Zo'n Volendams doorgesnoven Breezerbakfietsje!quote:
voor wat ik eerder terug las was dat een volendamse muts die dat uitsprakquote:
ow... die snollebol met dat kindje...?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo'n Volendams doorgesnoven Breezerbakfietsje!
We laten wel een bordje BBmetR voor je achter, nadat we je huis leeg hebben geroofd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezellig, neem je wel eten mee? Ik hou van pittig
Je bent een roma?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
We laten wel een bordje BBmetR voor je achter, nadat we je huis leeg hebben geroofd.
Precies! Ik had dat kind ook al gequote. Ik noemde het een Volendams meisje maar volgens een Volendammer (?) was het een toeriste. Blijft: dat Jan NIET de vader is van het kind.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef versabommie het volgende:
Jan is nu de vader van het kindje.. KUT OP KUTWIJF!
Klopt... En als Lisa ooit anders beweerd tegen d'r kindje dan moeten ze haar doodschoppen! En dat meen ik echt!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:04 schreef kissaa het volgende:
[..]
Precies! Ik had dat kind ook al gequote. Ik noemde het een Volendams meisje maar volgens een Volendammer (?) was het een toeriste. Blijft: dat Jan NIET de vader is van het kind.
misschien wil dat kind uiteindelijk wel een DNAtest omdat hij zoveel op Jan gaat lijken... Maar ja dan vergeet hij dat elke Jas op elkaar lijkt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt... En als Lisa ooit anders beweerd tegen d'r kindje dan moeten ze haar doodschoppen! En dat meen ik echt!
Ik meen ook dat sommige mensen doodgeschopt moeten wordenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt... En als Lisa ooit anders beweerd tegen d'r kindje dan moeten ze haar doodschoppen! En dat meen ik echt!
Dat Jantje nu de vader is van de dochter van Liza, kwam uit de mond van een onnozele jeugdige toeriste. Zou zo'n kind haar ouders 'mening ventileren? Het wichtje kwam nogal dommig over.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Djeezzz zag in jou altijd wel een pscifist!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik meen ook dat sommige mensen doodgeschopt moeten worden
Kee, ik drukte me wat ongenuanceerd uit, maar zoiets zou gewoon hel zijn voor die man ..quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Nou jongens, je opwinden over een Palinggate is prima, maar doodschoppen gaat me toch wat ver
"Jas"?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wil dat kind uiteindelijk wel een DNAtest omdat hij zoveel op Jan gaat lijken... Maar ja dan vergeet hij dat elke Jas op elkaar lijkt.
Gaat mij ook wat ver vandaar mijn reactiequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Nou jongens, je opwinden over een Palinggate is prima, maar doodschoppen gaat me toch wat ver
Dat deed die onmondige 14-jarige snottebel, de toeriste!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..
maar een vrouw die haar man het kind ontneemt en een andere man tot vader benoemt moet wel een verschrikkelijke heks zijn !
o nee dat moet Cape zijn....quote:
Had het ook over het hypothetische geval.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:21 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dat deed die onmondige 14-jarige snottebel, de toeriste!
Je wenste hetzelfde wat je verafschuwde?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gaat mij ook wat ver vandaar mijn reactie
Gaat mij ook te ver,maar sommigen menen het echt" als grapjequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Een niet Volendammer is een Jas omdat hij een Jas droeg ipv een Cape.quote:
hejje ôk losse handjes? Of eiglijk gên handjes??quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gaat mij ook ye ver,maar sommigen menen het echt"misschien niet maar denken heel veel te weten hier..
Ik heb een zwart gat waar m'n hart zou moeten zitten "volgens iemand",dus neem mij niet sereneus..
Nee,ik heb geen losse handjes,hak ze af als ik lieg en wel nu als het zo zou zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hejje ôk losse handjes? Of eiglijk gên handjes??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |