Liza is 28.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien al 400 keer voorbijgekomen, maar hoe oud is Liza?
Ik snap het nog niet maar ik woon in Drenthequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een niet Volendammer is een Jas omdat hij een Jas droeg ipv een Cape.
Volendam draait niet alleen maar om Jan Smit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Liza is 28.
En wat ik dus ook niet snap aan het politierapport van de mishandeling, hoe een 26 jarige Volendamse aangifte heeft gedaan.
Wie is dat geweest??
sinds wanneer is Jan Smit een ZE? .... heb ik weer iets gemistquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Volendam draait niet alleen maar om Jan Smit.Zal vast iemand anders geweest zijn.
Een jas staat voor buitenstaander zeg maar (geen ras echte vollendammer) Denk dat het met de kledendracht te maken heeft. En Iedereen die van "buiten" kwam en in het dorp kwam wonen een jas droeg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:16 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet maar ik woon in Drenthe
Hij is zijn ballen toch kwijtquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:47 schreef snetje het volgende:
[..]
sinds wanneer is Jan Smit een ZE? .... heb ik weer iets gemist
ohw ja die ja ...quote:
dussss als ik met -10 zonder jas door, ofnee wacht, over jullie dorp (want het is toch op het dorp enzo?) loop, dan kun je zo bij monique s. aanschuiven bij het avond eten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Een jas staat voor buitenstaander zeg maar (geen ras echte vollendammer) Denk dat het met de kledendracht te maken heeft. En Iedereen die van "buiten" kwam en in het dorp kwam wonen een jas droeg.
Vandaar. Yohlante was een Jas (met hele grote zakken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:18 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
dussss als ik met -10 zonder jas door, ofnee wacht, over jullie dorp (want het is toch op het dorp enzo?) loop, dan kun je zo bij monique s. aanschuiven bij het avond eten?Ik ben geen Volendammer maar ik weet van de term "Jas" Denk dat ze andere dingen hadden voor de kou ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat past bij de Volendammer kledingdracht. Jesus zit ik het weer uit te leggen![]()
Dit is een soort van uit het verleden, net zoals de bijnamen die daar normaal zijn. Dat snap ik nog wel als iedereen de zelfde achternaam heeft
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik heb ze weer gevonden hoor ..of het zijn de keukenrollenquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:40 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik heb ze weer gevonden hoor ..of het zijn de keukenrollen![]()
na die foto klik ik nergens meer op!quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:01 schreef Prixie het volgende:
[..]
Eng he?
Heb hem als linkje gezet ps nu niet meer klikken he
Tis me wat
gerda doet gewoon de verdeling aan de hand van haar bonnetjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 04:19 schreef Soulshaker het volgende:
overigens... hoe gaat dat binnen de familie S. bij een erfenis verdeling..!?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:40 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik heb ze weer gevonden hoor ..of het zijn de keukenrollen![]()
http://willemzwijgtnietme(...)009/05/23/js9745.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |