Nee zusje van Goodbye nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:11 schreef Chicolate het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar plaats vast een tvp. Zijn alle zusjes/familieleden geslaagd?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:14 schreef Daph_ het volgende:
Mijn vriendje is echt de liefste
Hij is speciaal hierheen komen rijden (30 km enkele reis) om mijn zusje te feliciteren
Volgens mij smaakt balsamico-azijn heel anders dan gewone azijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
Vikje, azijn om vlees in te marineren? Het klinkt fiessssssss.
Maar ik heb daar geen verstand van (ik doe dat in ketjap of sweet chili saus of mosterd of honing of van alles door elkaar) maar volgens mij is azijn te zuur om in te marineren? Of is balsamico azijn niet zuur?
True, beetje zoetzurig, lekker als dressing met wat mosterd, olie en zoetstofquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij smaakt balsamico-azijn heel anders dan gewone azijn.
Ik heb het vast wel eens gehad, maar ik weet zo 1 2 3 niet hoe het smaakt. Is het niet vrij zoet?
Spannend, wanneer weet je het?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:30 schreef SiTu het volgende:
Oef, toch wel een beetje zenuwachtig. Als ik dit vak haal krijg ik (hoogstwaarschijnlijk) 750 euro beurs voor een buitenlandse stage. Zo niet, dan niet
Hoe gaat het nog met Cycle?
En jammer voor je zusje, Goodbye
Oh hey, ik had nog geëditquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Spannend, wanneer weet je het?
En thanksKan wel blijven roepen dat het al wat verwacht was, maar het blijft kut natuurlijk.
Oeh, ik heb de tv ook snel aangeblieptquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Notting Hill is voor de 1141e keer op televisie.
En toch ga ik weer met een half oog kijken
and so pwwwwwwwoud
Whehehe, hilarisch hoe Aznavour (or any ozzur Fwensj) in het Engels klinkt
Ik vind het steeds weer lollig
Sorry was erg druk op werk (en nog) dus lees met een kwart oog ofzo!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef Goodbye het volgende:
Nee, ik heb gepost dat mijn zusje gezakt is. Dat is toevallig ook het zusje van Totziens ja. Maargoed, die verwarring kan niet ontstaan zijn, want ik heb het gepost. Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |