maar (geen ras echte vollendammer) Denk dat het met de kledendracht te maken heeft. En Iedereen die van "buiten" kwam en in het dorp kwam wonen een jas droeg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:16 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet maar ik woon in Drenthe
Hij is zijn ballen toch kwijtquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:47 schreef snetje het volgende:
[..]
sinds wanneer is Jan Smit een ZE? .... heb ik weer iets gemist
ohw ja die ja ...quote:
dussss als ik met -10 zonder jas door, ofnee wacht, over jullie dorp (want het is toch op het dorp enzo?) loop, dan kun je zo bij monique s. aanschuiven bij het avond eten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Een jas staat voor buitenstaander zeg maar (geen ras echte vollendammer) Denk dat het met de kledendracht te maken heeft. En Iedereen die van "buiten" kwam en in het dorp kwam wonen een jas droeg.
Vandaar. Yohlante was een Jas (met hele grote zakken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:18 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
dussss als ik met -10 zonder jas door, ofnee wacht, over jullie dorp (want het is toch op het dorp enzo?) loop, dan kun je zo bij monique s. aanschuiven bij het avond eten?Ik ben geen Volendammer maar ik weet van de term "Jas" Denk dat ze andere dingen hadden voor de kou ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat past bij de Volendammer kledingdracht. Jesus zit ik het weer uit te leggen![]()
Dit is een soort van uit het verleden, net zoals de bijnamen die daar normaal zijn. Dat snap ik nog wel als iedereen de zelfde achternaam heeft
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik heb ze weer gevonden hoor ..of het zijn de keukenrollenquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:40 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik heb ze weer gevonden hoor ..of het zijn de keukenrollen![]()
na die foto klik ik nergens meer op!quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:01 schreef Prixie het volgende:
[..]
Eng he?
Heb hem als linkje gezet ps nu niet meer klikken he
Tis me wat
gerda doet gewoon de verdeling aan de hand van haar bonnetjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 04:19 schreef Soulshaker het volgende:
overigens... hoe gaat dat binnen de familie S. bij een erfenis verdeling..!?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:40 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik heb ze weer gevonden hoor ..of het zijn de keukenrollen![]()
http://willemzwijgtnietme(...)009/05/23/js9745.jpg
Ik vrees dat ma Smit zich niet de wacht aan laat zeggen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
Come on zeg, als het uit tijdgebrek is neem dan een schoonmaakster ofzo, maar doe niet zo knullig door je ma te laten poetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |