Geiten-peter, bedoel jequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
zie dat is het! bommie heeft wat met broekies![]()
nee hij moet m ff zien !wie kan die link maken ? please,kan je lachen om zijn reaktie man.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
een vooruitziende blik zal het eerder zijn ... over een tijdje trekt Yo toch in bij hem en wat moet Wesley nu met het beddengoed van Jan en zijn keukenrollen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:46 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Lekkere nuchtere 'niet zeiken' mentaliteit, ik mag dat wel.
Maar ik denk dat 'ie wel anders piept als over een jaar zijn huis aan de beurt is...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee hij moet m ff zien !wie kan die link maken ? please,kan je lachen om zijn reaktie man.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Mijn Heidi!quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou hoe vind je hem ?daar zit toch wel een gat achteraan he?
Ze oefent om een buggy te duwenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:00 schreef Ceehaa het volgende:
Wat houdt ze haar armpjes gek.
En dat broekje kan natuurlijk echt niet.
\quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahaha ....maar die bommengooier heeft nog niet gereageerd
Volgens mij vindt hij het wel een geil broekje, maar durft hij het niet te zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ff over dat broekje, dan ga ik wel weg hoor.
Dat broekie slaat echt helemaal nergens op ... Yolanthe zou hem knockout moeten slaan met een style magazine!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het wel een geil broekje, maar durft hij het niet te zeggen
Hij gaat er voor 1 sparen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het wel een geil broekje, maar durft hij het niet te zeggen
nou hij is volgens mij pissed off op mij ,maar kan natuurlijk jaloezie zijn nou doeooeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Does nie zo gekquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou hij is volgens mij pissed off op mij ,maar kan natuurlijk jaloezie zijn nou doeooeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |