abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:03:47 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70143510
@Daph: feli

Goodbye: Balen voor je zus!

Muis: goed dat je hebt volgehouden!!

Zo! Bijgelezen Nu lasagne part 2 wegnomnomnomën!

Rijbewijs is in aanvraag! Fijn dat dat geregeld is. Kaart voor vaderdag gekocht, kan ik ook weer afvinken

EN!

Spijkerrokje maat 38 gekocht voor de helft van de prijs

Verkoopster zei dat ie helemaal goed zat!

Ik:

Hoop dat mn benen ook nog eens meegaan in het afslankproces, want zolang ik van die dikke koeiepoten heb is er no chance dat ik dat rokje zonder laarzen ga dragen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70143549
Leuk van je rokje XM.. dat vraagt om foto's
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70143778
Nog niet bijgelezen, maar plaats vast een tvp . Zijn alle zusjes/familieleden geslaagd?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:13:50 #104
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70143869
Mijn vriendje is echt de liefste

Hij is speciaal hierheen komen rijden (30 km enkele reis) om mijn zusje te feliciteren
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:16:09 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70143922
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:11 schreef Chicolate het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar plaats vast een tvp . Zijn alle zusjes/familieleden geslaagd?
Nee zusje van Goodbye niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_70144017
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:14 schreef Daph_ het volgende:
Mijn vriendje is echt de liefste

Hij is speciaal hierheen komen rijden (30 km enkele reis) om mijn zusje te feliciteren
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70144040
mmm het eten ruikt hier echt te heerlijk
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70144053
Het lag al een beetje in de lijn der verwachting hoor Ws gaat ze volgend jaar alleen de vakken die ze onvoldoende heeft herkanzen (volwassenonderwijs, heb ik ook gedaan )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:20:39 #110
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70144074
je bedoeld tot ziens Vik?
pi_70144310
Nee, ik heb gepost dat mijn zusje gezakt is. Dat is toevallig ook het zusje van Totziens ja. Maargoed, die verwarring kan niet ontstaan zijn, want ik heb het gepost. Dus.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 juni 2009 @ 20:27:56 #112
163650 Greys
pi_70144340
Vikje, azijn om vlees in te marineren? Het klinkt fiessssssss.
Maar ik heb daar geen verstand van (ik doe dat in ketjap of sweet chili saus of mosterd of honing of van alles door elkaar) maar volgens mij is azijn te zuur om in te marineren? Of is balsamico azijn niet zuur?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70144407
Balsamico azijn is meer voor over groente!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:30:06 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70144410
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
Vikje, azijn om vlees in te marineren? Het klinkt fiessssssss.
Maar ik heb daar geen verstand van (ik doe dat in ketjap of sweet chili saus of mosterd of honing of van alles door elkaar) maar volgens mij is azijn te zuur om in te marineren? Of is balsamico azijn niet zuur?
Volgens mij smaakt balsamico-azijn heel anders dan gewone azijn .
Ik heb het vast wel eens gehad, maar ik weet zo 1 2 3 niet hoe het smaakt. Is het niet vrij zoet?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:30:43 #115
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70144427
Oef, toch wel een beetje zenuwachtig. Als ik dit vak haal krijg ik (hoogstwaarschijnlijk) 750 euro beurs voor een buitenlandse stage. Zo niet, dan niet

Hoe gaat het nog met Cycle?

En jammer voor je zusje, Goodbye en TotZiens
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:31:23 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70144456
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met fietsmeisje afloopt...
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:32:52 #117
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70144520
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij smaakt balsamico-azijn heel anders dan gewone azijn .
Ik heb het vast wel eens gehad, maar ik weet zo 1 2 3 niet hoe het smaakt. Is het niet vrij zoet?
True, beetje zoetzurig, lekker als dressing met wat mosterd, olie en zoetstof
Ik geloof dat ik ooit wel een lepeltje in een marinade voor de rosbief heb gedaan, maar dat was samen met veel meer (ook zoete) dingen.
pi_70144544
Hehe Vik, een jonge moeder ben ik wel (volgens mij al eens verteld hier dat 2 meisjes op de creche mij uitlachten:"Ben jij een moeder!" ) maar hip? PF dacht laatst nog dat ik 50 werd volgens mij, omdat ik een braaf dinertje voor vrienden gaf voor mijn verjaardag ipv een groots drugs- en dansfestijn

Maar in de materie wat is hip voor 8-jarigen ben ik wel goed ingevoerd. Zo kan ik iedereen hier mededelen dat MonsterJam uit is. Lego Yoda poppetjes blijven daarentegen nog steeds in waarde stijgen!
pi_70144549
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:30 schreef SiTu het volgende:
Oef, toch wel een beetje zenuwachtig. Als ik dit vak haal krijg ik (hoogstwaarschijnlijk) 750 euro beurs voor een buitenlandse stage. Zo niet, dan niet

Hoe gaat het nog met Cycle?

En jammer voor je zusje, Goodbye
Spannend, wanneer weet je het?

En thanks Kan wel blijven roepen dat het al wat verwacht was, maar het blijft kut natuurlijk.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 juni 2009 @ 20:34:46 #120
163650 Greys
pi_70144601
Notting Hill is voor de 1141e keer op televisie.
En toch ga ik weer met een half oog kijken

and so pwwwwwwwoud
Whehehe, hilarisch hoe Aznavour (or any ozzur Fwensj) in het Engels klinkt
Ik vind het steeds weer lollig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:37:05 #121
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70144684
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Spannend, wanneer weet je het?

En thanks Kan wel blijven roepen dat het al wat verwacht was, maar het blijft kut natuurlijk.
Oh hey, ik had nog geëdit Nog even en het feit dat jullie zusjes zijn, zit als een vast gegeven in mijn hoofd ik ben wat traag.

Uhm mja, morgen denk ik Meestal kan ik wel inschatten hoe ik een tentamen gemaakt heb. Zeker weten doe ik het pas begin september, want de beurs wordt verloot/weggegeven onder de mensen met een cum laude. Ik weet niet hoeveel er dat zijn.
pi_70144686
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Notting Hill is voor de 1141e keer op televisie.
En toch ga ik weer met een half oog kijken

and so pwwwwwwwoud
Whehehe, hilarisch hoe Aznavour (or any ozzur Fwensj) in het Engels klinkt
Ik vind het steeds weer lollig
Oeh, ik heb de tv ook snel aangebliept
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70144763


Even op een rijtje zetten wat ik allemaal naar binnen heb gewerkt vandaag:

O: yoghurt met all bran
T: banaan
L: 3 boterhammen: 2xkipfilet/boter, 1x sandwichspread
T: appel
T: dropjes, stuk of 6?
T: boterham philadelpia, 1 hap banaan
S: hardlopen 10-10-8
D: rode kool, gekookte aardappels, slavink, appelmoes
T: bolletje brosse koek

was om 5.30 al wakker en heb van 7 tot 15 gewerkt dus ik vind de hoeveelheid nog best meevallen
pi_70144811
Oh shit, ik blijf de luuuuuuv baby van Eddem en Mirjam maar voor me zien
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:41:04 #125
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70144822
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef Goodbye het volgende:
Nee, ik heb gepost dat mijn zusje gezakt is. Dat is toevallig ook het zusje van Totziens ja. Maargoed, die verwarring kan niet ontstaan zijn, want ik heb het gepost. Dus.
Sorry was erg druk op werk (en nog) dus lees met een kwart oog ofzo!

Wel klote GB!
pi_70144877
Situ spannend! En idd, wanneer hoor je het?
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:45:44 #127
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70144975
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:42 schreef Daph_ het volgende:
Situ spannend! En idd, wanneer hoor je het?
Zie vorige post, ik kan het waarschijnlijk morgen na het tentamen al inschatten, maar weet het pas in september
Wanneer ben jij nu echt klaar? Maandag, want je had uitstel, toch?
pi_70144985
Mijn kat stinkt nog steeds naar sloot Ze is gelukkig al wel weer schoon voor 't oog
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70145142
Oh, lijstje. Niet echt goed. Sorry.

O: één ei
T: 1 boterham chocopasta
L: 2 boterhammen chocopasta
T: 2 chocolate chip cookies
T: peerijsje, paar dropjes
D: zalm, groente, woksaus, rijst. Heel weinig, want vies
T: bakje yoghurt met muesli en nog 2 chocolatie chip cookies
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70145266
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee zusje van Goodbye niet .
Oh ik zie het ja, balen, maar zo te horen positief over het vervolgtraject?

En gefeliciteerd voor de mensen die wel geslaagd zijn!

Zo. Ik ben chagarijnig terwijl ik al sinds 16 uur weekend heb . En goed nieuws van de studieadviseur. En mn verslagen op tijd af. Maar weer niet geslaagd voor bh's/bikini en dat beinvloedt nu mn hele stemming .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:55:46 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70145286
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:05 schreef progje het volgende:
Leuk van je rokje XM.. dat vraagt om foto's
Nee hoor
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70145303
Bij de lidl hebben ze jelly beans, en ik heb ze weerstaan
maar heeft wel m&m's en chips meegenomen, en filet americain
pi_70145355
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee hoor
Oh dan vraag ik het wel . Foto?

Ik wil taart bakken ofzo . Maar de winkels sluiten over 4 min. Grmbl. Daar gaat mn baktherapie.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:00:20 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70145468
Ik heb nog 3 pakken bakspul waar alleen water bij hoeft
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:01:35 #135
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70145504
Ik ga naar huis
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:06:30 #136
236335 neen
schone schijn
pi_70145642
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog 3 pakken bakspul waar alleen water bij hoeft
Foto?
het lijkt niet wat het is
pi_70145722
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog 3 pakken bakspul waar alleen water bij hoeft
Speedtherapie .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:13:40 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70145870
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:06 schreef neen het volgende:

[..]

Foto?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70146029
ik heb me ingeschreven voor Engels en ik voel me helemaal zen
Ja doei.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:20:06 #140
236335 neen
schone schijn
pi_70146069
Hoe staat het nou met de politie dan?
ik lees niet alles terug
het lijkt niet wat het is
pi_70146134
MoBlo! Hoelang duurde het voor je reactie kreeg op je solliciatie en kreeg je een brief of telefoontje?
pi_70146164
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef neen het volgende:
Hoe staat het nou met de politie dan?
ik lees niet alles terug
Engels is het back-up-plan (politie moet ik nog aangenomen worden natuurlijk, niets is zeker) waar ik wel alvast mee begin omdat informatiekunde kansloos is.
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef Ek-Mei het volgende:
MoBlo! Hoelang duurde het voor je reactie kreeg op je solliciatie en kreeg je een brief of telefoontje?
Kan 3 tot 4 weken duren. Kán, ze kunnen morgen ook al aan de lijn hangen als ze overijverig zijn
Ja doei.
pi_70146273
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:45 schreef SiTu het volgende:

[..]

Zie vorige post, ik kan het waarschijnlijk morgen na het tentamen al inschatten, maar weet het pas in september
Wanneer ben jij nu echt klaar? Maandag, want je had uitstel, toch?
Sorry, die had ik niet gezien Spannend joh! Succes in ieder geval voor morgen alvast Heb je er vertrouwen in ?

Maandag definitief inleveren, donderdag verdediging, dus als het goed is ben ik donderdag om circa 10.00 uur afgestudeerd
pi_70146306
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Engels is het back-up-plan (politie moet ik nog aangenomen worden natuurlijk, niets is zeker) waar ik wel alvast mee begin omdat informatiekunde kansloos is.
[..]

Kan 3 tot 4 weken duren. Kán, ze kunnen morgen ook al aan de lijn hangen als ze overijverig zijn
Oke, maar ze bellen dus? Ik heb mn ogen laten opmeten en ik zie zonder bril net te weinig dan ik moet zien! maar volgens de opticien moet ik het gewoon proberen en zullen ze er vast niet over vallen, maar wel behoorlijk kut
pi_70146336
zonder bril hoef je ook niet 100% te zien!

Je mag tot 0,25 met een oog zien zonder correctie, maar het moet mèt bril/lenzen wel 100% te corrigeren zijn
Ja doei.
pi_70146370
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
zonder bril hoef je ook niet 100% te zien!

Je mag tot 0,25 met een oog zien zonder correctie, maar het moet mèt bril/lenzen wel 100% te corrigeren zijn
idd, maar ik zie dus 0,20
pi_70146387
Oh en lijst (please don't kick or hit me )

O: cruesli met melk en een beker optimel
T: cupcake
L: klein puntje kwarktaart (zat jam in, maar die heb ik eruit gelepeld )
T: 2 ommetjes (ca 125 kcal)
T: 4 glazen water met een beetje siroop, 4 dropjes
D: 4 pannenkoeken met spek, sachertorte met een bolletje roomijs toe
pi_70146393
owh, op die manier.. euh...
Ja doei.
pi_70146461
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
owh, op die manier.. euh...
mja, misschien maar gelijk eerlijk zeggen, opticien zei ook dat ik er dan misschien wel net door kom, omdat ik nu misschien niet lang genoeg mn bril af had enzo en het dan allemaal net wel kan lezen... maar ik zag er dus echt niks van, die letters waren 1 grote waas
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:31:37 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70146489
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
Oh en lijst (please don't kick or hit me )

O: cruesli met melk en een beker optimel
T: cupcake
L: klein puntje kwarktaart (zat jam in, maar die heb ik eruit gelepeld )
T: 2 ommetjes (ca 125 kcal)
T: 4 glazen water met een beetje siroop, 4 dropjes
D: 4 pannenkoeken met spek, sachertorte met een bolletje roomijs toe
Zeer fraai
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')