Geiten-peter, bedoel jequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
zie dat is het! bommie heeft wat met broekies![]()
nee hij moet m ff zien !wie kan die link maken ? please,kan je lachen om zijn reaktie man.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
een vooruitziende blik zal het eerder zijn ... over een tijdje trekt Yo toch in bij hem en wat moet Wesley nu met het beddengoed van Jan en zijn keukenrollen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:46 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Lekkere nuchtere 'niet zeiken' mentaliteit, ik mag dat wel.
Maar ik denk dat 'ie wel anders piept als over een jaar zijn huis aan de beurt is...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee hij moet m ff zien !wie kan die link maken ? please,kan je lachen om zijn reaktie man.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Mijn Heidi!quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou hoe vind je hem ?daar zit toch wel een gat achteraan he?
Ze oefent om een buggy te duwenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:00 schreef Ceehaa het volgende:
Wat houdt ze haar armpjes gek.
En dat broekje kan natuurlijk echt niet.
\quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahaha ....maar die bommengooier heeft nog niet gereageerd
Volgens mij vindt hij het wel een geil broekje, maar durft hij het niet te zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ff over dat broekje, dan ga ik wel weg hoor.
Dat broekie slaat echt helemaal nergens op ... Yolanthe zou hem knockout moeten slaan met een style magazine!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het wel een geil broekje, maar durft hij het niet te zeggen
Hij gaat er voor 1 sparen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het wel een geil broekje, maar durft hij het niet te zeggen
nou hij is volgens mij pissed off op mij ,maar kan natuurlijk jaloezie zijn nou doeooeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Does nie zo gekquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou hij is volgens mij pissed off op mij ,maar kan natuurlijk jaloezie zijn nou doeooeg.
Gezien haar wansmaak voor meubels, zou het me niet verbazen als zij dat broekje voor 'm heeft gekocht uitgekozen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat broekie slaat echt helemaal nergens op ... Yolanthe zou hem knockout moeten slaan met een style magazine!
Jij wil alleen maar in mijn broekje!quote:
Op jou?! Ik zou niet weten waaromquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou hij is volgens mij pissed off op mij ,maar kan natuurlijk jaloezie zijn nou doeooeg.
Alleen als tie van goud is!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar in mijn broekje!
Nou inderdaad, ik vind haar er 9 van de 10 keer ook niet uit zien. Omhooggevallen types.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Gezien haar wansmaak voor meubels, zou het me niet verbazen als zij dat broekje voor 'm heeft gekocht uitgekozen.
jahahah nee hoor ik lach vannacht nog om dat poterige rare broekie met dat gat erin ,ik zweer t je,nou ga ikecht,mzzlquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op jou?! Ik zou niet weten waarom![]()
Komt wel goed schatje
Golddigger!quote:
Nounou, wat een verrassing als ze naar Spanje op vakantie gaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Jan en Liza zijn in Barcelona gesignaleerd! Of hadden we dat al gehad?
[..]
dan wil ik niet weten wat voor een broekie daaronder zitquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Gezien haar wansmaak voor meubels, zou het me niet verbazen als zij dat broekje voor 'm heeft gekocht uitgekozen.
Ohquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nounou, wat een verrassing als ze naar Spanje op vakantie gaan
''fap''quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het broekje van Wes![]()
Doe mij dan maar een lederhose![]()
[ afbeelding ]
Ik meen laatst nog ergens gelezen te hebben dat hij 6 miljoen euro bezit. Het zal hem echt een worst zijn volgens mij, wat zij meegenomen heeft. Hij laat Liza vast wel weer nieuwe spulletjes uitzoekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef mootie het volgende:
Oh god, ik kijk even Shownieuws, en ik zie juf Zuurbekje weer gewoon beweren dat alles wat Jan sinds zijn 11e heeft verdiend uit het huis gehaald is.
/krijgt weer giechelaanval
is dat mens alweer op TV ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef mootie het volgende:
Oh god, ik kijk even Shownieuws, en ik zie juf Zuurbekje weer gewoon beweren dat alles wat Jan sinds zijn 11e heeft verdiend uit het huis gehaald is.
/krijgt weer giechelaanval
die palinggate is nog ergens goed voor.... ik wist heul niet dat roggel en de italiaan uit elkaar waren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
Ik meen laatst nog ergens gelezen te hebben dat hij 6 miljoen euro bezit. Het zal hem echt een worst zijn volgens mij, wat zij meegenomen heeft. Hij laat Liza vast wel weer nieuwe spulletjes uitzoeken![]()
Die Rachel Hazes met d'r grote bloemkolen...pfff. Vinden ze ook maar wat mooi bij shownieuws geloof ik.
Opgepompte koe
Ze wor binnenkort wakker met een afgehakte paardenkop naast d'r in bedquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
die palinggate is nog ergens goed voor.... ik wist heul niet dat roggel en de italiaan uit elkaar waren.
wie zegt dat???quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef versabommie het volgende:
Jan is nu de vader van het kindje.. KUT OP KUTWIJF!
Ik weet waar je huis woont en heb heel veel broers en zussen!!quote:
Gezellig, neem je wel eten mee? Ik hou van pittigquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont en heb heel veel broers en zussen!!
Zo'n Volendams doorgesnoven Breezerbakfietsje!quote:
voor wat ik eerder terug las was dat een volendamse muts die dat uitsprakquote:
ow... die snollebol met dat kindje...?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo'n Volendams doorgesnoven Breezerbakfietsje!
We laten wel een bordje BBmetR voor je achter, nadat we je huis leeg hebben geroofd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezellig, neem je wel eten mee? Ik hou van pittig
Je bent een roma?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
We laten wel een bordje BBmetR voor je achter, nadat we je huis leeg hebben geroofd.
Precies! Ik had dat kind ook al gequote. Ik noemde het een Volendams meisje maar volgens een Volendammer (?) was het een toeriste. Blijft: dat Jan NIET de vader is van het kind.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef versabommie het volgende:
Jan is nu de vader van het kindje.. KUT OP KUTWIJF!
Klopt... En als Lisa ooit anders beweerd tegen d'r kindje dan moeten ze haar doodschoppen! En dat meen ik echt!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:04 schreef kissaa het volgende:
[..]
Precies! Ik had dat kind ook al gequote. Ik noemde het een Volendams meisje maar volgens een Volendammer (?) was het een toeriste. Blijft: dat Jan NIET de vader is van het kind.
misschien wil dat kind uiteindelijk wel een DNAtest omdat hij zoveel op Jan gaat lijken... Maar ja dan vergeet hij dat elke Jas op elkaar lijkt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt... En als Lisa ooit anders beweerd tegen d'r kindje dan moeten ze haar doodschoppen! En dat meen ik echt!
Ik meen ook dat sommige mensen doodgeschopt moeten wordenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt... En als Lisa ooit anders beweerd tegen d'r kindje dan moeten ze haar doodschoppen! En dat meen ik echt!
Dat Jantje nu de vader is van de dochter van Liza, kwam uit de mond van een onnozele jeugdige toeriste. Zou zo'n kind haar ouders 'mening ventileren? Het wichtje kwam nogal dommig over.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Djeezzz zag in jou altijd wel een pscifist!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik meen ook dat sommige mensen doodgeschopt moeten worden
Kee, ik drukte me wat ongenuanceerd uit, maar zoiets zou gewoon hel zijn voor die man ..quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Nou jongens, je opwinden over een Palinggate is prima, maar doodschoppen gaat me toch wat ver
"Jas"?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wil dat kind uiteindelijk wel een DNAtest omdat hij zoveel op Jan gaat lijken... Maar ja dan vergeet hij dat elke Jas op elkaar lijkt.
Gaat mij ook wat ver vandaar mijn reactiequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Nou jongens, je opwinden over een Palinggate is prima, maar doodschoppen gaat me toch wat ver
Dat deed die onmondige 14-jarige snottebel, de toeriste!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..
maar een vrouw die haar man het kind ontneemt en een andere man tot vader benoemt moet wel een verschrikkelijke heks zijn !
o nee dat moet Cape zijn....quote:
Had het ook over het hypothetische geval.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:21 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dat deed die onmondige 14-jarige snottebel, de toeriste!
Je wenste hetzelfde wat je verafschuwde?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gaat mij ook wat ver vandaar mijn reactie
Gaat mij ook te ver,maar sommigen menen het echt" als grapjequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Een niet Volendammer is een Jas omdat hij een Jas droeg ipv een Cape.quote:
hejje ōk losse handjes? Of eiglijk gźn handjes??quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gaat mij ook ye ver,maar sommigen menen het echt"misschien niet maar denken heel veel te weten hier..
Ik heb een zwart gat waar m'n hart zou moeten zitten "volgens iemand",dus neem mij niet sereneus..
Nee,ik heb geen losse handjes,hak ze af als ik lieg en wel nu als het zo zou zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hejje ōk losse handjes? Of eiglijk gźn handjes??
Liza is 28.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien al 400 keer voorbijgekomen, maar hoe oud is Liza?
Ik snap het nog niet maar ik woon in Drenthequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een niet Volendammer is een Jas omdat hij een Jas droeg ipv een Cape.
Volendam draait niet alleen maar om Jan Smit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Liza is 28.
En wat ik dus ook niet snap aan het politierapport van de mishandeling, hoe een 26 jarige Volendamse aangifte heeft gedaan.
Wie is dat geweest??
sinds wanneer is Jan Smit een ZE? .... heb ik weer iets gemistquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Volendam draait niet alleen maar om Jan Smit.Zal vast iemand anders geweest zijn.
Een jas staat voor buitenstaander zeg maar (geen ras echte vollendammer) Denk dat het met de kledendracht te maken heeft. En Iedereen die van "buiten" kwam en in het dorp kwam wonen een jas droeg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:16 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet maar ik woon in Drenthe
Hij is zijn ballen toch kwijtquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:47 schreef snetje het volgende:
[..]
sinds wanneer is Jan Smit een ZE? .... heb ik weer iets gemist
ohw ja die ja ...quote:
dussss als ik met -10 zonder jas door, ofnee wacht, over jullie dorp (want het is toch op het dorp enzo?) loop, dan kun je zo bij monique s. aanschuiven bij het avond eten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Een jas staat voor buitenstaander zeg maar (geen ras echte vollendammer) Denk dat het met de kledendracht te maken heeft. En Iedereen die van "buiten" kwam en in het dorp kwam wonen een jas droeg.
Vandaar. Yohlante was een Jas (met hele grote zakken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:18 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
dussss als ik met -10 zonder jas door, ofnee wacht, over jullie dorp (want het is toch op het dorp enzo?) loop, dan kun je zo bij monique s. aanschuiven bij het avond eten?Ik ben geen Volendammer maar ik weet van de term "Jas" Denk dat ze andere dingen hadden voor de kou ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat past bij de Volendammer kledingdracht. Jesus zit ik het weer uit te leggen![]()
Dit is een soort van uit het verleden, net zoals de bijnamen die daar normaal zijn. Dat snap ik nog wel als iedereen de zelfde achternaam heeft
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik heb ze weer gevonden hoor ..of het zijn de keukenrollenquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:40 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik heb ze weer gevonden hoor ..of het zijn de keukenrollen![]()
na die foto klik ik nergens meer op!quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:01 schreef Prixie het volgende:
[..]
Eng he?
Heb hem als linkje gezet ps nu niet meer klikken he
Tis me wat
gerda doet gewoon de verdeling aan de hand van haar bonnetjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 04:19 schreef Soulshaker het volgende:
overigens... hoe gaat dat binnen de familie S. bij een erfenis verdeling..!?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:40 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik heb ze weer gevonden hoor ..of het zijn de keukenrollen![]()
http://willemzwijgtnietme(...)009/05/23/js9745.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |