Ik ook! Dat kan worden bevestigd!quote:
Oh joh, voel je niet bezwaard. Ik wist er ook totaal niets van, het is dat ik er les over heb gehad op de middelbare school van een leraar die er heul veul over wist!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:33 schreef Muis006 het volgende:
Wat ik nog wilde posten terwijl ik niet doorhad dat het topic dicht was:
Oh en ik hoop niet dat ik nu bevooroordeeld overkom wat betreft Turkije of de islamik vroeg het me gewoon af.
Ik vind het niet zo nonchalant, door de peeptoes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:36 schreef P.F het volgende:
Gehaktballen is het enige vleesch ongeveer dat ik lust!
Kan dit? Er is niemand thuis om advies aan te vragen!
Het is geen rokje hèquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo nonchalant, door de peeptoes.
Volgens mij mis ik iets? Ga je de grens over met je mister???quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:34 schreef laziness het volgende:
Dat duurde lang
@ Mini. Ja dat zijn best grote plannen ja maar we hebben allebei al een paar jaar het gevoel dat er weinig is dat ons aan Nederland verbind. En het blijft altijd een risico of je het nu doet of over twee jaar vind ik.
Sowieso maar zien hoe snel er echt iets van gaat komen hoor![]()
Briljant idd. Ik had overigens alleen de fluorescerende string onthouden. Sorry VMWquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik zag het verhaal zo levendig voor meDat hele topic was trouwens geweldig: die fluoriscerende string van VMW, en Anosmie die even een symbolische arrogante aftocht wilde maken voor de puberjongens en knalhard tegen de ruit zeilde...
![]()
Moest je moeder je toen niet een schoen nabrengen oid?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Speciaal voor DaD:
[ afbeelding ]
Even een moment stilte allemaal voor de schoen van DaD
Gohquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:René is weer 's nog niet weg op z'n werk
Nee hoor, dat denken zoveel mensenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:33 schreef Muis006 het volgende:
Wat ik nog wilde posten terwijl ik niet doorhad dat het topic dicht was:
Oh en ik hoop niet dat ik nu bevooroordeeld overkom wat betreft Turkije of de islamik vroeg het me gewoon af.
Mooi ver-Engelst Nederlandsquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik? De pijpen gaven het weg.
Maar het zijn nog steeds peeptoes aan je voeten.
Ja maar anders zie ik er uit als 14quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik? Maar het zijn nog steeds peeptoes aan je voeten.
Ohja, volgensmij heb ik dat eerste dansje ook gehad ja! Maar dan minder, eh zo, eh, raarquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Totziens: zumba is aerobics met veel Zuid-Amerikaanse dans-invloeden! Dus Salsa, merengue, reggaeton, etc.! Ik vind het leuk, en Goodbye ook!![]()
Hier een filmpje wat er nog een béétje op lijkt:
Het eerste liedje (hips dont lie van Shakira) hebben wij in de eerste serie lessen ook gehadZij het dan niet zo flexibel als de instructrice-dame in het filmpje
Ik ben jaloers op haar flexibiliteit
(maar minder jaloers op haar sportbh-met-maf-shirtje-combo
)
Ja minder booby-shaky en minder hopsy-hops! Maar het idee is er!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, volgensmij heb ik dat eerste dansje ook gehad ja! Maar dan minder, eh zo, eh, raar
Maar da's dan ook viessss gelukkigquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:39 schreef Totziens het volgende:
[..]
Nee hoor, dat denken zoveel mensenTurkije is ook wel een uitzondering in dit geval vergeleken met andere landen waarbij het overgrote deel van de bevolking het islamtische geloof aanhangt.
Maar heb wel eergister voor het eerst in 4 maanden spek gehad, varkensvlees hebben ze dus bijna nergens
Ik heb genoeg vetjes aan mijn vleesquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar da's dan ook viessss gelukkigvetjes aan je vlees, brrr
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vetjes aan mijn vlees
En toch kon je het niet laten, hequote:
Waarom kan dat niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En toch kon je het niet laten, he![]()
Ik haat het dat ik geen streepjes en trema's op mijn letters kan pleuren
Ik mis het ook niet echt behalve spek afentoequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar da's dan ook viessss gelukkigvetjes aan je vlees, brrr
Gemarineerd stukje vlees of vis, daarnaast op de pan wat groente grillen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet wat ik wil eten. Heeft iemand ideeën voor wat ik even snel met m'n nieuwe grillpan kan maken? Geen ingewikkeld gedoe aub
.
Soms heb ik wel goede dingen. Heel soms!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed punt.
Als ik weer naar huis ga neem ik een bloemetje mee voor mams, want ik ben meestal niet zo'n leuke dochter.
Ja ik vindt dat eigenlijk best wel raar. Een collega had als verklaring dat ik verliefd ben en dat dus feitelijk graag met mn moeder had willen delen. Maar bij mn vorige vriendin was dit echt niet zo. Dus ja.......geen idee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Raar hè TJ, dat het verdriet zomaar ineens op kan spelen. Mijn man en ik overwegen te verhuizen naar een andere stad en bij het idee de appelboom achter te moeten laten die mijn vader vlak voor zijn sterven bij ons geplant heeft, barstte ik net in huilen uit
Als ze alle danspasjes uitlegt en langzaam begint zijn het veel aerobicspasjes, maar ze worden wat 'leuker' gemaakt en je moet heul veul met je heupen werk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:47 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ik mis het ook niet echt behalve spek afentoe
En wat een prachtig filmpje Maria haha, maar ok nu weet ik wat Zumba is.. best grappig en het lijkt me leuker dan aerobics.
Nee ik kon het niet laten hèhèhèhèhähähäquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En toch kon je het niet laten, he![]()
Ik haat het dat ik geen streepjes en trema's op mijn letters kan pleuren
Hamburger grillen, later groenten erbij in de pan (denk bijvoorbeeld aan ui/courgette/paprika) en dat op een broodje (de doormidden gesneden helften kun je ook even grillen). ketchup/mayo naar smaak erbij, klaar!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet wat ik wil eten. Heeft iemand ideeën voor wat ik even snel met m'n nieuwe grillpan kan maken? Geen ingewikkeld gedoe aub
.
quote:
Jaaahahahahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
En Ted zijn ringtone is inderdaad geweldigde aflevering dat Barney Swarley wordt genoemd ook trouwens
Frikandelquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
.
Hoe pof je een aardappel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hamburger grillen, later groenten erbij in de pan (denk bijvoorbeeld aan ui/courgette/paprika) en dat op een broodje (de doormidden gesneden helften kun je ook even grillen). ketchup/mayo naar smaak erbij, klaar!
Anders grill je een stukje zalm, kook je wat pasta en maak je een roomsausje. Of maak fajitas. Of gewoon simpel gegrilde groente + stukje vlees + gepofte aardappel.
Ohh met dat enorme televisieschermquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaahahahaha
Of die waar Lily bij Barney gaat 'wonen'
Hihihi ja, en die toiletbril die weer omhoog gaat als je hem naar beneden doetquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh met dat enorme televisieschermof heel duidelijk "*ahem* COULD YOU PLEASE PASS ME THE ARTS AND CRAFTS SECTION" en dat Lily dan, on cue, binnenstormt
He, dat is Neil Patrick Harrisquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi ja, en die toiletbril die weer omhoog gaat als je hem naar beneden doet![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:58 schreef AKnynke het volgende:
manoman wat gaan jullie hard! Ik kan niet eens even vieren dat m'n zusje geslaagd is voor het gymnasium, en we zijn alweer een topic verder! Straks maar even bijlezen!
Kan gewoon in de magnetron, hoe lang is afhankelijk van het aantal watt en de grootte van de aardappel in kwestie. Voor een echt grote aardappel denk ik dat het ongeveer 10 minuten duurt (je moet de aardappel zo met een vork kunnen inprikken). Daarna de aardappel even in aluminiumfolie wikkelen (glimmende kant naar binnen) en dan even laten rusten. Eventueel kruidenboter of knoflooksaus erbij.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:58 schreef AKnynke het volgende:
manoman wat gaan jullie hard! Ik kan niet eens even vieren dat m'n zusje geslaagd is voor het gymnasium, en we zijn alweer een topic verder! Straks maar even bijlezen!
Jaquote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:58 schreef AKnynke het volgende:
Ja, hij is echt grappig. Ken je HIMYM al? Kijken hoor! Lijkt me wel wat voor jouquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:01 schreef neen het volgende:
Ik zag hem laatst weer in Harold & Kumar, wat een geniale films zijn dat ook
RTL 5, maar ik zou het gewoon neerladen als ik jou was!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:01 schreef neen het volgende:
Volgens mij ben ik er wel eens langs gezapt, op welke zender is het altijd?
Ik zag hem laatst weer in Harold & Kumar, wat een geniale films zijn dat ook
John Cho!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Woehoe! En die dude die Harold speelt is ook de reden dat Off Center tof is!
De fiero!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik probeer dat filmpje te vinden van in die oude auto van marshall, hoe heette dat kreng nou ook al weer?
zie filmpje hier boven: How I Met your mother..quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Wat is HIMYM? Verder geen idee waar jullie het over hebben.
Christ, ik ben zo moe. Val bijna in slaap.
Kijk de filmpjes daaaaaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Wat is HIMYM? Verder geen idee waar jullie het over hebben.
Christ, ik ben zo moe. Val bijna in slaap.
Je kan toch ook muziek luisteren/films kijken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Versta ik toch niks van met m'n dove koooooooooop.
Dan neerlaad je heeeeeeeeeeeet met subsquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Versta ik toch niks van met m'n dove koooooooooop.
Ja das anders. Films zijn ondertiteld en ik kan muziekteksten opzoekenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kan toch ook muziek luisteren/films kijken?![]()
You're welcomequote:
apple orchard banana cat dance 8 6 6 3!!!!!!quote:
dit zijn de ingredienten van de burrito zure room mix-saus van Knorrquote:Ingrediënten van de Burritos-saus: Maltodextrine, gemodificeerd zetmeel, zout, knoflook, witte peper, suiker, smaakversterker E621, chilipoeder, dille, peterselie, plantaardige olie, citroensap, voedingszuur E330, lavas, rode bietenextract, lavasextract, kleurstof E160c.
Ik ga in mijn vakantie alle afleveringen maar eens opnieuw kijken denk ikquote:
Zonder mij had ze meer kunnen leren en betere cijfers gehaald hoor hahahahaha maar toch bedankt MoBloquote:
Gelukkig welquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
ah joh, het is allemaal goed gekomen toch?
Rotterdam Rulezzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:55 schreef neen het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, Sluijter of sluiter ofzo, gewonnen
Nee zusje van Goodbye nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:11 schreef Chicolate het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar plaats vast een tvp. Zijn alle zusjes/familieleden geslaagd?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:14 schreef Daph_ het volgende:
Mijn vriendje is echt de liefste
Hij is speciaal hierheen komen rijden (30 km enkele reis) om mijn zusje te feliciteren
Volgens mij smaakt balsamico-azijn heel anders dan gewone azijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
Vikje, azijn om vlees in te marineren? Het klinkt fiessssssss.
Maar ik heb daar geen verstand van (ik doe dat in ketjap of sweet chili saus of mosterd of honing of van alles door elkaar) maar volgens mij is azijn te zuur om in te marineren? Of is balsamico azijn niet zuur?
True, beetje zoetzurig, lekker als dressing met wat mosterd, olie en zoetstofquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij smaakt balsamico-azijn heel anders dan gewone azijn.
Ik heb het vast wel eens gehad, maar ik weet zo 1 2 3 niet hoe het smaakt. Is het niet vrij zoet?
Spannend, wanneer weet je het?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:30 schreef SiTu het volgende:
Oef, toch wel een beetje zenuwachtig. Als ik dit vak haal krijg ik (hoogstwaarschijnlijk) 750 euro beurs voor een buitenlandse stage. Zo niet, dan niet
Hoe gaat het nog met Cycle?
En jammer voor je zusje, Goodbye
Oh hey, ik had nog geëditquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Spannend, wanneer weet je het?
En thanksKan wel blijven roepen dat het al wat verwacht was, maar het blijft kut natuurlijk.
Oeh, ik heb de tv ook snel aangeblieptquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Notting Hill is voor de 1141e keer op televisie.
En toch ga ik weer met een half oog kijken
and so pwwwwwwwoud
Whehehe, hilarisch hoe Aznavour (or any ozzur Fwensj) in het Engels klinkt
Ik vind het steeds weer lollig
Sorry was erg druk op werk (en nog) dus lees met een kwart oog ofzo!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef Goodbye het volgende:
Nee, ik heb gepost dat mijn zusje gezakt is. Dat is toevallig ook het zusje van Totziens ja. Maargoed, die verwarring kan niet ontstaan zijn, want ik heb het gepost. Dus.
Zie vorige post, ik kan het waarschijnlijk morgen na het tentamen al inschatten, maar weet het pas in septemberquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:42 schreef Daph_ het volgende:
Situ spannend! En idd, wanneer hoor je het?
Oh ik zie het ja, balen, maar zo te horen positief over het vervolgtraject?quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:05 schreef progje het volgende:
Leuk van je rokje XM.. dat vraagt om foto's
Oh dan vraag ik het welquote:
Foto?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog 3 pakken bakspul waar alleen water bij hoeft
Speedtherapiequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog 3 pakken bakspul waar alleen water bij hoeft
quote:
Engels is het back-up-plan (politie moet ik nog aangenomen worden natuurlijk, niets is zeker) waar ik wel alvast mee begin omdat informatiekunde kansloos is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef neen het volgende:
Hoe staat het nou met de politie dan?
ik lees niet alles terug
Kan 3 tot 4 weken duren. Kán, ze kunnen morgen ook al aan de lijn hangen als ze overijverig zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef Ek-Mei het volgende:
MoBlo! Hoelang duurde het voor je reactie kreeg op je solliciatie en kreeg je een brief of telefoontje?
Sorry, die had ik niet gezienquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:45 schreef SiTu het volgende:
[..]
Zie vorige post, ik kan het waarschijnlijk morgen na het tentamen al inschatten, maar weet het pas in september
Wanneer ben jij nu echt klaar? Maandag, want je had uitstel, toch?
Oke, maar ze bellen dus? Ik heb mn ogen laten opmeten en ik zie zonder bril net te weinig dan ik moet zien! maar volgens de opticien moet ik het gewoon proberen en zullen ze er vast niet over vallen, maar wel behoorlijk kutquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Engels is het back-up-plan (politie moet ik nog aangenomen worden natuurlijk, niets is zeker) waar ik wel alvast mee begin omdat informatiekunde kansloos is.
[..]
Kan 3 tot 4 weken duren. Kán, ze kunnen morgen ook al aan de lijn hangen als ze overijverig zijn
idd, maar ik zie dus 0,20quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
zonder bril hoef je ook niet 100% te zien!
Je mag tot 0,25 met een oog zien zonder correctie, maar het moet mèt bril/lenzen wel 100% te corrigeren zijn
mja, misschien maar gelijk eerlijk zeggen, opticien zei ook dat ik er dan misschien wel net door kom, omdat ik nu misschien niet lang genoeg mn bril af had enzo en het dan allemaal net wel kan lezen... maar ik zag er dus echt niks van, die letters waren 1 grote waasquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
Oh en lijst (please don't kick or hit me)
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: cupcake
L: klein puntje kwarktaart (zat jam in, maar die heb ik eruit gelepeld)
T: 2 ommetjes (ca 125 kcal)
T: 4 glazen water met een beetje siroop, 4 dropjes
D: 4 pannenkoeken met spek, sachertorte met een bolletje roomijs toe
gelukkig maar, een vieze poes is geen gezichtquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat stinkt nog steeds naar slootZe is gelukkig al wel weer schoon voor 't oog
Die drie ommetjes doen het 'mquote:
Ik zeg al altijd 'mijn kat' terwijl het een poes is en dan krijg je alsnog dit soort grapjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gelukkig maar, een vieze poes is geen gezicht
Je hebt er maar één?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Ek-Mei het volgende:
Ohja ik val ook weer af, ik voel het aan mn sleutelbeen
?Como?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Ek-Mei het volgende:
Ohja ik val ook weer af, ik voel het aan mn sleutelbeen
Ach, als we de foto uit het H&M topic bekijken legt je etenspatroon je geen windeieren iig!quote:
bril, maar 100% gecorrigeerd .quote:
de plek waar ik het eerst afval en als ik veel afval lelijk mager en botterig word terwijl de rest dan nog dik isquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, als we de foto uit het H&M topic bekijken legt je etenspatroon je geen windeieren iig!Joe be nijs en slank.
oke, cilinder heb ik volgens mij ook, en ik heb iets van -2,5 ofzo dacht ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bril, maar 100% gecorrigeerd .
Heb -1 en -1,5 met wat cilinderafwijking... vooral dat laatste is vrij tricky om 100% gecorrigeerd te krijgen..
Ze zijn al lang blij dat er een praeses isquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
XM, maatje 38Ik heb een rokje maat M gekocht, dat wordt mijn streefding
Moet er nog zeker 5 cm van de hips af
En pakken met enkel water erbij?
MoBlo, vroeg ik me nog af: zijn ze bij jouw studie happy als mevrouw de praeses van de studievereniging helemaal niet van plan is om door te gaan met de studie? Of vertel je dat niet?
Viking, marineren in balsamico kan, maar ik vind het ook wel wat zuur. Lekkerder vind ik dan bijv citroensap met wat honing en dille, bijvoorbeeld. In het algemeen wordt kip wel lekker als je het marineert in iets zuurs (maar dat kan bijv. ook ketchup zijn).
Dat is waar!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dat is lief
Ik wil alleen m'n eetpatroon weer een beetje op orde krijgen, dit is niks natuurlijk.. En daarbij al 4 weken niet gesport
Nah, wat doe je me aan!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, ik hou het voor gezien met Zumba. Ten eerste is dat gespring echt nog k***er voor je knieen dan hardlopen. En daarnaast vind ik dat totale gebrek aan ritme/flair bij zowel anderen als mezelf niet om aan te zien
En nu ga ik lekker een heel groot bord geroosterde aubergine eten, met yoghurt-tahinprutEn daarna heb ik nog bugles met paturain light
Meneer is er niet
Nou moet je ophouden hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is waar!![]()
En goed eten en wel sporten is altijd tof! Gezonder worden is ook goed als je al slank bentmaar je hebt echt een mooi figuur!
Honest!
[..]
Jouw pilateservaring is echtquote:Nah, wat doe je me aan!![]()
Nee grapjeIeder z'n ding toch! Ik moet eerlijk bekennen dat ik Pilates uit mijn sportpatroon aan het schrappen ben
Ik vind dat zo erg
Vooral omdat ik er zo slecht in ben
Ik voel me net een vadsige bejaarde met de fysieke kracht van een doperwt met een hernia
![]()
Dan word jij de Pilateskoningin en ik la Reina del Zumba, dealio?![]()
En alles goed en wel, maar step awaaaaaay from the bugles!Bewaar die voor je mister!
You iz a strooong wohmahn.
Dat dus!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huge-ass post of despaaaaair!
En ik wil XM's maat 38 rokje ook zien!
Ik was al dramatisch hard aan het zoeken naar een online fotootje, maar helaasquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Rokjes maat 38![]()
Studiewisselingen![]()
Scripties die bijna af zijn![]()
Zumba en pilates![]()
Mijn eetlijstje van vandaag
Kick-ass Tink die voor zichzelf heeft gekozen!![]()
Trusten poepsieboepsie!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ga ik slapen, want morgen om 06:00 op, met de auto naar Den Haag, werken van 07:30 - 14:45, naar de fysio en dan in de file terugkruipen naar Gouda.
Joy
Weltrusten schattepatattekes
Fair enough!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, alles wel leuk en aardig, maar als je net gekochte nieuwe broeken tóch wat krap worden wordt dat toch echt een prioriteitIk treur toch liever mét kleding aan mijn kont.
Hihiquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye! Dan word jij de Prinses van Zumbapilates!![]()
En Daph, ik vind 5.5 km hardlopen best wel veel!Nou ben ik er ook niet zo goed in, maar ik moest ook nog veel wandelen enzo
Dus ren jezelf niet voorbij! harhar, woordspeling galore Of heb je al een beetje een basisconditie?
I'll show you mine if you show me yoursquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was al dramatisch hard aan het zoeken naar een online fotootje, maar helaas.
Maar ik denk het niet ladies, dat ik de moeite ga doen om dat ding aan te trekken en daner een foto van te laten maken, hem die ergens online te laten zetten, etc.
Sorry
Je bent leukquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is waar!![]()
En goed eten en wel sporten is altijd tof! Gezonder worden is ook goed als je al slank bentmaar je hebt echt een mooi figuur!
Honest!
[..]
Nah, wat doe je me aan!![]()
Nee grapjeIeder z'n ding toch! Ik moet eerlijk bekennen dat ik Pilates uit mijn sportpatroon aan het schrappen ben
Ik vind dat zo erg
Vooral omdat ik er zo slecht in ben
Ik voel me net een vadsige bejaarde met de fysieke kracht van een doperwt met een hernia
![]()
Dan word jij de Pilateskoningin en ik la Reina del Zumba, dealio?![]()
En alles goed en wel, maar step awaaaaaay from the bugles!Bewaar die voor je mister!
You iz a strooong wohmahn.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Hé Daph, ik zag je foto in een ander topic: Wat heb jij een prachtig figuur!
Mwahahahaha, ik zei het toch!quote:
Nee. Ik heb alleen mijn kleding van 10 kg zwaarder nog. Maar maakt niet uit hoor, ik vind dat ik sowieso maar weer eens normaal moet gaan eten. Mijn huidige eetpatroon slaat echt nergens op. Volgens heb ik vandaag nieteens groente of fruit gegeten. Het gezondste was nog het harinkje op de markt en het broodje kroket (ijzerquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je bent leuk
@Tink: hmmm lastig. Kleren aanpassen is erg fijn, maar onbezorgd zijn in zo'n periode ook wel ... heb je geen kleren meer van een paar kg geleden die nog wel mooi is?
Ik eet goed op de dagen dat ik vrolijk ben en eet waardeloos op de dagen dat ik niet vrolijk benquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwahahahaha, ik zei het toch!![]()
En ik heb altijd gelijk![]()
Chico-san! Hoe is het met mijn eet-collectief-partner-in-crime?
Een Chico zonder sport is als een clown zonder minitrampoline!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik eet goed op de dagen dat ik vrolijk ben en eet waardeloos op de dagen dat ik niet vrolijk ben. Maaar ... ben wel al 2,5 afgevallen. Het gaat langzaam, maar sporten begint te werken enzo
. Oh ja, steeds mn brood vergeten op school is ook niet echt handig
. Ik eet al 2 dagen croissantjes/pistoletjes met rundersalade (dat laatste is goedkoop! 27 ct voor rundvleessalade en 35 ct voor meergranenpistoletje
). Vandaag was er eentje in categorie 2
. En morgen ga ik naar vliegshow op vliegbasis Volkel, dus gaan er bolletjes mee ... nuja, dat zal ook wel weer niets worden qua gezond. En patat als avondeten. Gelukkig ook trainen.
En met jou gaat het een stuk beter zo te zien. Hoe waren je kip en overmaat aan sperziebonen Help ik zeg overmaat, geef de practica de schuld
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nog even snel reageren:
[..]
Een Chico zonder sport is als een clown zonder minitrampoline!Fijn dat het weer kan, en meteen zn vruchten afwerpt! Nu nog netjes eten voor zover mogelijk en ik ben 100% trots op joe
![]()
Hoe het qua afvallen gaat ga ik morgen checkenIk voel me niet echt slanker, maar body jam en zumba is nog steeds tof, dus het sporten gaat iig vrij goed!
![]()
En nu echt weg!
Nee omdat je zei dat het een echte mijlpaal was. En ik zie 16-18-21-50 als mijlpalenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:33 schreef Laureline het volgende:
Hehe Vik, een jonge moeder ben ik wel (volgens mij al eens verteld hier dat 2 meisjes op de creche mij uitlachten:"Ben jij een moeder!"![]()
) maar hip? PF dacht laatst nog dat ik 50 werd volgens mij, omdat ik een braaf dinertje voor vrienden gaf voor mijn verjaardag ipv een groots drugs- en dansfestijn
![]()
Maar in de materie wat is hip voor 8-jarigen ben ik wel goed ingevoerd. Zo kan ik iedereen hier mededelen dat MonsterJam uit is. Lego Yoda poppetjes blijven daarentegen nog steeds in waarde stijgen!
Je vergeet 35 en 40, dat zijn ook echte mijlpalenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee omdat je zei dat het een echte mijlpaal was. En ik zie 16-18-21-50 als mijlpalen
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je vergeet 35 en 40, dat zijn ook echte mijlpalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Jep!quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
GroepsdrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houden wij even op over koeienpootjes, dan
Slankerd
Maria, ik zal slechts een bakje van 50 gram nemen in plaats van de hele zak, hoe's dat![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
GroepsdrukLeuke rok Slankie! Ja, Slankie met een hoofdletter S!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like your shoes too![]()
en waar staat die spoiler dan?quote:
H&M #65: Kwijlend voor ons beeldscherm.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef cyclechick het volgende:
oh nog even gefeliciteerd voor de geslaagden en jammer dat t zusje van GB daar niet bjihoort, maar volgend jaar beter!
lief dat er nog naar me gevraagd werd, met mij gaat het wel ok: heb uiteindelijk de hele ochtend in bed gelegen, en keihard huilend mijn moeder opgebeld "maahaam, ik voel me zohoo kuuuuuttt en ik weet niet waarohom...snotter, huil, snikze zei dat ze het al had gemerkt aan me, en het was heel fijn te horen dat ik het me niet verbeeld.. morgen hard studeren hopelijk en daarna kijken of ik mcgiro kan overtuigen van mijn charmes die ik heus heb, maar nu even niet
Daph, ik heb jouw foto gemist, ben nieuwsgierig, pm of link?
Waarom ben je nu nog wakker?quote:
30 niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
De mevrouw voorop kijkt alsof zij diegene is die wat ontvangen heeftquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Die olifantenfoto!En die spetters ook op de kont van die eh... 'ontvangende' partij
![]()
Havermout met banaan en pindakaas? Gooi je dat erbij in de magnetron ofzo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:04 schreef Blurred86 het volgende:
goedemorgen![]()
Ik hoor net dat mijn afspraak om mijn scriptie te bespreken niet door gaat, fijnHeb ik voor niks 2.5 uur gereisd gisteren (en straks 2.5 uur terug) en een feestje gemist
![]()
vandaag:
O: havermout met banaan en pindakaas
Ik doe de banaan in de magnetron er al bij, en als het klaar is roer ik er wat pindakaas doorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:06 schreef SiTu het volgende:
[..]
Havermout met banaan en pindakaas? Gooi je dat erbij in de magnetron ofzo?*kijkt naar treurig, niet-opgeleukt bakje havermout voor zich*
Balen van die afspraak. Woon je zo ver van je uni/school vandaan?
Oh op die fiets. Vervelend.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik doe de banaan in de magnetron er al bij, en als het klaar is roer ik er wat pindakaas door
Nou, ik heb een kamer op 5 minuten van de uni maar aangezien ik alleen nog maar scriptie hoef te schrijven ben ik de laatste tijd vooral bij mijn vriend (en dat is 2.5 uur reizen). Die man kon natuurlijk niet weten dat ik er zo lang voor heb gereisd, maar baal er toch wel van
brr dat klinkt heel fies!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik doe de banaan in de magnetron er al bij, en als het klaar is roer ik er wat pindakaas door
haha, dat hoor ik vaker, maar het is echt heel lekker!quote:
hehe inderdaad, ik ging ook meer voor de 35% korting sticker dan voor de natuurlijke ingrediëntenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:17 schreef SiTu het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Vervelend.
Je kant-en-klaarmaaltijd deed me denken aan de appelchips-met-aardbeiensmaak. Heel verhaaltje erop van dat het natuurljk is, want het bevat alleen appel, blabla en natural strawberry flavour . Ahuh. Als er aardbeien ingezeten hadden, stond dat er vast wel opSowieso, dat hele "met natuurlijke ingrediënten" altijd. Alsof natuurlijke ingrediënten altijd gezond zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
Weer een dagje werken voor m'n geld
Net 10 minuten in een brandalarm test onder het alarm gezetenik kan zeggen: ' hij doet 't ! '
Ben mn tussendoortjes vergetendus moet even leven op een bak yoghurt tot aan 12 uur
dan maar heel veel koffie naar binnen werken
Bedanktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:29 schreef Totziens het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel succes met je tentamen SiTU en Daph met haar arbeidsvoorwaardengesprek![]()
Maarehm Daph ik dacht dat je contract niet werd verlengd?Of heb je alweer een nieuw baantje?!
Ik werd vanochtend wakker door de kerkklokkenIs weer eens wat anders dan het gejammer om half 5 in de ochtend
Haha nou dat hoop ik dan voor jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
helemaal niets.. tenzij iemand de snoepschaal bijvult, maar daar snoep ik nooit uit, eigenlijk....
Wie weet trakteert er weer 's iemand op gebakshizzle van Bakker Bart en hebben ze ook kaasstengels gehaald
Kaasstengels van de Bakker Bart zijn echt
Ik word echt heel erg droevig van dat topicquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
succes!!!!
allemaal die dat nodig hebben
De d/t kwestie besproken door 14-16 jarigen
Geniaal en triest tegelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
succes!!!!
allemaal die dat nodig hebben
De d/t kwestie besproken door 14-16 jarigen
Ik was me al aan het oriënteren op een nieuwe baan.. Daarvoor heb ik nu een arbeidsvoorwaardengesprek. Maar klopt inderdaad, mijn huidige contract wordt niet verlengdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:29 schreef Totziens het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel succes met je tentamen SiTU en Daph met haar arbeidsvoorwaardengesprek![]()
Maarehm Daph ik dacht dat je contract niet werd verlengd?Of heb je alweer een nieuw baantje?!
Ik werd vanochtend wakker door de kerkklokkenIs weer eens wat anders dan het gejammer om half 5 in de ochtend
25 ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
moet je ff in d'r postgeschiedenis kijkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
25 ook.
Toen ik 24 was, voelde ik me een meisje en nu ik 25 ben voel ik me een jonge vrouw.
Waar staat die foto van slanke Daph_?
Goeiemorgen. Ik moet zo naar m'n arbeidsconsulent
.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik was me al aan het oriënteren op een nieuwe baan.. Daarvoor heb ik nu een arbeidsvoorwaardengesprek. Maar klopt inderdaad, mijn huidige contract wordt niet verlengd
Een stuk leukerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:58 schreef Totziens het volgende:
[..]
Slim en hopelijk een leuker bedrijf/manager
Elisa, wordt niet alles en iedereen afgekraakt op fok?
Ik ben eigenlijk zo jaloers dat jij gewoon in istanbul zit, ik wil daar ook nog heel graag een keer heen! hoe lang blijf je daar nog?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:58 schreef Totziens het volgende:
[..]
Slim en hopelijk een leuker bedrijf/manager
Hey, jij hebt dus niet met McGiro afgesproken gisteren? Ik was juist zo benieuwd wat 'ie nou te vertellen had...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:01 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zo jaloers dat jij gewoon in istanbul zit, ik wil daar ook nog heel graag een keer heen! hoe lang blijf je daar nog?
Daar doe ik nog een schepje bovenop, ik heb zelden een college gehad waar geen enkele taalfout in zat!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
overigens is het taalniveau überhaupt, ook onder havisten en vwo-ers best treurig de laatste jaren..
iedereen gebruikt de pc en daar zitten spellingcontroles op.. zodra ze zelf iets moeten schrijven, zonder spellingcontrole gaat 't fout!
nee, dat is vanavond pas.. ik ben net zo benieuwdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, jij hebt dus niet met McGiro afgesproken gisteren? Ik was juist zo benieuwd wat 'ie nou te vertellen had...
Verder een dikkevoor jou.
Ik vertrek al over een weekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:01 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zo jaloers dat jij gewoon in istanbul zit, ik wil daar ook nog heel graag een keer heen! hoe lang blijf je daar nog?
Nou ja, weet je, vaak zijn er niet echt duidelijke redenen voor aan te wijzen waarom iemand geen zin meer heeft. Dan is het gevoel gewoon weg en dat valt niet te beredeneren. Heel frustrerend voor de andere partij, maar goed... shit happens. Ik ben ook eerder geneigd te denken dat 'ie face to face gaat zeggen dat 'ie het niet meer ziet zitten ipv dat 'ie wil praten over iets wat jij in zijn ogen verkeerd gedaan hebt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
nee, dat is vanavond pas.. ik ben net zo benieuwdAan de ene kant vind ik het positief dattie er nog " over wil praten" , maar aan de andere kant heb ik eigenlijk niks verkeerds gedaan, dus waarom hij er opeens geen zin meer in heeft?
![]()
thanks,
En ik heb zelden een sollicitatiebrief en/of CV onder ogen gehad zonder fouten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Daar doe ik nog een schepje bovenop, ik heb zelden een college gehad waar geen enkele taalfout in zat!
Geloof me, je kan alles precies hetzelfde doen en dan nog beginnen mannen over gevoelens die op en neer gaan en afnemenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
nee, dat is vanavond pas.. ik ben net zo benieuwdAan de ene kant vind ik het positief dattie er nog " over wil praten" , maar aan de andere kant heb ik eigenlijk niks verkeerds gedaan, dus waarom hij er opeens geen zin meer in heeft?
![]()
thanks,
d/t fouten.. erg, ok.. maar 'me' als bezittelijk voornaamwoordquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik heb zelden een sollicitatiebrief en/of CV onder ogen gehad zonder fouten.
'Ik heb me diploma gehaalt', dat soort werk.
quote:Dan bent u verzekert van een professionele website
Ja en nee. Tuurlijk gaat alles en iedereen wel eens door de mangel, maar dat doorlopende domme VMBO-bashen steekt er wel met kop en schouders bovenuit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:58 schreef Totziens het volgende:
Dat dus. Al wijzig ik vaak genoeg mijn post nog even als ik merk dat er een typo inzit. Of als de zin niet goed loopt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik baal altijd als ik online typo's maakmaar sollicitatiebrieven lees ik altijd panisch door in de hoop dat er geen fouten in zitten
Het HBO-bashen stoort me niet. Dat is vind ik namelijk bs.quote:
Het meest vreemde daarvan vind ik nog wel dat bijna heel Fok! pretendeert een universitaire opleiding te hebben gedaan, of op zijn minst toch HBO (of daar nog mee bezig). Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja en nee. Tuurlijk gaat alles en iedereen wel eens door de mangel, maar dat doorlopende domme VMBO-bashen steekt er wel met kop en schouders bovenuit.
Wat is bs?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het HBO-bashen stoort me niet. Dat is vind ik namelijk bs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |