abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:16:37 #126
58921 Day
You can fly!
pi_71012153
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:09 schreef Felixa het volgende:

[..]

Is vrij gebruikelijk in Volendam.
Een vriend van mij is vrijgezel, ver in de dertig, zijn ouders doen zijn boodschappen, zetten het bij hem thuis neer. Moeders doet de was en zet ook nog een pannetje eten voor hem in de koelkast.
Het lijken wel Surinamers!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 20:16:49 #127
184769 crew  Deisyy
pi_71012159
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

, waarom blijft hij niet gewoon thuis wonen dan. Een tent in de achtertuin lijkt me geschikter.
Een bed bij pa en moe in de slaapkamer lijkt me nog beter

Zou Jan ook nog borstvoeding krijgen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_71012163
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:13 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Maar dat doen ze niet bij vrijgezelle vrouwen neem ik aan. Mannen kunnen hun eigen was en boodschappen niet doen?

Sorry, ga nogal offtopic.
Nou, nog even offtopic dan.

Nee niet bij vrijgezelle vrouwen, niet dat ik weet.
Weet wel van een ex-buurvrouw van mij, die lag na haar eerste bevalling half dood te gaan in het ziekenhuis. Na een week kwam haar man vragen wanneer ze nou naar huis kwam, want de wasmand zat vol en hij had geen werkkleren meer...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71012217
Geen wonder dat er daar ongezonde zoon-moederrelaties ontstaan. Moeder neemt de positie in van een vrouw, het enige dat ze niet doet is het bed met hem delen...of...?!?!?!?
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:19:10 #130
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71012232
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aardig idee. Mindere uitvoering.
Kort briefje was zat geweest :

Beste Ma,

Het leven is simpel, you win some, you loose some . Ik verloor 1 van de meest begeerde vrouwen aan een voetballende sleutelhanger, ik verloor de zijden bloemen, de keukenrollen, de gastendoekjes en scanman's bankstel aan mijn ex. Ik won een op de wc van duistere kroegen pijpende milf met dochter en bloeddorstige ex. U ziet ma, er is balans, al zal ik pas later inzien dat ik compleet genaaid ben. Het was dan ook totaal onnodig dat u mijn ballen ook nog heeft gestolen!

Liefs, Jantine

[ Bericht 0% gewijzigd door versabommie op 15-07-2009 20:25:39 ]
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_71012257
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:16 schreef Felixa het volgende:

[..]

Weet wel van een ex-buurvrouw van mij, die lag na haar eerste bevalling half dood te gaan in het ziekenhuis. Na een week kwam haar man vragen wanneer ze nou naar huis kwam, want de wasmand zat vol en hij had geen werkkleren meer...
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:20:08 #132
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71012270
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:16 schreef Day het volgende:

[..]

Het lijken wel Surinamers!
Verschil is dat surinaamse vrouwen tenminste nog WEL een kont hebben
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_71012279
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:16 schreef Felixa het volgende:

[..]

die had ik een trap onder z'n hol gegeven, lui varken. Was je rotzooi zelf maar
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 juli 2009 @ 20:20:50 #134
22592 crew  Ole
pi_71012293
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:19 schreef versabommie het volgende:

[..]

Beste Ma,

Het leven is simpel, you win some, you loose some . Ik verloor 1 van de meest begeerde vrouwen aan een voetballende sleutelhanger, ik verloor de zijden bloemen, de keukenrollen, de gastendoekjes en scanman's bankstel aan mijn ex. Ik won een op de wc van duistere kroegen pijpende milf met dochter met bloeddorstige ex. U ziet ma, er is balans, al zal ik pas later inzien dat ik compleet genaaid ben. Het was dan ook totaal onnodig dat u mijn ballen ook nog heeft gestolen!

Liefs, Jantine

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:23:17 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71012365
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:19 schreef versabommie het volgende:

Beste Ma,

Het leven is simpel, you win some, you loose some . Ik verloor 1 van de meest begeerde vrouwen aan een voetballende sleutelhanger, ik verloor de zijden bloemen, de keukenrollen, de gastendoekjes en scanman's bankstel aan mijn ex. Ik won een op de wc van duistere kroegen pijpende milf met dochter met bloeddorstige ex. U ziet ma, er is balans, al zal ik pas later inzien dat ik compleet genaaid ben. Het was dan ook totaal onnodig dat u mijn ballen ook nog heeft gestolen!

Liefs, Jantine

Amen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:25:24 #136
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71012434
Heb nog steeds geen foto's gezien van een leeggeroofde woonkamer, danwel keuken. Ook de verhuisfoto's zijn magertjes: een verdwaalde stoel en wat lichte dozen.

Of het was zwart geld wat ze meegenomen heeft, óf het verhaal is gebakken lucht.

Ma Smit
pi_71012447
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:12 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Meen je dat?!
Er is toch zeker niet zoiets als een schoonmaak-gen. Ook gaan wij vrouwen tegenwoordig niet meer naar de huishoudschool. Waarom moeten de vrouwelijke familieleden dan in vredesnaam voor een alleenstaand mannelijk familielid zorgen?
waarom niet, hij doet ook wel eens wat voor mij, gewoon een goede band,hij woont nu samen dus hoeft t niet meer, maar ik help altijd in de familie en andersom.
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:27:43 #138
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71012498
Ik wilde de OP nog aanpassen en oa die wiki link bovenin zetten, maar ik kan er niet meer in.
pi_71012503
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:20 schreef versabommie het volgende:

[..]

Verschil is dat surinaamse vrouwen tenminste nog WEL een kont hebben
Zon tafeltje achterop bedoel je/ kan dan mooi je asbak op staan.
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:31:39 #140
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_71012608
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:09 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het gemist bij Boulevard
Gauw effe nog zoeken ergens.
Staat op www.rtlgemist.nl. Je kan nu al terug kijken..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 juli 2009 @ 20:32:58 #141
163650 Greys
pi_71012640
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:27 schreef Marrije het volgende:
Ik wilde de OP nog aanpassen en oa die wiki link bovenin zetten, maar ik kan er niet meer in.
Ik zag dat Cinnamongirl de link al onderin de OP heeft gezet!

De wiki is ook helemaal gelukt nu, zonder dat de regels aan elkaar geplakt worden. Dus geen gedoe meer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71012772
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:25 schreef Anniebab het volgende:

[..]

waarom niet, hij doet ook wel eens wat voor mij, gewoon een goede band,hij woont nu samen dus hoeft t niet meer, maar ik help altijd in de familie en andersom.
Dus alleen vrouwen mogen het huishouden doen? Kon emancipatie Volendam niet vinden?
Als de Volendamse vrouwen er geen moeite mee hebben, moeten ze het natuurlijk zelf weten.
Ik vind het alleen... uhm... opmerkelijk.
pi_71012920
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:37 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Dus alleen vrouwen mogen het huishouden doen? Kon emancipatie Volendam niet vinden?
Als de Volendamse vrouwen er geen moeite mee hebben, moeten ze het natuurlijk zelf weten.
Ach man til er toch niet zo zwaar aan, al help ik de hele buurt maakt toch niet uit, mannenzijn daar onhandiger in ja niet allemaal maar de meeste wel en nou niet over emancipatie beginnen aub, vrouwen doen beter de huishouding, klaar.
pi_71012971
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:37 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Kijk er zijn uitzonderingen, mijn buurman is huisman, een echte Volendammer ,die heb je er ook tussen.
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:48:01 #145
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71013115
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ach man til er toch niet zo zwaar aan, al help ik de hele buurt maakt toch niet uit, mannenzijn daar onhandiger in ja niet allemaal maar de meeste wel en nou niet over emancipatie beginnen aub, vrouwen doen beter de huishouding, klaar.
Dan ken jij mijn ex niet
pi_71013146
net binnen:

GERDA HAVERTONG niet blij met REL rond andere GERDA!
HENK-JAN SMIT over GERDA: ZIJ IS EEN STER!
Ex-geliefde PIET VEERMAN :"GERDA was een BEEST in BED"
PATRICIA PAAY: "GERDA zakelijke brein achter MICKEY?"
Willem Holleeder:"Gerda made me do it!"
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_71013188
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dan ken jij mijn ex niet
nee ,er zullen ook wel slonziger types tussen zitten,dat staat vast.En weer anderen hebben andere capaciteiten,.
pi_71013289
ik was eens bij iemand thuis,niet hier op t dorp,maar dat doet er niet toe, daar gingen zelfs de ratten op de vlucht, en die vrouw zag er onberispelijk uit, niet te geloven dat daar gewoond werd, ik lustte later me eten gewoon niet, zo vies!!!
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:54:03 #149
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71013348
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:50 schreef Anniebab het volgende:

[..]

nee ,er zullen ook wel slonziger types tussen zitten,dat staat vast.En weer anderen hebben andere capaciteiten,.
Ik moest naast een ongeveer 70 uur werken ook ff het huishouden doen en de kinderen fatsoenlijk verzorgen anders kwam er niets van.. Je hebt ze er soms tussen
Maareh of ze nou zijn was doet of niet, hij moet zelf de kloten hebben om de palinggate zelf te handelen. Tegen je moeder roepen dat het bluf is, is gewoon aansturen op wat Gerda deed
pi_71013363
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Het is maar net wat je van huis uit leert denk ik, maar nu hou ik er echt over op. Anniebab, ik wil je echt niet beledigen hoor!

Jan, Liza, Yo, Wim, Wes, Gerda en andere moeder zijn veeeeel interessanter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')