Zie vorige post, ik kan het waarschijnlijk morgen na het tentamen al inschatten, maar weet het pas in septemberquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:42 schreef Daph_ het volgende:
Situ spannend! En idd, wanneer hoor je het?
Oh ik zie het ja, balen, maar zo te horen positief over het vervolgtraject?quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:05 schreef progje het volgende:
Leuk van je rokje XM.. dat vraagt om foto's
Oh dan vraag ik het welquote:
Foto?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog 3 pakken bakspul waar alleen water bij hoeft
Speedtherapiequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog 3 pakken bakspul waar alleen water bij hoeft
quote:
Engels is het back-up-plan (politie moet ik nog aangenomen worden natuurlijk, niets is zeker) waar ik wel alvast mee begin omdat informatiekunde kansloos is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef neen het volgende:
Hoe staat het nou met de politie dan?
ik lees niet alles terug
Kan 3 tot 4 weken duren. Kán, ze kunnen morgen ook al aan de lijn hangen als ze overijverig zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef Ek-Mei het volgende:
MoBlo! Hoelang duurde het voor je reactie kreeg op je solliciatie en kreeg je een brief of telefoontje?
Sorry, die had ik niet gezienquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:45 schreef SiTu het volgende:
[..]
Zie vorige post, ik kan het waarschijnlijk morgen na het tentamen al inschatten, maar weet het pas in september
Wanneer ben jij nu echt klaar? Maandag, want je had uitstel, toch?
Oke, maar ze bellen dus? Ik heb mn ogen laten opmeten en ik zie zonder bril net te weinig dan ik moet zien! maar volgens de opticien moet ik het gewoon proberen en zullen ze er vast niet over vallen, maar wel behoorlijk kutquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Engels is het back-up-plan (politie moet ik nog aangenomen worden natuurlijk, niets is zeker) waar ik wel alvast mee begin omdat informatiekunde kansloos is.
[..]
Kan 3 tot 4 weken duren. Kán, ze kunnen morgen ook al aan de lijn hangen als ze overijverig zijn
idd, maar ik zie dus 0,20quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
zonder bril hoef je ook niet 100% te zien!
Je mag tot 0,25 met een oog zien zonder correctie, maar het moet mèt bril/lenzen wel 100% te corrigeren zijn
mja, misschien maar gelijk eerlijk zeggen, opticien zei ook dat ik er dan misschien wel net door kom, omdat ik nu misschien niet lang genoeg mn bril af had enzo en het dan allemaal net wel kan lezen... maar ik zag er dus echt niks van, die letters waren 1 grote waasquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
Oh en lijst (please don't kick or hit me)
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: cupcake
L: klein puntje kwarktaart (zat jam in, maar die heb ik eruit gelepeld)
T: 2 ommetjes (ca 125 kcal)
T: 4 glazen water met een beetje siroop, 4 dropjes
D: 4 pannenkoeken met spek, sachertorte met een bolletje roomijs toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |