Geiten-peter, bedoel jequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
zie dat is het! bommie heeft wat met broekies![]()
nee hij moet m ff zien !wie kan die link maken ? please,kan je lachen om zijn reaktie man.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
een vooruitziende blik zal het eerder zijn ... over een tijdje trekt Yo toch in bij hem en wat moet Wesley nu met het beddengoed van Jan en zijn keukenrollen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:46 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Lekkere nuchtere 'niet zeiken' mentaliteit, ik mag dat wel.
Maar ik denk dat 'ie wel anders piept als over een jaar zijn huis aan de beurt is...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee hij moet m ff zien !wie kan die link maken ? please,kan je lachen om zijn reaktie man.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Mijn Heidi!quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou hoe vind je hem ?daar zit toch wel een gat achteraan he?
Ze oefent om een buggy te duwenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:00 schreef Ceehaa het volgende:
Wat houdt ze haar armpjes gek.
En dat broekje kan natuurlijk echt niet.
\quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahaha ....maar die bommengooier heeft nog niet gereageerd
Volgens mij vindt hij het wel een geil broekje, maar durft hij het niet te zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ff over dat broekje, dan ga ik wel weg hoor.
Dat broekie slaat echt helemaal nergens op ... Yolanthe zou hem knockout moeten slaan met een style magazine!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het wel een geil broekje, maar durft hij het niet te zeggen
Hij gaat er voor 1 sparen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het wel een geil broekje, maar durft hij het niet te zeggen
nou hij is volgens mij pissed off op mij ,maar kan natuurlijk jaloezie zijn nou doeooeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Does nie zo gekquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou hij is volgens mij pissed off op mij ,maar kan natuurlijk jaloezie zijn nou doeooeg.
Gezien haar wansmaak voor meubels, zou het me niet verbazen als zij dat broekje voor 'm heeft gekocht uitgekozen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat broekie slaat echt helemaal nergens op ... Yolanthe zou hem knockout moeten slaan met een style magazine!
Jij wil alleen maar in mijn broekje!quote:
Op jou?! Ik zou niet weten waaromquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou hij is volgens mij pissed off op mij ,maar kan natuurlijk jaloezie zijn nou doeooeg.
Alleen als tie van goud is!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar in mijn broekje!
Nou inderdaad, ik vind haar er 9 van de 10 keer ook niet uit zien. Omhooggevallen types.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Gezien haar wansmaak voor meubels, zou het me niet verbazen als zij dat broekje voor 'm heeft gekocht uitgekozen.
jahahah nee hoor ik lach vannacht nog om dat poterige rare broekie met dat gat erin ,ik zweer t je,nou ga ikecht,mzzlquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op jou?! Ik zou niet weten waarom![]()
Komt wel goed schatje
Golddigger!quote:
Nounou, wat een verrassing als ze naar Spanje op vakantie gaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Jan en Liza zijn in Barcelona gesignaleerd! Of hadden we dat al gehad?
[..]
dan wil ik niet weten wat voor een broekie daaronder zitquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Gezien haar wansmaak voor meubels, zou het me niet verbazen als zij dat broekje voor 'm heeft gekocht uitgekozen.
Ohquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nounou, wat een verrassing als ze naar Spanje op vakantie gaan
''fap''quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het broekje van Wes![]()
Doe mij dan maar een lederhose![]()
[ afbeelding ]
Ik meen laatst nog ergens gelezen te hebben dat hij 6 miljoen euro bezit. Het zal hem echt een worst zijn volgens mij, wat zij meegenomen heeft. Hij laat Liza vast wel weer nieuwe spulletjes uitzoekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef mootie het volgende:
Oh god, ik kijk even Shownieuws, en ik zie juf Zuurbekje weer gewoon beweren dat alles wat Jan sinds zijn 11e heeft verdiend uit het huis gehaald is.
/krijgt weer giechelaanval
is dat mens alweer op TV ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef mootie het volgende:
Oh god, ik kijk even Shownieuws, en ik zie juf Zuurbekje weer gewoon beweren dat alles wat Jan sinds zijn 11e heeft verdiend uit het huis gehaald is.
/krijgt weer giechelaanval
die palinggate is nog ergens goed voor.... ik wist heul niet dat roggel en de italiaan uit elkaar waren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
Ik meen laatst nog ergens gelezen te hebben dat hij 6 miljoen euro bezit. Het zal hem echt een worst zijn volgens mij, wat zij meegenomen heeft. Hij laat Liza vast wel weer nieuwe spulletjes uitzoeken![]()
Die Rachel Hazes met d'r grote bloemkolen...pfff. Vinden ze ook maar wat mooi bij shownieuws geloof ik.
Opgepompte koe
Ze wor binnenkort wakker met een afgehakte paardenkop naast d'r in bedquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
die palinggate is nog ergens goed voor.... ik wist heul niet dat roggel en de italiaan uit elkaar waren.
wie zegt dat???quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef versabommie het volgende:
Jan is nu de vader van het kindje.. KUT OP KUTWIJF!
Ik weet waar je huis woont en heb heel veel broers en zussen!!quote:
Gezellig, neem je wel eten mee? Ik hou van pittigquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont en heb heel veel broers en zussen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |